بهترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۳

samsung tvاین تلویزیون سامسونگ در سایزهای ۴۳ تا ۷۵ روانه بازار شده که از قیمت مناسبی هم نسبت به سایر برندهای مطرح برخوردار هستند. البته این تلویزیون به لطف پردازنده کریستالی و سرعت رفرش ۱۲۰ هرتزی خود نیز عملکرد مناسبی در ارتقای تصاویر خواهد داشت که در این بخش باید به آن اشاره میشد. کیولد سامسونگ ۲۰۲۲ چی بخرم؟ در این برهه زمانی که تلویزیونهای جدید ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دادهاند، شاید خرید یک کیولد تولید سال ۲۰۲۱ برای خریدارانی که بودجه کمی را در اختیار دارند بسیار به صرفه نظر برسد. شاید تلویزیونهای جدید از قابلیت و ویژگیهای بهروزتری برخوردار باشند اما وقتی به قیمت حباب بعضی از مدلهایی که تازه به بازار راه پیدا کردهاند نیم نگاهی بیندازید شاید این کار بسیار عاقلانهتر به نظر برسد. در ادامه به ترتیب به س ه مدل برتر از کیولدهای سامسونگ اشاره خواهیم کرد که در حال حاضر از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

  1. پشتیبانی از EPG تا ۸ روز
  2. شما نمی توانید بسیاری از تب ها و پنجره ها را باز کنید
  3. سیستم عامل Tizen با پشتیبانی از اپلیکیشن ها و وب گردی
  4. تکنولوژی HDR و پشتیبانی از فرمت های HDR 10+ و HLG
  5. براساس سیستم عامل – تایزن
  6. دارای Auto Game Mode

تلویزیون سامسونگ اصل کرهSlimPort (اسلیم پورت) یکی دیگر از انتخابهای سیمی شما برای اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی محسوب میشود. این رابط، شباهت بسیار زیادی به MHL دارد و تنها تفاوت این دو، به کابل ورودی برق آنها مربوط میشود. کابل HDMI به پورت HMDI تلویزیون وصل میشود. در طرف دیگر نیز، خروجی Micro USB به پورت شارژ گوشی سامسونگ شما متصل میشود. بدین ترتیب، اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی برقرار خواهد شد. دو روش معرف شده در بالا، مربوط به اتصال سیمی تلفن همراه به تلویزیون هوشمند بودند. اما طبیعتا این روزها، روشهای بیسیم یا وایرلس از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. استانداردهای زیادی برای اتصال بیسیم تلفن همراه و تلویزیون به همدیگر وجود دارند؛ اما نام همگی آنها، به “Cast” ختم میشود. Miracast در بسیاری از تلویزیونهای ساخت شرکت LG تعبیه شده است. در صورتی که تلویزیون شما از قابلیت “Miracast” پشتیبانی نمیکند نیز جای نگرانی نیست؛ زیرا به راحتی و با خرید یک دانگل میراکست، میتوانید این قابلیت را به آن اضافه نمایید.

حتما بخوانید
بررسی پلوپز تولیپس RC-441؛ چندکاره و خوش‌ساخت

↑ مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Samsung Galaxy S II».

samsung tvو از ماه می همان سال به بازار عرضه شد. سیستمعامل اندروید نسخهٔ ۲٬۳٬۴ بههمراه رابط کاربری تاچویز، قابلیت ارتقا به اندروید ۴٬۰ و ۴٬۱. شرکت سامسونگ این گوشی را همراه با نسخه ۲٬۳ سیستمعامل اندروید در می ۲۰۱۱ عرضه کرد. پس از آن در ماه مارس ۲۰۱۲ بهروزرسانی اندروید نسخه ۴٬۰ معروف به بستنی حصیری (به انگلیسی: Ice Cream Sandwich) را دریافت کرد. پس از آن شرکت سامسونگ در اوت ۲۰۱۲ اعلام کرد که این دستگاه بزودی بروزرسانی دیگری برای ارتقا به اندروید نسخه ۴٬۱ دریافت میکند. ↑ ۱٫۰ ۱٫۱ “Samsung I9100 Galaxy S II” (به انگلیسی). ↑ مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Samsung Galaxy S II». در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی، بازبینیشده در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۱. ↑ “Samsung Galaxy S II ICS review: Sugar coated” (به انگلیسی). ↑ “Samsung Galaxy S II getting Android 4.1 Jelly Bean in September or October” (به انگلیسی). این صفحه آخرینبار در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ ساعت ۱۹:۲۶ ویرایش شدهاست. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است.

امروزه بهترین گزینه برای خرید تلویزیون برای ساختمانهای اداری و منازل مسکونی تلویزیونهای FULL HD میباشد. اگر میخواهید تلویزیونها را فیلمها را با کیفیت سینمایی و رزولوشن گسترده مشاهده کنید خرید تلویزیون FULL HD را به شما پیشنهاد میدهیم. این کیفیت تصویر تحت عنوان کیفیت ۲K نیز معرفی شده است. کیفیت FULL HD یا همان ۱۰۸۰ پیکسل برای سایزهای همچون ۳۲ اینچ و ۴۳ اینچ گزینه مناسبی است. بعد از کیفیت تصویر FULL HD رزولوشن تصویر ۴k معرفی شد. نام دیگر کیفیت تصویر فورکا اولترا HD میباشد. این تلویزیونها از جمله تلویزیونهای جدید و مدرن بازار محسوب میشود که صفحه نمایش بزرگ و ابعاد بزرگی نیز دارند. تلویزیونهایی که بزرگتر از سایز ۴۰ هستند معمولا به کیفیت تصویر فورکا یا اولترا اچدی مجهز شدهاند. این کیفیت تصویر در مقایسه با کیفیت تصویر HD 8 برابر رزولوشن بیشتری دارد و در مقایسه با FULL HD تصاویر را با چهار برابر وضوح بهتر نمایش میدهد. زمانی که این تلویزیونها تصاویر را پردازش میکنند میتوانند آنها را بهتر و با کیفیت بالاتری نیز عرضه کند.

حتما بخوانید
کل مقدار شما می‌خواستید درباره بدانید کولر گازی و بودند ترسیدند بپرسند

قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ ۴k تخت

هر محتوا ویدیویی یا فیلم ، دارای رنگ ،نور و قالب بصری خاص خود است و دالبی ویژن نیز به کمک هوش مصنوعی ،تاثیر بصری را قوت میبخشد . هوش مصنوعی سامسونگ به کمک د
البی ویژن ،نوع محتوا را تشخیص و براساس هر محتوا،گرافیکی خاص را اعمال میکند. یکی از مهمترین کاربردهای دالبی ویژن حالت فیلمساز یا همان Film Maker است . در حالت فیلمساز dolby vision بر اساس نوع ژانر فیلم ، رنگ و گرافیک خاص را اعمال میکند. به طور مثال رنگ نور یک فیلم مستند با یک فیلم اکشن یا کمدی تفاوت دارد و دالبی ویژن نیز با تشخیص این تفاوت ،گرافیکی خاص را اعمال میکند. صدا و کیفیت آن ، یکی دیگر از پارامتر های اساسی در بررسی و خرید تلویزیون است . کیفیت صدا بخش جدای ناپذیر کیفیت تصویر است و عملا این دو مکمل همدیگرند . در تلویزیون ها معمولا از دو عدد اسپیکر در دو گوشه نمایشگر استفاده میشود .

۴٫ در مرحله بعد باید کلید ها را به صورت همزمان رها کنید.

۲٫ در مرحله بعد باید منبع ورودی خود را از طریق فشردن دکمه INPUT انتخاب کنید. دکمه و یا کلید INPUT موجود در ساختار کنترل کمک می کند تا منبع ورودی تلویزیون را انتخاب کنید. ۳٫ در مرحله سوم باید دو کلید را به صورت هم زمان فشار دهید. در حقیقت باید کلید MENU موجود در ساختار کنترل را با گزینه MENU موجود در تلویزیون را به صورت همزمان فشار دهید. لازم به ذکر می باشد که در ساختار ریموت و یا ساختار داخلی برخی از تلویزیون ها کلید منو تحت عنوان های دیگری چون SETTINGS و یا HOME قرار گرفته است. ۴٫ در مرحله بعد باید کلید ها را به صورت همزمان رها کنید. در واقع هنگامی که شما پیام وارد کردن پسورد را روی صفحه نمایش خود مشاهده کردید، باید کلید ها به صورت همزمان رها کنید. ۵٫ حال برای وارد کردن رمز اقدام کنید. پسورد خواسته شده، چهار رقمی می باشد که می توانید ۴ بار عدد صفر را وارد کنید.

حتما بخوانید
راهنمای انتخاب گنجایش مناسب کولر آبی

این تلویزیون ها سایز متعادلی دارند و تولیدات اصلی برندهای متفاوت می باشند چون متقاضیان زیادی دارند و فروش خوبی را به خود اختصاص داده اند. ترکیب کیفیت ۴k به همراه فناوری های تصویری بهترین حالت نمایشی را روی تلویزیون پدید می آورد و کیفیت خیره کننده به محتوای داخلی می بخشد. رزولوشن بالای این نمایشگر نشان از وجود پیکسل های متعددی است که سبب پدید آمدن وضوح و شفافیت تصاویر می شوند. تلویزیون های ۵۵ اینچ ال جی از فناوری های تصویری متعددی پشتیبانی می کنند که در تقویت کیفیت تصویری بسیار موثر می باشند. هر کدام از فناوری ها با پیشگام شدن و اعمال تاثیرات خود روی بخش های متفاوت تصویری بهترین وضعیت نمایشی را در تلویزیون به وجود می آورند. این فناوری ها میزان نوردهی صفحه ی نمایش را کنترل می نمایند٫ هم چنین میزان کنتراست را در حد بالایی ارتقا می دهند تا اختلاف قسمت های تاریک و روشن بیشتر شود٫ هم چنین دامنه ی رنگ ها را گسترده تر می کنند و آن ها را در حجمی متناسب و خلوص عالی نمایان می کنند. یکی از برترین فناوری های HDR می باشد با همراه بودن فرمت های متنوع کیفیت تصویری را ارتقاء می دهد و بهترین حالت تصاویر و نمایش را روی بازی٫ فیلم و سریال ها ایجاد می نمایند. سیستم صوتی تلویزیون های ۵۵ اینچ کیفیت متعادلی را به صدا می دهد و با بهره بردن از بلندگوهای قدرتمند صدا را با توانی متناسب منتشر می کنند. سیستم صوتی بیشتر این تلویزیون ها دوکاناله می باشد و صدا را با توان ۲۰ وات منتشر می نماید. فناوری های صوتی در این تلویزیون ها با هدف تقویت سیستم صوتی جای داده شده اند و بهترین مود صدا را روی محتوا اعمال می کنند. این فناوری ها حالت فراگیر و سه بعدی را به صدا می بخشند٫ ژانر محتوا را تشخیص داده و بر اساس حالت تصویر بهترین حالت را صداگذاری می کند هم چنین این فناوری ها نویز و مانع های سر راه تشخیص داده و امواج صوتی را با صدایی باکیفیت و رسا پخش خواهد کرد. پردازنده ی به عنوان موتور نمایشگر قلمداد شده اند چون با اصول و روش های عمیق عملکرد خود را قبل از نمایش دادن محتوا روی تصویر و صدا اعمال می کنند و تمام ایرادات و نویز ها را کاهش می دهند که نتیجه ی آن پخش محتوای هماهنگ و با کیفیت می باشد. سیستم عامل Webos نرم افزاری هوشمند در تلویزیون های ۵۵ اینچ ال جی است که خدمات عالی را در تلویزیون نهادینه کرده است. این سیستم عامل بانکی از امکانات هوشمند است که سبک زندگی کاربران را مدرن تر می کند و با قابلیت اتصال به وای فای اجازه دسترسی کاربران را به داشته های متنوعی داده است, دستیارهای صوتی٫ امکان اشتراک گذاری٫ جستجوهای صوتی و راه اندازی برنامه و اپ های گوناگون٫ دسترسی به برنامه ها و سرویس های پخش ویدیویی جهانی٫ برقراری اتصالات هوشمند امکانات خاص این پلتفرم جذاب می باشند.

حتما بخوانید
بهترین تلویزیون ال جی ۲۰۲۲ و پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲

البته بعدها مشخص شد که این تصاویر توسط شرکت اپل به گونهای دستکاری شده بود تا شباهتهای ظاهری بین دو دستگاه بیشتر نمایان شود. بر همین اساس شرکت سامسونگ، اپل را به ارائهٔ مدارک جعلی به دادگاه متهم کرد. شرکت سامسونگ نیز در پاسخ به این عمل شرکت اپل، در ۲۲ آوریل ۲۰۱۱ شکایتهایی را در دادگاههای سئول، توکیو و مانهایم مطرح کرد. در این شکایتها اپل متهم شده بود که از تکنولوژیهای ارتباطی سامسونگ بدون مجوز استفاده کردهاست. در تابستان همان سال، سامسونگ این شکایتها را در دادگاه عالی انگلستان، دادگاه محلی دلور در آمریکا و کمیسیون تجارت جهانی آمریکا در واشینگتن نیز مطرح کرد. مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Apple v. Samsung». در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی، بازبینیشده در ۱۴ شهریور ۱۳۹۲. ↑ «فروش سامسونگ در انگلستان از اپل پیشی گرفت». ۹ ژوئیه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۶ سپتامبر ۲۰۱۳. بایگانیشده از اصلی در ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۶ سپتامبر ۲۰۱۳. ↑ ۳٫۰
۳٫۱ «دعوای اپل و سامسونگ در همه جا».

  • برخورداری از قابلیت ضبط روی فلش یه هارد
  • سیستم صوتی – سینما خانگی
  • تنظیم ارتفاع آنتن تلویزیون سامسونگ
  • سنسور اکو ( Eco Sensor ) و رده مصرف انرژی +A
  • فناوری Dual LED
  • ماشین لباسشویی
  • مدل Q90T

درواقع فورکی برای ارائه یک تصویر حدود ۸ میلیون پیکسل را به کار میگیرد، بنابراین این قابلیت تصاویر و صحنههای زنده و طبیعی با رنگهای سیر و غنی را برایتان به اجرا در می آورد. فناوری Motion rate در این مدل جاسازی شده، به لطف این قابلیت در فیلم و سریالهای اکشن و جنگی که اجسام در حال حرکت هستند، از تاری دید و یا بریدگی جلوگیری میشود. فناوری upscaling 4k در تلویزیون سری ۸ au8000 جا خوش کرده، که به صحنههایی که از کیفیت تصویر پایینی برخوردار هستند را بهبود ببخشد و آنان را به حد فورکی برساند و شما را از دیدن آنها خرسند سازد. ناگفته نماند که این مدل با داشتن ALLM Game Motion بهترین گزینه برای دوستداران گیم است، این مدل را خریداری نمایند و نهایت بازی کردن با آن را دریافت نمایید. یکی از قابلیت های کاربردی تلویزیون AU8000 سامسونگ Motion Xcelerator است. تلویزیون کریستالی سامسونگ Au8000 از حالت گالری ambient mode بهرهمند است، سامسونگ این قابلیت را برای مدرن سازی محیط های شما در محصولات خود گنجانده است.

حتما بخوانید
زندگی من، شغل من، شغل من: چگونه ده کولر گازی ساده به من کمک کرد تا موفق شوم

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از چه سایز تلویزیونی برای منزل شما مناسب است ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید