تلویزیون ال جی بخریم یا سامسونگ؟

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4k تختتلویزیون سامسونگ ۵۵AU7000 جزء تلویزیون های ۲۰۲۱ شرکت سامسونگ که با پسوند A معرفی شدند هست، و به نسبت مدل ۲۰۲۰ یا همان سری T پیشرفت های قابل چشمگیری داشته است. ۳۸۴۰ و صفحه نمایش Crystal Display ال ای دی می باشد که با بیش از ۸ میلیون پیکسل تصاویری شگفت انگیز با نمایش ریزترین نقاط تصویر را به اجرا در می آورد. تلویزیون سامسونگ ۵۵AU7000 با پشتیبانی از برنامه ی Smart Things امکان اتصال به سایر وسایل دارای این قابلیت را به شما می دهد تا لوازم منزلتان را از راه دور کنترل کرده و خانه ی هوشمندی برای خود بسازید. همچنین این نمایشگر امکان اتصال به اینترنت و لذت بردن از صفحات اجتماعی بر روی نمایشگر خود را به شما می دهد که این قابلیت توسط اتصال به اینترنت از طریق شبکه ی وای فای یا پورت LAN امکان پذیر می باشد. با استفاده از قابلیت جدید Tap View می توانید به راحتی صفحه گوشی خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید و از فیلم و موسیقی های گوشی تان در تلویزیون لذت ببرید. از امکانات بی نظیر تلویزیون سامسونگ ۵۵AU7000 دستیار صوتی گوگل Google Assistant و دستیار صوتی Amazon Alexa طراحی شده در آن است که این دستگاه به راحتی فرامین صوتی شما را مانند انجام بعضی از کارها نظیر تغییر کانالها، کنترل حجم صدا و …

  • رویه ارسال سفارش
  • لپ تاپ – ایسوس
  • زمان پاسخگویی کند و تار شدن حرکات سریع
  • افرا لند – ۲ سال پیش
  • ظرفشویی بوش
  • دارای حالت مخصوص بازی
  • تلویزیون سری ۸ سامسونگ

samsung tvدر هنگام خرید تلویزیون های سامسونگ از سوی فروشگاه به شما دفترچه راهنمای فارسی استفاده از تلویزیون سامسونگ تقدیم خواهد شد تا بتوانید تمام تنظیمات و اطلاعات مورد نیاز را از روی این دفترچه انجام دهی. از این رو هم از تمام قابلیت های تلویزیون خود استفاده کرده اید و هم توانسته اید در افزایش عمر مفید این دستگاه قدم بردارید. یکی از اولین و مهمترین مراحل در استفاده از تلویزیون های سامسونگ اطلاع از آموزش نصب صحیح تلویزیون سامسونگ در دفترچه راهنمای فارسی است. در ابتدا محل قرارگیری تلویزیون خود را انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که بهتر است این فضا در محلی باشد که به پریز برق نزدیک باشد. طبق راهنمای استفاده از تلویزیون سامسونگ بهتر است این دستگاه در فضایی که نور خورشید مستقیم به آن میتابد، قرار نگیرد تا دستگاه شما داغ نگردد. همچنین بهتر است بر فضای بالایی این دستگاه شی ای را قرار ندهید.

حتما بخوانید
چگونه انواع مبل پارچه‌ای را تمیز کنیم؟ (آموزش گام‌به‌گام)

تلویزیون سامسونگ اصل

سلام صفحه تلویزیون سامسونگ مدل UA50J5500AKXRQ براثربرخوردیک شی کوچک رنگ تصویربه صورت عمودی و افقی پخش میشود’ آیا صفحه آنرا موجود دارید؟ باند LED Samsung UA40D5950RM موجود دارید؟ سلام پایه رومیزی ال ای دی سامسونگ مدل ۴۸d موجود هست؟ مین برد تلویزیون ۴K LED SAMSUNG 55 مدل ۷۳۵۰ موجود هست؟ قیمت بک لایت ۳۲f4550 پنج خط نه تایی عدسی ریز چنده؟ سلام.بلندگوی سامسونگ UA40C5000QR که پارت نامبرش BN96-12941 باشه موجود دارید؟ پایه زمینی تلویزیون un7100 سایز ۴۳ موجود دارین؟ سلام خسته نباشید من یه تلوزیون سامسونگ مدل سری هفت از از ترکیه برایم اوردن و حالا یه قطع اش که تلوزیون رو به دی وی دی شکسته و تلوزیون خاموش شده و روشن نمیشه لطفا منو راهنمای کنید. ال سی دی LTM190M2-L31دارین؟ سلام خسته نباشید پنل تلویزیون سامسونگ مدل UA48j6490AW دارین؟ من تلویزیون سامسونگ ua46c8000xr دارم خاموش شده و فقط چراغ جلو چشمک میزنه و روشن نمیشه. نمایندگی بردم گفت ایراد از بورد مین هست.

۶ کاری که برای موفقیت تلویزیون سامسونگ باید انجام دهید

اتصالات مخفی تنها در تلویزیونهای رده بالای ۴K و ۸K QLED سامسونگ موجود است. در سال ۲۰۲۱ شاهد ورود برخی از تلویزیونهای Micro LED به بازار هستیم. این مدل اولین و سرسختترین رقیب برای تلویزیون سامسونگ OLED است. در این مدلها مانند OLED برای ایجاد تصویر نیازی به نور پسزمینه نیست به همین دلیل به تلویزیونهای سامسونگ اجازه میدهد تا نازکتر شوند. اما در میکرو LEDها برخلاف OLEDها با گذشت زمان، پیکسلها کاهش نمییابند. البته سامسونگ عنوان کرده است که نوع میکرو ال ای دیها به آنها اجازه میدهند تا تصاویر روشنتری نسبت به OLEDها ایجاد کنند. هنوز تمامی جوانب این مدل از تلویزیونها توسط سامسونگ فاش نشده است، اما ممکن است روزی بتوانیم اندازهی تلویزیون خود را با این سیستم کاهش داده یا افزایش دهیم. تصور کنید که خانهی خود عوض کرده و نشیمن بزرگتری از قبل دارید و به جای خرید تلویزیون جدید، تنها چند پنل به آن اضافه میکنید. شما میتوانید به جای استفاده از ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ، از تلفن همراه خود برای تنظیم و کنترل آن استفاده کنید.

حتما بخوانید
تلویزیون سامسونگ یا ال جی کدامیک بهتر است؟

اما سوالی اصلی اینجاست که چگونه میتوان فرآیند اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با استفاده از برنامه Smart View را انجام داد؟ در ادامه به آموزش نحوه اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ از طریق این اپلیکیشن میپردازیم. چنانچه در رابطه با مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، میتوانید از طریق شمارههای موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آنها راهنمایی دقیقتری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید. در تصویر زیر لیست مدلهای مختلفی از تلویزیونهای هوشمند سامسونگ ذکر شده است که تمامی این مدلها برنامه Smart View را ساپورت میکنند. همیچنین این برنامه قابلیت نصب بر روی نسخههای اندروید ۴.۱ به بالا و نسخههای iOS 7 به بالا را نیز دارد. نسخه ویندوزی برنامه Smart View نیز از نسخههای ویندوز ۷ به بعد پشتیبانی میکند. همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه Smart View یا اسمارت ویو به سادهترین شکل ممکن اتصال گوشی به تلویزیون هوشمند سامسونگ را محقق میکند. به منظور استفاده از این برنامه و اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ مراحل زیر را طی کنید.

۱۰ درس‌هایی درباره تلویزیون سامسونگ که باید قبل از رسیدن به ۴۰ یاد بگیرید

اگر میخواهید بین تلویزیون سامسونگ و تلویزیون الجی تصمیم بگیرید، ما در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در کرج با شما هستیم تا به شما کمک کنیم. این برندهای برتر نوآوریهای فناوری زیادی را به تلویزیونهای خود معرفی کردهاند، به طوری که بسیاری از تلویزیونهای آنها سال به سال در فهرست بهترین تلویزیونهای ما قرار میگیرند. این بدان معناست که هیچ برنده مشخصی در اینجا وجود ندارد. تلویزیون های سامسونگ و ال جی تلویزیون های بسیار خوبی تولید می کنند. علاوه بر این، هر دو برند همچنین طیف وسیعی از تلویزیونها را با مشخصات و قیمتهای متفاوت ارائه میکنند، بنابراین اغلب تلویزیونی وجود دارد که مناسب همه افراد باشد، از سطح بالا گرفته تا بودجه.
برای مدتی فناوری نمایش استفاده شده توسط هر برند متفاوت بود، با تمرکز سامسونگ بر روی تلویزیون های QLED و ال جی ساخت تلویزیون های OLED، اما این روزها همه چیز چندان واضح نیست. این راهنمای تلویزیون سامسونگ و الجی چندین مورد از این شباهتها و تفاوتهای فراوان بین هر برند را برجسته میکند تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام سازنده تلویزیون برای شما مناسب است.

حتما بخوانید
قابلیت‌های جدید iOS 15؛ هر آنچه باید بدانید

۱: پنل نوتیفیکیشن را در صفحه هوم تلویزیون سامسونگ به سمت پایین بکشید. ۲: بر روی گزینه Smart View ضربه زده و آن را فعال کنید. ۳: گزینه Desired Tv Model No بر روی صفحه ظاهر می شود. نکته:گزینه Phone To device برای اشتراک صفحه گوشی بر روی تلویزیون و گزینه Device to phone برای به اشتراک گذاری صفحه تلویزیون بر روی گوشی طراحی شده است. ۵: کشوی نوتیفیکیشن ها در قسمت بالای صفحه تلویزیون نمایش داده می شود. در اینجا باید گزینه Allow را انتخاب کنید تا اجازه اتصال موبایل به تلویزیون صادر شود. ۶: اکنون گوشی موبایل به تلویزیون وصل شده است و شما می توانید محتوای موبایل را بر روی تلویزیون نمایش دهید. از کجا بفهمیم تلویزیون اسمارت ویو دارد؟ در حال حاضر بسیاری از تلویزیون های تولید شده توسط سامسونگ، اسمارت بوده و از قابلیت Smart View پشتیبانی می کنند. اما باز هم ممکن است این سوال برای کاربر تلویزیون سامسونگ مطرح باشد که آیا تلویزیون سامسونگ از ویژگی اسمارت ویو پشتیبانی می کند یا خیر.

  • دکمه «صفحه اصلی» را روی کنترل از راه دور فشار دهید
  • پشتیبانی از HDMI Quick Switch
  • امکان نمایش پیشنهادات بصورت هوشمند
  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant)
  • سیستم عاملی با محیط انعطاف پذیر

از فاکتورهای مهم و مد نظر کاربر در حین خرید تلویزیون، توجه به رابط کاربری آن است. رابط کاربری و نوع آن در عملکرد و کارایی تلویزیون تاثیر مستقیم دارد و کاربر به طور ویژه ای به آن توجه خواهد کرد. سامسونگ نیز مانند تمامی برند های دیگر دارای تلویزیون های اسمارت و هوشمند است. البته تفاوتی که تلویزیون های اسمارت SAMSUNG با بیشتر برند های دیگر دارند استفاده از سیستم عامل مخصوص Tizen است. این سیستم عامل توسط سامسونگ طراحی شده و تنها بر روی تلویزیون های این شرکت استفاده میشود. رابط کاربری بسیار پیشرفته و در عین حال ساده سبب شده است که این سیستم عامل یکی از بهترین و قویترین سیستم عامل های مورد استفاده در تلویزیون باشد. کاربران قبل از خرید تلویزیون سامسونگ از شاوینو می توانند از مشاوره رایگان تلفنی نا محدود بهره لازم را ببرند. سیستم عامل تایزن امکانات بسیار زیادی برای شما فراهم میکند.تلویزیون سامسونگ به واسطه ی هوشمندی قابلیت اتصال به اینترنت را از طریق WIFI و پورت LAN دارد.

حتما بخوانید
راهنمای خرید لوازم خانگی (لذت چیدمان)

انتخاب خوب تلویزیون سامسونگ اسمارت

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون سامسونگ سری TU8300 لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید