فعال شدن گزینه SHOP MODE در تلویزیون سامسونگ

در این حالت قابلیت ها و مشخصات فنی تلویزیون سامسونگ مشابه تبلیغات در کنارههای تصویر نمایش داده میشود. در حالت مغازه تلویزیون سامسونگ تنظیمات تصویر به گونهای است که بالاترین کیفیت صدا و تصویر دریافت شود. چون در حالت مغازه (shop mode) تلویزیون سامسونگ ممکن است برای آگاهی مشتری تنظیمات رنگ و نور تغییر داده شود هر ۵ دقیقه یکبار همه تنظیمات تصویر و صدای تلویزیون به مقادیر مشخص شده مولودی مال اولیه ریست میشود. قرار گرفتن تنظیمات تلویزیون سامسونگ حالت مغازه (shop mode) برای سلامت تلویزیون مضر است. در این حالت تلویزیون با بالاترین توان مصرفی و تلفاتی خود کار میکند که باعث کاهش عمر مفید آن خواهد شد. در عین حال مصرف کننده نمیتواند تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کند. البته این گزینه در منوی بعضی از مدل ها وجود ندارد که در این مدل ها می توان از گزینه ریست کردن تلویزیون استفاده کرد. وارد شدن به بخش سرویس مد (hidden menu) و off یا ۰ کردن گزینه SHOP MODE آخرین گزینه ای است که توصیه می کنیم برای تغییر حالت تلویزیون هایی که در این حالت قرار گرفته اند از آن استفاده کنید.

با یک بررسی ساده در تنظیمات میتوان یقین پیدا نمود که ایراد در بخش تنظیمات تلویزیون نیست. باید بیان نماییم ایراد پدید آمده در بخش لامپ ها و ضعیف شدن عملکرد آنها باعث کم نور شدن تصویر شده است. این امر نیازمند بررسی توسط متخصصین را دارد، تا با مشخص نمودن تعداد لامپ های آسیب دیده نسبت به تعمیر و یا تعویض تمامی آن ها اقدامات لازم را انجام دهند. اصلیترین دلیل در این بخش میتواند مربوط به بک لایت و لامپ های تلویزیون باشد . تعمیر تلویزیون سامسونگ از آن دسته تعمیراتی است که مرکز تعمیر تعمیرات آریان سرویس به صورت ویژه در آن تخصص و تبحر دارد . مطمئنا تا به حال با این صحنه مواجه شده که به هنگام تماشای برنامه تلویزیونی تصویر دچار پرش و یا چشمک زدن شده باشد، که معمولا اکثر کاربران این خطا را ناشی از خرابی در بخش آنتن میدانند. اما گاهی اوقات پرش تصویر به گونهای است که تماشای تلویزیون را با اختلال مواجه میکند و همانند یک لامپ که در حال سوختن است شروع به چشمک زدن میکند.

  1. بازتاب فوق العاده
  2. بسیار نازک هستند و وزن کمی دارند
  3. دفترچه راهنما
  4. دارای سرویس ویدئویی TV Plus
  5. امکان اتصال به Amazon Echo
  6. تنظیمات را در گوشی اندرویدی خود باز کنید
  7. تلویزیون براساسبرند
  8. وارد بخش تنظیمات یا setting در تلویزیون سامسونگ خود شوید
حتما بخوانید
بهترین تلویزیون ال جی ۲۰۲۲ و پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲

هرساله شرکتهای معتبری، تلویزیونهای جدیدی را با کیفیت بهتر، سیستم عامل پیشرفتهتر و امکانات بیشتر، تولید و روانه بازار میکنند. از جمله این برندهای معتبر سامسونگ و ال جی هستند که با تولید محصولات باکیفیت و منحصر بفرد توانستهاند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. این دو برند سهم عظیمی در بازار تلویزیون دارند و هرساله محصولات باکیفیتی را تولید میکنند. اما سوال مهم آنکه، عملکرد کدامیک بهتر است؟ گاهی ممکن است خریداران در انتخاب تلویزیون سامسونگ و ال جی دچار سردرگمی شوند و ندانند کدامیک انتخاب مناسبتری است. به همین دلیل در این مقاله به مقایسه تلویزیون ال جی و سامسونگ پرداختهایم تا انتخاب هوشمندانهای برای خرید تلویزیون داشته باشید. اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید. تلویزیون ال جی بهتر است یا سامسونگ؟ تا اواخر قرن چهاردهم، مهمترین تفاوت تلویزیون ال جی و سامسونگ، استفاده از پنل QLED در تلویزیونهای سامسونگ و فناوری OLED در دستگاههای ال جی بود.

حالا نوبت زدن کابل برق است.

منوی تنظیمات را در تلویزیون خود باز کنید. General را انتخاب کنید. External Device Manager را انتخاب کنید. Device Connection Manager را انتخاب کنید. Device List را انتخاب کنید. دستگاهی را که می خواهید قطع کنید انتخاب کنید و Disconnect را بزنید. هر کنسول بازی به مانند xbox یا play station دارای یک کابل hdmi میباشد. کابل را بردارید و یک سر آن را خروجی HDMI کنسول و سر دیگر آن را به هر درگاه HDMI IN تلویزیون سامسونگ خود وصل کنید. زمانی که کابل HDMI با نماد بازی به پورت HDMI IN 4 متصل باشد، می توانید بهترین عملکرد بازی ۴K 120 هرتز را تجربه کنید. حالا نوبت زدن کابل برق است. کابل برق را به درگاه برق کنسول بازی و سر دیگر آن را به پریز وصل نمایید. احتمال دارد که کابل برق نیاز به تبدیل داشته باشد تا به برق وصل شود. حال تلویزیون و Xbox خود را روشن کنید. دکمه Home را روی کنترل تلویزیون خود فشار دهید و سپس Xbox یا PLAY STATION (کنسول بازی) خود را در منوی Source انتخاب کنید.

حتما بخوانید
هشت راه‌های جذاب برای بهبود قیمت تلویزیون سامسونگ ۳۲ اینچ مهارت‌های شما

البته کمپانی سامسونگ با تولید تعدادی ال ای دی منحنی برای طرفداران تلویزیونهای خمیده توانسته پاسخگوی نیاز کاربرانش باشد . گفتنی است که تلویزیونهای منحنی سامسونگ با نمایشگرهای باریک و ظریفی که دارند ؛ بیشتر با رزولوشن فورکی و فول اچ دی روانه بازار شده اند . گفتنی است که اکثر تلویزیون های سامسونگ قیمت مناسب و ارزانی دارند در مقابل امکاناتی که در اختیار مشتریان ارائه می دهند. برای مثال قیمت ال ای دی سامسونگ سری ۷ و ۸ برای شما که یک تلویزیون با امکانات پیشرفته می خواهید ؛ به صرفه است . و از
ارزش خرید بالایی برخوردار است . قیمت تلویزیون ال ای دی سامسونگ سری ۵ یا ۶ به دلیل امکانات متوسطی که دارند مسلما ارزان تر از قیمت تلویزیون سری ۸ سامسونگ است . همانطور که قبلا نیز به آن اشاره کردیم قیمت آخرین سری تلویزیون سامسونگ به نکات زیادی بستگی دارد. که یکی از آنها قابلیت اتصال به اینترنت وای فای و مجهز بودن به سیستم عامل تایزن است .

فوق العاده روشن ساده روش‌ها متخصصین از برای تبلیغ تلویزیون سامسونگ استفاده کنید

کمپانی کرهای خوشهای و چند ملیتی سامسونگ در سال ۱۹۳۸ تأسیس شد و به عنوان یک شرکت بازرگانی ابتدا در حوزهی خدمات مالی و بیمه به فعالیت پرداخت. پس از سه دهه این شرکت به عرصهی الکترونیک و سپس به صنعت کشتی سازی قدم نهاد. کمپانی سامسونگ چنانکه میدانید در گسترهی جهانی فعالیت گستردهای دارد. در سال ۱۹۸۷ کمپانی سامسونگ به چهار گروه مستقل تقسیم شد. سامسونگ الکترونیک در حوزههای لوازم خانگی دیجیتالی، رسانهی دیجیتال، LCD، نیم رسانا و مخابرات محصولات با کیفیت و قدرتمندی را به بازار جهانی ارائه میکند. این بخش در سال ۲۰۰۴ چهارمین شرکت تحسین برانگیز جهانی معرفی شد. کمپانی سامسونگ در سال ۲۰۱۹ تلویزیون SAMSUNG 55RU7100 را به بازار جهانی فرستاد. این تلویزیون از آخرین تکنولوژیهای عصر نوین برخوردار است و با توجه به فراگیری تلویزیونهای اسمارت مناسبترین گزینهی خرید امروزی است. سیستم تصویری تلویزیون سامسونگ با نمایشگر LED فلات در سایز ۵۵ اینچ طراحی شده است.

حتما بخوانید
توستر اسمگ مدل TSF01PG؛ زیبایی به سبک دهه‌ی ۵۰

برای خرید اقساطی تلویزیون Neo QLED سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید. چگونه میتوان از فناوری Neo QLED در زندگی روزمره استفاده کرد؟ در این روزهای کرونایی که اکثر افراد دورکاری میکنند، کمپانی سامسونگ ایده اتصال کامپیوتر به تلویزیون را اجرایی کرد. شما میتوانید با وارد شدن به حساب سامسونگ خود به راحتی کامپیوتر اداره خود را به تلویزیون اتصال دهید و کارای اداری خود را در خانه و با تلویزیون سامسونگ خود انجام دهید. البته برای استفاده از این فناوری باید کامپیوتر اداری شما دارای ویندوز ۱۰ باشد. گزینه Game bar در این تلویزیون سبب میشود که بازی شما به صورت فوق عریض اجرا شود و تجربه یک بازی استثنایی را تقدیم شما کند. البته بازی که در نظر دارید باید قابیلت اجرای فوق عریض را داشته باشد. با خرید قسطی تلویزیون Neo QLED سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجربه کنید. یکی از قابلیتهای جذاب این تلویزیون هوشمند، امکان استفاده از Google Duo است این قابلیت به شما امکان میدهد که با دوستان یا همکاران خود ارتباط تصویری در تلویزیون برقرار کنید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایتهای ایرانی در زمینه فروش نقدی و اقساطی کالا میباشد که مشتریان بسیاری دارد. وبسایت قسطی کلاب شرایط بسیار عالی برای مشتریان خود در نظر گرفته است. اگر قصد خرید اقساطی لوازم خانگی، موبایل یا کنسول بازی دارید به سایت قسطی کلاب بیایید و پس از انتخاب لیزینگ مورد نظر، اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به سادگی خرید قسطی خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید قسطی تلویزیون Neo QLED سامسونگ از این سایت معتبر انجام دهید.

  • مجهز به قابلیت Q-Symphony
  • برای انتخاب Timeshift از دکمه های ناوبری استفاده کنید
  • مجهز به ساب ووفر داخلی برای تولید صدای باس بهتر
  • تلویزیون ۴۰ اینچ سامسونگ
  • بازار هوشمند
حتما بخوانید
۱۲ کاربرد خانگی لاک پاک‌کن که باید بلد باشید

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ تایزن و تفاوت با IOS و اندروید ؛ سیستم عامل تایزن سامسونگ در واقع یک سیستم چند کاربردی و اپن سورس میباشد. که بسته به دستگاهی که سیستم عامل در آن وجود دارد، نسخه های متفاوتی ارائه می دهد. تمام توسعه دهندگان شرکت سامسونگ میتوانند از سیستم عامل تایزن استفاده کنند. این سیستم عامل بر پایه لینوکس ساخته شده و بسیار انعطاف پذیر می باشد به گونهای که در تمام ساعت های هوشمند و حتی تلفن های هوشمند و تلویزیون ها همچنین داخل خودرو ها و لوازم خانگی هم دیده میشود. ولی در تلویزیون های سامسونگ به صورت کامل پشتیبانی می شود. تایزن چیست و چگونه کار می کند ؟ مدت زیادی است که این سیستم عامل وجود دارد و با تکامل یافتن سیستم عاملی به نام Bada ساخته شده است. سامسونگ برای اولین بار در گوشی های صفحه لمسی خود از بادا بهره برداری کرد که بعد از ان تایزن جایگزین آن شد.

کنترل تلویزیون سامسونگ

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد چه سایز تلویزیونی بخرم لطفا از خرید تلویزیون سامسونگ صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید