تلویزیون سامسونگ اصل و جنگ بین پرندگان

قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالاSamsung S95B OLED بهترین تلویزیون سامسونگ است که ما آزمایش کرده ایم. این تلویزیون جدید در سری ۲۰۲۲ سامسونگ و اولین تلویزیون OLED سامسونگ در سالهای متمادی است. این تلویزیون کمی متفاوت از تلویزیونهای OLED است که در سالهای اخیر توسط الجی و سونی عرضه شدهاند، زیرا فناوری OLED موجود را با فناوری فیلتر رنگی Quantum Dot سامسونگ ترکیب میکند. این امکان را به آن می دهد تا طیف وسیع تری از رنگ ها و رنگ های روشن تر را نسبت به پنل های OLED سنتی نمایش دهد. این بدان معناست که S95B کیفیت تصویر کلی بهتری نسبت به QN90B QLED سامسونگ دارد ، با رنگ مشکی عمیق تر و زمان پاسخگویی بسیار سریعتر. این تلویزیون سامسونگ اصل فوقالعاده با بهترین عملکرد HDR است که تاکنون روی هر تلویزیونی آزمایش کردهایم، زیرا به اندازهای روشن میشود که نقاط برجسته کوچک را حتی بیشتر از یک OLED معمولی برجسته میکند. همچنین دارای پشتیبانی از eARC است که به شما امکان می دهد سیگنال های Dolby Atmos را به نوار صوتی یا گیرنده سازگار منتقل کنید. Samsung QN90B QLED بهترین تلویزیون میان رده سامسونگ است که ما آزمایش کرده ایم. در کنار Samsung QN95B QLED ، این تلویزیون پرچمدار ۴k از سری ۲۰۲۲ سامسونگ است و دارای نور پس زمینه Mini LED چشمگیر است. QN95B یک تلویزیون تقریباً یکسان با پردازنده کمی بهتر و جعبه One Connect خارجی است که با انتقال ورودی ها به یک جعبه جداگانه، اتصالات شما را ساده می کند. به طور کلی یک تلویزیون عالی با مجموعه ای عالی از ویژگی ها است، بنابراین چیزی برای همه وجود دارد.

  • تأسیسات مربوط به ارتباطات
  • استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص نور و ابعاد فضا
  • Afraland – 10 ماه پیش
  • قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۰ اینچ
  • پپشتیبانی از حافظه جانبی با معماری MBR

samsung tvدر شماره مدل تلویزیون های سال ۲۰۲۰ از حرف T، تلویزیون های ۲۰۲۱ از حرف A و تلویزیون های ۲۰۲۲ از حرف B استفاده می شود. همچنین مدل های QLED که از تلویزیون های رده بالای سامسونگ هستند از حرف Q استفاده می شود مثل Q90B که یک تلویزیون QLED عرضه شده در سال ۲۰۲۲ است. تلویزیون های سامسونگ در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. تلویزیون های LED و QLED از جمله شناخته شده ترین و معروف ترین تلویزیون moloudimall های سامسونگ هستند. اما آیا با همه سری های مختلف تلویزیون سامسونگ آشنا هستید؟ تلویزیون های QLED سامسونگ از فناوری LED مبتنی بر نقاط کوانتومی استفاده می کنند، تکنولوژی ای که ویژه کمپانی سامسونگ است و توسط این سامسونگ ابداع شده و در تلویزیون های این برند به کار می رود. نقاط کوانتومی در تلویزیون QLED سامسونگ نیمه رسانا های بسیار ظریف در مقیاس نانو هستند که بسته به اندازه ذره، نور های مختلفی را از خود ساطع می کنند.

حتما بخوانید
تلویزیون ال جی یا سامسونگ : کدام برند در سال 2023 بهتر است؟

چهار قدرتمند نکات این می تواند به شما کمک کند تلویزیون سامسونگ Higher

پشتیبانی از دستیارهای صوتی گوگل، الکسا و بیکسبی هوشمند بودن ۱۰۰% این محصول را تضمین می کند. از راه دور و به وسیله ی صدای خود تلویزیون را کنترل کنید. با داشتن قابلیت SmartThings می توانید با یک کنترل به تمام دستگاه ها و لوازم خانگی خود دسترسی پیدا کنید و خانه ای هوشمند را برای خود بسازید. وجود قابلیت mirror این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا در سریع ترین راه ممکن گوشی های هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنند و محتوای مورد نظر را بروی نمایشگر ۵۵ اینچی ببینند. با عزیزیان خود تماس تصویری برقرار کنید. سیستم عامل قوی تلویزیون سامسونگ BU8500 از برنامه ی Video Call Application یا همان تماس ویدیویی پشتیبانی می کند. ارتباط برقرار کردن با تلویزیون و به نمایش گذاشتن محتوای دلخواه حق هر کابر است از این رو تمام شرکت ها باید بکوشند تا بتوانند تلویزیون های تولیدی خود را به تمام پورت ها ارتباطی مجهز کنند.

  • پشتیبانی از HDMI با قابلیت HDMI-ARC و eARC
  • دارای برنامه گالری
  • براساس توان – ۱۴۰۰۰
  • کیفیت تصویر تلویزیون ال جی یا سامسونگ؟

تلویزیون جزو لوازم خانگی است که در دسته سرگرمی ها قرار می گیرد و از این رو برند سامسونگ در تلاش است که تلویزیون های باکیفیت تولید کند. جهت خرید اینترنتی می توانید تلویزیون ال ای دی سامسونگ را در سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی خریداری نمایید. یکی از تلویزیون های ساده و در عین حال کارآمد شرکت سامسونگ، تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۴۰M5860 سایز ۴۰ اینچ تلقی می شود. این مدل تلویزیون با اندازه و ابعاد مناسب خود برای استفاده در فضا های کوچک و کم مساحت، گزینه ایده آل و هوشمندانه ای به شمار می رود. کیفیت و وضوح تصویر این مدل تلویزیون Full HD بوده و در مقایسه با ابعاد و اندازه های خود، از کیفیت تصویر مطلوب و مناسبی بهره می برد. سیستم صوتی در نظر گرفته شده برای تلویزیون سامسونگ از کیفیت صدایی مناسب و فراگیر برخوردار می باشد. تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۴۰M5860 سایز ۴۰ اینچ دارای فناوری نمایشگر ال ای دی تخت بوده و دارای نسبت تصویر ۱۶:۹ می باشد.

حتما بخوانید
اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ

تلویزیون TU8300 محصولی بسیار زیبا با صفحه نمایش منحنی است که برای بسیاری از افراد جذابیت بیشتری از نمایشگرهای تخت دارد. همانطور که در عکس بالا هم میبینید سامسونگ در این تلویزیون از استایل بسیار زیبا و جالب توجه استفاده کرده که در سال ۲۰۲۰ مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفت. تلویزیون BU8500 محصولی جدید است که در سال ۲۰۲۲ کمپانی سامسونگ از آن رونمایی کرد. همچنین با استفاده از فناوری هوش مصنوعی امکان ایجاد پخش صدا برای حالتهای مختلف را فراهم کرده که میتواند مطابق با میل کاربر در تلویزیون ارائه شود. گذشته از این در تلویزیون BU8500 این امکان وجود دارد که آن را به ساندبارهای سری Q با استفاده از فناوری Q-Symphony تلویزیون را به آن متصل کنید. همچنین این تلویزیون بو وجود ساندابار نیز صدایی کاملا هماهنگ را برای مخاطب ارائه میدهد که میتواند فوقالعاده باشد. در این تلویزیون سامسونگ نیز از نسخه ۲۰۲۲ سیستم عامل تایزن پشتیبانی کرده که میتواند سرگرم کننده باشد و اوقات فراغت خوبی را برای شما در منزل فراهم سازد.

قیمت تلویزیون سامسونگ

نکته: برای متوقف کردن ارسال ویدیو به تلویزیون، دوباره روی نماد Cast ضربه بزنید و از نمای بازشو قطع ارتباط را انتخاب کنید. اگر میخواهید کل گوشی اندرویدی خود را به تلویزیون سامسونگ خود بازتاب دهید، میتوانید از ویژگی انعکاس صفحه استفاده کنید. همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی اساساً هر کاری را که روی تلفن خود انجام می دهید در تلویزیون متصل نشان می دهد. به عنوان مثال، اگر ویدیویی را در گوشی خود پخش کنید، در تلویزیون نشان داده می شود و اگر برنامه را ترک کنید و برنامه دیگری مانند کروم را باز کنید، کل فرآیند در تلویزیون نشان داده می شود. به طور خلاصه، انعکاس صفحه اساساً نمایشگر گوشی شما را بر روی یک صفحه نمایش بزرگتر منعکس می کند. این روش برای نمایش یا پخش محتوای برنامه ای که از تحویل محتوا در تلویزیون شما پشتیبانی نمی کند مفید است. تنظیمات را در گوشی اندرویدی خود باز کنید.

حتما بخوانید
اسرار خودی برای کولر گازی آشکار شد

شما می توانید برنامه SmartThings را از طریق لینک های زیر برای موبایل هوشمند خود نیز دانلود و نصب کنید. تلویزیون سامسونگ TU8000 در سایز های ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ و ۸۲ اینچ تولید می شود. این تلویزیون از طراحی جدید بدون حاشیه یا New Bezel-less برخوردار است و ۳ طرف صفحه نمایش این تلویزیون تقریبا بدون حاشیه است (۳-side Boundless) (این طراحی ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی وجود نداشته باشد). این موضوع باعث می شود شما روی تصویر در حال پخش تمرکز بیشتری داشته باشید و در صحنه های غوطه ور شوید. پایه های این تلویزیون در دو طرف تلویزیون قرار دارند و فضای کافی برای قرار گیری ساندبار جلوی تلویزیون وجود دارد. پشت این پایه ها محلی برای مخفی کردن و نگهداری کابل های متصل به تلویزیون وجود دارد. به این ترتیب شما می توانید تمام کابل های متصل به تلویزیون را کاملا مرتب و منظم، پشت پایه مخفی کنید. طراحی این تلویزیون کاملا مینیمال، براق و شیک است و به راحتی با محیط خانه شما هماهنگ می شود.

استفاده از این ویژگی به نوع کنسول بازی متصل شده به تلویزیون بستگی دارد. تلویزیون ۴K سامسونگ TU8300 دارای تکنولوژی Auto Depth Enhancer است. این تلویزیون دارای انحنای R4200 می باشد و تا فاصله ۳ الی ۴ متری بیننده را در تصاویر و صحنه ها غوطه ور می کند. این محصول به کمک تکنولوژی Auto Depth Enhancer کنتراست تصاویر را در چندین لایه پردازش و تنظیم می کند و عمق تصاویر را افزایش می دهد. به این ترتیب تصاویر واقعی تری را شاهد خواهید بود و محو تماشای صحنه ها خواهید شد. این فناوری که تنها مختص تلویزیون های ۲۰۲۰ نمی باشد بصورت ویژه بر روی رنگ تصاویر تمرکز می کند. تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵TU8300 با فناوری PurColor قادر است تا با بهبود رنگ محتوای در حال نمایش، تصاویری با رنگ های جذاب و خیره کننده را به بیننده نشان دهد. نحوه کار این قابلیت این گونه می باشد که رنگ هر دو پیکسل مجاور در صفحه توسط پردازشگر Crystal Processor 4K مورد بررسی قرار گرفته و رنگ اصلی آنها تشخیص داده خواهد شد.

حتما بخوانید
محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی M11 سامسونگ در دیجی کالا

چون تلویزیون هر چند از نظر طراحی بی عیب و نقص باشد وقتی کیفیت تصویر پایینی داشته باشد ارزش خرید کمی خواهد داشت. به این دلیل است، که تولید کنندگان همیشه در تلاش هستند با مجهز بودن تلویزیون به انواع فناوری های نوین بهترین تصاویر را ارائه
دهند. در این میان سامسونگ که از برترین های جهان به حساب می آید، با تولید تلویزیون سامسونگ Au7000 یکبار دیگر همهی نگاه ها را به سمت خود برگرداند. این مدل از نمایشگر های کریستالی این کمپانی کرهای به حساب میآید، که در سال ۲۰۲۱ از آن رونمایی کرده و در اختیار همه قرار داده. تلویزیونهای کریستالی با طیف گسترده رنگها به جرات میتوان بیان کرد که خالق تصاویر خارق العاده و جذاب با رنگهای غنی و واقعی است. فناوری ۴k که در بیشتر تلویزیونها حضور پررنگی دارد، در این مدل نیز جای گرفته است. این قابلیت با داشتن رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل ۴ برابر بیشتر از full HD تصاویر با کیفیتی و زندهای را ارائه میدهد.

سامسونگ جز شرکت هایی است که در هنگام طراحی و ساخت محصول، آن را از همه ی جوانب حمایت می کند. تلویزیون سامسونگ BU8000 مجهز به سیستم صوتی ۲ کاناله با توان صوتی ۲۰ وات می باشد. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ BU8000 مجهز به جذاب ترین قابلیت های صوتی در دنیای امروزی است. تلویزیون های امروزی بر خلاف مدل های قدیمی از امکانات و توانایی های بالاتری برخوردارند به گونه ای که می توانند همانند یک مانتور برای ما ایجاد نقش کنند که این امکانات را مدیون سیستم عامل ها می باشند. تماس ویدیویی، فناوری SmartThings و قابلیت اتصال به دستگاه های هوشمند اعم از لب تاپ و گوشی جر ویژگی های هوشمند آن محسوب می شود. با خرید دوربین Slim Fit Cam به صورت جداگانه بر روی نمایشگر بزرگ تماس تصویری برقرار کنید و عزیزان خود را در نمایی بزرگ ببینید. همچنین با اتصال لب تاپ به کارهای عقب مانده ی خود را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون برسید.

حتما بخوانید
هشت معقول روش‌ها به استفاده از تلویزیون سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید