۸ راه برای تسلط بر تلویزیون سامسونگ بدون عرق کردن

اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ روش های بسیاری دارد که با توجه به قابلیت های گوشی و تلویزیون مورد نظر می توانید از تلویزیون سامسونگ ال ای دی آنها استفاده کنید. شما ترجیح می دهید از کدام روش استفاده کنید؟ با کابل ها و رابط ها این کار را انجام دهید یا این که از وای فای استفاده کنید؟ همه این روش ها در شرایطی کاربردی هستند و کمک زیادی به شما خواهند کرد. اما به لطف سیستم عاملی که تلویزیون های هوشمند سامسونگ از آن پشتیبانی می کنند، یک روش بسیار ساده و بی دردسر برای اتصال گوشی به این مدل ها وجود دارد. اپلیکیشن Smart View یا اسمارت ویو به شما کمک می کند که بدون استفاده از اتصالات و کابل های متعدد، گوشی هوشمندتان را به تلویزیون وصل کرده و فرایندهای مورد نظرتان را انجام دهید. اسمارت ویو یا Smart View اپلیکیشن اختصاصی سامسونگ است و به صورت ویژه برای تبادل اطلاعات بین تلویزیون و سایر دیوایس ها طراحی شده است. برای اطلاع از مراحل وصل کردن موبایل به تلویزیون سامسونگ با استفاده از این برنامه، شما را به مطالعه ادامه مطلب دعوت می کنیم. در صورت وجود هرگونه ابهام، می توانید از تکنسین های تعمیر تلویزیون در نمایندگی سامسونگ، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

  • فناوری Digital Clean View برای از بین بردن نویز تصاویر
  • یک پورت USB
  • مجهز به برنامه Air Play 2 شرکت اپل
  • قابلیت Audio Pre-selection Descriptor
  • مینی کامپیوتر
  • پورت HDMI با پشتیبانی از ARC
  • منحنی-خمیده (Curved)
  • پشتیبانی از زیرنویس

که تلویزیون سری ۸ و سری ۹ سامسونگ با این امکانات تولید شده اند . خرید تلویزیون های هوشمند سامسونگ smart ، امکان استفاده از اینترنت را به کاربران ارائه می دهد . دسترسی به اینترنت تلویزیون سامسونگ در بانه برای آپدیت نرم افزار تلویزیون و دانلود اپلیکیشن ها و مشاهده فیلم و سریال های آنلاین است . جدیدترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ همراه با مرورگر وب از طریق wi-fi داخلی تولید شده. اسمارت تی وی با پشتیبانی از اینترنت اشیا هوشمند یا اسمارت سینگ SmartThings ، دستیار صوتی بیکسبی Bixby به معنای مدیریت و کنترل دستگاه های هوشمند با صدایتان است . دستیار صوتی گوگل اسیستنت Google Assistant نیز در قیمت تلویزیون اسمارت سامسونگ تاثیر گذار است که کنترل تلویزیون با صدا را فراهم می نماید . پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ از سیستم عامل تایزن بهره می برد . تایزن Tizen به عنوان یک پلتفرم با سابقه که سرعت بالای دسترسی به محتوا و مجموعه گسترده ای از برنامه ها را فراهم می کند.

حتما بخوانید
چگونه در استودیوی خانگی نورپردازی حرفه‌ای داشته باشیم؟

تلویزیون سامسونگ اندروید|{آیا می‌توانید} A تلویزیون سامسونگ Pro را ببینید؟}

شما می توانید فیلم ها، عکس ها و آهنگ های خود را از روی دستگاه هایی مانند iPad، iPhone و Mac روی تلویزیون سامسونگ خود پخش نمایید. این قابلیت ممکن است در زمان عرضه تلویزیون در دسترس نباید و در آینده توسط یک آپدیت به تلویزیون اضافه شود. قابلیت AirPlay 2 ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد. تصویر فقط برای درک بهتر موضوع می باشد و شبیه سازی شده است. رابط کاربری و امکانات سرویس AirPlay 2 با توجه به منطقه جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد. برخی ویژگی ها و عملیات هایی که توسط دستگاه های متصل به تلویزیون ارائه می شوند، ممکن است پشتیبانی نشوند یا به صورت محدود پشتیبانی شوند. تلویزیون سامسونگ ۵۰TU8500 از برنامه SmartThings و اینترنت اشیاء یا IoT پشتیبانی می کند. شما می توانید از طریق این برنامه لوازم خانگی، دستگاه ها و سنسورهایی که از اینترنت اشیاء (Internet of Things) پشتیبانی می کنند را به صورت مستقیم از تلویزیون کنترل نمایید. به این ترتیب کنترل کاملی روی لوازم خانگی خود خواهید داشت.

قیمت تلویزیون سامسونگ ۳۲ اینچ

اگر کنترل از راه دور همچنان کار نمی کند، برای درخواست خدمات به مرکز پشتیبانی آی پی امداد مراجعه کنید. امروزه امکان اتصال تلویزیون های هوشمند سامسونگ به اینترنت وجود دارد. ابتدا بر روی ریموت کنترل تلویزیون دکمه MENU را انتخاب نموده و سپس گزینه شبکه یا NETWORK را انتخاب نمایید. با انتخاب گزینه Network Setup می توانید به گزینه های تنظیمات شبکه دسترسی پیدا کنید. در این مرحله لیست شبکه های اینترنت بر روی صفحه نمایش تلویزیون نشان داده می شود که می توانید گزینه Wireless یا اتصال بی سیم را انتخاب نمایید. شبکه Wifi مورد نظر خود را از لیست انتخاب کرده و سپس گذرواژه خود را وارد نمایید. هنگامی که تلویزیون به اینترنت متصل شود، می توانید پیغام اتصال موفقیت آمیز را مشاهده نمایید. با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ، بر روی بخش تنظیمات (setting) بروید. Open Network Settings را انتخاب کنید و نام شبکه Wi-Fi خود را انتخاب کنید.

حتما بخوانید
هشت علت میتوانی توقف تاکید در مورد کولر گازی

نحوه استفاده از تلویزیون سامسونگ To Need

برنامه SmartThings برای گوشی های اندرویدی و iOS نیز توسعه داده شده است و شما می توانید از طریق آنها نیز لوازم خانگی خود را کنترل نمایید. این برنامه در موبایل های سامسونگ نیز به صورت یکپارچه تعبیه شده است. شما حتی می توانید از طریق دستور صوتی و Bixby اینکار را انجام دهید. با استفاده از این ویژگی شما می توانید چراغ های خانه را کنترل کنید، یخچال فریزر خانه خود را چک کنید و حتی می توانید جارو برقی روباتیک خود را کنترل نمایید. به طور کلی این برنامه به شما توانایی کنترل هر وسیله ای که از اینترنت اشیاء یا IoT پشتیبانی کند را می دهد. شما می توانید برنامه SmartThings را از طریق لینک های زیر برای موبایل هوشمند خود نیز دانلود و نصب کنید. تلویزیون سامسونگ TU8500 در سایز های ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ تولید می شود. برای مشاهده تمام سایز های تلویزیون سامسونگ TU8500 می توانید به بالای صفحه مراجعه کنید.

یک اشتباه مرگبار در تلویزیون سامسونگ کشف شد و چگونه از آن اجتناب کنیم

همه اول به مین برد تلویزیون فرستادن میشوند. بعدا مین برد درخواست کاربر را به قطعه موردنظر فرستادن میکند و این گونه نقش و مسئولیت همه اجزاء تلویزیون را تعیین میکند. علاوهبر این، این مین برد تلویزیون میباشد که ارتباط بین تمامی بخشهای این دستگاه را شکل میدهد. با این وجود بدیهی میباشد که با خراب شدن مین برد، تلویزیون ناگهان خاموش شود و روشن نشود. توجه داشته باشید که مهمترین عامل خرابی مین برد در کنار وارد شدن ضربه به تلویزیون و هم چنین رطوبت، نوسان برق میباشد. به همین دلیل توصیه میشود که تلویزیون را به محافظ برق متصل نمایید تا مین برد و سایر قطعات آن آسیب نبینند. اگر شما هم با مشکل روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ مواجه شدهاید، میتوانید عیبیابی و تعمیر این دستگاه را به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ بسپارید. تنها دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون یا روشن نشدن این دستگاه، خراب شدن مین برد آن نیست.

حتما بخوانید
چگونه با روش‌های خانگی ساده و مؤثر ریزش مو را کاهش دهیم؟

در قسمت بالایی این ریموت دکمه on/off دستگاه را مشاهده میکنید که برای روشن و خاموش کردن
دستگاهتان باید از آن استفاده نمایید. در قسمت پایین این دکمه اعدادی را مشاهده میکنید که برای انتخاب کانال های تلویزیون از آن استفاده میکنید. طبق راهنمای فارسی استفاده از تلویزیون سامسونگ از دکمه back باید برای برگشت به منوی قبلی در دستگاه خود استفاده کرد. و یا فلش رو به سمت بالا و پایین دیده میشود. برای کم و زیاد کردن صدای دستگاه از این دکمه استفاده میکنید. از دکمه home برای ورود به منوی تلویزیون استفاده میکنید. در صورتی که کابل اچ دی ام آی را به دستگاه اتصال داده اید، برای ورود به منو باید از دکمه HDMI وارد شوید. برای خواندن فلش شما توسط تلویزیون نیز باید دکمه USB را استفاده نمایید. برای تغییر زبان و تنظیمات بیشتر از گزینه MENU وارد setting دستگاه خود میشوید. محل دقیق قرار گیری این دکمه ها را در راهنمای فارسی تلویزیون سامسونگ با رسم شکل میتوانید مشاهده نمایید.

این تلویزیون ها از فناوری ال ای دی برای تولید تصاویر با رزولوشن ۴K و بالاتر استفاده می کنند. در تلویزیون های کریستال سامسونگ از پردازنده های کریستال ۴K استفاده می شود که به ارتقاء تصویر تلویزیون به فور کی، و همچنین بهبود صدای تلویزیون کمک می کند. علاوه بر این ها امکان وصل کردن گوشی به تلویزیون در تلویزیون های هوشمند وجود دارد. تلویزیون های هوشمند دارای سیستم عامل مخصوص هستند و به شما اجازه می دهند به اینترنت وصل شوید، از شبکه های اجتماعی استفاده کنید و حتی تماس تصویری بگیرید. تفاوت اصلی تلویزیون هوشمند سامسونگ با تلویزیون معمولی این است که تلویزیون معمولی نمی تواند به اینترنت وصل شود. سامسونگ یکی از بهترین و قدرتمند ترین تولید کنندگان تلویزیون هوشمند است که بهترین اسمارت تی وی های دنیا را عرضه می کند. یکی از مهم ترین نکات در خرید تلویزیون سامسونگ انتخاب سایز تلویزیون مناسب برای فضای منزل است.

حتما بخوانید
گوشی‌های هایسنس با گارانتی تسک‌میران رسما وارد بازار ایران شدند

همانطور که در بالا گفته شد این تلویزیون توانایی تولید یک میلیارد رنگ را دارد و تماشای هر محتوایی در AU8000 لذت بخش خواهد بود. موجب می شود که شما به راحتی به تماشای محتوای HDR با کیفیت بالا بپردازید. تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 دارای پردازشگر کریستالی فورکی است. این پردازنده قابلیت های خوبی را دارد اما نمیتوان آن را با پردازنده های حرفه ای مقایسه کرد. پردازشگر Crystal Processor 4K به کمک تکنولوژی ۴K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش می دهد و همه چیز را در حد کیفیت ۴K به نمایش خواهد گذاشت. اما نکته ای که وجود دارد این است که رزولوشن تصویر تلویزیون های ۴K چهار برابر تلویزیون های Full HD است و از کیفیت بالا تری برخوردارند. از نمونه تکنولوژی هایی که کنتراست تصویر را در تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 بهبود می بخشند می توان به Mega Contrast، UHD Dimming و Contrast Enhancer اشاره کرد. تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ مدل AU8000 سایز ۵۵ اینچ از کیفیت تصویر ۴K UHD پشتیبانی می کند.

  • پردازشگر ۴ هسته ای ۴K UHD
  • ویژگی انتقال صدای تلویزیون به موبایل یا TV Sound to Mobile
  • توستر نان
  • صوتی و تصویری
  • مدل Q60T

پنل های VA عملکردی مشابه پنل های IPS دارد با این تفاوت که به نسبت زاویه دید کمتر و کنتراست بالاتری ارائه می دهند. تلویزیون سامسونگ Q70A ارزانترین کیولد گیمینگ که یک بازی بدون باخت روی شاخش است و بدون خرج تراشی های اضافی و گنده گویی، بشارت دهنده یک بازی با سرعت رفرش مولودیمال بالا می باشد. تلویزیون سامسونگ مدل Q70A در خانواده کیولدهای ۲۰۲۱ در کنار برادر کوچک تر خود Q60A (مدل اقتصادی تر و غیر گیمینگ) و برادر بزرگ تر یعنی Q80A (آخرین و بهترین کیولد ۲۰۲۱) قرار می گیرد. در برندهای دیگر نیز در ال جی رقیب NANO90 2021 و سونی X85J می باشد که هر دو مدل از نمایشگرهای خوب و اقتصادی گیمینگ به حساب می مولودیمال آیند. سامسونگ این نمایشگر را در سایزهای ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچ تولید و عرضه کرده است که در این سایزهای ۵۵Q70A از محبوبیت بیشتری برخوردار است. پشتیبانی از زبان فارسی، سیستم عامل TIZEN در کنار رابط کاربری بسیار جذاب کیو ۷۰ را جزء نمایشگرهای محبوب بازار کرده است.

حتما بخوانید
معرفی برند دلمونتی

قیمت تلویزیون سامسونگ Tu8000 55 دیجی کالا|این است جنبه افراطی خرید تلویزیون سامسونگ به ندرت دیده می‌شود، اما این است چرا نیاز است }

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید تلویزیون سامسونگ سری T5300 لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید