هفت دلیل قیمت تلویزیون سامسونگ ۴۳ اتلاف وقت است

یکی از مواردی که در هنگام خرید تلویزیون می بایست به آن توجه گردد دقت رنگ یا Color Accuracy می باشد. دقت رنگ به معنی میزان توانایی تلویزیون شما در ارائه رنگ ها و تفکیک صحیح آن ها می باشد. بنابراین این موضوع در ارائه محتوای در حال نمایش بسیار تاثیرگذار می باشد. البته موضوعی که بسیاری از افراد به آن کمتر توجه می کنند ، کالیبره کردن رنگ تلویزیون می باشد. انجام این کار در دقت رنگ ارائه شده بر روی صفحه نمایش نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. پس می توان گفت چنانچه رنگ ها درست و با دقت رنگ اصلی در صفحه نمایش نشان داده شوند تاثیر بسزایی در کیفیت تصاویر دارد. حال هرچه میزان رنگ ها در صفحه نمایش بیشتر باشد چیزی که به نمایش در خواهد آمد به واقعیت بیشتر نزدیک بوده که در نتیجه سبب عملکرد ایده آل تلویزیون می شود. امروزه در تلویزیون ها هر پیکسل قادر به ارائه ۲۴ بیت می باشد.

  1. پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل
  2. نمایش همه محصولات تجهیزات ذخیره سازی
  3. کاربری خانگی و عمومی
  4. محدود شده به نرخ رفرش ۶۰ هرتز
  5. پشتیبانی از تکنولوژی Mirroring موبایل به تلویزیون
  6. کیفیت تصویر
  7. ویژگی Contrast Enhancer برای بهبود کنتراست تصاویر

این سری همانند سری RU دارای پایه های شاخه ای شکل می باشد. که از دوام و استحکام کافی برخوردار هستند، این پایه ها به راحتی قابل جداسازی بوده و شما می توانید تلویزیون خود را جهت تغییر دکوراسیون منزل بر روی دیوار به صورت Wall Mount نصب کنید. ناگفته نماند. به سبب استفاده از تکنولوژی HDR شما قادر خواهید بود در هر زاویه ای بالاترین جزییات ممکن بر روی صفحه نمایش را ببینید، چیزی که در تلویزیون های با فناوری SDR به مراتب پایینتر بود. در یک کلام می توان گفت این تلویزیون از هر زوایه ای بی نقص و کامل می باشد. برای مشاهده سایر تلویزیون های موجود در فروشگاه اینترنتی بانه بازار بر روی این لینک کلیک نمایید. برای مشاهده این تلویزیون در وب سایت اصلی شرکت سامسونگ لطفا اینجا کلیک کنید. در ویدیوی زیر نگاهی مختصر به ۳ تلویزیون جدید شرکت سامسونگ که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده اند می اندازیم. این ۳ مدل عبارت اند از : TU7100 – TU8000 – TU8500.

حتما بخوانید
۱۷ ایده‌ی کاربردی برای بهبود ظاهر آشپزخانه‌‌ی باز

تلویزیون سامسونگ اندروید

سال ۱۹۹۲ آخرین سالی بود که اپل در نمایشگاه سیایاس حضور داشت. در این سال جان اسکالی رایانهٔ ناموفق نیوتون اپل را در سخنرانی خود معرفی کرد. در نمایشگاه سال ۱۹۹۳ سونی مینیدیسک خود را معرفی کرد که قادر به ذخیرهٔ ۷۴ دقیقه فایل صوتی در خرید تلویزیون سامسونگ سری Q60A خود بود. این میزان در سال ۱۹۹۳ یک موفقیت بزرگ بهشمار میرفت. در این سال، چهار دفعه نمایشگاه سیایاس برگزار شد. اولین نمایشگاه در وگاس، دومین و سومین در شیکاگو و چهارمین در مکزیکو سیتی به نمایش درآمد. در سال ۱۹۹۷ نمایشگاه سیایاس برای اولین بار در مساحتی برابر با ۹۲۰۰۰ مترمربع برگزار شد. پس از سال ۱۹۹۹ و برگزاری نمایشگاه سیایاس برای یکبار در طول سال در وگاس، این نمایشگاه شاهد افزایش خارقالعادهای در بازدیدها شد. از سال ۲۰۰۳ این نمایشگاه تبدیل به محلی برای سخنرانی مدیرعامل مایکروسافت بهعنوان سخنران اصلی شد که اغلب بیل گیتس این وظیفه را بر عهده میگرفت. در سال ۲۰۰۳ نمایشگاه سیایاس شاهد تولد بلوری بود.

JavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ TU8300 جزو تلویزیون های سری ۸ این شرکت محسوب می شود. در صفحه نمایش این تلویزیون از تکنولوژی کریستال استفاده شده است که به گفته Samsung نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهد. این محصول در سایزهای ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ تولید و روانه بازار شده است. تنوع کم سایزهای تلویزیون TU8300 را می توانیم بخاطر صفحه نمایش منحنی آن در نظر بگیریم. این تلویزیون با پشتیبانی از محتوای ۴K دارای رزولوشن تصویر ۳۸۴۰x2160 پیکسل است. و HLG پشتیبانی می شود. پردازشگر تصویر تلویزیون های کریستال سامسونگ، Crystal Processor 4K نام دارد. این پردازشگر علاوه بر نقشی که در زمینه های مختلف داشته به لطف ویژگی ۴K Upscaling قادر به ارتقاء کیفیت تصاویر تا فورکی است. تلویزیون کریستال سامسونگ ۵۵TU8300 دارای تکنولوژی Micro Dimming از نوع UHD Dimming است و به کمک این تکنولوژی نور پس زمینه صفحه نمایش را کنترل می کند.

حتما بخوانید
تلویزیون الجی بهتره یا سامسونگ؟

تاریک ترین و روشن ترین صحنه ها را در تصویر ببینید! وجود فناوری HDR انقلاب عظیمی را در تلویزیون ها به وجود آورده است تا کاربران بتوانند صحنه های تاریک و خیلی روشن را در طبیعی ترین حالت ممکن بر روی صفحه نمایش تلویزیون ببینند و لذت ببرند. محدوده ی دینامیکی بالا، دامنه ای وسیع از رنگ ها را در تلویزیون شما به وجود می آورد تا بتوانید طیف عظیمی از رنگ ها و جزئیات بصری را در تاریک ترین صحنه ها ببینید. تلویزیون ۵۵BU8000 از فناوری به روز دنیا یعنی HDR برخوردار است و از نسخه های به روز رسانی شده ی HDR10 و HGL پشتیبانی می کند. بعد از کیفیت تصویر یکی از مهم ترین اجزای سازنده ی هر تلویزیون، پردازنده ی آن است که باعث ارتقای رزولوشن تصویر قیمت تلویزیون سامسونگ می شود. هر تصویر قبل از این که بر روی نمایشگر برود باید از مرحله پردازش موفق بیرون بیاید.

لازم به ذکر است که این مدل تلویزیون ۴۰ اینچ سامسونگ از قابلیت هایی مانند HDR ، ۳D و افزایش کیفیت تصاویر برخوردار نمی باشد. در پایین تلویزیون های ۴۰ اینچ سامسونگ، بلندگو ها تعبیه شده است. تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۴۰M5860 سایز ۴۰ اینچ از جمله تلویزیون های غیر هوشمند به شمار می رود. بر همین اساس، استفاده از آن برای کاربرانی که به دنبال یک محصول ساده و کاربردی می باشند، انتخاب مفید قلمداد می گردد. همچنین این مدل تلویزیون از امکاناتی مانند قفل کودک در ساختار خود برخوردار می باشد. در ساختار تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۴۰M5860 سایز ۴۰ اینچ یک عدد درگاه ارتباطی USB و دو عدد درگاه ارتباطی HDMI تعبیه شده است. به همین جهت استفاده از درگاه های ارتباطی موجود می توان فلش مموری و پخش کننده های صوتی و تصویری متناسب با این درگاه ها را به تلویزیون متصل نمود.

حتما بخوانید
همین الان لوازم مدرسه و دانشگاه را با تخفیف شگفت‌انگیز بخرید!

دریافتشده در ۳ شهریور ۱۳۸۸.

↑ «میخواهم ۵۱ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را بخرم». خبرگزاری فارس. ۱ شهریور ۱۳۸۷. بایگانیشده از اصلی در ۶ مه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۱۹ شهریور تلویزیون سامسونگ ال ای دی ۱۳۸۸. ↑ «میخواستیم پرسپولیس را به هدایتی بفروشیم». همشهری آنلاین. بایگانیشده از اصلی در ۲ فوریه ۲۰۰۹. دریافتشده در ۱۹ شهریور ۱۳۸۸. ↑ حیدرپور، اسماعیل (۱۳۸۶)، «مصاحبه با محمد علیآبادی»، خبر ورزشی، ش. شماره ویژه نوروزی، ص. صفحه ۱۸-۱۹ «به عقیده من باشگاه پرسپولیس باید به صورت خصوصی اداره شود و اتفاقاً مسئولیت باشگاه هم باید به اهلش سپرده شود. من شخصاً طرفدار این هستم که پرسپولیس و استقلال از بخش دولتی خارج و به بخش خصوصی وارد شوند… ↑ «پرسپولیس و استقلال به هواداران واگذار میشود». ایرنا. ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۸. بایگانیشده از اصلی در ۶ مه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۱۹ شهریور ۱۳۸۸. ↑ فرزیان، میثم (۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۸)، «واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به دستور رئیسجمهور»، روزنامه اعتماد، ش. ↑ قراگزلو، رضا. «تضمین مالی برای خرید پرسپولیس». همشهری آنلاین. بایگانیشده از اصلی در ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۸. دریافتشده در ۳ شهریور ۱۳۸۸. ↑ «برندهای ارزشمند ایران معرفی شدند». خبرآنلاین. ۲۱ دی ۱۳۹۳. دریافتشده در ۷ مرداد ۱۳۹۴. این صفحه آخرینبار در ۵ ژانویهٔ ۲۰۲۳ ساعت ۰۸:۴۳ ویرایش شدهاست. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است.

تلویزیون سامسونگ

در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۶، سامسونگ الکترونیکس موافقت خود را برای خرید سازنده تجهیزات خودروی آمریکایی صنایع بین المللی هارمن به مبلغ ه۸ میلیارد دلار اعلام کرد. در ۱۰ مارس ۲۰۱۷، خریداری شرکت تکمیل شد. سامسونگ طرحی ۱۷ میلیارد دلاری برای ساخت یک کارخانه تولید تراشه در آریزونا، تگزاس یا نیویورک در سال ۲۰۲۱ پیشنهاد کرد. این طرح تا حدی ناشی از اختصاص میلیاردها دلار از ایالات متحده برای توسعه تولید تراشه داخلی بهعنوان بخشی از برنامه ملی است. قانون مجوز دفاعی در ژانویه برای کاهش وابستگی این کشور به تایوان، چین و کره جنوبی تصویب شد. این کارخانه حدود ۱۹۰۰ نفر را استخدام می کند و تا اکتبر ۲۰۲۲ به بهره برداری می رسد. در ۷ دسامبر ۲۰۲۱، سامسونگ الکترونیکس ادغام بخش های موبایل و لوازم الکترونیکی را اعلام کرد و رهبران سه بخش تجاری خود را جایگزین کرد. در مارس ۲۰۲۲، در بحبوحه حمله روسیه به اوکراین، سامسونگ متعهد شد ۵ میلیون دلار به انجمن صلیب سرخ اوکراین و سایر موسسات خیریه بهعلاوه ۱ میلیون دلار لوازم الکترونیکی شخصی به مردم اوکراین اهدا کند.

  • منوی تنظیمات را در تلویزیون خود باز کنید
  • مدل TU8072
  • مدل Q90T
  • یخچال دوقلو
  • قابلیت AI UX
  • طیف رنگی کم
حتما بخوانید
گلکسی S21 فن ادیشن سامسونگ کجاست؟

هزینه خرید تلویزیون و بودجه ای که یک خانواده باید برای خرید آن در نظر بگیرد نسبتا بالا است. تا آنجاییکه قیمت برای شما محدودیت ایجاد نمی کند به دنبال خرید جدیدترین تلویزیون با بالاترین سطح تکنولوژی باشید. پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی با سرعت بالا، محصولات مختلف را خیلی زود از رده خارج می کند. بنابراین تلویزیونی تهیه کنید که با وجود داشتن قیمت مناسب، در سطح بالایی بوده و دیرتر از رده خارج شود. خود را زیاد درگیر قابلیت های هزینه بر اما بدون استفاده برخی از تلویزیون ها نکنید. برخلاف آنچه که برای تکنولوژی های ضروری در بند ۱ گفتیم، برخی از تکنولوژی ها نظیر قابلیت نمایش سه بعدی و یا صفحه خمیده تلویزیون، کاربرد چندانی ندارند. این تکنولوژی ها گاهی تنها جنبه تبلیغاتی و رقابتی برای برند خود داشته و به میزان بسیار زیادی باعث افزایش هزینه خرید تلویزیون می شوند. کیفیت تصویر و سایر پارامترهای تاثیرگذار بر کیفیت تلویزیون را بررسی کنید. بدون شک هزینه کردن برای یک تلویزیون ۴K از آنجاییکه بسیاری از محتواها روبه این کیفیت حرکت می کنند، کاری عاقلانه است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از moloudimall.com دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید