هشت راه‌های جذاب برای بهبود قیمت تلویزیون سامسونگ ۳۲ اینچ مهارت‌های شما

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4k تختشما با دنبال کردن یکی از راهکارهایی که در ادامه شرح خواهیم داد، میتوانید به سادگی هر چه تمام به این شماره سریال دسترسی پیدا کنید. سازندگان تلویزیون به طور معمول اطلاعات هر دستگاه را با استفاده از برچسب بر روی جعبه و بدنه تلویزیون ثبت میکنند بنابراین شما با مطالعه این برچسبها از شماره سریال تلویزیون سامسونگ خود مطلع خواهید شد. در این راستا ابتدا برچسب روی جعبه را یافته و سپس به برچسب روی بدنه تلویزیون دسترسی پیدا کنید. این برچسب معمولا در مدلهای قدیمی تلویزیون سامسونگ در قسمت پشتی و در مدلهای جدید تلویزیونهای این برند در قسمت سمت راست تلویزیون قابل مشاهده است. پس از این که هر دو برچسب را پیدا کردید، اطلاعات ثبت شده بر روی هر کدام را با یکدیگر تطابق داده تا از یکسان بودن آنها نیز اطمینان حاصل کنید. در این برچسبها شماره سریال تلویزیون پس از شماره مدل ذکر شده و شما نباید این دو را با خرید تلویزیون ۵۰ اینچ با بهترین قیمت یکدیگر اشتباه بگیرید.

قیمت تلویزیون سامسونگ Tu8000 55 دیجی کالا

samsung tvیکی از مدلهایی که در سال ۲۰۲۱ شاهد عرضه آن به بازار بودیم تلویزیون سامسونگ AU9000 بوده که از سری الایدیهای نسل نهمی این برند کرهای با صفحه نمایش کریستالی و پنل VA است. طراحی جدید، کیفیت تصویر چشمگیر و قابلیتهای گیمینگ عالی از جمله نقاط قوت و مواردی همچون عدم پشتیبانی از دالبی ویژن و میزان روشنایی محدود از جمله نقاط ضعف AU9000 به شمار میآید. این تلویزیون سامسونگ در سایزهای ۴۳ تا ۷۵ روانه بازار شده که از قیمت مناسبی هم نسبت به سایر برندهای مطرح برخوردار هستند. البته این تلویزیون به لطف پردازنده کریستالی و سرعت رفرش ۱۲۰ هرتزی خود نیز عملکرد مناسبی در ارتقای تصاویر خواهد داشت که در این بخش باید به آن اشاره میشد. AU7000 یکی از تلویزیونهای کمپانی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ بوده که دارای پنل VA با کیفیت تصویر ۴K و رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ است، که محتواها را با سرعت رفرش ۶۰ هرتز برای شما به تصویر خواهد کشید. تلویزیون AU7000 از درگاههای ارتباطی کمتری نسبت به AU8000 برخوردار بوده و کاربر قادر است تنها از سه درگاه HDMI و یک درگاه USB بهرهمند شود، که این مقدار کم USB شاید گاهی اوقات کاربر را با مشکل مواجه کند.

حتما بخوانید
راهنمای خرید محصولات سامسونگ؛ هر آنچه باید بدانید

قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ

ویدیویی را که میخواهید در تلویزیون پخش کنید باز کنید و روی نماد Cast در بالا ضربه بزنید. اجازه دهید تلفن شما تلویزیون شما را پیدا کند. سپس روی نام تلویزیون خود ضربه بزنید تا پخش ویدیو شروع شود. میتوانید ویدیوی پخششده در تلویزیون را پخش/مکث کنید، آن را فوروارد کنید و کارهای دیگری را با استفاده از برنامه YouTube در تلفن خود انجام دهید. همانطور که قبلا ذکر شد، می توانید برنامه را کوچک کنید و کارهای دیگری را در تلفن خود انجام دهید در حالی که ویدیو در تلویزیون سامسونگ شما پخش می شود. نکته: برای متوقف کردن ارسال ویدیو به تلویزیون، دوباره روی نماد Cast ضربه بزنید و از نمای بازشو قطع ارتباط را انتخاب کنید. اگر میخواهید کل گوشی اندرویدی خود را به تلویزیون سامسونگ خود بازتاب دهید، میتوانید از ویژگی انعکاس صفحه استفاده کنید. همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی اساساً هر کاری را که روی تلفن خود انجام می دهید در تلویزیون متصل نشان می دهد.

آیا این گزارش قطعی پاسخ برای تلویزیون سامسونگ شما باشد؟

samsung tvاگر طرفدار بازیهای کامپیوتری هستید بهخوبی متوجه لرزش و تاری تصاویر اکشن و متحرک در بازی خواهید شد. این موارد هیجان بازی را از بین میبرد. یک مژده برای علاقمندان به بازی کامپیوتری این است کهAuto Motion Plus فناوریای در جهت ارتقاء کیفیت تصاویر اکشن و صحنههای پر از حرکت است. به این ترتیب لرزش تصاویر برداشته میشود و به شما تجربهی بازی با تلویزیونهای مخصوص بازی را خواهید بخشید. تلویزیون سامسونگ ۵۵TU8500 دارای حالت Game mode است با فعال کردن این حالت امکانات مخصوص بازی فعال میشود که تجربهی بازی بهتری را به شما میدهد. برای مثال حالت ALLM میزان تأخیر ورودی یا همان Input leg را کم میکند تا جزئیات و دقت بازی بیشتر شود. این ویژگی زمانی که کنسولهای بازی مانند Xbox یا PlayStation را متصل میکنید فعال میشود. سیستم صوتی که در تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ TU8500 وجود دارد از دو عدد بلندگو با توان خروجی صدا در حد ۱۰ وات تشکیل شده است. ۲۰ وات قدرت خروجی صدا، قابل قبول است و سطح رضایتمندی اکثر مصرفکنندگان را تأمین کرده است.

  • پایه دیواری ثابت تلویزیون TV wall mount ۲۸۰٬۰۰۰ تومان
  • دارای قابلیت Peak Illuminator
  • دارای ویژگی Sound Mirroring
  • مختصرگو باشید
حتما بخوانید
نقد و بررسی معروف‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ2023

در مقاله میخواهیم در مورد قیمت تلویزیون سامسونگ، قیم
ت تلویزیون سونی و قیمت تلویزیون ال جی با شما گفتگو کنیم. یکی از بهترین برندها و محبوب ترین برندها در بازار برند ال جی میباشد که از زمانهای دور تمام محصولات ال جی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. این برند در تولید لوازم خانگی فعالیت بسیار گستردهای دارد. برند الجی یک شرکت کرهای است که همواره محصولاتش را به جالب ترین و جدیدترین قابلیتها و امکانات مجهز میکند. یکی از خلاقیتهایی که توسط برند الجی انجام شده است این است که فناوری ال ای دی و سایر تکنولوژی ها را با یکدیگر ترکیب کرده و تلویزیونهای باریک و با ظرافت بسیار زیادی را به بازار عرضه کرده است. تلویزیونهای برند ال جی در کیفیت تصاویر hd Full-HD و ۴K بازار عرضه میشود. همچنین این برند تلویزیونهای خودش را به سیستم عامل webOS مجهز کرده است این سیستم عامل نیز امکانات و قابلیتهای مختلف دارد.

Prime 5 کتاب درباره تلویزیون سامسونگ

درخصوص کیفیت باید گفت که تلویزیونهای اولترا اچدی (UHD) یا ۴K جزئیات تصویر، رنگ و کنتراست بهتری نسبت به تلویزیونهای HD دارند. همچنین گونهای از تلویزیون ۴K موسوم به ۴K HDR هم در بازار وجود دارد که تصاویر روشنتر با پویایی بیشتر و طبیعیتری را به همراه دارد. اما سوالی که لازم است قبل از توجه به همه این موارد به آن پاسخ دهید این است که ویژگیهای ذکر شده چقدر با فضا و خانهی شما هماهنگ است؟ آیا خرید اقساطی تلویزیون بهصرفه است؟ زمانیکه تصمیم به خرید تلویزیون گرفته باشید، دور از انتظار نیست که هزینهی آن در انتخاب شما تاثیر بگذارد. مسلم است هرچه صفحهی نمایش تلویزیونی بزرگتر باشد و از تکنولوژی جدیدتری بهره بگیرد، گرانتر است. در این مسیر خرید اقساطی میتواند صرف نظر از قیمتی که تلویزیون دارد، انتخاب باکیفیتتری را برای شما رقم بزند. فرض کنید که تصمیم گرفتهاید تلویزیون سامسونگ با اندازهی ۵۵ اینچ و کیفیت تصویر ۴K خریداری کنید. اگر این انتخاب را با خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ، همین لحظه عملی کنید، به دلیل احتمال گرانتر شدن آن در شرایط تورمی موجود، حتی با پرداخت سود اقساط باز هم به نفعتان تمام خواهد شد.

حتما بخوانید
راهنمای خرید اتو

کیفیت تلویزیون سامسونگ بهتر است یا ال جی ؟ تنظیم نور و مقدار سیاهی و روشنایی تصویر یکی از مهمترین ویژگیهای تصویری تلویزیون است که بسیار در کیفیت آن مؤثر است که وظیفه بر عهده فناوری HDRاست. فناوری HDR مخفف High Dynamic Range است و در فارسی به معنای محدوده دینامیکی بالا است. محدوده دینامیکی یعنی فاصله بین تاریکترین نقطه تصویر و روشنترین نقطه تصویر گفته میشود؛ بدیهی ست که با افزایش فاصله این دو نقطه وضوح تصویر بهتر میشود. فناوری HDR در صحنههای تاریک و روشن تصویر، با افزایش فاصله و تفاوت بین تاریکی و روشنایی وضوح تصویر را افزایش میدهد و جزئیات را بهتر نمایان میکند. برای مثال در صحنه زیبایی همچون آتش بازی در شب یا غروب آفتاب، تمام جزئیات تصویر و پرتوهای نور را به وضوح عالی میرساند. مقایسه این ویژگی در تلویزیون سامسونگ و ال جی به شرح زیر است. بهتر از نسخه HDR10 است و کیفیت روشتر و واضحتر دارد زیرا از ابرداده استاتیک بهره میبرد و قویتر عمل میکند.

  • کولر گازی سامسونگ
  • برخورداری از فناوری Q-Symphony
  • وارد نوار جستجو “search”شوید و دکمه OK را فشار دهید
  • صفحه اصلی دارای داشبورد
  • پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K
  • فناوری Digital Clean View و از بین بردن نویز تصاویر
  • پردازشگر تصویر Quantum 4K

هریک از این مشکلات، به تنهایی می تواند موجب از کار افتادن پنل و آسیب دیدگی جدی این قطعه شود. برای تعمیر مشکلات پنل تلویزیون، ممکن است گاهی نیاز به تعویض پنل باشد که هزینه بالایی دارد. با این حال تکنسین های تعمیر تلویزیون سامسونگ، نهایت تلاش خود را برای ترمیم پنل و جلوگیری از تعویض این قطعه به کار می بندند. پیکسل سوختگی در بیشتر موارد قابل ترمیم است و آسیب دیدگی های بک لایت را نیز می توان ترمیم کرد. اما در مواردی همچون آبخوردگی پنل، راهی جز تعویض پنل تلویزیون سامسونگ وجود ندارد. تعمیر تلویزیون در امیرآباد، با ثبت سفارش در سامانه جامع تعمیراتی زودکمک، در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام می شود. پس از ثبت درخواست تعمیرات تلویزیون در این سامانه یا اپلیکیشن آن، سفیران زودکمک به آدرس شما می آیند. دستگاه در آدرس مورد نظر شما عیب یابی شده و به شکل تخصصی، تعمیر می گردد. چنانچه نیاز به تعویض قطعات باشد، همکاران ما تنها از نمونه اورجینال استفاده می کنند تا دستگاه بهترین عملکرد را پس از تعمیر داشته باشد.

حتما بخوانید
پرفروش ترین و محبوب ترین اسکوترهای برقی شیائومی در سال 2023

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون سامسونگ سری AU7100 لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید