نقد و بررسی معروف‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ۲۰۲۳

خرید تلویزیون سامسونگ ۶۵Q70B Samsung

در خرید تلویزیون سامسونگ ۶۵Q70B Samsung مدل ۶۵ اینچ Q70B به عنوان یکی از مدرنترین مدل های موجود در بازار شک نکنید. این مدل تلویزیون سامسونگ یکی از تلویزیون های هوشمند سال ۲۰۲۲ است که به تازگی در بازار رقابتی عرضه شده و مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این تلویزیون با استفاده از فناوری کوانتومی HDR و فناوری QLED تصویری فراتر از انتظار هر کاربر ارائه می دهد. پردازنده قدرتمند کوانتومی فورکی یکی از اجزای اصلی تصویر این تلویزیون است و همانطور که می دانید سامسونگ از این پردازنده تصویر قدرتمند در تلویزیون های کیولد سال ۲۰۲۱ استفاده کرده است در واقع وظیفه اصلی این پردازنده بهبود کیفیت محتوای ویدیویی و صوتی و نمایش هر کدام از آنها در جای خود به کمک تجزیه و تحلیل آن محتوا است. در تلویزیون سامسونگ ۶۵Q70B Samsung مدل ۶۵ اینچ Q70B نور پس زمینه LED دوگانه و تقویت کننده عمق واقعی (Real Depth Enhancer) به افزایش کنتراست و وضوح تصویر کمک می کند. عزیزان اگر به اطلاعات بیشتری در مورد این تلویزیون زیبا نیاز دارید در ادامه این مبحث ما را همراهی کنید .

بررسی و مشخصات تلویزیون سامسونگ ۶۵Q70B مدل ۶۵ اینچ Q70B

در بررسی مشخصات تلویزیون سامسونگ ۶۵Q70B مدل ۶۵ اینچ Q70B توسط کارسناسان ما به این نتیجه رسیدیم که این تلویزیون دارای مزیت های بسیاری می باشد و از هر لحاظ بهترین هستش و در واقع یکی از مهمترین مزیت های این تلویزیون سامسونگ, حضور پردازنده ۴k اختصاصی پردازنده کوانتومی است, این تراشه عملکرد عالی را ارائه می دهد و به طور هوشمند تصویر, صدا و موارد دیگر را بهینه می کند به طوری که هر بیننده ای می تواند تجربه تماشای تصویر خیره کننده ای را داشته باشد. افزایش یا ارتقاء تصویر به ۴K AI Upscaling یکی از فرمت های تصویر تلویزیون Q70B است که از این فناوری در اکثر تلویزیون های سامسونگ و ال جی استفاده می شود تا هر تصویری با سطح کیفیت پایین را به صفحه نمایش واقعی و سطح ۴k برساند. علاوه بر این ها, با پشتیبانی از فرمت HDR, فناوری یک میلیارد رنگ One billion colors زاویه دید گسترده و افزایش عمق واقعی Real Depth Enhancer, جزئیات و کنتراست تصاویر را نشان می دهد به طوری که هر تصویری با تاریکی عمیق و تصاویر واضح می توانند با تمام جزئیات نمایش داده شوند.

خرید تلویزیون سامسونگ ۶۵Q70B همانطور که برای بخش سیستم های صوتی, خروجی ۲۰ وات تولید می کند اما دارای ویژگی های صوتی منحصر به فرد برای افزایش و افزایش وضوح و خروجی صدا است که از جمله آن ها می توان به تقویت کننده صدا فعال اشاره کرد, این تقویت کننده صدا اخیرا در تلویزیون های سامسونگ ظاهر شده است و هر صدا و مکالمه ای را با حداکثر وضوح و بدون حواس پرتی بازتولید می کند. یکی از ویژگی های برجسته ال ای دی سامسونگ نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است, این نرخ ورودی به شما اجازه می دهد تا یک فریم جدید را تا ۱۲۰ بار در ثانیه ثبت کنید بنابراین حرکات پر جنب و جوش را در سریع ترین حالت نمایش داده و بدون تاخیر و تار شدن در اختیار کاربر قرار می دهد, پس می توان گفت Q70B با نرخ رفرش بالاتر انتخاب خوبی برای گیمرها و علاقه مندان به بازی است.

طراحی تلویزیون سامسونگ ۶۵Q70B Samsung
یکی از دلایلی که باعث شده طراحی تلویزیون تک مدل مناسب نباشد سبک زندگی متنوع مردم است در همین راستا برای این منظور, سامسونگ با تجزیه و تحلیل فرهنگ ها و سبک زندگی مختلف کاربران طیف وسیعی از مدل ها را متناسب با هر طراحی و ایجاد شرایط بهتر برای هر اتاق نشیمن ارائه کرد که همین باعث شد کاربران از تلویزیون های برند سامسونگ استقبال بسیاری کنند. به عنوان مثال تلویزیون سامسونگ ۶۵Q70B Samsung طراحی کاملا ظریف و مینیمالی دارد و با رنگ مشکی جذاب رنگ آمیزی شده است, بنابراین دیدنی ترین موقعیت را برای بیننده ایجاد می کند. اگر از جلو به تلویزیون Q70B بنگرید خواهید دید که قاب های مشکی بسیار نازکی این تلویزیون زیبا را احاطه کرده اند که حتی از فاصله نزدیک نیز قابل مشاهده نیستند. در مورد پایه های این مدل باید گفت پایه جذاب تعبیه شده بر روی آن از پلاستیک فشرده ساخته شده و کاملا استاندارد است, یعنی وزن و تعادل تلویزیون را به خوبی حفظ می کند. سبک طراحی این پایه ها به شیوه ای است که می توان به راحتی روی میز قرار گیرد و حتی در صورت تمایل برای جلوگیری از آسیب رسیدن به آن و دور نگه داشتن آن از کودکان می توانید آن را روی دیوار نصب کنید تا خیالتان از بابت آسیب نرسیدن به آن راحت شود. یکی دیگر از مزیت های اساسی این تلویزیون امکان تغییر ارتفاع آن است که با وجود این قابلیت شما عزیزان می توانید به سلیقه خود فاصله آن از سطح میز را تنظیم کنید. در مورد قسمت پشتی دستگاه چیز زیادی برای ذکر کردن وجود ندارد زیرا پشت دستگاه طراحی صاف و نسبتا یکنواختی دارد و معمولا درگاه ها و پورت های ارتباطی در این قسمت قرار دارند.

حتما بخوانید
4 راه‌هایی که فیس‌بوک بدون اطلاع من کولر گازی من را نابود کرد

تصویربرداری ۴k تلویزیون سامسونگ ۶۵Q70B Samsung مدل ۶۵ اینچ Q70B
اصلی ترین و مهم ترین ویژگی تلویزیون های کیولد قابلیت نمایش تصاویر با وضوح طبیعی و دقت بالا می باشد. به همین دلیل تلویزیون ۶۵Q70B بدون شک قادر به نمایش محتوای ۴k با وجود تمام فناوری های ویدئویی است. این بدان معناست که این تلویزیون دارای وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل به صورت عمودی و افقی است بنابراین هر نقطه کوچک در میلیون ها پیکسل نمایش داده می شود و وضوح تصاویر به حد بالایی می رسد. تلویزیون سامسونگ ۶۵Q70B از قابلیت ارتقاء تصویر (۴K AI Upscaling) بهره می برد که از این فناوری برای انتقال تصاویر و فرمت های ویدئویی با کیفیت فول اچ دی یا کیفیت پایین تر استفاده می شود, ارتقاء مقیاس یا همان Upscaling به صورت خودکار سطح کیفیت را تشخیص داده و آن را به رنگ ها و کنتراست بهتری مجهز می کند که همین باعث می شود شما آن محتوا را با سطح بی نظیری مشاهده کنید.

طراحی تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ Q70B

در واقع سبک زندگی متنوع و متفاوت افراد، باعث شده تا طراحی یک تلویزیون تنها با یک مدل برای هر خانه ای مناسب نباشد؛ به همین دلیل سامسونگ با تجزیه و تحلیل فرهنگ‌های متنوع و سبک زندگی کاربران طیف وسیعی از مدل‌ها را عرضه کرده تا با هر دکوراسیونی هماهنگ شود و شرایطی بهتر برای هر نشیمن پدید آورد. به طور مثال تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70B به صورت کاملا براق و مینیمال طراحی و به رنگ مشکی جذابی آغشته شده است، بنابراین تماشایی ترین حالت را برای بیننده ایجاد می کند. از نمای روبه رو اگر به Q70B بنگرید! فریم‌های بسیار نازکی با رنگ مشکی دور تا دور تلویزیون را گرفته اند و حتی از فاصله نزدیک هم زیاد به چشم نمی خورند.

طراحی تلویزیون کیولد سامسونگ

پایه جذابی که برای این مدل قرار گذاشته اند، جنس پلاستیک فشرده دارد و کاملا استاندارد می باشد؛ بدین معنی وزن و تعادل تلویزیون را به خوبی برقرار می کند. استایل عالی‌اش به راحتی بر روی میز قرار گرفته می شود و در صورت تمایل می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد. یکی از مزیت‌های پایه این تلویزیون قابلیت تغییر ارتفاع آن است که کاربر می تواند فاصله آن را از سطح میز به دلخواه تنظیم نماید. قسمت پشت دستگاه نسبتا طراحی صاف و یکدستی دارد و طیق معمول، پورت های و درگاه‌های ارتباطی در این قسمت جای گذاری می شوند. در همین قسمت، بخش بالای پایه شیارهای ویژه برای مدیریت کابل در نظر گرفته اند و از این طریق می توان سیم‌های اضافی را مدیریت و پنهان کرد تا نمای مدرن و ساده تلویزیون برای همیشه حفظ شود.

ویژگی‌های منحصر بفرد تصویر
اصلی‌ترین و مهمترین ویژگی تلویزیون‌های کیولد توانایی نمایش تصاویر با حالت طبیعی و دقت بالا می باشد. به همین دلیل تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ ۷۵Q70B با وجود این همه فناوری تصویری، بدون شک قابلیت نمایش محتوای ۴K را دارد. این بدان معناست تلویزیون رزولوشنی معادل ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل به صورت عمودی و افقی تولید می کند. بنابراین هر نقاط ریزی با میلیون‌ها پیکسل نمایش داده می شود و وضوح تصاویر به حد بالایی می رسد. تلویزیون کیو ۷۰ بی از قابلیت ارتقاء تصویر (۴K AI Upscaling) بهره برده است. این فناوری برای پخش تصاویر و فرمت‌های ویدیوئی بکار می رود که از کیفیت FULL HD و یا پایین تر بر خوردارند؛ Upscaling به طور خودکار سطح کیفیت را تشخیص داده و آن را با رنگ و کنتراست عالی تری مجهز می سازد تا بیننده، این محتوا را با سطح فوق العاده ای نظاره گر باشد.

پوشش دهی رنگ با فناوری Quantum Dot
حجم رنگ‌های تولید شده در تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ Q70B، توسط فناوری کوانتوم دات تامین می شود و تصاویری ایجاد می کند که هر بیننده ای را به وجد می آورد. کوانتوم دات از یک لایه ویژه برای نمایش ۱۰۰ درصدی رنگ ها بهره برده است و بهترین روشنایی را به نسبت تلویزیون‌های معمولی به وجود می آورد؛ بنابراین هر تصویر، آغشته به رنگ‌های خیره کننده می شود و سطح روشنایی واقعی به خصوص رنگ‌های عمیق و تیره در یک صحنه پدید می آید.

حتما بخوانید
آموزش سرویس کولر گازی در منزل

فناوری ۱۰۰% color volume

هر تلویزیونی برای نمایش تصاویر نیاز به نور پس زمینه دارد، به غیر از اولدها! و این بار سامسونگ از فناوری نوآورانه ای برای بهبود رنگ و نور پس زمینه تلویزیون Q70B استفاده نموده است. Dual LED به عنوان دیودهای ساطع کننده نور، از جریان الکتریکی عبور می‌کند و نور لازم را برای تصاویر در تلویزیون به وجود می آورد؛ همچنین تن رنگ‌ها را متناسب با شرایط محیط تنظیم می کند؛ تا بتواند هر محتوایی را همانگونه که ساخته شده است با بک لایت روشن ارائه دهد.

پردازنده کوانتومی ۴K
پردازنده اختصاصی تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70B، همانند سایر تلویزیون‌های کیولد سال قبل، Quantum Processor 4K می باشد؛ حتی آخرین کیولد امسال که Q80B بود از این تراشه اختصاصی بهره برده است. در واقع عملکرد این تراشه بیشترین تاثیر را بر صدا و حتی تصویر دارد و از هوش مصنوعی (AI) برای بهبود صحنه های خاص استفاده می کند و می توان گفت اجرای برنامه و بازی‌ها با سرعت بالاتری به نسبت نسخه‌های قدیمی همراه خواهند بود.

پردازنده کوانتومی

این پردازنده می‌تواند کنتراست، صدا و روشنایی را همزمان متناسب با محتوای در حال نمایش تنظیم کند و آن را برای هر محتوا به صورت جداگانه ارائه بدهد. همانطور که گفتیم این پردازشگر کوانتومی، به طور هوشمندانه ای صدا را بهینه می کند تا کاربر تجربه تماشای نفس گیری را تجربه نماید و اطمینان می دهد تا محتوای مختلف با کیفیت صوتی و تصویری بهبود شده ای اجرا شوند.

Quantum HDR برای نمایش جزئیات
فناوری کوانتوم HDR در تصویر، جزئیات و نمایش واقعی را در هر صحنه به رخ می کشد؛ بنابراین می توانید قدرت کامل نقاط کوانتومی را در هر نقطه ای مشاهده کنید و فراتر از استاندارهای پیشرو رنگ‌های سیاه و عمیق و پر جنب و جوش را ببیند. همچنین با پشتیبانی از HDR10+ صفحه نمایش تلویزیون شما درخشان تر از همیشه ظاهر می شود و با شادابی بیشتری تصاویر را نظاره گر می شوید.

سیستم صوتی ۲۰ وات و فناوری های آن
تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ Q70B یک کیولد همه چیز تمام است! و از نظر توان خروجی، از سیستم صوتی ۲.۰ کاناله با خروجی ۲۰ وات بهره برده است؛ هر چند این سطح صدا برای نمایشگری با این امکانات نسبتا ضعیف است، اما فناوری‌های صوتی بکار رفته در آن، باعث شده تا کم و کاستی‌هایش جبران شود. تقویت کننده صدای Active Voice Amplifier صداهای غیره منتظره را بهبود می بخشد؛ این فناوری بدون حواس پرتی وضوح عالی به اصوات می بخشد به گونه ای که حتی دیالوگ‌ها در هر صحنه به حالتی رسا و بدون نویز پخش می شوند.

سیستم صوتی ۲۰ وات

به علاوه، این سیستم صوتی فناوری دیگری را شامل می شود تا تلویزیون را برای همگام سازی با نوار صوتی و یا ساندبار آماده سازی کند. Q-Symphony جهت تقویت صدای تلویزیون در نظر گرفته شده و صدا را تنها توسط نوار صوتی تقویت می کند و به بلندگوها توان بخشی نموده و خروجی تلویزیون را برای ارائه یک صدای بی نظیر آماده می سازد.

تلویزیونی برای سرعت و حرکات پر هیجان
اغلب افراد و کسانی که تلویزیون‌های گیمینگ را انتخاب می کنند بر این عقیده اند که یک تصویر خوب و صاف برروی صفحه نمایش، تضمین کننده یک بازی راحت و لذت بخش است و در هر رقابت می تواند آنها را برد بازی اعلام کند؛ به همین دلیل، سامسونگ برای تلویزیون‌های ۲۰۲۲ خود از استراتژی‌های جدیدی استفاده نموده است تا وضوح حرکات و جزئیات صاف نهفته، در هر صحنه ای به حالتی سریع نمایان شود.

رفرش ریت ۱۲۰ هرتز

Motion Xcelerator فناوری بسیار ساده ای است تا در بازی‌های ویدیوئی، تصاویر را صاف و شفاف نگهدارد. هر چند این فناوری به سه دسته تقسیم می شود که Motion Xcelerator Turbo در دسته دوم قرار می گیرد؛ زیرا پنل‌های QLED را با نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند و تجربه روان تر و سریع تری پدید می آورد. پس می توان گفت این تلویزیون از آخرین و جدید ترین فناوری در نوع خودش برخوردار است و نقش بسزایی در پخش تصاویر به حالتی روان و شفاف دارد.

تجربه یک بازی پر هیجان بدون تاخیر
بدون شک سامسونگ در این مدل تلویزیون خود بیشترین تاکید و توجه را بر روی قابلیت‌های گیمینگ گذاشته است، تا یک تجربه لذت بخش را بدون لکنت و تاخیری در بازی‌های پر هیجان بدست آورید. FreeSync Premium Pro ترکیبی از فناوری‌های بازی روان در اوج سرعت را با دامنه دینامیکی بالا و تاخیر کم در صفحه نمایش می دهد و عملکرد فوق العاده ای را از بازی به علاقه مندان به خصوص گیمرها هدیه می دهد.

حتما بخوانید
تفاوت سریهای مختلف تلویزیون سامسونگ

حالت تغییر دهنده نسبت تصویر در تلویزیون Q70B از حالت‌های ویژه می باشد و به اندازه‌های ۲۱:۹ و ۳۲:۹ قابل تنظیم است. با این وجود فضای دید بیشتری را برای بیننده ایجاد می کند. این حالت بیشتر هنگام انجام بازی کاربرد دارد و به شما امکان می دهد تا تجربه پیروزی را در بازی بدست آورید. گفتتی است این ویژگی فقط برای بازی‌های پشتیبانی شده قابل تنطیم می باشد و ممکن است اغلب بازی ها از این عملکرد پشتیبانی نکنند.

اشتراک گذاری صفحات تلویزیون
قابلیت‌های بسیاری برای اشتراک گذاری صفحات در تلویزیون فوق وجود دارد. از جمله رایج ترین آن می توان به Multi View و Tap view اشاره کرد. تاپ ویو قابلیت به نمایش محتوای تلفن همراه شما روی صفحه نمایش تلویزیون را دارد؛ بدین معنا که انعکاس فیلم و یا موسیقی از گوشی همراه شما به تلویزیون تنها با یک ضربه آرام صورت می گیرد و به طور خودکار منعکس می شود.

تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی C2 اولد اسمارت ۲۰۲۲ مدل ۵۵C2 | قیمت و خرید تلویزیون ال جی اولد C2

تلویزیون ال جی C2 پر فروش ترین تلویزیون ال جی سال ۲۰۲۲ خواهد شد. بسیاری از کاربران در تمایل به خرید تلویزیون ال جی اولد G2 بودن ولی این تلویزیون در سایز ۶۵ اینچ به میزان محدودی در سال ۲۰۲۱ موجود بود. تلویزیون اولد ال جی C2 دقیقا همان پنلی را استفاده می کند که در تلویزیون ال جی g1 وجود دارد. تلویزیون ۵۵ اینچ ۵۵C2 یکی از فوق العاده های بازار است. تلویزیون اولد در زمینه نمایش تصویر با کیفیت بالا و یا کنتراست بی نهایت بی نظیر است و برای نمایش فیلم ها بالادست ندارد. ال جی تلویزیون C2 را در سایز های مختلفی تولید کرده است که شما می توانید از اندازه ۴۲ اینچ تا ۸۳ اینچ از آن را داشته باشید اما مشخصات فنی تلویزیون c2 در اندازه ۴۲ اینچ و ۴۸ اینچ به مانند سایز های بزرگتر نیست و از پنل Evo در این اندازه های صفحه نمایش استفاده نشده است.

تلویزیون ۵۵ اینچ اولد ال جی C2 دارای فرکانس تصویر ۱۲۰ هرتزی است و با توجه به اینکه از HDMI ورژن ۲.۱ برخوردار است، شما را از کیفیت تصویر بی نظیری بهرمند می کند. فقط کافی است که یک کنسول بازی نسل نهمی را به تلویزیون وصل کنید و یا محتوای بلوری را با آن نمایش دهید، آنگاه کیفیت واقعی این تلویزیون و کارایی آن نمایان می شود. تلویزیون C2 از ال جی در سایز ۵۵ اینچ از پنل Evo استفاده می کند که روشنایی آن ۲۰ درصد بیشتر از پنل های دیگر است و می تواند بی رقیب باشد. در زمینه کنتراست و نمایش رنگ مشکی باید گفت که بی نظیر است و در نوع خود حرفه ای می باشد، چراکه هیچ تلویزیونی نمی تواند به مانند آن فوق العاده باشد. کیفیت تصویر ۴K در این تلویزیون با پردازنده هوشمند آلفا ۹ نسل پنجم پردازش می شود و صفحه نمایش آن عمق رنگ ۱۰ بیت دارد. رنج نمایش رنگ در آن بالا بوده و می تواند از هر نظر مورد رضایت باشد. صدای این تلویزیون همه جانبه است که سیستم صوتی آن ۲.۲ کاناله ۴۰ وات است اما به صورت هوشمند به صورت ۷.۱.۲ انتشار می یابد.

تلویزیون ۵۵C2 اولد ال جی از سیستم عامل WebOS 22 بهره می برد و قابلیت های فوق العاده ای را به نسبت سال قبل دارد. تلویزیون اولد ال جی ۲۰۲۲ مدل C2در سایز ۵۵ اینچ دارای پایه کوتاه بوده و برای آن میز تلویزیون با عرض کم نیاز است. تمام ورودی و خروجی های آن در قسمت کناری است و در صورت نصب بر روی دیوار به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. ریموت کنترل آن MR22GN می باشد که بسیار خوش ساخت و خوش طرح است و ارگونومیکی طراحی شده است. در ادامه به جزئیات بیشتر تلویزیون اولد ال جی ۵۵ اینچ C2 اسمارت ۲۰۲۲ مدل ۵۵C2 می پردازیم.

تلویزیون ال جی C2 با پنل WBE یا EX

قیمت تلویزیون ال جی ۵۵C2 مانند دیگر تلویزیون های اولد ال جی دارای پنل WRGB است که W را White Oled هم می گویند. این ساب پیکسل کار افزایش روشنایی را انجام می دهد. در آن عمق نمایش رنگ برابر با ۱۰ بیت است و می تواند رنج نمایش رنگ بالایی داشته باشد. می توان گفت که رنگ های فوق العاده ای از دامنه NTSC نمایش داده می شوند. یکی دیگر از ویژگی های این نوع از پنل در تلویزیون C2 میزان زمان پاسخگویی است که کمتر از ۱ میلی ثانیه است. حالا تلویزیون های دیگر تا ۱۲ میلی ثانیه زمان پاسخگویی دارند. هر چه میزان زمان پاسخگویی کمتر باشدف تصویر حرفه ای تر و شفاف تر ارائه می شود که اولد در این زمینه بی نظیر عمل می کند. کاربران حرفه ای مانند گیمر ها همیشه برای نمایش تصاویر سریع و بازی ها، تلویزیون های اولد را ترجیح می دهند.

حتما بخوانید
نقد و بررسی پرفروش‌ترین تلویزیون های شیائومی سال 2023

تلویزیون اولد C2 ال جی با روشنایی بیشتر ۲۰ درصدی به واسطه پنل ایوو

ال جی در تلویزیون C2 از پنل Evo استفاده کرده است که میزان روشنایی آن به میزان ۲۰ درصد بیشتر می باشد. حالا روشنایی این تلویزیون نزدیک به ۸۰۰ نیت است و در نوع خود بی نظیر است. از نظر روشنایی ، تلویزیون ال جی C2 به تلویزیون های ال ای دی و کیو ال دی رقابت می کند و حالا که کنتراست بیشتر از آن ها را دارد به نظر می رسد رقیبی خاص نداشته باشد. تلویزیون اولد ۵۵ اینچ ۵۵C2 از نورپردازی او ال ای دی استفاده می کند که در آن از لامپ ال ای دی استفاده نشده است. این تلویزیون چه در محیط روشن و چه در محیط کم نور فوق العاده است.

تلویزیون ۶۵ اینچ ۴K OLED evo ال جی مدل ۶۵C2

پنل OLED
پنل ۴K OLED تلویزیون ۶۵C2 از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می برد و این یعنی سریعترین حرکت برای هر جسم متحرک روی صفحه نمایش؛ همچنین در کنار پردازنده قدرتمند تصویر که درخشندگی پنل را ۲۰ درصد افزایش می دهد از قابلیت Brightness Booster نیز بهره می برد و به گفته ال جی زیبایی پیکسل ها را به سطح بالاتری ارتقا می دهد. در تلویزیون اولد ال جی ۶۵C2 شاهد وجود کنتراست بی نهایت روی صفحه نمایش هستیم! Infinite Contrast کنتراست واضح و واقعی را حتی برای عمیق ترین مشکی ها به ارمغان می آورد بنابراین جزئیاتی که در سایر صفحه نمایش ها از دست رفته اند اکنون با چشمان خودتان خواهید دید.

۲۰ درصد روشنایی بیشتر
قیمت تلویزیون ال جی C2 سایز ۶۵ اینچ از هر لحاظ بسیار عالی است و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. تلویزیون ۶۵OLEDC2 ال جی دارای کیفیت تصویر ۴K به همراه رزولوشن تصویر ۳۱۴۸×۲۱۶۰ پیکسل می‌باشد، با وجود این کیفیت تصویر و ارائه ۲۰ درصد نور بیشتر، شما بیننده ی بهترین تصاویر شفاف و واضح خواهید بود. در تلویزیون های اولد صحنه ها به صورت دقیق و زنده با طراحی منحصر بفرد قابل پخش هستند و دلیل این کار این است که OLED میلیون ها پیکسل خودکار روشن دارد. و این قابلیت موجب کنتراست بی نهایت واضح و شفاف رنگ ها خواهد شد. بدون شک اولد بالاترین فناوری در بازار است و تصویر را بسیار با کیفیت نمایش می‌دهد. عمق رنگ در این تلویزیون ال جی بسیار عمیق تر از تلویزیون های دیگر است و می‌تواند با عمق رنگ سیاه بیشتر، فیلم های با کیفیت تری نشان دهد.

حتما بخوانید
تعمیر تلویزیون سامسونگ

آشنایی سریع با تلویزیون الد فورکی ۷۷C2 ال جی

تلویزیون اولد فورکی ۷۷C2 تولید ۲۰۲۲ برند ال جیه که یکی از بهترین تلویزیون‌ها برای بازی و گیمینگ هم هست. تصاویر فورکی این تلویزیون تو صفحه نمایش بزرگ ۷۷ اینچی و صدای قدرتمند ۴۰ واتی، دیدن فیلم و سریال، اجرای بازی و هر چیز دیگه‌ای ‌‌رو لذت بخش‌تر ‌کرده. پردازنده هوشمند آلفا ۹ فورکی این تلویزیون یه قطعه کاملا هوشمند و قدرتمنده که همه عملکردها رو به درستی تجزیه و تحلیل میکنه و بهترین خروجی رو ارائه میده. تلویزیون ۷۷c2 الجی طیف رنگی بالا و روشنایی خیلی خوبی داره و محتواهای HDR رو هم با کیفیت عالی نمایش میده. سیستم عامل این تلویزیون از نوع WebOS هست که امکانات هوشمندی مثل: پشتیبانی از دستیارهای صوتی، وب گردی، کنترل هوشمند صدا و تصویر و… رو در اختیار کاربر میذاره. این تلویزیون با یه طراحی فوق باریک و جذاب ساخته شده و ۴ پورت HDMI2.1 برای اجرای بهتر و سریع‌تر ‌بازی‌ها داره. تو این صفحه ما به ویژگی‌ها و قیمت تلویزیون ۷۷ اینچ الد فورکی C2 ال جی پرداختیم و شما میتونید این مطالب رو مطالعه و این تلویزیون رو با هر مدل دیگه‌ای ‌‌که میخواید مقایسه کنید؛ پس با ما همراه باشید.

صفحه نمایش OLED تلویزیون ۷۷C2 الجی، تجربه‌ای ‌‌متفاوت و هیجان انگیز

صفحه نمایش OLED evo تلویزیون ال جی ۷۷C26LA پنجره‌ای ‌‌به سمت یه دنیای جدید و متفاوته که شما قراره تجربه‌ش کنید. کیفیت تصویری که با این صفحه نمایش میبینید ۴k با رزولوشن ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسله که وضوحی ۴ برابر بیشتر از فول اچ دی داره. پردازنده هوشمند α۹ Gen5 این تلویزیون عملکرد قدرتمندی داره و با یادگیری عمیق، تصاویر رو تو پس زمینه و پیش زمینه ارتقاء میده و با ایجاد عمق واقعی، رنگ‌ها رو زنده‌تر ‌و دقیق‌تر ‌بازسازی میکنه. Brightness Booster تو این تلویزیون روشنایی رو بهینه میکنه تا پیکسل‌های صفحه نمایش زیبایی و وضوح بیشتری داشته باشن. این تقویت کننده عملکرد پردازنده هوشمند α۹ Gen5 رو هم ارتقاء میده و تا ۲۰% روشنایی بیشتری ایجاد میکنه و تصاویر پرنورتر و جذاب‌تری ‌ارائه میده. این تلویزیون نور پس زمینه نداره اما پیکسل‌های خود روشن با روشن و خاموش شدن، عمیق‌ترین ‌رنگ‌ها رو ایجاد میکنن تا کنتراست بالایی شکل بگیره. این کنتراست بینهایت تصویرها رو جذاب‌تر ‌میکنه و همه جزئیات با وضوح بالا به راحتی تشخیص داده میشن.

صدایی واقعی‌تر ‌از واقعیت با تلویزیون ۷۷C26LA الجی
کنار تصاویر باکیفیت تلویزیون اولد ۷۷ اینچ سری C ال جی صداها با توان ۴۰ وات از بلندگوهای دو کاناله پخش میشن که لذت تماشا رو برای شما چند برابر میکنه. پردازنده هوشمند این تلویزیون صدای ۲ کاناله رو به صدای مجازی ۷.۱.۲ کاناله تبدیل میکنه تا شما صدا رو واقعی‌تر ‌و با وضوح بیشتر بشنوید. با این حالت شما صدای کوچیک‌ترین ‌اتفاقات رو به صورت زنده اطراف خودتون احساس میکنید، انگار توی صحنه واقعی فیلم هستید. با اتصال یه ساندبار LG هم به تلویزیون همه صداها رو با کیفیت خیلی بهتر میشنوید. ساندبارهای الجی به طور خاصی طراحی شدن تا با تلویزیون ال جی شما از لحاظ ظاهر، هماهنگ باشن. برای تنظیمات ساندبار هم نیاز به کنترل اضافه ندارید و با کنترل خود تلویزیون میتونید اون رو تنظیم کنید.

قابلیت‌های هوشمندانه تلویزیون ۷۷c26la ال جی
خرید تلویزیون ال جی C2 ال جی ۷۷C2 به لطف هوش مصنوعی ThinQ و سیستم عامل WebOS یه تلویزیون فوق هوشمنده و با امکانات و قابلیت‌های مختلف میتونه برای شما خیلی کاربردی و جذاب باشه. هوش ThinQ با توجه به سابقه تماشای شما، مواردی رو بهتون پیشنهاد میده تا راحت‌تر ‌بتونید فیلم‌های مورد علاقتون رو پیدا کنید. شما میتونید این قابلیت رو برای همه افراد خونواده تنظیم کنید تا سریع‌تر ‌به سریال‌ها و برنامه‌هایی که دوست دارن دسترسی داشته باشن. اتصال به اینترنت و سرویس‌های اینترنتی، ارتقاء کیفیت، کنترل هوشمند روشنایی، تشخیص هوشمند صدا، پشتیبانی از دستیارهای صوتی، اشتراک و اتصال بی سیم موبایل و هشدار ورزشی هم از قابلیت‌های دیگه این تلویزیون هوشمندن.

دکوراسیونی متفاوت و جذاب با تلویزیون c2 ال جی
تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی C26LA با صفحه نمایش ۷۷ اینچ طراحی شده و یه پنل تخت OLED فوق باریک داره. طراحی تلویزیون با یه نمای مینیمالیستی انجام شده که توجه هر کسی رو به خودش جلب میکنه. حاشیه‌های باریک این تلویزیون، همه تمرکز بیننده رو جذب تصاویر باکیفیت میکنه. این طراحی شکیل با استند و پایه گالری یه نمای واقعا زیبا برای منزل شما ایجاد میکنن و شما میتونید مطابق با سلیقه خودتون تلویزیون رو هر جا که خواستید قرار بدید. پایه وسط این تلویزیون هم به رنگ نقره‌ای ‌‌و با حالتی خاص طراحی شده و باعث زیباتر شدن جلوه تلویزیون میشه.

دیدگاهتان را بنویسید