معرفی برند دلمونتی

معرفی برند دلمونتی

در این مطلب از سری مطالب وبلاگ انتخاب سنتر و معرفی برند لوازم خانگی ، با معرفی برند دلمونتی در خدمت شما کاربران گرامی خواهیم بود تا بتوانید با مطالعه یک متن ساده و کوتاه ، اطلاعات کاملی از هر آنچه در مورد برند دلمونتی را می‌خواهید ، کسب نمایید.

معرفی برند دلمونتی

برای معرفی برند دلمونتی باید بگوییم، این برند یکی از برندهای معروف و با کیفیت در زمینه لوازم آشپزخانه است. معرفی برند دلمونتی کار راحتی است،چون تقریبا همه دلمونتی را می‌شناسند و در این چند سال با روند رو به رشد خود در بازار جهانی و بازار ایران به یک برند شناخته شده تبدیل شده است. محصولات این برند ایتالیایی در کشور چین و تحت لیسانس ایتالیا ساخته می‌شود.

در ابتدا لازم است تاریخچه‌ای کوتاه از نام این برند و روش نام‌گذاری آن بدانید.

تاریخچه برند دلمونتی

در جنوب کشور ایتالیا و در شهر آندریا قلعه‌ای وجود دارد که نام برند دلمونتی از نام این قلعه الهام گرفته شده است.این قلعه تاریخی با معماری ۸ ضلعی در سال ۱۲۳۷ میلادی توسط امپراطوری روم ساخته شده است.

کلمه دلمونتی به معنا ی کوه و استواری است. نام برند دلمونتی بسیار شبیه برند دلونگی ایتالیایی است،اما تفاوت این دو در این است که کالاهای دلمونتی بسیار با صرفه‌تر ولی با همان کیفیت دلونگی ساخته می‌شوند.

 

لوازم برقی برند دلمونتی

معرفی برند و محصولات دلمونتی

معرفی برند دلمونتی نیازی به تبلیغات ندارد.خود محصولات باعث تبلیغ و معرفی برند دلمونتی هستند.

عاملی که باعث تمایز برند دلمونتی با سایر تولید کننده‌های محصولات خانگی می‌شود،این است که تا به حال محصول تقلبی از این برند وارد بازار نشده است.این باعث شده مردم به برند دلمونتی اعتماد زیادی کنند.

حتما بخوانید
از نگهداری گیاهان خانگی تا اپلیکیشن‌های تناسب اندام؛ بهترین‌های سبک زندگی

برند دلمونتی با کیفیت زیادی که محصولاتش دارد،این امکان را برای ما فراهم کرده است که سال‌ها از این محصولات استفاده کنیم.

محصولات این برند از تنوع بسیاری برخوردارند،از این جهت کار معرفی برند دلمونتی را سخت کرده است.

محصولات متنوع دلمونتی قیمت مناسبی دارند و گزینه خوبی برای خرید‌ جهیزیه عروس و کالاهای منزل هستند.

شرکت دلمونتی تلاش کرده است،محصولات با کیفیت و براساس تکنولوژی روز دنیا تولید کند،که بسیار هم در این راه موفق است.

برند دلمونتی یکی از متعهدترین برندهای دنیا است و مشتری‌های این برند می‌دانند با خرید از این شرکت کالایی با کیفیت ، با قیمت مناسب ، کارایی بالا و ظاهری زیبا خریداری می‌کنند.

 

معرفی برند دمونتی با ظاهر زیبا

برای هر برند لوازم خانگی ، ظاهر ، کیفیت و بسته‌بندی از نکات مهم در شناخته شدن در بازار جهانی است و این امر باعث شده که دلمونتی با ارائه و تولید لوازم خانگی بسیار ساده و در عین حال زیبا ، خیلی زود خود را در بین بازارهای بین المللی و جهانی معرفی کند.

این برند ایتالیایی برای ساخت بدنه‌ی محصولاتش از بهترین مواد استفاده می‌کند و این امر موجب شده،کیفیت محصولات دلمونتی بسیار بالا رفته و در مقابل ضربه و خراش مقاومت زیادی داشته باشند.

مدیران شرکت دلمونتی به حدی به کیفیت کار خود ایمان دارند که این شرکت برای محصولاتش گارانتی۱۸ماهه در نظر گرفته‌اند.

گارانتی ۱۸ماهه برند دلمونتی شامل دو مرحله است: ضمانت تعویض قطعات البته به‌جز قطعات مصرفی و ضمانت تعمیر دستگاه به‌صورت رایگان.

در صورت وجود ایراد در دستگاه به نزدیک‌ترین نمایندگی خدمات پس از فروش مراجعه می‌کنیم. پس از این‌که کارشناس تایید کرد خرابی حاصل از تولید است،فروشنده موظف است محصول را با محصولی سالم عوض کند.

حتما بخوانید
راهنمای خرید محصولات سامسونگ؛ هر آنچه باید بدانید

اما اگر خرابی و ایراد ناشی از استفاده‌ی ناصحیح،حمل و نقل نامناسب باشد همانند هر سیستم گارانتی جهانی ، نه تنها به این محصولات گارانتی تعلق نمی‌گیرد، بلکه هزینه‌ی تعمیر هم به عهده‌ی مشتری است.
هزینه خرید و ارسال قطعاتی که در کارت گارانتی قید نشده‌اند به عهده‌ی مشتری است.هزینه‌ی تعمیر دستگاه‌هایی که گارانتی ندارند به عهده‌ی مشتری است.

کالاهای برند دلمونتی به دو دسته تقسیم می شوند:برقی و غیربرقی.

برای معرفی برند دلمونتی می‌توانیم به محصولات زیر اشاره کنیم:

چای ساز دلمونتی

چای‌ساز دلمونتی در سه طرح است.استند دار،چای‌ساز های بالا و پایین،چای‌ساز های بدون قوری.

ویژگی چای‌ساز های دلمونتی شامل قوری و کتری شیشه‌ای،کتری درجه‌بندی شده و کتری دارای فیلتر ضد رسوب است.

ساندویچ ساز دلمونتی

ساندویج سازهای دلمونتی یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات دلمونتی است.این محصول دارای صفحه داخلی از جنس تفلون نچسب و کنترل‌گر دما است.

آبمیوه گیری دلمونتی

آبمیوه‌گیری دلمونتی دارای تیغه‌های فلزی ضد زنگ  ، بدنه استیل ضد زنگ و پایه‌های ثابت ضد لغزش است. مخزن این آبمیوه‌گیری جدا از بدنه‌ی فلزی است.

جاروبرقی و جاروشارژی

جارو برقی و جاروشارژی‌های برند دلمونتی از پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده‌اند و کیفیت موتور قرار گرفته آن در مقایسه با برندهای دیگر در این زمینه بسیار با کیفیت و قدرتمند هستند.

قهوه‌ساز و اسپرسوساز

یکی دیگر از لوازم برقی تولید شده در برند دلمونتی ، قهوه‌ساز و اسپرسو‌ساز این برند است که با استفاده از آخرین تکلنولوژی ، لذت تهیه قهوه را برای شما دو چندان خواهد کرد.

در ادامه نیز با برخی از لوازم خانگی برند دلمونتی آشنا خواهید شد.

حتما بخوانید
هرآنچه باید قبل از خرید انواع شیرآلات خانگی بدانید

معرفی  سایر محصولات برقی برند دلمونتی

آون توستر
ماشین‌های شستشو
اتوپرس و اتوبخار
توستر نان
همزن و بستنی‌ساز
مایکروویو
چرخ گوشت
سشوار
غذاساز و مخلوط‌‌کن
پنکه و یخچال ماشین
سرخ‌کن
بخارشوی
بخارپز و هواپز
پلوپز و زودپز برقی
خردکن و رنده برقی
گوشت‌کوب برقی و میوه‌خشک‌کن

 

قهوه ساز برند دلمونتی

حال پس از بررسی و معرفی برخی لوازم برخی دلمونتی در ادامه به توضیح برخی لوازم غیر برقی برند دلمونتی خواهیم پرداخت.

معرفی برند دلمونتی محصولات غیر برقی

قابلمه گرانیتی برند دلمونتی با کارایی  بالا،طراحی زیبا و رنگ کرمی و قهوه‌ای ساخته شده است.این سرویس دارای سه عدد قابلمه در ابعاد متفاوت،یک عدد تابه،شیرجوش و۵عدد درب شیشه‌ای است.

لوازم جانبی این سرویس ست کف‌گیر و ملاقه و پیشبند است.سرویس گرانیتی دلمونتی مقاوم در برابر حرارت است و وجود درهای شیشه‌ای کار را برای آشپزها و کدبانوهای عزیز بسیار راحت کرده است.

از دیگر سرویس های قابلمه‌ای دلمونتی می‌توانیم به سرویس قابلمه چدن و چدن سرامیکی،سرویس قابلمه استیل،سرویس قابلمه نانو گرانیت اشاره کنیم.

برای معرفی برند دلمونتی و دیگر لوازم غیربرقی برند می‌توانیم،سرویس قاشق و چنگال،سرویس آشپزخانه،سرویس چاقوی آشپزخانه،فلاسک و کلمن،کتری و قوری،سرویس جا ادویه و ترازو آشپزخانه را نام ببریم.

سخن پایانی

به این ترتیب می‌توان گفت برند دلمونتی با تجربه‌ای درخشان در تولید لوازم خانگی برقی و غیر برقی ، کارنامه شاخص داشته و تا به امروز که سالهاست در بازار ایران و جهان فعالیت دارد ، با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها در تولیدات خود ، همواره سعی داشته تا نظر مشتریان را به خود جلب کند و به نظر ما این برند ، یک برند موفق در این زمینه بوده است.

حتما بخوانید
بهترین مدل و پرفروشترین مدل های جاروبرقی پارس خزر

لوازم برقی و غیر برقی دلمونتی را می‌توان با مراجعه به فروشگاه انتخاب سنتر مشاهده کنید و با نقد و بررسی آنها آشنا شوید تا انتخابی صحیح از این برند داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید