تلویزیون ال جی یا سامسونگ : کدام برند در سال ۲۰۲۳ بهتر است؟

samsung tvنتیجهگیری : تلویزیون سامسونگ یا ال جی کدام بهتر است؟ با توجه به تمام نکاتی که در این مقایسه برند تلویزیون الجی و سامسونگ صحبت کردیم، میتوان گفت که هر دو برند تلویزیون، تلویزیونهایی با کیفیت بالا ارائه میکنند. بنابراین، انتخاب بین این دو، شما را در موقعیتی قرار نمیدهد که اگر یکی را بر دیگری انتخاب کنید، تصمیم ضعیفی بگیرید. هر دو تلویزیون میتوانند کیفیت تصویر چشمگیر، پلت فرمهای تلویزیون هوشمند با عملکرد بالا و بسیاری از ویژگیهای کاربر پسند دیگر را ارائه دهند. این مقایسه در درجه اول به ترجیحات خاصی که ممکن است هنگام انتخاب تلویزیون جدید خود داشته باشید، خلاصه میشود. اگر به بودجه فکر میکنید، طرفدار فناوری صفحه نمایش OLED هستید و به طور کلی یک پلت فرم هوشمند کمی توانمندتر میخواهید، تلویزیونهای ال جی گزینه مناسبی هستند. HDR 10 هستید و نمایشگرهای QLED را ترجیح میدهید، سامسونگ انتخاب بهتری برای شماست. مرکز خدمات دادگر به عنوان نمایندگی تلویزیون در تبریز مشغول به کار است. پس از خرید تلویزیون از هر کدام از برندهای ال جی، سامسونگ، سونی، اسنوا، دوو، ایکس ویژن، جی پلاس، نمایندگی سام و تی سی ال برای خدمات مشاوره و نصب با ما تماس بگیرید.

  • ماشین ظرفشویی – ظرفشویی ال جی
  • فناوری ۴K Upscaling برای ارتقای رزولوشن تصاویر به ۴K
  • نصب برنامه LG Tv Smart Share روی موبایل
  • برخورداری از فناوری Samsung Connect Share
  • قابلیت اتصال One Connect Box
  • پشتیبانی از نرم افزار TV Plus سامسونگ روی موبایل
  • کیفیت تصویر عالی
  • قابلیت رمزگشایی صدای ۵٫۱

تقریبا همه تلویزیون های خانگی میان رده سامسونگ دارای رزولوشن ۴K هستند. تلویزیون ۸K سامسونگ در رده تلویزیون های گران قیمت و پیشرفته تر قرار می گیرد. سامسونگ تلویزیون های HD و Full HD زیادی را در مدل های متنوع به بازار عرضه می کند. اما معنی HD و Full HD در تلویزیون چیست؟ به زبان ساده تلویزیون های HD دارای ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل هستند و می توانند تصاویر را با رزولوشن ۷۲۰p نمایش دهند. تلویزیون UHD سامسونگ دارای ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل است و می تواند تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰p نشان دهد. یعنی تقریبا تلویزیون HD یک میلیون پیکسل دارد و تلویزیون UHD دو میلیون پیکسل. هر چه پیکسل های تلویزیون بیشتر باشد شفافیت و کیفیت تصویر بهتر خواهد بود. تلویزیون های HD و Full HD سامسونگ هر دو در رده تلویزیون های اقتصادی قرار می گیرند و به عنوان تلویزیون خانگی با قیمت مناسب، تلویزیون های خوبی هستند. تلویزیون های کریستال سامسونگ یا Crystal UHD با نام تلویزیون Ultra HD یا UHD هم شناخته می شوند.

حتما بخوانید
بیاموزید من خرید تلویزیون سامسونگ خود را در 2 روز درمان کردم

تلویزیون سامسونگ

البته اگر در شرایطی هستید که تلویزیون شما قابلیت های گفته شده را ندارد و کابل HDMI را ندارید یا پشتیبانی نمی کنید باز هم جای امیدی هست. نگران نباشید چرا که می توانید اطلاعات آیفون خود را از طریق USB و یا روش های دیگر به pc و سپس کامپیوتر خود را به تلویزیون وصل کنید و از آن لذت ببرید. ۱- چگونه آیفون خود را به تلویزیون وصل کنم؟ آداپتور را به یک کابل HDMI (یا VGA) وصل کنید. کابل را به ورودی تلویزیون یا مانیتور خود وصل کنید. آداپتور را به پورت Lightning آیفون وصل کرده و گوشی را روشن کنید. برای تغییر روی ورودی که کابل را به آن وصل کرده اید ، از کنترل پنل تلویزیون یا ریموت تلویزیون استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که آیفون به همان شبکه Wi-Fi که Apple TV شما به آن متصل است، وصل شده است. مطمئن شوید که تلویزیون شما روشن است و اپل تی وی شما را نمایش می دهد.

↑ شهبازی، نعمتالله (۷ آبان ۱۳۸۸)، «در حاشیه سرمایهگذاری استقلال و پرسپولیس در بانک تات؛ ایجاد زیرساختهای اقتصادی لازمه موفقیت باشگاههای مردمی»، روزنامه ورزشی گل، ش. ↑ «باز هم فرصتسوزی در ورزش کشور؛ اختلافات مدیران دولتی موجب خروج بخش ورزش از یک بانک خصوصی شد»، روزنامه ورزشی گل، ش. ↑ «سعادتمند: سند ورزشگاه مرغوبکار به نام استقلال شد/ اسامی بازیکنان مدنظر مجیدی را گرفتیم». بایگانیشده از اصلی در ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۰. ↑ «مناقصه برای ساخت کمپ استقلال». خبرگزاری فارس. ۵ تیر ۱۳۸۷. بایگانیشده از اصلی در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۸. دریافتشده در ۴ آبان ۱۳۸۷. ↑ «کلنگ آبی برای چندمین بار به زمینخورد». همشهریآنلاین. بایگانیشده از اصلی در ۱۳ اوت ۲۰۰۸. دریافتشده در ۴ آبان ۱۳۸۷. ↑ «نام حجازی را از کمپ استقلال بردارید». همشهری آنلاین. بایگانیشده از اصلی در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۸. دریافتشده در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۷. این صفحه آخرینبار در ۲۹ نوامبر ۲۰۲۲ ساعت ۰۸:۵۴ ویرایش شدهاست. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است.

حتما بخوانید
گوشی‌های هایسنس با گارانتی تسک‌میران رسما وارد بازار ایران شدند

با اتصال تلویزیون به اینترنت میتوانید هر طور که بخواهید صفحه نمایش خود را رنگی کنید! بنابراین طبیعی است که قابلیتهای جدیدی که در تلویزیون ایجاد شده، شما را وسوسه کند که به سمت جدیدترین نمونههای بازار بروید تا بتوانید تلویزیون ایدهآل خود را انتخاب کنید. درحالحاضر از بین برندهای معروف تلویزیون خارجی
و ایرانی در بازار، میتوان سامسونگ، ال جی، سونی، شیائومی، ایکس ویژن، اسنوا و جی پلاس را نام برد. از طرفی با توجه به بالا رفتن قیمتها و شرایط موجود، خرید اقساطی تلویزیون یک تصمیم بهصرفه است که میتواند گزینههای متنوعتری را برای انتخاب در مقابل شما قرار دهد. از آنجا که تلویزیون جزو مهمترین لوازم صوتی و تصویری در هر خانه شناخته میشود، انتخاب یک مدل مناسب که با قابلیتهایش همهی اهل خانه را راضی نگه دارد، دشوار است. به همین دلیل برای خرید تلویزیون باید به ویژگیهایی مانند نوع و کیفیت صفحهی نمایش، هوشمند یا غیرهوشمند بودن، اندازهی نمایشگر، اتصالات، ورودیهای صدا و غیره توجه کنید.

samsung tvتکنولوژی کریستال به کمک تکنولوژی Crystal Display نسبت به تلویزیون های LED معمولی طیف رنگ های گسترده تری را تولید می کند و باعث واقعی تر شدن تصاویر بخصوص محتوای HDR می شود. تلویزیون کریستالی سامسونگ ۴۳TU8000 نسبت به تلویزیون های LED معمولی حجم رنگ بیشتری را نیز نمایش می دهد به همین دلیل تصاویر با عمق بیشتری در این تلویزیون نمایش پیدا می کنند. تلویزیون های کریستالی سامسونگ مجهز به پردازشگر جدید سامسونگ یعنی Crystal Processor 4K هستند و محتوای ۴K را با کیفیت بسیار خوبی تولید و نمایش می دهد. تکنولوژی کریستال در این تلویزیون ها باعث شده تا طراحی تلویزیون نیز بهتر شده و حاشیه های صفحه نمایش آنها بسیار ناچیز شود. جزئیات تصاویر ۴K در تلویزیون Crystal سامسونگ به خوبی نمایش داده می شود و شما از تماشای محتوای ۴K در این تلویزیون لذت خواهید برد. شما می توانید در این ویدئو ویژگی های تلویزیون های کریستالی سامسونگ را مشاهده نمایید.

حتما بخوانید
راهنمای خرید لوازم خانگی (راهنمایی برای خرید هرآنچه در یک خانه به آن نیاز دارید) – قسمت اول

خرید تلویزیون به صورت اینترنتی راهکار به صرفه ای است که برای شما وجود دارد به خصوص در ایام کرونا توصیه میکنیم که به جای خرید تلویزیون حضوری به دنبال خرید تلویزیون اینترنتی باشید. مرحله بعدی باید انتخاب کنید که چه مدل تلویزیونی را میخواهید بخرید. آیا تلویزیون هوشمند میخواهید یا تلویزیون ساده؟ تلویزیونی مورد نظر شما چه سایز و ابعادی داشته باشد؟ هنگام خرید تلویزیون این سوالات و هزاران سوال دیگر را باید مد نظر قرار داده و به دنبال بهترین تلویزیون متناسب با خودتان باشید. اولین فاکتور مهم هنگام خرید تلویزیون توجه به سایز و ابعاد تلویزیون میباشد. برای خرید تلویزیون شما باید ابتدا فضا و محیط خانه خودتان را در نظر بگیرید و سپس تلویزیونی با ابعاد مناسب خریداری نمایید. هرچقدر ابعاد تلویزیون افزایش یابد این تلویزیون برای فضاهای خانه یا محل کار بزرگتر مناسب خواهد بود. در مورد سایز تلویزیون باید دقت بسیار زیادی داشته باشید زیرا هوشمند بودن یا نبودن تلویزیون اهمیت چندانی نداشته باشد اما با توجه به سایز و ابعاد بسیار حائز اهمیت است.

هر تلویزیون امکانات و کیفیت تصویر خاص خود را دارد. بهترین تلویزیون برای یک فرد مسن که فقط شبکه های ایرانی را با آن نگاه میکند مسلما بهترین تلویزیون برای یک فرد گیمر نیست. هر فرد باید بر اساس بودجه و انتظاراتی که از تلویزیون دارند تلویزیون مورد نظر خود را انتخاب کنید پس بهترین تلویزیون برای من شاید بهترین برای شما نباشد چون انتظارات ما از همدیگر منتفاوت است. مهمترین پارامتری که در انتخاب یک تلویزیون خوب باید در نظر داشته باشید کیفیت تصویر است. پرفروشترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۲ معمولا از کیفیت تصویر ۴k به بالا هستند. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی، دوربین ها دیگر کیفیت تصویر خیلی بالاتری را میتوانند ضبط کنند. تلویزیون های سامسونگ از لحاظ سیستم عامل و قدرت کمتری نسبت به تلویزیون های سونی دارند. در سایت دبی کوچولو پرفروشترین تلویزیون های سامسونگ که کیفیت فول اچ دی، فورکا و اُلترا اچ دی دارند معرفی شده است.

حتما بخوانید
۱۲ کاربرد خانگی لاک پاک‌کن که باید بلد باشید

تلویزیون سامسونگ اسمارت

پاناسونیک سرمایهگذار رسمی و اسپانسر اصلی لیگ برتر فوتبال آمریکا میباشد. این شرکت مالک باشگاه والیبال پاناسونیک پنترز یکی از تیمهای فعال در وی لیگ ژاپن و از سهامداران و حامیان تیم بسکتبال بوستون سلتیکس آمریکا در انبیای بهشمار میآید. از دیگر رشتههای ورزشی که این شرکت در آن به سرمایهگذاری مشغول است، میتوان به اتومبیلرانی اشاره کرد. پاناسونیک اسپانسر اصلی تیم فرمول یک تویوتا محسوب میشود. هیرو ماتسوشیتا، نوه بنیانگذار پاناسونیک، که خود در گذشته از رانندگان مسابقات اتومبیلرانی بشمار میآمد، هماکنون مدیریت بخش حمایتهای مالی شرکت پاناسونیک را برعهده دارد. شرکت پاناسونیک یکی از برترین شرکتها در زمینهٔ تولید محصولات سازگار با محیط زیست است و در ردهبندی صلح سبز رتبهٔ یازدهم را دارد. مواد مورد استفاده در محصولات تولیدی پاناسونیک قابلیت بازیافت مناسبی داشته و این شرکت در تولید محصولات عاری از پلی وینیل کلرید (PVC) پیشگام است. این شرکت همچنین در زمینهٔ بهرهوری انرژی در بالاترین ردهها قرار دارد. تلویزیونهای جدید تولیدی این شرکت، دارای بهرهوری ۱۰۰ درصدی بوده و دارای جدیدترین استانداردهای ستاره انرژی هستند.

  • پورت RS232C
  • سیستم عامل تایزن نسخه ۵.۵
  • دارای قابلیت WiFi Direct
  • تکنولوزی Mega Contrast برای بهبود کنتراست تصاویر
  • کنترل تلویزیون

مشترک است. متن کاربر بر روی یک شبکه مانند اینترنت منتقل میشود. کارخواههای نرمافزاری پیشرفتهتر پیامرسانی فوری ردههای بالاتری از ارتباط مانند تماس تصویری یا صوتی را عرضه میکنند. «پیامرسانی فوری» در زیر چتر واژه «گپ» برخط (online chat) قرار میگیرد از این رو که یک سیستم ارتباطی شبکهای متنی بیدرنگ است. وجه تمایز آن در این است که بر پایه کارخواههایی (client) کار میکند که امکان اتصال بین گروهی از کاربران شناخته شده مشخص (که در انگلیسی به آن Friend List, moloudimall Buddy List و Contact List گفته میشود) را تسهیل میکند اما گپ برخط برنامههای وبی که امکان ارتباط بین کاربران ناشناس در محیطهای چند کاربره فراهم میآورند را نیز دربر میگیرد. پیامرسانی فوری گردایهای از فناوری هاست که برای ایجاد ارتباط متنی بیدرنگ بین دو یا چند شرکتکننده بر روی اینترنت یا انواع دیگر شبکهها استفاده میشود. آنچه که اهمیت بیان دارد این است که پیامرسانی فوری و گپ برخط با فناوریهایی مانند پست الکترونیک در این است که در همزمانی و بیدرنگ بودن ارتباط بین کاربران است.

حتما بخوانید
سمت زشت تلویزیون سامسونگ

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ ۵۵BU8072 لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید