این مقاله بحث برانگیز را بخوانید و درباره تلویزیون سامسونگ ال جی بیشتر

  • دارای ویژگی Sound Mirroring
  • مختصرگو باشید
  • کولر گازی سامسونگ
  • برخورداری از فناوری Q-Symphony
  • وارد نوار جستجو “search”شوید و دکمه OK را فشار دهید
  • صفحه اصلی دارای داشبورد
  • پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K
  • فناوری Digital Clean View و از بین بردن نویز تصاویر

سامسونگ به طراحی این تلویزیون نیز اهمیت داده و آن را با صفحه نمایش باریکی آراسته کرده که برای نصب بر روی دیوار نیز بسیار مناسب و پشت صافی دارد. همچنین این نمایشگر دارای ضخامت بسیار پایین ۵.۹ میلیمتر است و قاب نسبتا باریکی دارد. صدا در این تلویزیون نیز به حد مطلوبی رسیده است که در حالت حداکثری میتواند توان ۲۰ واتی را از خودش ارائه دهد. این نمایشگر از نظر تعدد درگاههای ارتباطی کمی محدود به نظر میرسد و ممکن است در بعضی مواقع در اتصال HDMI و USB کاربر را با مشکل مواجه کند. همچنین در کنار اینها یکنواختی رنگها در این تلویزیون بسیار مشهود است و حتی با وجود این که سامسونگ در آن از فناوری های جدیدی استفاده نکرده اما جزئیات رنگها در صحنههای سریع نیز دیده میشود. همچنین در این تلویزیون برای نمایش واقعی تصویر در کیفیت ۴K از قابلیت ۴K Upscaling استفاده کرده تا تمامی نویزهای موجود از بین بروند و شما تصویر ۴K را در نرخ نوسازی ۶۰ هرتز به صورت کاملا طبیعی دریافت کنید.

قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ ۴k تخت

این دو بعداً در نسخه بازسازی شده از آهنگ قبلی جانگ به نام “Sheep” با عنوان “Sheep Relift” در ۳۰ اوت همکاری کردند. دومین آلبومش به نام Namanana در اکتبر منتشر شد، او در این آلبوم با بزی همکاری کردهاست. این آلبوم رتبه ۲۰ را در بیلبورد ۲۰۰ بدست آورد و لِی را به بالاترین رتبه هنرمند ماندوپاپ در نمودار تبدیل کرد. این آلبوم همچنین رتبه ۱ را در جدولهای رتبهبندی آلبومهای جهان و آلبومهای مستقل کسب کرد. در ۲۰ ژانویه در رویدادی از سامسونگ که در مرسدس بنز آرنا در شانگهای چین برگزار شد به عنوان سفیر سامسونگ گلکسی A8s شرکت کرد و به ترتیب در کنار ASAP Ferg و استیو آئوکی روی صحنه اجرا کردند. به همراه ان سی تی و خواننده آمریکایی جیسون درولو آهنگ let’s shut up and dance را برای یادبود از مایکل جکسون منتشر کردند. و چندین فرد مشهور از جمله لی سو-مان مدیرعامل سابق اسام انترتینمنت به او تبریک گفتند. لِی در ژوئن ۲۰۲۱، بعد از سه سال با اکسو در آلبوم Don’t Fight the Feeling همکاری کرد.

حتما بخوانید
محصولات محبوب از برند شیائومی در سال 2023

با این وجود که وازنیک و اسمیرنوف از ۳۰ امتیاز جمعاً ۱۰ امتیاز توسط داوران دریافت کردند، این امتیاز پایینترین امتیاز محسوب میشد؛ بنابراین او در انتظار رقص دیگری ماند. اولین داور وازنیک را به حرکات زانویی که در طی رقص روی زمین انجام داده بود نیز تشویق کرد، اما همچنان نیز اشارهای به خوب نبودنش در قسمتهای دیگر رقص داشت. این داور ۴ امتیاز به او اهدا کرد. دومین داور بر رقصیدن وازنیک شبیه به دیوانهها اظهار داشت. این داور همانند داور اولی ۴ امتیاز به وازنیک نیز اهدا کرد. سومین داور با بیان اینکه وازنیک تازهوارد به دنیای رقص میباشد، امتیاز بیشتری نسبت به دو داور قبلی به او اهدا کرد. این داور بر خلاف دو داور، قبلی ۵ امتیاز به او نیز اهدا کرد. پُستی ارسال کرد، که در آن بر دُرُست نبودن رایهای داوران نیز اظهار داشت، و گفت که داوران به دلیل نگه داشتنش در برنامه نیز مجبور به دروغ گفتن دربارهٔ امتیازش شدند.

به لطف این تکنولوژی قابلیت ارتقاء تصویر و برجسته سازی جزئیات بسیار راحت است. نسخه سیستم عامل تایزن این تلویزیون ۶٫۵ می باشد. تنها تفاوت این سیستم عامل با نسخه های مشابه در بکارگیری نرم افزارهای بیشتر در بخش اسمارت است. این تلویزیون را می توان محصولی جذاب برای گیمرها دانست. کنسول های بازی نسل نهم به خوبی و کاملا روان به نمایش در می آیند تا شما ساعت ها به بازی و سایر موارد مشابه مشغول شوید. همچنین می توانید از جستجو صوتی و… نیز نهایت استفاده را ببرید. سیستم صوتی تلویزیون های Q70B تنها ۲۰ وات است. اما امکان نصب سینما خانگی و بلندگوهای بلوتوثی می تواند کمک شایانی به بالا خروجی صدا کند. از قابلیت های صدا می توان به حالت فشرده سازی و وجود پردازشگر قدرتمند با نام Quantum Processor 4K اشاره کرد. از بغل به این تلویزیون نگاه کنید تا ظرافت و زیبایی طراحی را به راحتی ببینید.

حتما بخوانید
استراتژی تلویزیون سامسونگ عاقلانه

بلوتوث و وای-فای را پشتیبانی میکند.

یک ربات (ماشینی که توسط رایانه کنترل میشود) که به گونهای ساخته شده تا شکل ظاهری شبیه به انسان داشته باشد. بنابر این تعریف شاید بتوان واژهٔ ربات انساننما را ترجمهٔ مناسبی برای این واژه در نظر گرفت. گویش درست اینواژه، براساس واژهنامهٔ کمبریج در هر دو گویش آمریکایی و بریتانیایی، اَندرویْد (/ˈæn.drɔɪd/) میباشد و در هیچکدام از این گویشها، حرف «آ» در ابتدای این واژه بهکار نمیرود. Connectivity) شامل GSM/EDGE, CDMA, EV-DO, UMTS, مولودی مال بلوتوث و وای-فای را پشتیبانی میکند. اندروید از فرمتهای مختلف فایلهای مالتی مدیا مثل MPEG-4,h.265, H.264, MP3, AAC, AMR, JPEG, PNG, انواع مدل های تلویزیون سامسونگ GIF پشتیبانی میکند. اندروید برای ارسال پیغامهای متنی یا همان اساماس (SMS) از فرمهای SMS, مولودی مال MMS و XMPP پشتیبانی میکند. مرورگر موجود در اندروید بر اساس چارچوبِ متنبازِ WebKit توسعه یافتهاست. اندروید برای ذخیرهٔ دادهها و مدیریت پایگاههای دادهٔ سبک از نرمافزار SQLite استفاده میکند. ابزارهای مختلف اندروید برای توسعهدهندگان بهراحتی در دسترس است و توسط شرکت گوگل پشتیبانی میشوند. این ابزارها شامل کتابخانهها، خطایاب، شبیهساز گوشی و یک افزونه برای اکلیپس است.

از آن زمان تاکنون، سامسونگ یکی از بهترین برندهایی است که میتوانید برای تهیه تلویزیون به آن اعتماد کنید. این شرکت بهطور خاصی در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی، تبحر دارد و سرمایهگذاریهای کلانی در این زمینه انجام داده است. اگر برای خرید تلویزیون به بازار بروید، حتماً محصولات تولیدشده این برند را بهعنوان اولین پیشنهاد از سمت فروشندگان، میشنوید. سامسونگ یکی از برندهایی است که تلویزیونهای خود را با توجه به کاربریهای مختلف، بازه قیمتی و همچنین سلیقههای متفاوتی، طراحی میکند و این موضوع به خریداران امکان انتخاب آزادانهتری را میدهد. حتی اگر از برندهای دیگر هم صرفه نظر کنیم، شرکت سامسونگ به اندازهای کافی تنوع محصول دارد که باعث سردرگمی شما هنگام خرید گردد. تنوع محصولات را بهطور خاص در مورد تلویزیونهای این برند بررسی میکنیم که آشنایی بیشتری با آنها به دست آورید. دستهبندیهای متفاوتی برای نمایشگرهای خانگی این برند وجود دارند که هر یک از جنبههای مختلفی ویژگیهای آنها را نشان میدهند. آنها را میتوان بر اساس سال تولید، کیفیت صفحه، ابعاد صفحهنمایش و درنهایت سری تولیدشان، تفکیک کرد.

  • پردازشگر تصویر Quantum 4K
  • نصب برنامه LG Tv Plus روی گوشی
  • موتور پردازشگر
  • جزو سری ۸ تلویزیون های سامسونگ
  • مجهز به PQI برابر با ۱۵۰۰
  • دارای ورودی CI 1.4
  • پشتیبانی از قابلیت HDMI-CEC
  • تکنولوژی Brightness Detection برای تشخیص میزان روشنایی محیط
حتما بخوانید
راهنمای کامل پاک کردن لکه‌ی لوازم آرایشی و بهداشتی از لباس و سطوح دیگر

این قابلیت تمامی صداهای خروجی را از فیلتر خود عبور میدهد و تمامی نویز و ناخالصیها را از بین میبرد؛ در نتیجه صدایی بی الایش و رسا را در محیط منتشر و به سمعتان می رساند. فناوری Dolby digital plus که تلویزیون crystal Au7000 به آن مجهز شده، صدای خروجی را بهبود میبخشد و محیط را سرشار از صدایهای رسا و شفاف میکند. پارسال قابلیت Q-Symphony تنها در تلویزیون های بالارده سامسونگ حضور داشت، اما در سال ۲۰۲۱ سامسونگ در تلویزیون های پایین رده خود هم دست به نوآوری زده و قابلیت های کاربردی و با عملکر عالی را جای داده است. کیو سمفونی یک قابلیت صوتی است، که می تواند سیستم صوتی و تلویزیون را به هم متصل کند و بدون اینکه صدای تلویزیون قطع شود هم صدای سیستم صوتی و هم صدای تلویزیون در اتاق جریان پیدا کند. با وجود این قابلیت توان خروجی صوتی دستگاه چند برابر شده و کیفیت آن هم بیشتر از قبل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید