نقد و بررسی پرفروش‌ترین تلویزیون های ال جی در سال ۲۰۲۳

بررسی مشخصات تلویزیون ۶۵QNED806 ال جی

تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی QNED806 یکی از جدید ترین محصولات سال ۲۰۲۲ کمپانی ال جی است. این تلویزین به پنل IPS مجهز شده و دارای رزولوشن ۳۴۰X2160 مجهز شده است. همچنین توان خروجی صدای ۲۰ وات را دارد. تلویزیون ۶۵ اینچ qned806 دارای نور پس زمینه Mini LED و صفحه نمایش QNED است.

همچنین تمامی تصاویر با کیفیت ۴k پخش می‌شود. تلویزیون مذکور برای تماشای فیلیم ، استفاده خانگی و معمولی کاملا مناسب است. این تلویزیون بسیار شیک طراحی شده و باعث می‌شود لذت تماشای فیلم چند برابر شود.

بررسی کیفیت تصویر تلویزیون ۶۵ اینچ Qned806

تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی QNED806 به فناوری ۴k Upscaling و AI Upscaler شده است. و وظیفه افزایش دادن رزولوشن تصاویر را به عهده دارند وصحنه‌ ها را در حد ۴k نمایش می‌دهد. فناوری Dynamic Tone Mapping در کیفیت و روشنایی تصاویر نقش بسزایی دارد و تصاویر را با عمق رنگ عالی و منحصر به فرد به نمایش می‌گذارد.

تلویزیون۶۵ اینچ ال جی QNED806 از تکنولوژی Object Depth Enhancer برای افزایش عمق تصاویر و واقعی تر شدن تصاویر استفاده کرده است. سنسور نور ( llluminane Green Sensor) نور محیط را تشخیص می‌دهد و به کمک قابلیت AI Brightness Control به تلویزیون این امکان را میدهد که نور اطراف خود را حس کند. و به صورت خودکار نور صفحه نمایش را مطابق با نور محیط اطراف تلویزیون تنظیم کند.

پشتیبانی ازفناوریHDR
تلویزیون ال جی مدل ۶۵QNED به فناوریHDR مجهز شده . یک تلویزیون برای پیشرفت از لحاظ کیفیت تصویر نیازمند به فناوری HDR ‌است. این فناوری وظیفه بالا بردن سطح کنتراست نقاط تیره روشن محتوهای در حال پخش را دارد.

همچنین سطح روشنایی تصاویر را بالا می‌برد وهمچنین ایجاد چند برابر رنگ ، تصاویری زیبا برای شما خلق می‌کند. فناوری‌های از جمله HDR10 Pro ، و HLG توسط صفحه نمایش به تجزیه و تحلیل رنگ ها می‌پردازند و رنگ‌هایی شفاف برای شما به ارمغان می‌اورد.

پشتیبانی از پردازنده a7 Geen5 AI Processor 4k

همانطور که می‌دانید وجود پردازنده قدرتمند برای تلویزیون اهمیت بسیاری دارد. قیمت تلویزیون ال جی ۶۵qned80 مجهز به پردازنده قدرتمند a7 Geen5 AI Processor 4k هست نسل جدیدی از پردازنده‌های مورد استفاده در تلویزیون است. این پردازشگر توانایی خلق تصاویر با جزئیات بسیار زیاد برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

پردازشگر a7 Geen5 AI Processor 4k توانایی نشان دادن تصاویر با کیفیت و کنتراست بالا را دارد. و با عث عمق بیشتر رنگی مشکی در تلویزیون شده علاوه بر این در پردازش صداها نیز نقش بسزایی دارد.

صدای واضح و رسا تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی
تلویزیون ۶۵qned806 از سیستم صوتی ۲ کاناله و دو بلند گو ۱۰وات که در مجموع از توان خروجی صدای ۲۰ وات برخوردار است. تکنولوژی Clear Voice PRO صدای های مجزا از گفت گو های کلامی را به دقت به بیننده منتقل می‌کند.

همچنین این فناوری صداها را با قدرت صوتی چند برابر واضح و شفاف در اختیار شما قرار می‌دهد. فناوری AI Sound صدا ها با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می‌کند. تا شما شنونده صدا ها با کیفیت عالی باشید. به کمک فناوری Bluetooth Surround Ready می‌توانید تلویزیون خود را به دو بلند گوی بلوتوثی متصل کنید و صدا ها را با بهترین کیفیت بشنوید.

قابلیت و امکانات هوشمند تلویزیون ۶۵ اینچ
تلویزیون هوشمند ال جی دارای سیستم عامل Webos می‌باشد. تلویزیون۶۵ اینچ ال جی QNED806 از اینترنت اشیا ( (loT پشتیبانی می‌کند و به کمک قابلیت Sound Share صدای تلویزیون را از گوشی تان بشنوید این یعنی بدون مزاحمت برای دیگر می‌توانید به اهنگ و فیلم مورد علاقه یتان از طریق موبایل گوش دهید.

تلویزیون۶۵ اینچ ال جی QNED806 دارای یک ریموت کنترل هوشمند است. برای کنترل لوازم خانگی هوشمند تان از داشبورد Home Dashboard استفاده کنید. همچنین دارای هوش مصنوعی ال جی ((ThinQ AI می‌باشد و ازبرنامه LG ThinQ نیز پشتیبانی می‌کند با نصب این برنامه روی تلفن هوشمند خود می‌توانید لوازم خانگی هوشمند را از طریق تلفن همراه خود کنترل نمایید.

به کمک قابلیت Voice Search از طریق صدای خود هر چیزی را که بخواهید در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار می گیرد. قابلیت های Apple Airplay و Apple Home kit می‌توانند با انواع دستگاه های اپل تعامل یر قرار کنند پس به راحتی تمامی محتوا هایی که روی گوشی هستند را روی صفحه نمایش بزرگ تما شا کنید.

برنامه LG ThinQ
برنامه LG ThinQ برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی است. این برنامه برای سیستم عامل اندروید و ios در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید این برنامه را روی موبایل خود نصب کنید. به کمک این برنامه می‌توانید از طریق دستورات صوتی و ، دستیار صوتی گوگل و الکسا سایر لوازم خانگی که از اینترنت اشیاء پشتیبانی می‌کند و به شبکه داخلی نیز متصل هستند را کنترل کنید.

آشنایی سریع با تلویزیون فورکی و هوشمند ۵۰BU8000 سامسونگ

تلویزیون سامسونگ مدل BU8000 از محصولات سری ۸ این برند است که در سال ۲۰۲۲ با قیمت مناسب و کارایی و کیفیت فوق العاده و در سایز ۵۰ اینچ به بازارها عرضه شد. این تلویزیون از انواع کریستالی بوده و در ساخت آن از پردازنده Crystal 4K Processor استفاده شده که آن را قادر به تولید رنگ هایی زنده و واقعی و با پالت گسترده می کند. وجود قابلیت HDR و فرمت +HDR10 این تلویزیون را قادر به جداسازی مرز بین صحنه های تاریک و روشن، ارتقای کنتراست و نمایش سیاه های عمیق کرده است. سیستم صوتی دو کاناله با خروجی ۲۰ وات در ساخت تلویزیون سامسونگ ۵۰BU8000 به کار رفته که با وجود فناوری های متعددی چون Q-Symphony ،Adaptive Sound و Object Tracking Sound قادر است، صداهایی رسا، فراگیر و همه جانبه را به گوش برساند. این تلویزیون به عنوان مانیتور بازی نیز عملکرد مناسبی دارد و از فناوری های Motion Xcelerator و ALLM یا تاخیر وردی کم برخوردار است. سیستم عامل تایزن که مجموعه ای از برنامه ها و سرویس های پخش مانند نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیسنی و… را ارائه می دهد، در ساخت تلویزیون سامسونگ به کار رفته است. دسترسی به دستیارهای صوتی آمازون، بیکسبی و گوگل و امکان کنترل تلویزیون و سایر دستگاه های هوشمند با فرمان های صوتی نیز از دیگر امکانات این تلویزیون است. ۲ عدد پورت USB و ۳ عدد HDMI و بلوتوث و وای فای از راه های ارتباطی تلویزیون فورکی سامسونگ bu8000 است.

حتما بخوانید
تلویزیون سامسونگ: یک به‌طور باورنکردنی روشن روش که برای همه کار می‌کند

تصاویر پر جنب و جوش با سامسونگ BU8000

تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ ۵۰BU8000 از صفحه نمایشی با تکنولوژی کریستالی بهره می برد، که از درخشان ترین و پر جنب و جوش ترین صفحه نمایش ها است و محتواهای مختلف را با طیف رنگی وسیع و درخشان و با بالاترین میزان تفکیک و عمق به نمایش می گذارد. صفحه نمایش های کریستالی قادر به ارائه جزئیات بالا در تصاویر بوده و بهترین ها را در اختیارتان می گذارند. تلویزیون بی یو ۸۰۰۰ سامسونگ از فناوری Dynamic Crystal Color بهره می برد، که به لطف نمایش طیف بسیار گسترده از رنگ های درخشان و متنوع و تفکیک شده قادر است، تصاویری پر جنب و جوش و واقعی را همراه با جزئیات و المت های ریز و درشت در اختیار کاربر قرار دهد. تلویزیون کریستالی سامسونگ بیش از یک میلیارد رنگ زنده و متنوع، که ۶۴ برابر انواع UHD معمولی است را به نمایش در می آورد. این تلویزیون از قابلیت HDR یا دامنه دینامیکی بالا نیز بهره می برد، که سبب جدا شدن مرز بین صحنه های تاریک و روشن شده و تضاد و کنتراست را مابین قسمت های روشن و تاریک به بالاترین حد ممکن می رساند. قابلیت HDR به همراه Dynamic Crystal Color تصاویر را با کیفیت خارق العاده همراه با سفیدهایی درخشان و روشن تر و تاریک های عمیق تر و تیره تر در اختیارتان می گذارد.

طراحی زیبا و چشم نواز تلویزیون بی یو ۸۰۰۰ سامسونگ
تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ ۵۰BU8000 با دقت و حساسیت بالای طراحان سامسونگ ساخته شده و ظرافت بسیاری در ساخت آن به کار رفته است. این تلویزیون از طراحی مینیمالیستی بهره برده و حاشیه های فوق العاده باریک و صفحه نمایش نازک و جذابی دارد، که نمایی تماشایی به نشیمن شما می بخشد. پشت تلویزیون سری ۸ سامسونگ مدل BU8000 بسیار زیبا بوده و طراحی آن به صورتی است که هیچ گونه توالی های سیمی نامرتب را ایجاد نکرده و از تمام زوایا زیبا و دیدنی است. پایه هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است و به شما این امکان را می دهد، تا مطابق خواست و نیاز خود آن را تنظیم کنید. ریموت کنترل این تلویزیون ۵۰ اینچ از نوع سولارسل بوده و طراحی ارگونومیک و خوش ساختاری از جنس رزین دارد، که با محیط زیست سازگار است و چون برای تامین انرژی از نور خورشید و برای شارژ شدن نیز از نور داخلی استفاده می کند، نیاز به استفاده از باتری های یک بار مصرف را از بین برده و کمک شایانی به سلامت محیط زیست می کند. قیمت تلویزیون تلویزیون سامسونگ BU8000 در مقایسه با زیبایی و طراحی منحصر به فرد و کیفیت و کارایی بالایی که دارد، بسیار مناسب بوده و خرید آن بهترین انتخاب برای شما می باشد.

صوت و تصویر فوق العاده با تلویزیون کریستال سامسونگ BU8000
پردازنده از اجزای اصلی در تلویزیون ها بوده و همانند یک موتور پردازشگر نیرومند قادر است، داده ها را برای ارائه صوت و تصویر خارق العاده پردازش نماید. بنابراین سامسونگ از بهترین نوع پردازنده یعنی Crystal 4K Processor که ارزان ترین و کم مصرف ترین پردازنده این برند است در ساخت تلویزیون ۲۰۲۲ مدل bu8000 خود استفاده نموده است. این نوع پردازنده که مخصوص تلویزیون های کریستالی است و از سال ۲۰۲۰ استفاده از آنها رایج شد، قادر به ارتقای کیفیت محتوای با وضوح پایین، بالا بردن درخشش تصاویر و متناسب شدن نوردهی با صحنه های در حال پخش می باشد. پردازنده کریستالی تلویزیون فورکی سامسونگ ۵۰BU8000 داده های مختلف صوتی و تصویری را با سرعت و دقت بالا پردازش کرده و می تواند، صوت و تصویر را به صورت همزمان و بدون خلاء زمانی به نمایش درآورد. تلویزیون کریستال سامسونگ ۵۰BU8000 قادر به پخش تصاویر با کیفیت ۴k است و به واسطه تراکم و تعداد بالای پیکسل های ۸٫۳ میلیونی خود، آنها را با رنگ فوق العاده و جزئیات بی نهایت و رزولوشن ۳۸۴۰*۲۱۶۰ به نمایش می گذارد. لذا خرید تلویزیون سامسونگ ۵۰BU8000 مناسب ترین انتخاب برای شما می باشد.

تصاویر واقعی و زنده با سامسونگ BU8000
تلویزیون هوشمند سامسونگ BU8000 فناوری Contrast Enhancer را نیز پشتیبانی می کند، که قادر است میزان روشنایی و نوردهی صفحه نمایش را به صورت پویا و خودکار و با توجه به محیط شما تنظیم کند. همچنین قادر است کنتراست و تضاد مابین صحنه های تاریک و روشن را ارتقا داده و المنت ها و ریزه کاری های بیشتری از تصاویر را در اختیارتان قرار دهد. Contrast Enhancer تصاویر را با تجزیه و تحلیل تمام قسمت های آنها و تنظیم خودکار و پویای کنتراست، واقعی تر و زیباتر از همیشه به نمایش درمی آورد.

حتما بخوانید
معرفی ساید بای سایدهای اسنوا

افزون بر این تلویزیون فورکی هوشمند سامسونگ مدل ۵۰BU8000 از فرمت ارتقا یافته +HDR10 نیز بهره می برد، که از ابر داده پویا استفاده کرده و به کار بردن آن هیچ گونه هزینه ای ندارد. این قابلیت سبب بالا رفتن کیفیت تصاویر HDR شده و به کار گردانان و تولید کنندگان این جازه را می دهد تا ساخته های خود را سکانس به سکانس و صحنه به صحنه تنظیم نمایند و با حذف افکت های اضافه از روی آنها واقع گرایی محتوا را ارتقا داده و حس تماشای نمایش های زنده را به شما منتقل می کند.

 

تجربه گیم پلی روان با سامسونگ ۵۰bu8000
با تلویزیون سامسونگ ۵۵BU8000 دیگر نیازی به خرید مانیتور بازی و هزینه اضافه نیست؛ چراکه این محصول با ویژگی های پیشرفته خود بهترین تجربه بازی را در اختیارتان قرار می دهد. تلویزیون ۵۵ سامسونگ سری ۸ از فناوری Motion Xcelerator بهره می برد، که از فناوری های ساده و کاربردی سامسونگ بوده و مستقیما با بازی ها در ارتباط است و ویدیو گیم شما را کاملا صاف و بدون لرزش به نمایش درآورده و تجربه یک بازی راحت و لذت بخش برای چشم را به شما می دهد. در بازی های حاوی صحنه های سریع و پشت سر هم معمولا لرزش و تاری مابین تصاویر به وجود می آید، که فناوری پیشرفته سامسونگ با خاموش کردن نور پس زمینه به مدت ۳ تا ۵ ثانیه و افزودن قاب اضافه بین صحنه ها لرزش و تاری را از انها حدف کرده و کاملا صاف و روان به نمایش می گذارد.

افزون بر این تلویزیون ۵۰ اینچ BU8000 از حالت تاخیر خودکار یا ALLM نیز بهره می برد، که تلویزیون را قادر به تشخیص سریع گیم پلی می کند. در این حالت تلویزیون فناوری های مربوط به پردازش حرکت را خاموش کرده و با این کار تاخیر در ورودی را کاهش می دهد و با بهینه سازی تنظیمات تصویر، بازی هایی پاسخگو را در اختیارتان می گذارد و این می تواند یک مزیت رقابتی جدی برای شما باشد. اما متاسفانه این تلویزیون به رفرش ریت ۵۰ هرتزی محدود شده است.

صدای فراگیر با تلویزیون BU8000
علاوه بر تصاویر زیبا و دیدنی تلویزیون ۵۰ اینچ ۴K سامسونگ ۲۰۲۲ مدل ۵۰BU8000 صداهای شنیدنی و رسا را از سیستم صوتی دو کاناله خود با خروجی ۲۰ وات به انتشار در می آورد. این تلویزیون از فناوری (OTS Lite(Object Tracking Sound Lite پشتیبانی می کند، که به معنی ردیابی حرکت اشیا است و سبب می شود تا صداها از یک جا و یا کل صفحه نمایش پخش نشوند، بلکه از جایی که شیء صدادار قرار دارد منتشر شوند. به عنوان مثال اگر ماشینی از سمت راست به چپ در حرکت است، صدا نیز آن را دنبال کرده و دقیق در همان مسیر به انتشار در می آید.

افزون بر این تلویزیون۵۰ اینچ ۲۰۲۲ سامسونگ مدل BU8000 از فناوری Q-Symphony نیز بهره می برد، که به شما این امکان را می دهد، تا ساندبار یا نوار صوتی را به تلویزیون متصل کنید و صدای کانال های تلویزیون را نیز باز گذاشته و آن را با صدای ساندبار هماهنگ کنید، تا در صداهایی فراگیر و همه جانبه غرق شوید. علاوه بر این Adaptive Sound هم توسط تلویزیون اسمارت سامسونگ BU8000 50 پشتیبانی می شود، که قادر است با سنسورهای نیرومند خود میزان سر و صدا و شلوغی محیط را تشخیص دهد و با توجه به آن سطح صدای تلویزیون را تنظیم کند.

مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵BU8000

یکی از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ تلویزیون ۵۵BU8000 نام دارد که از سری مدل‌های کریستالی می‌باشد. این تلویزیون را می‌توان نسخه پیشرفته و ارتقاء یافته از تلویزیون AU8000 سال ۲۰۲۱ برشمرد که با ویژگی‌هایی عالی توانست در بازار ایران به یکی از پرفروش‌ترین‌ها تبدیل شود. ظرافت خاصی که در طراحی تلویزیون به کار رفته چشم بیننده را به تصاویری باکیفیت در صفحه نمایش می‌کشاند.

کیفیت تصویر در تلویزیون ۵۵BU8000 سامسونگ ۴K بوده و از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K برای پردازش داده‌های تصویر بهره گرفته است. این تلویزیون همچنین از بهترین فناوری‌های تصویر شامل میلیاردها رنگ غنی، فرمت‌های HDR و ارتقاء دهنده نسبت کنتراست استفاده کرده تا تصاویری با وضوح عالی را ارائه دهد. بخش هوشمند تلویزیون به سیستم عامل تایزن مجهز شده که نسبت به سال قبل با تغییراتی در راستای بهبود کارکرد همراه بوده است.

تلویزیون سامسونگ ۶۰BU8000

این سیستم عامل شما را از امکاناتی گسترده در بخش هوشمند همچون برخورداری از دستیارهای صوتی داخلی بیکسبی (Bixby) و گوگل برخوردار می‌سازد. از طریق این دستیارها قادر به کنترل تلویزیون از طریق صدای خود خواهید بود. با ما در این مطلب همراه شوید تا کامل‌ترین بررسی تلویزیون پرطرفدار سامسونگ بپردازیم.

زیبایی و دوام بالا در طراحی
سامسونگ علاوه بر استفاده از دیزاین‌هایی چشم‌نواز در تلویزیون‌های خود از بهترین متریال نیز استفاده می‌کند تا در کنار زیبایی ظاهری بتواند دوام و طول عمر بالایی را برای استفاده طولانی مدت در اختیار خریداران قرار دهد. در خرید تلویزیون اولین چیزی که نظر بیننده را به خود جذب می‌کند برخورداری از ظاهر زیبا و شیک است. خوشبختانه سامسونگ جزو آن دسته از برندها است که محصولات خود را در زیبایی هرچه تمام تولید می‌کند. در تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ ۵۵BU8000 ظرافت طراحی به خوبی مشخص است. پایه‌های تخت که با ایجاد کمی فاصله از سطح توانسته‌اند حالت سنتی پایه‌های تخت رایج را به حالتی مدرن و شیک تبدیل کنند، در دو طرف بدنه قرار می‌گیرند.

این پایه‌ها با طراحی مناسبی که دارند از بالاترین سطح استحکام برای جلوگیری از لرزش و تکان خوردن بدنه بهره‌مند می‌شوند. همچون همیشه سامسونگ در تلویزیون ۵۵ اینچ‌ خود ضخامت بدنه بسیار کمی را ایجاد کرده است. این ضخامت بدنه کم جلوه‌ای فوق العاده به بدنه بخشیده و در کنار آن هنگام نصب تلویزیون روی دیوار صفحه نمایش را همچون یک تابلوی هنری زیبا به نمایش می‌گذارد. نکته مثبت در مورد طراحی تلویزیون ۵۵BU8000 استفاده از حاشیه‌هایی با حداقل ضخامت است. این تلویزیون دارای فریم‌هایی بسیار باریک دور تا دور نمایشگر بوده که به هیچ وجه جلب توجه نمی‌کنند و تمام توجه بیننده را به تصاویر در حال پخش جلب می‌کنند.

حتما بخوانید
آموزش نصب فیلیمو روی تلویزیون سامسونگ

زیبایی و دوام بالا در طراحی تلویزیون ۴K سامسونگ ۵۵BU8000

شرکت سامسونگ علاوه بر طراحی چشم‌نواز تلویزیون‌هایش که دقیقاً متناسب با دکوراسیون‌های امروزی است از متریالی چنان باکیفیت استفاده می‌کند که سال‌ها ظاهر نو خود را در دکوراسیون زیبای هر خانه‌ای حفظ می‌کند. ظاهر زیبای یک تلویزیون اولین چیزی است که مشتریان آن را می‌بینند و در واقع فیلتری است که مشتری را برای شناخت بیشتر ویژگی‌های دیگر سوق می‌دهد. طراحی تلویزیون‌های سامسونگ از این لحاظ تمام و کمال تمام جوانب را از نظر یک طراحی شیک دارند. پایه‌های تخت تلویزیون سامسونگ ۵BU8000 با ایجاد کمی فاصله از سطح، حالت سنتی پایه‌های تخت رایج را به حالتی مدرن تبدیل کرده اند که در دو طرف بدنه قرار گرفته‌اند. پایه‌های این تلویزیون علاوه بر طراحی مناسبشان استحکام بالایی دارند و مانع از لرزش و تکان خوردن بدنه می‌شوند. یکی دیگر از زیبایی‌هایی بسیار چشمگیر تلویزیون BU8000 بدنۀ باریک آن است که به تمام معنا هنری است و علاوه بر این نصب آن بر روی دیوار صفحه نمایش را همچون یک تابلوی هنری زیبا به نمایش می‌گذارد. فریم تلویزیون BU8000 بسیار باریک است و بیننده در هنگام نگاه کردن به آن به جز تصاویر و صحنه‌ها حاشیه‌ای را به دور صفحه نمایش نمی‌بیند و طراحی آن چنان است که تمرکز بیننده به طور کامل روی تصاویر و صحنه‌ها قرار می‌گیرد.

کیفیت تصویر عالی با تلویزیون ۵۵BU8000

شگردی که شرکت سامسونگ در ساخت تلویزیون مدل ۵۵BU8000 به کار برده است این است که در کنار کیفیت تصویری عالی که از ویژگی‌های اساسی یک تلویزیون است سعی کرده است که قیمت آن برای مشتریان از هر قشری قابل خرید باشد. یعنی در واقع قیمت و کیفیت تصویری مطلوب را فدای هم نکرده است تا هم مشتریانی که دنبال کیفیت هستند و هم مشتریانی که توانایی مالی محدود دارند با هم داشته باشد. کیفیت تصویر به هر چه بیستر نمایش محتوای ۴K کمک می‌کند؛ یعنی جزئیات کامل تصویر را با وضوحی بی نظیر نمایش می‌دهد. این وضوح با رزولوشن بالا و تراکم مناسب پیکسل‌ها در نمایشگر تأمین شده است.طیف رنگی گسترده Dynamic Crystal Color باعث شده است تلویزیون BU8000 که جزو سری تلویزیون‌های کریستال است یک رده از تلویزیون‌های ۴K از لحاظ نمایش جزئیات تصویر بالاتر باشد.

آشنایی با تلویزیون فورکی و هوشمند ۶۵BU8000 سامسونگ

تلویزیون ۶۵ اینچ کریستالی BU8000 از جدیدترین محصولات سامسونگه و سال ۲۰۲۲ طراحی و ساخته شده. این تلویزیون تصاویر رو با رنگ های کریستالی و درخشان و کیفیت و وضوح فورکی نشون میده و به حدی به واقعیت نزدیکه که شما حس میکنید مناظر رو دارید از نزدیک می بینید نه از قاب تلویزیون! پردازنده کریستالی فورکی این تلویزیون نقش مهمی تو ایجاد این تصاویر با این کیفیت بالا داره و موجب میشه همه چیز رو بتونید با دقت بالا ببینید. تلویزیون فورکی ۶۵BU8000 یه تلویزیون هوشمنده که سیستم عامل اون مثل همه تلویزیون های سامسونگ از نوع تایزن هست و ویژگی هایی مثل: تشخیص صدا، اتصال به برنامه ها و سرویس های اینترنتی، جستجو در وب، قابلیت اتصال موبایل و تبلت، جستجوی سریع با صدا و … رو بهش اضافه کرده. تصاویر باکیفیت رو میتونید در کنار صدای ۲۰ واتی بلندگوهای این تلویزیون ببینید که با فناوری هایی بکار رفته میتونه صدا رو واضح و زنده و چند بعدی اجرا کنه. برای اتصال دستگاه های دیگه به تلویزیون ۳ پورت HDMI و ۲ پورت USB در نظر گرفته شده اما قابلیت های اتصال با بلوتوث و وای فای رو هم داره. اگه میخواید بیشتر با مشخصات و قیمت تلویزیون کریستالی BU8000 سامسونگ آشنا بشید میتونید ادامه مطالب رو بخونید و یا با کارشناسان سایت تی وی سنج تماس بگیرید.

سفر به دنیای واقعیت با تلویزیون BU8000

هر چیزی که دوست دارید رو با تلویزیون UHD کریستالی BU8000 با کیفیت و وضوح ۴K که ۴ برابر بهتر از Full HD هست، با جزئیات و دقت بالا ببینید. همه جزئیاتی که تو فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و بازی هاتون باید ببینید، به خوبی به شما نمایش داده میشه. با خرید تلویزیون ۲۰۲۲ سامسونگ مدل BU8000 رنگ ها و کنتراست های واقعی و کریستالی شما رو به دنیایی از تصاویر واقعی میبرن تا از تماشای صحنه های سینمایی لذت ببرید.

دنیایی از رنگ های کریستالی و پویا با ۶۵BU8000 سامسونگ

جزئیات تصاویر در هر محتوایی، چه مستند باشه و چه انیمیشن های شلوغ و پر جنب و جوش، با تلویزیون ۶۵ اینچ BU8000 واضح تر و دقیق تر دیده میشه و دیگه تماشای هیچ چیزی کسل کننده نیست. این جزئیات دقیق به واسطه رنگ های زنده و واقعی ایجاد میشن. Dynamic Crystal Color تو این تلویزیون با فناوری پیشرفته فسفر یک طیف بزرگ از رنگ های Ultra HD رو ایجاد میکنه که کاملا طبیعی و واقعی به نظر میان.

۶۵BU8000 سامسونگ نهایت ظرافت و زیبایی
تلویزیون LED صفحه تخت BU8000 خیلی شیک و ظریف طراحی شده و دکوراسیون هر خونه ای با این تلویزیون کامل میشه. طراحی بی نظیر و فوق العاده نازک AirSlim تماشای تلویزیون رو لذت بخش تر میکنه. ضخامت صفحه فقط ۲۶ میلی متره و در نهایت ظرافت ساخته شده تا اگه خواستید اونو به دیوار وصل کنید هیچ فاصله ای پشتش باقی نمونه و کاملا به دیوار بچسبه. نداشتن قاب و حاشیه های بزرگ هم تو این تلویزیون ظرافت و زیبایی اونو چند برابر کرده. استفاده از مدیریت کابل داخلی، شلوغی و بی نظمی اطراف تلویزیون رو از بین برده تا شما بدون حواس پرتی به تصاویر زیبای تلویزیون خیره بشید و لذت ببرید.

حتما بخوانید
هشت بزرگترین کولر گازی اشتباهات احتمالاً می‌توانید به سادگی دور از

قابلیت اتصال هوشمند تلویزیون ۶۵BU8000 Samsung
تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ ۶۵BU8000 برای راحتی شما همه کارها رو هوشمندانه انجام میده و میتونه قلب خونه هوشمند شما باشه. Samsung Smart Connectivity از ویژگی های این تلویزیونه که خیلی ساده و قدرتمند عمل میکنه. دستگاه های سازگار یا بازی ها و برنامه ها و سرویس های مختلف رو میتونید خیلی آسون از این طریق به تلویزیون وصل و دنیای جدیدی رو کشف کنید. بعد از اینکه لوازم و دستگاه ها رو وصل کردید میتونید از طریق تلویزیون اونها رو کنترل کنید. این قابلیت، هم از دستگاه های جدید پشتیبانی میکنه و هم از دستگاه های قدیمی. bu8000 دستگاه هایی که بهش متصل میشن رو شناسایی میکنه تا شما بتونید اونها رو به منوی اصلی اضافه و هر وقت که خواستید استفاده کنید. با کنترل از راه دور و دستیارهای صوتی این تلویزیون یه زندگی مدرن، هماهنگ و پیشرفته رو تجربه خواهید کرد.

با bu8000 سامسونگ هیچوقت حوصله ت سر نمیره!
اگه میخواید یه دنیا سرگرمی داشته باشید که موقع استراحت ببینید و لذت ببرید، تلویزیون فورکی ۶۵BU8000 بهتون کمک میکنه تا به برنامه ها و سرویس های روز دنیا متصل بشید و کلی برنامه در اختیارتون میذاره. Netflix، Amazon Prime، Disney+، Apple TV، Google Play و YouTube چند مورد از برنامه هایی هستن که میتونید بهشون وصل بشید. Samsung TV Plus هم مختص خود سامسونگه و کلی برنامه پخش زنده داره و شما میتونید تو کانال های مختلفی که داره بچرخید و برنامه هایی که دوست دارید رو انتخاب کنید و ببینید.

راه های اتصال به تلویزیون BU8000
Screen Mirroring یه قابلیت کاربردی از تلویزیون کریستالی سری ۸ مدل ۶۵bu8000 سامسونگه که با اون میتونید به صورت بی سیم محتوای صوتی و تصویری گوشی، تبلت یا لپ تاپ رو روی صفحه نمایش تلویزیون ببینید. یکی دیگه از شیوه های اتصال به این تلویزیون بلوتوثه و شما بدون سیم و کابل میتونید دستگاه هایی که دارید رو به راحتی به تلویزیون وصل کنید.

۶۵BU8000 سامسونگ، کنترلی که دوست دار محیط زیسته!
با کنترل همه کاره خورشیدی تلویزیون ۶۵ بی یو ۸۰۰۰ سامسونگ به راحتی میتونید همه دستگاه های سازگار رو کنترل کنید. دسترسی به برنامه هایی مثل YouTube، Netflix، کنسول های بازی و Soundbar با این کنترل خیلی آسون انجام میشه. یه موضوع جالب دیگه اینه که این کنترل با پلاستیک بازیافت شده ساخته شده و به همین خاطر دوست دار محیط زیست هم هست. ویژگی جذاب دیگه ای که داره اینه که مثل کنترل های دیگه نیازی به باطری های یک بار مصرف نداره؛ چون باطری های اون با نور خورشید، لامپ و امواج رادیویی روترهای وای فای به راحتی شارژ میشن.

صدای خوب تلویزیون کریستالی ۶۵bu8000
لذت تماشای تلویزیون وقتی کامل تر میشه که کنار تصاویر فورکی و با وضوح بالا یک صدای قدرتمند هم وجود داشته باشه. بلندگوهای تلویزیون هوشمند ۶۵bu8000 سامسونگ صدا رو با کیفیت بالا ارئه میدن اما اگر باز هم بخواید صدای بهتر و بیشتری داشته باشید میتونید از ساندبار هم استفاده کنید. ویژگی Q-Symphony این تلویزیون صدای بلندگوها و ساندبار رو با هم هماهنگ میکنه و بدون نیاز به قطع کردن بلندگوهای تلویزیون شما میتونید صدا رو دو برابر و پرقدرت تر بشنوید.

تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ BU8500 کریستال ۵۰BU8500

تلویزیون سامسونگ ۵۰BU8500 جز تلویزیون های سری ۸ سامسونگ مدل ۲۰۲۲ می باشد که یکی از خوش فروش ترین و بهترین محصولات بازار است. دارای نمایشگری تخت با ضخامت باریک می باشد که تصاویری با کیفیت فورکی را به نمایش در می آورد. پردازده ی کریستالی این محصول جز قوی ترین پردازنده های موجود در بازار می باشد که با سرعت زیاد و دقت بالا تمام تصاویر را پردازش می کند و همچنین تصویرهایی که از کیفیت پایینی برخوردارند، ارتقا می دهد.

صدا مکمل تصویر است پس با توجه به این موضوع تمام سازنده های تلویزیون می کوشند تا تصاویری هماهنگ با صدای باکیفیت تولید کنند. صدا در تلویزیون سامسونگ ۵۰BU8500 از کیفیت بالایی برخوردار است، دارای توان خروجی ۲۰ وات می باشد که از هر کانال آن ۱۰ وات صوت خارج می شود. این بدان معناست که جز سیستم صوتی های دو کاناله است.

مقدمه ی متن تلویزیون سامسونگ BU8500

سیستم عامل تایزن، دستیارهای صوتی گوگل و الکسا همچنین بیکسبی، ایجاد تماس ویدیویی، قابلیت SmartThings، برنامه ی سرگرم کننده ی SmartHub و اتصال به لب تاپ و گوشی جز ویژگی ها و توانایی های هوشمند این نمایشگر ۲۰۲۲ است. با درگا های ارتباطی متنوع می تواند با کاربر ارتباط برقرار کند. مجهز به ۳HDMI ، ۲USB و بلوتوث می باشد.

وجود فناوری HDR وضوح عالی را به تصاویر می بخشد و از نسخه های به روز رسانی شده ی آن یعنی HDR10 و HGL نیز پشتیبانی می کند. در سایز های ۵۰, ۵۵ و ۶۵ اینچ ساخته شده است و شما می توانید با توجه به مساحت محیط زندگی خود یکی از میان آن ها را انتخاب کنید. برای داشتن اطلاعات بیشتر و قیمت تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ BU8500 ما را در ادامه ی متن همراهی کنید.

حتما بخوانید
اکتسابی گرفت؟ تلاش کنید این نکات تلویزیون سامسونگ خود را ساده کنید

طراحی تلویزیون سامسونگ ۵۰BU8500
طراحی جز مهم ترین ویژگی های هر محصول است بخصوص محصولی که همیشه جلوی دید خریدار باشد. تلویزیون جز آن لوازم مهم و ضروری است که با وارد شدن در هر محیط نمای آن را تغییر می دهد پس با توجه به این موضوع تمامی شرکت ها می کوشند تا با طراحی زیبا، مدرن و متفاوت تر از همیشه بتوانند در رقابت با رقیبان خود برنده شوند و نظر هر خریدار را در نگاه اول به سوی خود جذب کنند. تلویزیون سامسونگ BU8500 از جمله یکی از شیک ترین و در عین حال ساده ترین تلویزیون های موجود در بازار است که شرکت بنام و معتبر سامسونگ آن را در رنگ مشکی جذاب و براق طراحی کرده است.

طراحی تلویزیون سری ۸ مدل BU8500

دارای پایه های وسط مربعی شکلی است که آن را از سایر تلویزیون های متمایز کرده است. این محصول دارای قابلیت اتصال به دیوار می باشد که با ضخامت باریک خود به طور یکپارچه با دیوار ادغام می شود. سامسونگ این محصول شیک را به قابلیت مدیریت کابل ها مجهز کرده است یعنی با قرار دادن تمام درگاه ها و راه های ارتباطی در یک باکس در پشت تلویزیون از شلختگی و بهم ریختگی نمای تلویزیون جلوگیری کرده است. ریموت کنترل خورشیدی این محصول جز قابلیت های شگفت انگیز طراحی است که در ادامه به توضیح کامل آن می پردازیم.

کنترل آسان با ریموت کنترل خورشیدی
ریموت کنترل یکی از اساسی ترین لوازم جانبی همراه تلویزیون است که را حتی و آسان کاری را برای کاربران به وجود می آورد. سامسونگ در سال جدید میلادی با رونمایی از تلویزیون سری ۸ مدل BU و ریموت کنترل خورشیدی آن انقلاب عظیمی را در ساخت و طراحی نمایشگرها به وجود آورده است. پنلی کوچک و مربعی روی ریموت کنترل قرار دارد که با گرفتن انرژی ( نور خورشید یا نور مصنوعی ) به طور کامل شارژ می شود. همچنین ممکن است در شب و هنگامی که در تاریکی دارید به فیلم نگاه می کنید، شارژ ریموت کنترل خورشیدی تمام شود و نوری در دسترس نیست تا آن را شارژ کنید! در این مواقع همانند گوشی آن را با کابل USB شارژ کنید. تمامی دکمه ها روی ریموت کنترل واضح و به صورت خوانا است و کاربر به راحتی می تواند از راه دور نیازهای خود را برطرف کند.

تصویر فورکی با وضوح عالی
اصلی ترین خصوصیات و ویژگی یک تلویزیون عالی، توانایی به نمایش درآودن تصاویر و یا کیفیت تصویر آن می باشد که هم اکنون با پیشرفت علم و تکنولوژی و وجود فناوری های به روز و پیشرفته تلویزیون ها بر خلاف مدل های قدیمی دارای کیفیت تصویر شگفت انگیز با تقویت عمق و رنگ آن می باشد. تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ BU8500 قادر به نمایش تصاویری با کیفیت ۴K و رزولوشن ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل می باشد. وجود فناوری تقویت کننده ی کنتراست در این محصول باعث طبیعی جلوه دادن تصاویر با نشان دادن تمامی جزئیات ریز و درشت می شود.

کیفیت تصویر فورکی در تلویزیون BU8500

کارایی این فناوری به این صورت است که هر تصویر را به صورت پویا و خودکار تجزیه و تحلیل می کند که نتیجه ی آن افزایش حس عمق و رنگ است. همچنین با فناوری HDR نقاط روشن و تاریک هر تصویر را با در بهترین حالت ممکن مشاهده کنید.

در کنار این قابلیت ها و کیفیت تصویر وجود پرداززنده ای قوی خالی از لطف نیست. سامسونگ این نمایشگر ۲۰۲۲ را به پردازنده ی کریستالی یا همان Crystal Processor 4K مجهز کرده است. دارای رفرش ریت ۶۰ هرتز می باشد که در کنار آن قابلیت Motion Xcelerator تصاویری که با سرعت فیلم برداری شده اند را به صورت روان و یکپارچه به نمایش در می آورد.

پردازنده ی کریستالی با قدرت زیاد
وجود یک فناوری برای پردازش در هر تلویزیون جز ضروریات آن است تا هر تصویر را قبل از این که بر روی نمایشگر برود به طور کامل پردازش کند. پردازنده ی تلویزیون BU8500 سامسونگ، Crystal Processor 4K است. این پردازنده ی کریستالی با تمام قدرت محتوای بصری را به طور کامل و شفاف در سریع ترین زمان ممکن پردازش می کند طوری که با افزایش کنتراست و تبدیل آن به کیفیت ۴K تصاویری شگفت انگیزی را به وجود می آورد. وظیفه ی پردازنده تنها به تصویر ختم نمی شود بلکه با پردازش صدا هم تمام نویز ها را از آن دور می کند. همان طور که سامسونگ در سایت اصلی خود اشاره کرده است، تمام جزئیات و سایه ی عکس ها را به فورکی تبدیل می کند و تصاویر را همان گونه که در طبیعت می بینید در تلویزیون هم قابل مشاهده است.

مجهز به فناوری HDR و نسخه های آن
همان طور که می دانیم فناوری HDR یکی از جذاب ترین فناوری های موجود در تلویزیون ها می باشد که تاثیر بسزایی در کیفیت و محتوای بصری دارد. با توجه به این فناوری تمامی صحنه ها روشن و تاریک را در بالاترین درجه ی کیفیت ببینید و لذت ببرید.

با افزایش دامنه ی دینامیکی و افزایش دامنه ی رنگبندی تلویزیون طیف عظیمی از رنگ ها و جزئیات را در اختیار بیننده ها قرار می دهد. تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ BU8500 هم همانند تمام تلویزیون های امروزی به فناوری HDR مجهز شده است و از نسخه های بروز رسانی شده ی آن یعنی HDR10+ و HGL پشتیبانی می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید