محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی M11 سامسونگ در دیجی کالا

در این مطلب به معرفی بهترین و محبوب‌ترین لوازم جانبی گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی M11 می‌پردازیم که شامل کاور، برچسب محافظ صفحه و شارژر می‌شوند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M11

سامسونگ در سال ۲۰۲۰ از گوشی گلکسی M11 به عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های خود رونمایی کرد. این گوشی اقتصادی نمایشگری ۶٫۴ اینچی با پنلی از جنس PLS LCD با وضوح ۷۲۰ × ۱۵۶۰ پیکسل دارد و رفرش‌ریت آن هم ۶۰ هرتزی است. خود گوشی هم از پلاستیک ساخته شده و علی‌رغم اندازه‌ی نه چندان بزرگ، ۱۹۷ گرم هم وزن دارد تا در دسته‌ی گوشی‌های نسبتا سنگین قرار بگیرد.

به عنوان قلب تپنده پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ را در این گوشی شاهد هستیم که از ۸ هسته از نوع Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز بهره می‌برد و در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۶ عهده‌دار فعالیت‌های پردازشی و گرافیکی دستگاه است. سیستم‌عامل گوشی هم اندروید ۱۰ است که کاربر می‌تواند تا اندروید ۱۲ آن را آپدیت کند. در کنار این پردازنده از ترکیب رم و حافظه داخلی ۳/۳۲ و ۴/۶۴ گیگابایت هم استفاده شده است تا بدین ترتیب گوشی حداقل انتظارات شما را در کار با سیستم‌عامل اندروید برطرف کند. دوربین اصلی گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است که در کنار آن یک سنسور فوق عریض ۵ و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی را هم شاهد هستیم. دوربین سلفی هم سنسوری به بزرگی ۸ مگاپیکسل دارد. به عنوان منبع تغذیه، یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه‌ی این محصول ایفای نقش می‌کند که با شارژر ۱۵ واتی سریع شارژ می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M11 SM-M115F/DS دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

لوازم جانبی که قصد داریم در این مطلب برای گوشی سامسونگ گلکسی M11 معرفی کنیم در چهار دسته‌ی زیر قرار می‌گیرند:

قاب محافظ سامسونگ گلکسی M11

۱. کاور گاردتک مدل DRC

اولین قاب پیشنهادی ما برای گوشی سامسونگ M11 که بسیار محبوب و پرفروش است کاور با کیفیت و خوب مدل SA507 نام دارد. این قاب محافظ از دو نوع پلاستیک نرم و سخت ساخته شده است و ساختار ماتی دارد که به جذابیت آن می‌افزاید. همچنین ساختار مات باعث می‌شود گوشی اثر انگشت را به خود جذب نکند و خیلی زود کثیف نشود. کاور SA507 تقریبا تمامی قسمت‌های گوشی همانند قاب پشتی، لبه‌ی بالایی، لبه‌ی پایینی، لبه‌ی چپ و راست را پوشش می‌دهد و به علاوه از دکمه‌ها هم به خوبی محافظت می‌کند تا تقریبا یک پوشش کامل و حداکثری را فراهم کند. یکی از ویژگی‌های خوب این کاور این است که می‌تواند حالت استند بگیرد و از همین جهت روند انجام کارهایی نظیر بازی کردن و فیلم دیدن برایتان به مراتب آسان‌تر و لذت بخش‌تر خواهد شد. کاور یاد شده در مقابل ضربه‌های وارده بسیار مقاوم است و از همین رو می‌تواند به طور کامل و عالی از گوشی‌ شما محافظت کند. این قاب بسیار به مقرون به صرفه و در رنگ‌های متفاوت و متنوع موجود است که می‌توانید بنا به سلیقه‌ی خود یکی را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

حتما بخوانید
بازنشانی رمز تلویزیون الجی و سامسونگ
کاور مدل SA507 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

۲. کاور مدل خرگوشی

در دسته لوازم جانبی گلکسی M11، مدل‌های فانتزی هم وجود دارند. اگر گوشی یادشده را برای فرزند خود (به خصوص دختر) خریداری کرده‌اید و به دنبال قابی عروسکی و فانتزی برای آن هستید که علی‌رغم ظاهر بچه‌گانه، عملکرد خوبی هم در برابر ضربه دارد، پیشنهاد ما به شما خرید کاور عروسکی است که به واسطه‌ی طراحی جالبش شکل و شمایل یک حیوان خانگی کوچک و بامزه را تداعی می‌کند. این کاور از خز و پرز ساخته شده و در نتیجه بسیار نرم و لمس آن دلنشین است. لبه‌های این قاب شاید در ابتدا کمی انحنا داشته باشند اما به مرور زمان و بعد از قرارگیری گوشی درون آن قالب محسوب می‌شوند و دیگر هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید در ابتدا شاید گوشی اندکی پرز بدهد اما به مرور این مشکل هم برطرف خواهد شد. یکی از نکات جذاب در رابطه با این کاور عروسکی این است که برای استفاده از دوربین باید گوش خرگوش را به سمت بالا هدایت کنید که این یعنی در حالت عادی حتی از دوربین‌ها هم مراقبت می‌شود.

کاور مدل خرگوشی مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M11

۳. کیف کلاسوری زوبینا مدل Romeo

لوازم جانبی گلکسی M11

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که برای شما محافظت ۳۶۰ درجه‌ای اهمیت ویژه‌ای دارد، پیشنهادمان خرید کاور کلاسوری زوبینا است. این قاب در واقع یک کیف است که گوشی را کاملا درون خود جای داده و آن را در برابر تمام ضربه‌ها محافظت می‌کند. مهم نیست گوشی از رو به زمین بیفتد یا از پشت، در هر صورت از تمامی بخش‌های آن حتی دوربین به بهترین شکل ممکن مراقبت می‌شود. این قاب فقط ۳۰ گرم وزن دارد و از چرم مصنوعی و پلاستیک نرم ساخته شده تا بدین ترتیب علاوه بر کیفیت بالا، انعظاف‌پذیری خوبی هم داشته باشد. این قاب فضای کافی برای قرار دادن کارت ها، پول و عکس دارد دوخت آن هم ظاهر جذابی به آن بخشیده است. همچنین یک بند مچی هم دارد که می‌توانید آن را درون دست خود قرار دهید تا در از افتادن آن جلوگیری شود. این قاب همچنین به لطف گیره‌ی قفلی خود، امکان تبدیل شدن به استند را هم دارد.

کیف کلاسوری زوبینا مدل Romeo مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

۴. کاور لوکسار مدل Zeus

لوازم جانبی گلکسی M11

می‌رسیم به لوکسار که معمولا در زمینه‌ی تولید کاورهای جان‌سخت فعالیت بسیار خوبی دارد. کاور لوکسار مدل Zeus یکی از بهترین قاب‌های موجود در بازار برای گلکسی M11 است که فقط ۳۵ گرم وزن دارد اما به بهترین شکل ممکن از گوشی در برابر ضربه محافظت می‌کند به گونه‌ای که می‌توان گفت عملا گوشی را در برابر ضربه بیمه می‌کند. این قاب دارای استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متری است تا از وارد شدن ضربه‌های سنگین به گوشی هم مراقبت کند. همچنین برآمدگی در قسمت دوربین و صفحه نمایش هم باعث می‌شود از این بخش‌ها به خوبی مراقبت شود. این قاب از مواد درجه یک با گرید +A ساخته شده و نه تنها رنگ بلکه کیفیت خود را هم از دست نمی‌دهد. از بهترین قابلیت‌های این قاب می‌توان به بهره‌مندی از یک استند اشاره کرد که روی پنل پشتی آن تعبیه شده و می‌توانید به لطف آن گوشی را روی سطح صاف ثابت نگه دارید.

حتما بخوانید
بررسی پریز هوشمند شیائومی؛ گجتی ارزان برای آغاز هوشمندسازی خانه
کاور لوکسار مدل Zeus مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

۵. کاور لوکسار مدل Silca

لوازم جانبی گلکسی M11

یکی از زیباترین کاورهای موجود در بازار در دسته‌ی لوازم جانبی گلکسی M11، کاور لوکسار مدل Silca است. محصولی که در چهار رنگ قرمز، آبی، صورتی و سبز تیره در دسترس قرار دارد و کیفیت ساخت آن هم به لطف استفاده از ترکیب TPU و سیلیکون بسیار بالاست؛ به گونه‌ای که در دراز مدت اصلا شکل و شمایل خود را از دست نمی‌دهد. این قاب با بهره‌گیری از مواد اولیه‌ی گرید +A، رنگ خود را هم از دست نمی‌دهد. از ویژگی‌های مهم این Silca لوکسار، داشتن تاییدیه‌های استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر است. همچنین با برآمدگی‌های دور لنز گوشی و همینطور صفحه نمایش از اثابت مستقیم آن‌ها به زمین هم جلوگیری می‌کند. این قاب یکی از محدود قاب‌های گلکسی M11 است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربه، خط و خش و حتی حرارت و آتش، ظاهر شکیل و زیبایی دارد تا برای تمامی سلیقه‌ها مناسب باشد.

کاور لوکسار مدل Silca مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

۶. کاور قاب ناب مدل JLLZ-NOKPS

لوازم جانبی گلکسی M11

کاور قاب ناب مدل JLLZ-NOKPS یکی از قاب‌های جذاب و بسیار زیبای گلکسی M11 است که از ترکیب پلاستیک نرم و سخت ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی هم در برابر ضربه دارد. این قاب فقط ۲۰ گرم وزن دارد که این یعنی در صورت قرارگیری گوشی در آن، وزن مجموعه به تقریبا ۲۱۵ گرم می‌رسد که با در نظر گرفتن وزن بالای خود گوشی، بسیار خوب است. این قاب ساختار شفافی دارد و این یعنی پنل پشتی گوشی شما را پنهان نمی‌کند. در بخش گوشه‌های فریم هم یک سری کپسول‌هایی طراحی شده تا وقتی گوشی از این قسمت‌ها به زمین برخورد می‌کند، مشکلی برایش پیش نیاید. این قاب علاوه بر مقاومت استثنائی در برابر ضربه، در برابر خط و خش و حتی آب هم مقاومت خوبی دارد و مشکلی از بابت دسترسی به پورت‌ها و اتصالات هم نخواهید داشت. از جمله ضعف‌های این قاب می‌توان به عدم وجود پوشش کامل برای دوربین اشاره کرد که با خرید یک برچسب محافظ می‌توان این ضعف را برطرف کرد. هرچند در قسمت دوربین برآمدگی وجود دارد تا در صورت برخورد به زمین مشکلی برای لنزها به وجود نیاید.

حتما بخوانید
الجی ممکن است پشتیبانی نرم‌افزاری گوشی‌هایش را پس از خروج از بازار متوقف کند
کاور قاب ناب مدل JLLZ-NOKPS مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

۷. کاور مدل SA389

لوازم جانبی گلکسی M11

یکی از محبوب‌ترین کاورها در دسته‌ی لوازم جانبی گلکسی M11، کاور مدل SA389 است که در پنج رنگ مشکی، قرمز، آبی، زرد و سبز در دسترس قرار دارد. این قاب مثل یک قاب سیلیکونی بسیار نرم است و انعطاف‌پذیری بالایی دارد تا به راحتی بتوانید گوشی را درون آن قرار داده یا از آن خارج سازید. نوع بدنه‌ی این قاب مات است و به هیچ وجه اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند تا جذابیت آن حفظ شود. این قاب لبه‌های برجسته‌ی زیادی ندارد اما با این حال در بخش دوربین به گونه‌ای طراحی شده که از تمامی لنزها به بهترین شکل ممکن محافظت می‌کند. برش‌ها هم آنقدر دقیق هستند که به راحتی می‌توانید به پورت‌ها و حفره‌ها دسترسی داشته باشید. این قاب با قیمت بسیار مناسبی هم اکنون برای خرید در دسترس قرار دارد.

کاور مدل SA389 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

۸. کاور زوبینا مدل Goorin

لوازم جانبی گلکسی M11

قاب‌های سیلیکونی یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی هر گوشی هوشمند محسوب می‌شوند چرا که هم ظاهر بسیار جذابی به گوشی می‌بخشند، هم نرم و انعطاف‌پذیر هست و در دست گرفتن گوشی با آن‌ها لذت‌بخش‌تر می‌شود و هم اینکه دستگاه را از ضربه و خط و خش حفظ می‌کنند. یکی از بهترین قاب‌های سیلیکونی بازار در دسته‌ی لوازم جانبی گلکسی M11، کاور زوبینا مدل Goorin است؛ محصولی که حتی لایه‌ی بیرونی آن هم جنس نرم و لطیفی دارد تا حس بی‌نظیری از در دست گرفتن گوشی به شما القا شود. این قاب بدنه‌ی ماتی دارد که یعنی اثر انگشت و لکه را جذب نمی‌کند تا ظاهر زیبای آن همیشه حفظ شود. از آنجایی که این قاب اصلی است، محل پورت‌ها و حفره‌ها هم بسیار دقیق برش خورده‌اند تا مشکلی از بابت دسترسی به آن‌ها برای شما به وجود نیاید. همچنین این قاب دارای لبه‌های برجسته در قسمت دوربین‌های گوشی است که باعث محافظت بیشتر از دوربین گوشی شما می‌شود و به دلیل ساختار ضد ضربه، می‌تواند گزینه مناسبی برای محافظت از گوشی در برابر ضربه باشد.

 کاور زوبینا مدل Goorin مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galexy A11 / M11

محافظ صفحه نمایش سامسونگ گلکسی M11

۱. محافظ صفحه نمایش سرامیکی شیلد گلس

لوازم جانبی گلکسی M11

این روزها قیمت نمایشگر گوشی تقریبا دو سوم خود دستگاه است. در نتیجه محافظت از آن امری بسیار ضروری محسوب می‌شود. محافظ صفحه نمایش سرامیکی شیلد گلس مدل CLEAR یکی از گلس‌هایی است که با پوشش کامل نمایشگر گوشی آن را در برابر تمامی صدمات از خط و خش گرفته تا ضربه محافظت می‌کند. طراحی منحصر به فردی که این محصول دارد باعث می‌شود عملکرد سنسورها هم با مشکل مواجه نشود. این گلس به راحتی روی نمایشگر نصب می‌شود و در صورت جداسازی هم هیچ اثری از خود به جا نمی‌گذارد. از لحاظ کیفیت محتوا هم باید خیالتان آسوده باشد چون در صورت استفاده از این گلس اصلا از کیفیت صفحه کاسته نمی‌شود. این محصول چربی‌گریز است و اثر انگشت را هم جذب نمی‌کند تا تعامل لمسی با نمایشگر به بهترین و لذت‌بخش‌ترین شکل ممکن صورت بگیرد.

حتما بخوانید
مقایسه تلویزیون سامسونگ و اسنوا با توجه به همه فاکتور های مهم
محافظ صفحه نمایش سرامیکی شیلد گلس مدل CLEAR مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

۲. محافظ صفحه نمایش مات شهر گلس مدل CMT

لوازم جانبی گلکسی M11

محافظ صفحه نمایش مات شهر گلس مدل CMT یکی از محبوب‌ترین گلس‌های محافظ صفحه‌ای محسوب می‌شود که می‌توانید نمایشگر گلسی M11 را با استفاده از آن در برابر ضربه، خظ و خش، گرد و غبار و… بیمه کنید. این محصول مات است به این معنا که حتی در نور خورشید هم می‌توانید بدون اینکه بازتاب نور چشم شما را اذیت کند و کیفیت آن کاهش پیدا کند به محتوای درون گوشی نگاه کنید. این محافظ صفحه نمایش همچنین اشعه‌های خسته‌کننده‌ای که برای چشم مضر هستند را نیز تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. این محافظ صفحه همچنین به دلیل جنس خوبی که دارد، اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند تا هم کار با نمایشگر آسان باشد و هم مشکلی از بابت کثیف شدن مکرر آن پیش نیاید. از لحاظ مقاومت هم این محصول به لطف طراحی پنج‌لایه ضد ضربه، در صورت صدمات شدید هم خرد نمی‌شود و پیوستگی خود را حفظ می‌کند. شما می‌توانید این محصول را با قیمت مناسبی هم خریداری کنید.

محافظ صفحه نمایش مات شهر گلس مدل CMT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11 / شیائومی Redmi Note 9

محافظ لنز دوربین سامسونگ گلکسی M11

۱. محافظ لنز دوربین هارد اند تیک

لوازم جانبی گلکسی M11

محافظ لنز دوربین هارد اند تیک یکی از محبوب‌ترین محافظ لنز دوربین گلکسی M11 به حساب می‌آید که هم مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد و هم لنز دوربین را از کثیف شدن محفوظ نگه می‌دارد. این محصول قیمت بسیار مناسبی هم دارد تا بدین ترتیب مشکلی از بابت بودجه هم وجود نداشته باشد. این برچسب به سادگی و خیلی محکم روی لنز می‌نشیند و چسبندگی خوبی هم دارد تا بدین ترتیب بعد از استفاده‌ی مکرر از جایش بلند نشود. اگرچه دوربین گلکسی M11 خیلی از بدن بیرون زده نیست اما با این حال استفاده از این لنز می‌تواند خیال شما را از همه لحاظ آسوده کند.

محافظ لنز دوربین هارد اند تیک مدل MTL-01 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

۲. محافظ لنز دوربین گلس راک مدل STR

لوازم جانبی گلکسی M11

برای گلکسی M11 شما همچنین می‌توانید از محافظ لنز دوربین گلس راک مدل STR استفاده کنید. دوربین گوشی‌های هوشمند بخشی آسیب‌پذیر و حساس به حساب می‌آیند و از آن جایی که اغلب لنز دوربین‌ها برآمده طراحی می‌شوند اولین نقطه‌ای از گوشی که در معرض خطر آسیب و ضربه قرار دارد دوربین آن‌هاست. همانطور که گفته شده گلکسی M11 دوربین برآمده‌ای ندارد اما با استفاده از این لنز می‌توانید لنز را در برابر خط و خش و ضربه، چربی، گرد و خاک و… محافظت کنید. این محصول از درجه سختی ۹H بهره می‌برد، به آرامی نصب می‌شود، در برابر چربی مقاوم است، باعث تاری تصاویر نمی‌شود و موارد خوب دیگر تا به یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی M11 تبدیل شود.

حتما بخوانید
چیزی که شما نکردید درک در مورد کولر گازی بسیار موثر است - اما بسیار ساده
محافظ لنز دوربین گلس راک مدل STR مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M11

شارژر سامسونگ گلکسی M11

۱. شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T1510x

لوازم جانبی گلکسی M11

فناوری شارژ سریع چند سالی است که در بین گوشی‌های شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. افزایش سرعت شارژ و جلوگیری از خالی شدن باتری گوشی در کوتاه مدت باعث شده که بسیاری از کاربران در خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ، به سراغ استفاده از شارژرهای سریع بروند. در این بین خرید یک شارژر اوریجینال باعث می‌شود تا کمترین آسیب به گوشی وارد شود که شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T1510x هم یکی از همین مدل‌هاست که اگرچه سریع‌ترین نمونه موجود نیست اما با سرعت ۱۵ وات می‌تواند گوشی گلکسی M11 شما را شارژ کند و به خاطر اینکه اصل و ساخت خود سامسونگ است، هیچ آسیبی را هم به آن وارد نمی‌کند. شما می‌توانید این محصول را که کابل USB-C هم به همراه آن درون بسته‌بندی قرار دارد همین حالا از دیجی کالا خریداری کنید.

شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T1510x به همراه کابل تبدیل USB-C

۲. شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T1510

لوازم جانبی گلکسی M11

یکی دیگر از شارژرهای سامسونگ که برخلاف مدل قبلی نیاز به تبدیل ندارد و با پریزهای ایران سازگاری کامل دارد، شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T1510 است که می‌تواند گلکسی M11 را با سرعت بالا شارژ کند. این شارژر هم ۱۵ واتی است و کابل USB-C هم به همراه آن عرضه می‌شود تا دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌ی مجزا برای خرید کابل نداشته باشید. از مزیت‌های این شارژر باید به اصل بودن آن اشاره کرد که یعنی ساخت سامسونگ است تا نگرانی از بابت خراب شدن باتری گوشی شما را تهدید نکند. توجه داشته باشید گلکسی M11 از شارژر سریع‌تری پشتیبانی نمی‌کند و به همین خاطر خرید مدل‌های سریع‌تر عملا بی‌فایده خواهد بود.

شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T1510 به همراه کابل تبدیل USB-C

سخن پایانی

در این مقاله با بهترین و محبوب‌ترین لوازم جانبی گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی M11 آشنا شدید تا اگر قصد دارید لوازم جانبی خاصی برای این محصول خریداری کنید دیگر نیازی به صرف وقت زیاد جهت گشت و گذار در وب‌سایت‌های مختلف و یافتن جنس اصل نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید