معرفی بهترین و پرفروش‌ترین تلویزیون های ال جی در سال ۱۴۰۲

تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی مدل ۵۵UQ80006

ال جی همانند گذشته در سال ۲۰۲۲ نیز تلویزیون های بسیار زیبا و با طراحی منحصر به فرد روانه بازار کرده است تا شما بتوانید به راحتی از ان استفاده کنید. تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی ۵۵UQ80006 دارای نمایشگر ۵۵ اینچ و با کیفیت ۴K می باشد که با رزولوشن ۳۴۸۰*۲۱۶۰ پیکسل تصاویر را با کیفیت فوق العاده نشان می دهد. فناوری HDR به راحتی می تواند تصاویر طبیعی با نور عالی را برای شما فراهم کند و همچنین فرمت HDR10 Pro می تواند تصاویر واضح تر، روشن تر و زیباتر را پخش کند و شما را شگفت زده نماید. پردازنده ALPHA5 Gen5 AI Processor 4K تصاویر فورکی را با کیفیت بسیار بالا پردازش می کند و در اختیار نمایشگر قرار خواهد داد. تلویزیون ال جی ۵۵UQ80006 از دو بلندگوی قوی که هر کدام دارای توان ۱۰ وات هستند استفاده می کند که در مجموع صدایی با توان ۲۰ وات پخش خواهد شد. فناوری Clear Voice Pro نویز موجود در امواج صوتی را می گیرد و صدایی یک دست و بسیار روان را پخش خواهد کرد. تلویزیون ۴K ال جی مانند دیگر مدل های تلویزیون ال جی از سیستم عامل webOS استفاده می کند و فناوری ThinQ امکان کنترل تلویزیون و سایز دستگاه های متصل به آن را به صورت هوشمند در اختیار شما قرار خواهد داد. حالت FILMMAKER MODE™ به شما امکان می دهد فیلم ها را همانطور که فیلم ساز ساخته است ببینید و از دیدن ان ها لذت ببرید. این تلویزیون ال جی بسیار ظریف و باریک طراحی شده است و جعبه آن به صورت مقوایی و تک رنگ است تا قابل بازیافت باشد و به طبیعت آسیب نزند. کاربرای که مایل به خرید تلویزیون با ابعاد ۵۵ اینچ و وضوح تصویر بالایی و در عین حال با ظاهر بسیار جذابی هستند، شاوینو، تلویزیون ال جی ۵۵UQ8000 را پیشنهاد می نماید.

با تلویزیون ال جی ۵۵UQ80 کیفیت تصویر جدید را تجربه کنید

با تلویزیون جدید ۲۰۲۲ ال جی شما کیفیت جدیدی از تصویر را تجربه خواهید کرد. این تلویزیون بسیار زیبا، دارای کیفیت تصویر فوق العاده فورکی است و تصاویر با رنگ ها و کیفیت بسیار عالی نمایش داده می شوند. بنابراین شما یک تصویر ۴K واقعی را در نمایشگر ۵۵ اینچی این تلویزیون مشاهده خواهید کرد که در نوع خود بی نظیر است. تلویزیون ۵۵UQ80006 از فناوری های مختلفی برای تصویر بهتر استفاده می کند که یکی از این فناوری ها استفاده از پنل IPS است که زاویه دید بسیار خوبی را برای کاربر فراهم می سازد و همچنین سرعت پاسخ گویی ان خوب است و شما می توانید محتوا را با کیفیت عالی در این تلویزیون مشاهده کنید. سرعت رفرش تصاویر ۶۰ هرتز می باشد که نرخ تازه سازی فوق العاده ای محسوب می شود بنابراین تصاویر بسیار روان و صاف نشان داده می شوند. فناوری AI Brightness Control روشنایی را به صورت هوشمند و اتوماتیک تنظیم می کند بنابراین دیگر نگران تنظیمات مربوط به روشنایی تلویزیون نخواهید بود و به راحتی میتوانید تصاویر را با کیفیت عالی مشاده کنید.

دکوراسیون متفاوت داشته باشید

تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی مدل ۵۵UQ80006 حتی از دیگر تلویزیون های ال جی باریک تر ساخته شده است و فضای بسیار زیبایی به اتاق شما خواهد داد بنابراین می توانید به راحتی از ان استفاده کنید. این تلویزیون دارای دو پایه قوی در دو طرف می باشد که به راحتی قابل نصب می باشند و جلوه خوبی به آن می بخشند. همچنین اگر می خواهید یک دکوراسیون فوق العاده داشته باشید می توانید تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی را بر روی دیوار نصب کنید و از ان بهترین استفاده را ببرید. اگر جزو افرادی هستید که در حین انتخاب و خرید تلویزیون به ظاهر آن اهمیت می دهید، ۵۵UQ80 می تواند انتخاب خوبی باشد. همچنین جعبه این تلویزیون به صورت مقوا و با چاپ تک رنگ ساخته شده است تا قابل بازیافت باشد کمترین ضرر را برای محیط زیست داشته باشد بنابراین بهترین گزینه برای انتخاب شما خواهد بود که به محیط پیرامون خود اهمیت می دهید.

باهوش تر از چیزی که فکر می کنید
در تلویزیون ۴K جدید ال جی همه چیز به صورت هوشمند طراحی شده است و هوش مصنوعی ThinQ امکان انجام بسیاری از کار ها را به صورت هوشمند به شما می دهد. این فناوری می تواند دستگاه های دیگر را به صورت هوشمند به تلویزیون متصل کند تا شما بتوانید از طریق تلویزیون ال جی ۵۵UQ80006 این وسایل و IOT ها را مدیریت کنید و به بهترین روش از ان ها استفاده کنید. این فناوری همچنین با استفاده از دستیار های صوتی Google Asisstant , Alexa می تواند امکان کنترل وسایل را از طریق صدا فراهم کند و شما به راحتی فرمان های صوتی خود را به وسایل مختلف ارسال می کنید و زندگی هوشمند را تجربه خواهید کرد. همچنین شما می توانید با استفاده از برنامه Apple AirPlay گوشی همراه اپل خود را به تلویزیون متصل کنید و از این طریق تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی را مدیریت نمائید همچنین می توانید به صورت بیسیم فایل های صوتی و تصویر را با کیفیت بالا انتقال دهید. این تلویزیون از پردازنده هوشمند ALPHA5 Gen5 AI Processor 4K استفاده می کند که می تواند با سرعت و دقت بسیار زیاد تصاویر و صدا را پردازش کند و با کیفیت بالا در اختیار نمایشگر قرار می دهد. این پردازنده با استفاده از فناوری ۴K Upscaling کیفیت تصاویر را حتی اگر از محتوای با کیفیت پایین تر دریافت شده باشند، افزایش می دهد و با کیفیت نزدیک به فورکا می تواند آن ها را پخش کند.

حتما بخوانید
بهترین مدل و پرفروشترین مدل های جاروبرقی پارس خزر

برنامه ها و حساب کاربری
به راحتی می توانید به حساب کاربری گوگل یا اکانت دیگری خود وارد شوید و از فیلم هایی که مختص شما است استفاده کنید. این تلویزیون تشخیص می دهد که شما چه برنامه ها و فیلم هایی را احتمالا می پسندید و دقیقا آن را در صفحه اول خود قرار می دهد تا دسترسی سریعی به آن داشته باشید. همچنین این تلویزیون دارای حالت بسیار عالی Sports Alert می باشد که با استفاده از آن دیگر هیچ مسابقه ورزشی را از دست نخواهید داد و با کیفیت بالا می توانید از همه نتایج مطلع شوید بنابراین حتی اگر تیم مورد علاقتان یک گل نیز بزند به راحتی می توانید از آن مطلع شوید.

ایجاد پروفایل شخصی
تلویزیون های ال جی از قابلیت ها و ویژگی های بسیار خوبی برخوردار هستند. این تلویزیون ها همیشه مورد توجه کاربران بوده اند. مدل های ۲۰۲۲ ال جی نیز از امکانات بسیار خوبی پشتیبانی میکنند. تلویزیون ال جی ۵۵UQ80006 در فروشگاه شاوینو موجود است و به راحتی با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار میگیرد. این تلویزیون از مدل های با کیفیت و با امکانات عالی است. یکی از ویژگی های خوب در واقع داشتن قابلیت My profile است که به راحتی به شما و اعضای خانواده شما امکان میدهد که هر کدام یک حساب کاربردی ایجاد کنید و با ایجاد پروفایل شخصی خود در تلویزیون به پنلی پر از فیلم و سریال و انواع برنامه های مورد علاقه خود دستری راحت و سریع خواهید داشت. هر کدام از اعضای خانواده نیز به راحتی میتوانند به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

با تلویزیون ۵۵UQ8000 ال جی سینما را به خانه بیاورید
تلویزیون ال جی ۵۵UQ80006 از بهترین فرمت های HDR پشتیبانی می کند و تصویری روشن و ایده آل را نشان می دهد. فرمت HDR10 Pro روشنایی را تنظیم می کند، رنگ و وضوح تصاویر را بالا می برد و تصویر بسیار زیبا با رنگ های شگفت انگیز را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از حالت FILMMAKER MODE™ از فیلم های مورد علاقتان همان طور که فیلم برداری شده است، لذت ببرید و ان ها را با کیفیت فوق العاده نشان دهید. این فناوری تنظیمات مخصوص را به راحتی برای شما انجام می دهد تا بتوانید با بهترین کیفیت فیلم ها را مشاهده کنید. شما می توانید برای اینکه به فیلم های به روز دسترسی داشته باشید از سرویس های پخش ویدیو معروف مانند Netflix, Disney+, Prime video و غیره استفاده کنید و با آن ها بهترین فیلم ها را مشاهده کنید.

برای یک بازی مهیج آماده باشید
تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی از فناوری های مختلفی استفاده می کند تا شما بتوانید بهترین بازی ها را به وسیله آن انجام دهید و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید. تلویزیون ال جی ۵۵UQ80006 با بازی های ابری سازگار است و شما می توانید با استفاده از Google STADIA و GEFORCE NOW به این بازی ها دسترسی داشته باشید و بهترین بازی ها از این طریق اجرا کنید. فناوری Game Optimizer تمام تنظیمات را برای اجرای بهترین بازی برای شما به بهترین شکل فراهم می کند تا بتوانید بازی با تنظیمات بهینه انجام دهید و وقت خود را بیشتر روی بازی بگذارید نه تنظیمات مربوط به آن که بسیار خسته کننده می باشند. شما همچنین می توانید با استفاده از فناوری HGIG بازی های HDR را با کیفیت بسیار بالا در این تلویزیون به اجرا در آورید و با نور و رنگ های بسیار طبیعی و زنده آن ها را اجرا کنید. بنابراین از تک لحظات بازی می توانید نهایت استفاده را ببرید.

مشخصات سیستم صوتی تلویزیزیون ال جی ۵۵UQ80
سیستم صوتی مناسب یکی دیگر از نقاط مثبت تلویزیون ال جی ۵۵UQ80006 می باشد. ال جی برای این تلویزیون از سیستم صوتی دو کاناله بهره برده است که نیاز کاربر را رفع خواهد کرد. برای این تلویزیون دو عدد بلندگوی ۱۰ وات مجزا تعبیه شده است که به طور کلی ۲۰ وات توان خروجی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. الجی بلندگوهای این تلویزیون را به فناوری Clear Voice مجهز کرده است که به لطف آن صدا با شفافیت بسیار بالایی تولید و به گوش شنونده خواهد رسید. این فناوری نویز اضافی موجود در صدای تولید شده را کاهش داده و یا از بین خواهد برد. یکی دیگر از فناوری هایی که به بهبود کیفت صدا در این تلویزیون ال جی کمک شایانی کرده است، فناوری AI Sound می باشد. این فناوری صدا تولید شده را به بهترین شکل ممکن در داخل محیط توزیع و پرتاب خواهد کرد که به لطف آن شنونده در هر زاویه و هر منطقه از اتاق باشد با بالاترین کیفیت صدا را از تلویزیون خواهد شنید. سیستم صوتی این تلویزیون قادر به پشتیبانی از فرمت های صوتی مختلف می باشد که به لطف آن کاربر می تواند هر نوع فایل صوتی و همچنین موسیقی را از طریق آن پخش نماید. امکان پخش موسیقی از طریق شبکه بی سیم بلوتوث یکی دیگر از مزایای بخش صوتی این تلویزیون است. این مسئله به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق دستگاه های دیگر و بدون نیاز به سیم اقدام به پخش فایل های صوتی دیگر نمایند. این مسئله برای کاربرانی که ادقام به خرید ساندبار و یا سینماخانگی کرده اند بسیار پرکاربرد می باشد.

مشخصات تلویزیون ال جی ۶۵UQ80006

تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی مدل UQ80006 را شرکت کره‌ای معتبر در سال ۲۰۲۲ روانه بازار نموده است. اگر به دنبال جدیدترین و فول آپشن ترین تلویزیون‌ها هستید باید بگویم که با توجه به میان‌رده بودنش یک محصول بسیار عالی با کاربری ساده است. تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی UQ80006 میان‌رده با قیمت بسیار مناسبی عرضه گردیده و یک خبر خوب برای مشتریانی است که بودجه کمی در اختیار دارند. تمام آنچه برای یک تجربه مشاهده خوب نیاز است را در تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی ۶۵UQ80006 می‌توان یافت و در واقع یک دستگاه بی نظیر برای تماشای فیلم و سریال است. اگر از طرفداران فیلم های اکشن و تاپ نتفلیکس یا سایر برنامه‌های پخش جریانی هستید و صرفا می خواهید یک تلویزیون برای فیلم دیدن داشته باشید تی وی ال جی ۶۵UQ80006 گزینه‌ای مناسب برای خرید شماست. البته در کنار نمایش عالی، روی سرعت و رفرش ریت پردازنده نیز به هنگام بازی می‌توان حساب باز کرد و یک بازی هیجان انگیز را برایتان رقم می زند. این بازی ها می‌توانند از کنسول‌های مخصوص یا برنامه GeForce Now بیایند. علاوه بر وضوح بی نهایت، دارای قابی ظریف است که طراحی مدرن آن نوید یک اتاق نشیمن لاکچری را به شما می‌دهد. پس مناسب کاربرانی است که هم به ظرافت و هم کارایی محصول توجه می‌کنند. تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی ۶۵UQ80006 را هم روی پایه و هم روی دایوار می‌توان انداخت که این کاملا به سلیقه و مکان کاربر بستگی خواهد داشت. در کنار همه این‌ها، دریافت صدای مطلوب و رسا نیز می‌تواند تاثیر زیادی بر روی نمایش بهینه و عالی داشته باشد. فناوری هایزیادی برای ارتقای کیفیت صدا گذارده شده‌اند که آن را فراگیر و سه بعدی می‌نمایند. حال اگر قصد شناخت بیشتر تلویزیون ۶۵UQ80006 را دارید با ماردین کالا در ادامه متن همراه شوید.

حتما بخوانید
راهکار درمان سردرد از تلویزیون سامسونگ

طراحی خاص تلویزیون ال جی ۶۵UQ80006

بدنه تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی UQ80006 به طور کامل از پلاستیک مقاوم ساخته شده است تا علاوه بر زیبایی، وزن محصول را نیز تا حد زیادی پایین بیاورد. هرچه وزن تلویزیون کمتر باشد، جابجایی و نصب ان روی دیوار نیز ساده‌تر است و کاربران بهتر می‌توانند مکان آن را با توجه به دکوراسیون اتاق تغییر دهند. هرساله شاهد نازک تر شدن قاب یا فریم اطراف تلویزیون‌ها هستیم که این مدل نیز به نسبت رقبای هم رده پارسال خود تغییر قابل توجهی را شامل شده است. تلویزیون ال جی ۶۵ اینچ UQ80006 ازنوع صفحه تخت است و ضخامت لبه ها تنها به چند سانتی‌متر می‌رسد. این موضوع باعث ظرافت بیشتر دستگاه می‌شود و روی دو پایه دو شاخه ای شکل جای می‌گیرد. قسمت پشتی دارای سوراخ هایی است که برای نصب براکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. اندازه VESA مورد نیاز ۳۰۰*۳۰۰ است. به دلیل نازک بودن بدنه و قاب تلویزیون و همچنین عدم برجستگی در قسمت پشتی دستگاه به خوبی روی دیوار جای می‌گیرد و بیرون زدگی نخواهد داشت؛ پس در هر قسمت از اتاق می‌توانید آن را روی دیوار بیندازید تا همانند تابلویی زیبا خودنمایی کند. اما متاسفانه هیچگونه شیاری برای مدیریت کابل ها در پشت وجود ندارد و احتمال بهم ریختگی کابل‌ها زیاد است. برای طراحی جعبه نیز از تکنولوژی های بروز بهره گردیده و از کمترین رنگبرایطرح روی جعبه استفاده می‌کنند. این عملیات در نهایت یک باکس قابل بازیافت را در اختیارتان قرار می‌دهد.

طراحی پایه‌ها تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی UQ80006

اگر فضای خالی روی دیوار برای نصب تلویزیون در اختیار ندارید، راه حل مشکل اینجاست! نیاز است بگویم که تلویزیون ۶۵UQ80006 LG با دو پایه عرضه شده است و به راحتی می‌توان آن را با توجه به دکوراسیون اتاق خود در هر نقطه ای قرار دهید. جنس پایه‌ها از فلز بوده و مقاومت بسیار بالایی دارند که با رنگ مشکی در زیر نمایشگر خودنمایی می‌کنند. این پایه‌ها در امتداد تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی UQ80006 قرار می‌گیرند و لازم است یک میز بزرگ و عریض تهیه کنید تا تلویزیون روی آن جای گیرد. این پایه‌های V مانند به اندازه ای بزرگ هستند که نمایشگر روی آن‌ها تکان نخورد و ثابت باقی بماند؛ یعنی هیچگونه لرزش اضافی نخواهید داشت.

پردازنده α۵ Gen5 AI Processor 4K
رویای تجربه تماشای یکنواخت و بدون درز یا پرش تصویر با پردازنده قدرتمند A5 Gen5 در تلویزیون ۶۵uq80006 ال جی به واقعیت بدل خواهد شد. هسته یا قلب تپنده اصلی هر تلویزیون صرف نظر از نمایشگر، تراشه آن است. هرچه تراشه بکار رفته در تلویزیون قدرتمندتر باشد، سرعت پردازش و کیفیت نمایش نیز بالا خواهد رفت. ایجاد هماهنگی بین صوت و تصویر یکی از وظایف پردازنده بوده که به خوبی می‌تواند آن را انجام دهد. پخش همزمان صدا و تصویر تجربه تماشای خوشایندی به کاربر می‌دهد و لذت نمایش هرگونه فیلم و سریال را دوچندان می‌کند. پردازنده آلفا ۵ نسل ۵ در تلویزیون UHD LG مدل ۶۵UQ80006 با بررسی محتویات قبل از پخش، به کمک سایر فناوری‌ها می‌تواند رنگ‌های طبیعی بیافریند و آن‌ها را روی تصاویر بیندازد و در نهایت محتوای طبیعی خلق کند. همچنین اصوات را نیز کنترل می‌کند و با آنالیز آن‌ها صدای مفهومی و رسا را به مرحله پخش می‌رساند.

کیفیت تصویر تی وی ۶۵ اینچ ال جی UQ80006
تمامی تلویزیون‌های ۴K UHD و البته تلویزیون ال جی ۶۵UQ80006 نمایشی خیره کننده و عالی دارند که به کمک یک سری فناوری و قابلیت بکار رفته در آن کیفیت نمایش را ارتقا می‌دهند. با تی وی ال جی ۶۵ اینچ UQ80006 تجربه تماشای فوق‌العاده ای نصیبتان می‌شود و هر رنگ و تصویر را می‌توانید به صورت واقعی مشاهده کنید. دیگر قرار نیست هیچ جزئیاتی را در صفحه از دست بدهید چون ریز به ریز هر نقطه را روی نمایشگر بررسی می‌کند و رنگ ها را با وضوح بی نهایت جلوه می‌دهد. تلویزیون فورکی ال جی ۶۵UQ800006 با رزولوشن بالای ۲۱۶*۳۸۴۰ قادر به ایجاد تصاویری با کیفیت و طبیعی است که تماشای هر فیلم و سریالی با این نمایشگر می‌تواند تجربه خارق‌العاده‌ای برای مخاطب خلق کند. تکنولوژی بکار رفته در صفحه نمایش LCD است و لامپ های ریز Direct LED در پشت مانیتور برای ایجاد نور خودنمایی خواهند کرد. همچنین از پنل IPS استفاده گردیده تا بتوانید هر تصویر را از زاویه ی کناری تلویزیون نیز با وضوح بی نهایت ببینید؛ بدین معنی که اگر از کناره های تلویزیون به محتویات نگاه کنید، چیزی را از دست نمی‌دهید و تصاویر را با همان وضوحی که از روبرو دیده می‌شوند خواهید دید. پس بدون توجه به مکانی که افراد در اتاق نشیمن شما نشسته اند، تصاویر به وضوح برایشان قابل روئیت هستند. ناگفته نماند که نمایشگر مذکور دارای نرخ رفرش ۶۰ هرتز است و نمایش را با این نرخ پشتیبانی می‌کند. نمایش ۶۰ تصویر در لحظه باعث شده نمایشگر تلویزیون ال جی ۶۵ اینچ UQ80006 جزو محبوب ترین ها باشد.

حتما بخوانید
۱۰ یخچال و فریزر محبوب و پرفروش در دیجی‌کالا 1402

فناوری تصویر Crystal clear 4K
تلویزیون ۶۵UQ80006 برای تقویت هر رنگ و بالا بردن سطح کیفیت تصاویر از ویژگی Crystal Clear 4K بهره می‌برد تا بتواند جزئی ترین نور ها را به تصویر بکشد. رنگ های کریستالی شفاف روی هر محتوا پدید می‌آیند و رنگ و لعابی دیگر به تصویر می‌بخشند. همه جزئیاتی را که در محتوا وجود دارد به بهترین شیوه ترسیم می‌نماید و در جلوی دیدگان مخاطب قرار می‌دهد. این جزئیات می‌تواند قطرات ریز عرق روی پیشانی یک بازیکن یا خطوط روی پر پرندگان موجود در تصویر باشد؛ همه و همه با نهایت کیفیت و وضوح پخش می‌شوند. با این حساب تلویزیون ال جی ۶۵UQ80006 برای افرادی که کیفیت تصویر را در اولیت هایشان قرار داده اند کاملا مناسب است. همچنین نمایشگر تی وی ۶۵ اینچ ال جی UQ80006 به دلیل وجود پنل IPS روی آن، هر نوع انعکاسی را در خود خنثی می‌کند و هنگام تماشا در نور روز یا اتاق های بسیار روشن عملکرد مطلوبی از خود به جای می گذارد.

مشخصات کلی تلویزیون ال جی ۷۵ اینچ مدل۲۰۲۲ ۷۵UQ90006

با وجود تکنولوژی و پیشرفت و توسعه روز به روز آن انسان ها محصولات جدیدی را می سازند و یا در محصولاتی که قبلاً تولید شده است را دوباره با امکانات پیشرفته تر ارائه می دهند، تلویزیون یکی از آن نمونه ها می باشد که چندین سال قبل در اندازه های بسیار بزرگ و حجم سنگین تولید شده بودند که تصاویر را فقط به صورت سیاه و سفید ارائه می داد اما با گذشت چند سال و پیشرفت علم تلویزیون های جدید تری تولید شدند که سال به سال از فناوری و امکانات بیشتری برخوردار بودند، در حال حاضر تلویزیون هایی که در بازار لوازم خانگی موجود هستند تعداد بیشتر آنها هوشمند می باشند که کارکرد عالی دارند و همچنین از هوش مصنوعی نیز برخوردار می باشند.

همه شما اگر برای یک بار هم شده باشد اسم برند خوش نام ال جی LG را شنیده اید، این برند به دلیل کیفیت بالای کالا هایش در جهان معروفیت زیادی پیدا کرده و همچنین برندی شناخته شده می باشد و در چندین رشته فعالیت می کند که یکی از آن ها لوازم خانگی می باشد. کمپانی الجی هر سال محصولات جدیدی را ارائه می نماید که بیشتر مدل های توسعه یافته سال قبلی می باشند، برای مثال ال جی در سال ۲۰۲۱ تلویزیون هایی را با پسوند UP را در سری های مختلف تولید کرد که در سال ۲۰۲۲ میلادی همین تلویزیون ها را اما با امکانات و فناوری بیشتر با نام UQ ارائه دارد که از نظرمدل های قبلی دارای کیفیت بالا تری می باشد.

طراحی با سبک مدرن تلویزیون ال جی ۷۵ اینچ مدل ۷۵UQ90006

تلویزیون ۷۵ اینچ ال جی مدل ۷۵UQ90006 در کشور کره توسط کمپانی الجی تولید شده و مونتاژ اندونزی می باشد، این مدل تلویزیون فوق العاده از بدنه شیک و خوش فرمی برخوردار می باشد و دارای کناره های باریکی بوده که جذابیت بیشتری را به تلویزیون می بخشد، پایه های دو شاخه این تلویزیون را می توانید جدا نمایید و با وجود براکت دیواری آن را به دیوار وصل نمایید تا دکوراسیون جدیدی را به وجود آورید؛ همه این توجه ها به طراحی تلویزیون قابل تحسین بوده زیرا این که ظاهر کالای انتخاب شده شما مدرن و شیک باشد قطعا گزینه مهمی به حساب می آید.

گزینه بسیار مهم در تلویزیون که قابل توجه سازندگان قرار گرفته است کیفیت تصویر آن می باشد که هر تصویر برای ارائه بر روی صفحه نمایش تلویزیون چند مراحل را باید طی کند و با وجود فناوری های بهبود کیفیت تصویر، تصاویر را با کیفیت فوق العاده ای مشاهده می نمایید. کیفیت تصویر ۴K که بیشتر تلویزیون های UQ از آن برخوردار می باشد، تصاویر فوق را با میلیارد ها رنگ به نمایش می گذارد که با جلوه های واقعی آن را ارائه می دهد. رفرش ریت ۶۰ هرتز این تلویزیون باعث شده تا حرکات با جزئیات نماش داده شود و همچنین کنتراست بالا و رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسلی نیز در کیفیت تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا باعث می شوند ویدیو و تصویر ها با کیفیت بالا در دید کاربر قرار بگیرد.

در کنار کیفیت تصویر کیفیت صدا نیز بخش مهمی به شمار می اید زیرا دیدن محتوا بدون صدا معنی ندارد، صدایی که تلویزیون ارائه می دهد از طریق سیستم صوتی ۲ کاناله با توان صوتی ۲۰ وات پخش می شود که صدای شنیدنی و گوش نوازی را ایجاد می نماید، صدایی که این مدل تلویزیون تولید می کند عالی بوده به طوری که محتوا مورد نظرتان را همان گونه که می خواهید پخش می کند تا از شندین آن لذت ببرید.

حتما بخوانید
ربات‌های خانگی ال‌جی از راه می‌رسند

تصاویر با جلوه طبیعی و کیفیت تصویر ۴K تلویزیون مدل ۷۵UQ90006

پردازنده و سیستم عامل که در تلویزیون های جدید بهره برده شده و در تلویزیون های بسیار قدیمی وجود نداشند از ویژگی های قوی و مهمی در تلویزیون های هوشمند می باشند. پردازشگر در عملکرد خود به پردازش داده ها می پردازد که فقط از داده های تصویری پشتیبانی می نماید که ال جی از سیستم عامل α۵ Gen5 AI Processor 4K در تلویزیون مدل ۷۵UQ90006 بهره برده است به تصاویر کم کیفیت کمک می نماید تا کیفیت آن ها را به حد ۴K برساند. سیستم عامل یکی دیگر از ویژگی هایی بوده که باعث هوشمند شدن تلویزیون ها می شود به طوری که از برنامه ها و امکانات گوناگونی پشتیبانی می نماید تا کاربر بتواند از بهترین گزینه های این تلویزیون بهره ببرد.

تلویزیون مدل ۷۵UQ90006 دارای هشدار ورزشی می باشد برای افراد علاقه مند به مسابقات ورزشی عالی می باشد که با وجود این فناوری دیگر نگران از دست دادن مسابقات نباشید بلکه با فعال کردن آن قبل از شروع اعلان آن روی تلویزیون نمایش داده می شود و شما را آگاه می کند. این مدل تلویزیون برای افراد گیمینگ مناسب بوده زیرا امکان ارائه بازی به بهترین شیوه را دارد و حتی لازم نیست که هزینه اضافی کنید و کنسول بازی های جدا گانه ای را تهیه نمایید بلکه تلویزیون دارای بازی های مختلفی می باشد که به داشبورد بازی شناخته شده، با وجود فناوری هایی چون Cloud Gaming، Game Dashboard & Optimiser و HGiG حس متفاوتی را تجربه نمایید.

با پشتیبانی از دستیار های صوتی کار شما بسیار راحت تر می شود به طور یکه دیگر لازم نیست از ریموت کنترلی استفاده نمایید زیرا فقط با وجود صدای خود به آنچه می خواهید می توانید در کمترین زمان دسترسی داشته باشید، دستیار صوتی با تشخیص صدای شما محتوا مورد نظرتان را ارائه می نماید و شما کافیست فقط امر کنید؛ این مدل تلویزیون از دو دستیار صوتی Google Assistant، Amazon Alexa پشتیبانی شده است.

معرفی تلویزیون ال جی نانو ۸۴ مدل ۵۵NANO846

یکی دیگر از تلویزیون های نانوسل ۲۰۲۲، تلویزیون ال جی ۶۵NANO84 است که جزو مدل های استاندارد و پرطرفدار بازار می باشد. این تلویزیون زیر شاخه نانوسل های پیشرفته ال جی است که با کیفیت تصویر فورکی، قابلیت های هوشمند و سیستم صوتی ۲۰ وات در اندازه های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ تولید شد. تلویزیون ال جی NANO84 می تواند به عنوان یکی از زیباترین لوازم منزل شما خودنمایی کند زیرا طراحی فوق العاده ساده و شیکی دارد؛ همچنین با صفحه نمایش تخت بزرگ ۶۵ اینچی مناسب تماشای فیلم و برنامه های هیجان انگیز ورزشی است. ۶۵NANO84 به لطف رفرش ریت تصویر ۶۰ هرتز، صحنه های ورزشی را با نهایت سرعت و کیفیت به نمایش در می آورد و از طرفی دیگر پشتیبانی از Game Optimizer و HGIG در لیست امکانات بازی این تلویزیون قرار دارند.

تلویزیون ال جی NANO80

به دلیل بهره بردن نانو ۸۴ از دو اسپیکر ۱۰ وات که در مجموع ۲۰ وات صدا دارند می توان گفت تلویزیون سری نانوسل ۲۰۲۲ سیستم صوتی با قدرت متوسطی دارد که البته برای استفاده های روزانه مانند تماشای فیلم یا اخبار کاملا قانع کننده است با این حال امکان اتصال سیمی و بدون سیم ساندبار یا سیستم صوتی از طریق بلوتوث و پورت اپتیکال به تلویزیون وجود دارد.

تلویزیون نانوسل ال جی نانو ۸۴

در بخش امکانات هوشمند تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی مدل ۵۵NANO846 می توانیم به سیستم عامل اختصاصی این شرکت یعنی وب او اس و Airplay2 اشاره کرد که این پلت فرم سرگرمی های بی نهایتی را در اختیار شما می گذارد؛ همچنین قابلیت Airplay2 به شما اجازه می دهد اشتراک گذاری را در سریعترین زمان انجام دهید. دستیارهای صوتی گوگل و الکسا، هشدار ورزشی و ریموت کنترل جادویی هوشمند از دیگر امکانات این تلویزیون هوشمند ال جی به شمار می آیند. تمام تلویزیون های ال جی ۲۰۲۲ از زبان فارسی پشتیبانی می کنند.

مقایسه تلویزیون ال جی NANO84 و NANO78
همانطور که میدانیم ال جی در سال ۲۰۲۲ طیف گسترده ای از تلویزیون های نانوسل را روانه بازار کرد که در سری ۷ و ۸ قرار داشتند و اکنون می خواهیم این تلویزیون سری ۸ را با مدل NANO78 همین سال مقایسه کنیم که در نگاه اول طراحی آن ها شبیه به هم است اما در واقع نانو ۷۸ در رنگ سفید طراحی شده اما تلویزیون نانو ۸۴ رنگ آن مشکی است که هر دوی این تلویزیون ها با توجه نیاز کاربر قابلیت ست شدن با سایر وسایل منزل را دارند. ال جی در هر دوی این تلویزیون ها از پردازنده آلفا ۵ نسل ۵ استفاده کرده که بر پایه هوش مصنوعی و الگوریتم های پیشرفته تصویر را تجزیه و تحلیل می کند.

مقایسه تلویزیون نانو ۸۴ با نانو ۷۸ ال جی مدل ۲۰۲۲

در بخش دیگری از مقایسه این دو تلویزیون می توانیم به سیستم صوتی اشاره کنیم که تلویزیون نانو ۸۴ در سایز ۷۵ اینچ قدرتی معادل ۴۰ وات در اسپیکرهای خودش دارد در حالی که نانو ۷۸ تنها ۲۰ وات خروجی صوتی خواهد داشت و ما این را یک پیشرفت بزرگ به شمار می آوریم. تلویزیون نانو ۸۴ دارای ۴ پورت HDMI است و از طرفی دیگر نانو ۷۸ تعداد ۳ پورت HDMI دارد اما رفرش ریت در هر دوی این تلویزیون ها ۶۰ هرتز است.

نمایی زیبا از نانوسل ال جی
شرکت معتبر ال جی در سال ۲۰۲۲ نیز همانند سال های قبل طیف گسترده ای از تلویزیون های خودش را با شماره و مدل متفاوت روانه بازار کرد که تشخیص اینکه کدام مدل برای ما بهتر است کار آسانی نیست. تلویزیون های نانوسل از سری اسمارت تی وی های جدید در این سال هستند که در اصل بر پایه لایه ای از ذرات نانو نامگذاری شده اند و باعث می شوند رنگ ها دلچسب تر و طبیعی تر روی صفحه نمایش قرار بگیرند. تلویزیون نانوسل نانو ۸۴ تازه ترین محصول تولیدی این شرکت تا به امروز است که با کیفیت تصویر فورکی، طراحی مدرن و مینیمال و رفرش ریت ۶۰ هرتز در اختیار کاربران قرار گرفته است. اگر بخواهیم جزئیات دقیقی در رابطه با طراحی این تلویزیون در سایت ال جی پیدا کنیم کمی پیچیده است زیرا این شرکت کمتر به توضیح قابلیت های طراحی و دیزاین آن پرداخته و بیشترین مقدار فوکوس را روی مشخصات تصویر و هوشمند گذاشته.

حتما بخوانید
۹ ابزار دستی مهم که حتما باید در جعبه ابزارتان داشته باشید

مشخصات و قیمت تلویزیون ال‌جی ۵۵QNED806

تلویزیون ۵۵QNED806 متعلق به لاین ۴K QNED در سال ۲۰۲۲ رونمایی شد. با آغاز سال جدید میلادی اخبار متفاوتی از نوآوری‌های جذاب ال‌جی دیسپلی (LG Display) منتشر شد. ال‌جی سال گذشته از فناوری منحصر بفرد مینی LED برای نخستین بار در تلویزیون‌های جدید خود با عنوان QNED استفاده کرد. این شرکت در امتداد همین روند از تلویزیون‌های کیوند جدید در ۲۰۲۲ پرده برداشت. QNED، این اصطلاح کاملاً جدید در صنعت تلویزیون از ترکیب فوق العاده Quantum Dot با NanoCell نشئت گرفته است و سطح جدیدی از واقع‌گرایی را در تصویر ارائه می‌کند. این تلویزیون‌ها که در حدفاصل اولد و LED قرار می‌گیرند در حال حاضر رقیبی جدی برای تلویزیون‌های نئوکیولد سامسونگ محسوب می‌شوند.

درست برخلاف آنچه انتظار میرفت تلویزیون ۵۵QNED806 جدید بجای نور پس زمینه مینی LED از نور پس زمینه Edge استفاده می‌کند. ال‌جی در واقع با این کار تلاش کرده است یک تلویزیون کیوند اقتصادی را روانه بازار کند. برای کنترل نور پس زمینه در تلویزیون از فناوری Dimming Pro بهره گرفته می‌شود. ال‌جی این دستگاه را به پردازنده آلفا۷ نسل پنجم مجهز ساخته است. این پردازنده با ترکیب هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق، صدا و تصویر را به بهترین شکل بهینه می‌کند. QNED80 با میزبانی از فناوری‌های پیشرفته، تصویری کاملاً سینمایی را ارائه می‌کند.

تلویزیون ال‌جی ۸۶QNED806

این تلویزیون ۵۵ اینچ از درگاه HDMI ورژن ۲٫۱ برخوردار شده و از آخرین مشخصات وابسته به آن پشتیبانی می‌کند. به طور مثال نرخ تازه سازی متغیر (VRR) که برای گیمرهای حرفه‌ای حائز اهمیت است در تلویزیون پشتیبانی می‌‎شود. جدیدترین نسخه از سیستم عامل webOS، امکانات اسمارت بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. تعامل با این تلویزیون هوشمند به لطف فناوری ThinQ و ریموت جادویی راحت‌تر شده است.

همه‌ی معیارهای زیبایی در QNED ال‌جی
تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی مدل ۵۵QNED806 شاهکار واقعی دیزاین از برند ال‌جی قلمداد می‌شود. این شرکت ضمن پایبندی به الگوریتم‌های زیبایی شناسی از متریال بسیار باکیفیت برای افزایش دوام این محصول استفاده کرده است. یک چیز دیگر که در مورد تلویزیون‌های QNED دوست داشتنی است، استفاده از بسته‌بندی سازگار با محیط زیست است. بسته‌بندی تلویزیون‌های جدید با استفاده از چاپ تک رنگ و جعبه قابل بازیافت بازطراحی شده است.

ال‌‎جی ضخامت بدنه تلویزیون ۵۵QNED806 را به میزان چشمگیری کاهش داده است. بدنه با ضخامتی تنها در حدود ۴۴٫۲ میلی‌متر به حدی باریک است که روی دیوار بیرون زدگی لبه‌ها به هیچ وجه جلب توجه نمی‌کند. با نصب تلویزیون روی دیوار می‌توان چشم اندازی خیره کننده را در اتاق نشیمن ایجاد کرد. اگر تمایلی به نصب تلویزیون روی دیوار نداشته باشید می‌توانید از پایه‌های دوشاخه برای قرارگیری آن روی میز استفاده کنید. این پایه‌ها اگرچه دو شاخه هستند، دیزاینی متفاوت با پایه‌های دو شاخه تلویزیون‌های میان رده همین برند دارند طوریکه که در جلو نمای باریک و تختی دارند. پایه‌ها با ظرافت کافی در زیبایی بدنه تاثیرگذار بوده و در عین حال با استحکام کافی به خوبی پنل را نگه میدارند.

ال‌جی ۵۵QNED806 به پیروی از دیزاین مینیمال در سه طرف نمایشگر خود فریم کم ضخامتی دارد. فریم باریک جدای از اینکه نمای شیکی به تلویزیون بخشیده است به بیننده امکان می‌دهد از ظرفیت حداکثری صفحه نمایش برای تجربه‌ی تماشای همه‌جانبه بدون حواس پرتی استفاده کند.

تجربه‌ای فراتر از واقعیت با ۴K QNED
چنانچه گفتیم تلویزیون ۵۵QNED806 متعلق به سری ۴K QNED ال‌جی می‌باشد. QNED، فناوری نمایشگر کاملاً نوین ال‌جی محسوب می‌شود که در سال ۲۰۲۱ برای نخستین بار در تعدادی از تلویزیون‌ها به چشم خورد. تلویزیون‌های QNED سال گذشته اصولاً با فناوری نور پس زمینه مینی ال‌ای‌دی معرفی شدند اما سری QNED806 به عنوان یک کیوند اقتصادی فاقد این تکنولوژی می‌باشد. ال‌جی فناوری Quantum Dot را با NanoCell ترکیب کرده و به این تلویزیون لقب QNED بخشیده است.

اگر پیگیر اخبار صنعت تلویزیون بوده باشید می‌دانید که فناوری نانوسل در تلویزیون‌های ال‌جی چگونه کیفیت تصویر را متحول کرد. اکنون نانو ذرات پیشرفته رنگ (Nano Color Pro) در نمایشگر کیوند با تصفیه‌ی ناخالصی، رنگ‌هایی خالص و دقیق را ایجاد می‌کند. نقاط کوانتومی نیز در اندازه نانو در نمایشگر بسته به اندازه‌ای که دارند طول موج متفاوتی از رنگ را ایجاد می‌کنند. با پشتیبانی طیف گسترده رنگ در تلویزیون ۵۵QNED806 ال‌جی تصاویری فراتر از واقعیت به دست خواهد آمد.

صفحه نمایش پیشگام QNED با فناوری رنگ Quantum NanoCell عصر جدیدی را برای تلویزیون‌های LCD رقم می‌زند. حداکثر روشنایی، رنگ مشکی عمیق‌تر و رنگ‌های درخشان‌تر مهم‌ترین دستاورد این فناوری برای تلویزیون تلقی می‌گردد. تلویزیون ال‌جی ۵۵QNED806 از استاندارد ۴K پشتیبانی کرده و محتوا را با جزئیات خارق العاده در نمایشگر کیوند به تصویر می‌کشد.

دیدگاهتان را بنویسید