گوشی‌های هایسنس با گارانتی تسک‌میران رسما وارد بازار ایران شدند

شرکت تسک‌میران به‌عنوان یکی از واردکنندگان بزرگ محصولات شیائومی در کشور، امروز در نشستی خبری که با حضور مدیران این شرکت و اصحاب رسانه برگزار شد، از قرارداد همکاری خود با «هایسنس» برای واردات گوشی‌های هوشمند این برند به بازار کشور خبر داد. هایسنس E30 Lite، E50، E50 Lite و H50 Lite نخستین گوشی‌های این برند هستند که در کلاس اقتصادی و در محدوده‌ی قیمتی ۲ تا ۴٫۵ میلیون تومان با گارانتی تسک‌میران روانه‌ی بازار کشورمان شده‌اند.

«رویا منتظری» مدیر عامل شرکت تسک‌میران در این مراسم با اشاره به همکاری شکل گرفته میان این شرکت و برند چینی هایسنس، اعلام کرد که این شرکت برای واردات محصولات برند هایسنس به کشور دو محور توسعه‌ای را در نظر دارد:

محور اول، توسعه در بخش واردات است. چه در بحث میزان و حجم گوشی همراه وارد شده، و چه در تنوع ارائه محصولات معتبر جهانی و رهایی از دید کوتاه‌مدت به بازار و نیازهای مرسوم. دومین محور در نظر گرفته شده، در بخش خدمات پس از فروش است که هدف از آن به شعف رساندن مشتری مضاف بر جلب رضایت آن‌هاست.

منتظری در ادامه با دفاع از محصولات چینی با کیفیت در بازار، اذعان داشت که تنوع در این محصولات بسیار بالاست و در عین این موضوع قیمت مناسب این محصولات را هم می‌توان یکی از برگ‌های برنده آنان در بازار کشورمان قلمداد کرد. به همین خاطر است که شرکت تسک‌میران پس از تجربه‌ی موفق واردات محصولات شیائومی، تصمیم گرفت که محصولات برند هایسنس را هم روانه‌ی بازار کشورمان کند.

منتظری همچنین در ادامه به «مولتی‌ برند» شدن تسک‌میران اشاره کرد و گفت:

شرکت تسک‌میران با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، در تلاش است تا با مولتی‌ برند شدن و عرضه‌ی کالاهای با کیفیت از برندهای معتبر جهانی، خدمت‌رسانی مطلوب خود به کلیه اقشار مختلف جامعه را ادامه دهد. در همین راستا امروز اینجا جمع شده‌ایم تا از برند جدید هایسنس که شرکت ما به طور رسمی و برای اولین بار وارد بازار کشور می‌کند رونمایی کنیم.

مشتریان هایسنس افراد خواهان گوشی‌های پر امکانات با قیمت اقتصادی هستند

برند چینی هایسنس که ۲۷ سال پیش تأسیس شده، در کشور ما بیشتر به خاطر لوازم خانگی و صوتی و تصویری خود شهرت دارد. با این وجود، این برند از سال ۲۰۰۸ در همکاری با هیتاچی، با طراحی و ساخت نخستین تراشه‌ی خود وارد بازار گوشی‌های هوشمند شده است و از آن زمان تا کنون به ساخت گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد.

حتما بخوانید
راهنمای خرید ال ای دی 49 اینچ سامسونگ

در همین رابطه «مرتضی درویش»، مدیر بازاریابی شرکت تسک‌میران ضمن اشاره به سرمایه‌گذاری و تحقیقات شرکت هایسنس در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند از خودکفایی این برند در ساخت پردازنده و زیرساخت‌های سخت‌افزاری برای تولید گوشی‌های هوشمند خبر داد و گفت:

هایسنس بخش زیادی از درآمد خود را صرف R&D (تحقیق و توسعه) می‌کند. این کار امکانی فراهم کرده که این شرکت تراشه‌های اختصاصی خودش را تولید کرده و هزینه‌ی تمام شده‌ی محصولات خود را کاهش دهد. هایسنس امروز با تراشه‌های ساخت خودش، با نمایشگرهای ساخت خودش و با تجهیزاتی که به طور اختصاصی تولید می‌کند گوشی‌های هوشمندی را روانه‌ی بازار کرده که این کار باعث کاهش قیمت تمام شده‌ی این گوشی‌ها شده است.

درویش در ادامه گفت که مخاطبین هدف گوشی‌های هایسنس، افرادی هستند که از گوشی‌های هوشمند امکانات بالا در کنار قیمت اقتصادی می‌خواهند. به همین خاطر چهار مدل گوشی هایسنس وارد شده به بازار کشور، شامل مدل‌های E30 Lite، E50 Lite، E50 و H50 Lite همگی در محدوده‌ی قیمتی ۲ تا ۴٫۵ میلیون تومان قرار دارند.

ساده‌ترین گوشی، E30 Lite است که با یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۲+۱۳ مگاپیکسلی، نمایشگر ۶٫۵ اینچی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار خواهد شد. اما گران‌ترین گوشی معرفی شده (حدود ۴٫۵ میلیون تومان) مدل H50 Lite است که به پردازنده‌ی Unisoc Tiger T610 مجهز شده و از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه نمایشگر این دیوایس هم ۶.۵ اینچی است و ماژول دوربین چهارگانه ۲+۲+۵+۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصات آن به شمار می‌آیند.

حتما بخوانید
راهنمای خرید جهیزیه از دیجی‌کالا؛ خانه‌ی بختت را آنلاین بچین

البته مدیر بازاریابی تسک‌میران در ادامه واردات این چهار مدل گوشی را «اولین قدم برای مولتی برند شدن» تسک‌میران توصیف کرد و اعلام کرد این شرکت در ادامه‌ی راه، ضمن واردات برندهای دیگر گوشی همچون «ریلمی»، واردات گوشی‌های هایسنس را هم گسترش خواهد داد و مدل‌های پرچم‌دار را هم به دایره‌ی محصولاتش اضافه خواهد کرد.

تعویض بی‌قید و شرط گوشی‌های مشکل‌دار هایسنس در صورت تحویل به گارانتی

شایان ذکر است که تسک‌میران، خدمات پس از فروش گوشی‌های هایسنس در ایران را هم تضمین می‌کند. «علی طاهری» مدیر خدمات پس‌ از فروش برند در همین رابطه گفت که در حال حاضر برای ارائه خدمات گارانتی به مشتریان، آن‌ها با بیش از ۳۰ نمایندگی در سراسر کشور همکاری می‌کنند. همچنین مرکز تماس مشتریان تسک‌میران به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان است.

او همچنین مشتری مداری و صداقت با مشتری را یکی از اصول کار شرکت متبوع خود توصیف کرد و اعلام کرد کلیه گوشی‌های مشکل‌دار هایسنس در گارانتی بدون قید و شرط تعویض می‌شوند. در همین رابطه او اعلام کرد که برای گوشی‌های شیائومی، تسک‌میران در سالی که گذشت بیش از ۷۷ درصد از کالاهای تحویل شده به گارانتی شرکت در تهران را در عرض ۱ ساعت تعمیر و به مشتری برگردانده است.

به گفته‌ی مدیران تسک‌میران، این شرکت در حال حاضر بیش از ۲۰ درصد از واردات محصولات برند شیائومی در کشور را در دست دارد و تصمیم دارد که تا نیمه‌ی دوم سال آینده‌، ۵ درصد از سهم بازار برند هایسنس را هم در دست بگیرد. با این حساب باید منتظر ماند و دید که اوضاع به چه صورت پیش خواهد رفت.

حتما بخوانید
آنچه کارشناسان درباره تلویزیون سامسونگ نمی گویند و چگونه بر شما تأثیر می گذارد

شما درباره‌ی ورود برند هایسنس به بازار گوشی‌ ایران چه نظری دارید؟ فکر می‌کنید قیمت پایین می‌تواند تنها فاکتوری باشد که به موفقیت این برند در بازار ایران کمک کند؟ حتما نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید