توستر اسمگ مدل TSF01PG؛ زیبایی به سبک دهه‌ی ۵۰

برند اسمگ را به دلیل استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های بسیار خاص و رترو، همه می‌شناسند. این هفته یکی از محصولات زیبای این برند یعنی توستر اسمگ مدل TSF01PG را برای جعبه‌گشایی و بررسی انتخاب کرده‌ایم که رنگ سبز پاستلی خیره کننده‌ای دارد.

اسمگ برند ایتالیایی معروفی است که در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی برقی فعالیت می‌کند. آنچه اسمگ را از دیگر برندها متمایز می‌کند، استایل دهه پنجاهی است که در اکثر محصولات آن به چشم می‌خورد. فرم‌های ساده و منحنی، رنگ‌های خاص و متریال تمام فلزی استفاده شده در این لوازم، ما را به یاد لوازم خانگی قدیمی می‌اندازد.

این توستر یکی از محصولات محبوب اسمگ است. ظاهر شیک و خوش‌رنگ این توستر فضای هر آشپزخانه‌ای را متحول می‌کند. بدنه‌ی فلزی دارد و ابعاد آن ۳۱۰*۱۹۵*۱۹۸ میلی‌متر است. شما می‌توانید همزمان ۲ تکه نان داخل دستگاه قرار دهید. درجه‌ی برشته شدن نان‌ها هم کاملا به اختیار شما است و می‌توانید حرارت دستگاه را بین ۱ تا ۶ درجه تنظیم کنید. درجه‌ی اول نان شما را تنها گرم می‌کند و درجه ششم برای کسانی مناسب است که نانی کاملا برشته و قهوه‌ای دوست دارند.

روی بدنه‌ی این توستر ۳ کلید طراحی شده است. یک کلید که مخصوص یخ‌زدایی نان است، یک کلید برای نان‌های حجیم یا شیرینی‌ها که روی دستگاه قرار می‌گیرند و کلید بزرگ‌تر که برای متوقف کردن عملیات توستر است و با فشردن آن، نان‌ها بیرون می‌پرند.

برای بیشتر آشنا شدن با نحوه عملکرد توستر اسمگ مدل TSF01PG شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

خرید محصول از دیجی‌کالا

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

حتما بخوانید
لوازم خانگی جذاب در جشنواره شگفت‌انگیز با دمای بالا

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

دیدگاهتان را بنویسید