۵ قدم آسان برای یک استراتژی تلویزیون سامسونگ برنده

samsung tvاگر درگیر خرید جهیزیه باشید هم خرید قسطی میتواند یک راه سریعتر برای تهیه لوازمی باشد که تاکنون آن را فراهم نکردهاید. با خرید تلویزیون قسطی و چند کالای دیگر یک گام به تکمیل شدن جهیزیهتان نزدیکتر خواهید شد. با ازکیوام کافی است شما انتخاب کنید! قصد دارید برای جهیزیهی خود تلویزیون بخرید یا میخواهید کیفیت تلویزیون خود را ارتقا دهید؟ مدام از آشنایان درمورد فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ یا فروش اقساطی تلویزیون ال جی میپرسید؟ در ازکیوام شما تصمیم میگیرید! همین حالا برای داشتن تلویزیون دلخواهتان اقدام کنید. ازکیوام راهی برای خرید اعتباری ازطریق مقایسه و انتخاب طرحهای متنوع متناسب با شرایط شماست. انتخاب محصول از لوازم خانگی، گوشی قسطی و لپتاپ تا بیمه یا وسایل ورزشی با شما، ایجاد امکان دریافت اعتبار و خرید اقساطی بدون ضامن و در سریعترین زمان ممکن با ما. هرروز هفته ساعت ۸ تا ۲۴ پاسخگوی شما هستیم. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت افرا سرمایه دیجیتال (Azkivam) میباشد. ازکیوام راهی برای خرید اعتباری ازطریق مقایسه و انتخاب طرحهای متنوع متناسب با شرایط شماست. انتخاب محصول از لوازم خانگی، گوشی قسطی و لپتاپ تا بیمه یا وسایل ورزشی با شما، ایجاد امکان دریافت اعتبار و خرید اقساطی بدون ضامن و در سریعترین زمان ممکن با ما.

تلویزیون سامسونگ

samsung tvبرای دستیابی به پتانسیل دقیق تلویزیون سامسونگ خود شما میتوانید اپلیکیشن هایی را به آن اضافه کنید. اپلیکیشن های مخصوص تلویزیون های هوشمند سامسونگ به راحتی در اپ استور سامسونگ قابل دستیابی و نصب شدن هستند. مرکز هوشمند سامسونگ صدها اپلیکیشن را که کاربری های متفاوتی همچون فیلم اخبار و بازی ها ارائه میدهد. نمونه هایی از پر دانلود ترین آنها برای مثال نتفلیکس آمازون و هولو هستند. اما این احتمال نیز وجود دارد که سایر برنامه های مورد علاقه شما نیز موجود و آماده دانلود باشند. همانطور که دانلود اپلیکیشن یا برنامه کاری ساده است حذف کردن برنامه هایی که نمی پسندید نیز به همین ترتیب کاری آسان است. ما همچنین شما را در حذف برنامه های روی تلویزیون هوشمند سامسونگ راهنمایی میکنیم به همین خاطر شما تنها باید برنامه های مورد علاقه و استفاده ی خود را چینش و مرتب کنید. دکمه ی home را فشار دهید و به سمت چپ بروید تا برنامه ها را پیدا کنید .

حتما بخوانید
10 دقیقه دیگر، می‌خواهم پیشنهاد می‌دهم حقیقت درباره قیمت تلویزیون سامسونگ

هشت مکان‌ها برای دریافت پیشنهادها در تلویزیون سامسونگ

در این بخش سعی داشته ایم تا مدل های همرده و تا حدودی رقیب هم را از چند برند را جمع کنیم و با AU8000 مقایسه نمائیم. بخش های مقایسه به تفاوت های اصلی محصولات با هم اختصاص داده شده و می توانید هر مدل را به بقیه مقایسه کنید. مدل هایی که همرده تلویزیون AU8000 Samsung هستند در برندهای ال جی و سونی نیز سری ۸ می باشند، ما اینجا سعی کردیم تا در بین خود محصولات سامسونگ نیز مقایسه ای برای درک بهتر تفاوت ها انجام دهیم. با دیدن جدول مقایسه می توانید به این نتیجه برسید که au8000 بهتر از au7000 و یک رده پایین تر از au9000 است در نتیجه مشخصات و امکانات آن نیز به همین مراتب عمل می کند. اگر به دنبال خرید یک تلویزیون با کیفیت و در عین حال مقرون بصرفه هستید؛ این مطلب را تا انتها مطالعه کنید چون بدون شک یکی از مدل های محبوب و با کیفیت تلویزیون سامسونگ AU8000 می باشد.

گرچه تلویزیون سامسونگ دارای روشنایی بیشتریست اما در مجموع نتوانسته است در مقابل اولد الجی مقاومت کند. نبرد OLED در مقابل QLED به میدانی فراتر از سامسونگ و الجی کشیده شده است. در اواخر سال ۲۰۱۹ شرکت تیسیال «TCL» نیز برای بهترین تلویزیونهای QLED خود شروع به برندسازی کرد که از جمله میتوان تلویزیونهای سری ۶ و سری ۸ را مثال زد. هر دوی این تلویزیونها به ترتیب، هم از نظر مناسب بودن قیمت و هم عملکرد، بهترین تلویزیونهای غیر اولد بودند. البته به جز الجی برندهای دیگری نیز وجود دارند که تلویزیون اولد میفروشند که از جملهی آنها میتوان به سونی، مدتی بعد در سال ۲۰۲۲ کونکا «Konka»، اسکایورث «Skyworth» و سازندهی شمارهی ۳ در آمریکا یعنی ویزیو «Vizio» اشاره کرد. بر اساس آنچه تاکنون شاهد بودهایم، هنوز هم انتظار داریم OLED کیفیت تصویر برتری را نسبت به QLED ارائه دهد. اجازه دهید تا موضوع را با خلاصهای سریع از این دو فناوری شروع کنیم. OLED مخفف عبارت Organic Light-emitting Diode و به معنی «دیود ارگانیک گسیل دهندهی نور» است.

  • امکان اتصال تلفن همراه به تلویزیون
  • تاخیر ورودی کم
  • پشتیبانی از دستیار صوتی Bixby برای ارسال فرامین صوتی
  • Neo QLED
  • ویژگی Contrast Enhancer برای بهبود کنتراست تصاویر
حتما بخوانید
۱۷ ایده‌ی کاربردی برای بهبود ظاهر آشپزخانه‌‌ی باز

به گزارش بانه سیتی – یکی از مهمترین مشخصههای تلویزیونهای هوشمند، امکان نصب برنامههای مورد علاقهمان است. این کار عموما در تلویزیونهای اندرویدی بدون محدودیت و بسیار ساده است. اما بسیاری از اپلیکیشنهای خاص، مثل فیلیمو، نماوا و … ، هستند که برای سیستم عاملهای خاص مثل تایزن در سام
سونگ طراحی نشدهاند و ممکن است این سوال ایجاد شود که این کاربران چگونه میتوانند از چنین امکاناتی بهرهمند شوند. ما در این مطلب به طور اختصاصی در رابطه با نحوهی نصب فیلیمو روی تلویزیون سامسونگ صحبت خواهیم کرد. در تلویزیونهای سامسونگ میتوانید در قسمت My APPs تمامی برنامههای از پیش نصب شده روی تلویزیون را مشاهده کنید. اگر برنامهی مورد علاقهی خود نیافتید، میتوانید به فروشگاه سامسونگ مراجعه کرده و آن را دانلود نمایید. برای این کار، روی Apps در نوار ابزار کلیک کنید و سپس در بخش جستجو نام برنامهی مورد نظر را تایپ کنید. پس از یافتن آن، بر روی Install کلیک کنید تا برنامه نصب شود.

برای صرفه جویی در مصرف انرژی و طول عمر بیشتر دستگاه، از قابلیت Auto Power Off استفاده شده است. در ادامه، به شرح بیشتر مشخصات و ویژگی های تلویزیون سامسونگ ۵۵TU8300 پرداخته خواهد شد. سامسونگ برای مدت ۱۴ سال متوالی جزو بهترین تلویزیون های بازار شناخته شده است. کیفیت تصویر از مولفه های اولیه و اصلی یک تلویزیون برای خرید است. قطعا تلویزیونی بیشتر به چشم اشخاص خواهد آمد که کیفیت تصویر بالایی داشته باشد. البته رنگ و کنتراست تلویزیون نیز بدون تاثیر نخواهد بود. کیفیت تصویر در این محصول خوب بوده و شاهد پشتیبانی از رزولوشن تصویر ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل هستیم. امکان پخش محتواهایی با کیفیت بالای ۴K باعث شده تا بتوانید از تماشای برنامه مورد علاقه خود با کیفیت بالا، نهایت لذت را ببرید. و HLG سبب خواهد شد تا کنتراست و رنگ ها بهبود یافته و جزئیات بیشتری را در تصاویر مشاهده کنید. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ ۵۵TU8300 دارای شاخص کیفیت تصویر یا PQI برابر با ۱۵۰۰ است. از تکنولوژی های تصویر بکار رفته در این تلویزیون می توان به UHD Dimming اشاره کرد که وظیفه بهبود روشنایی تصویر نسبت به محتوای در حال پخش را بر عهده دارد.

حتما بخوانید
آموزش اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی

شما می توانید با مراجعه به این صفحه علاوه بر مشاهده و بررسی قیمت روز تلویزیون های سامسونگ، با کلیک روی هر محصول مشخصات مدل های مختلف تلویزیون هوشمند سامسونگ و تلویزیون معمولی سامسونگ را نیز مشاهده نمایید. همانطور که اشاره شد علاوه بر دریافت قیمت روز تلویزیون هوشمند سامسونگ و تلویزیون معمولی، در سایت نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران می توانید مشخصات تلویزیون های سامسونگ را به صورت کامل و جامع دریافت کنید. مشخصات تلویزیون سامسونگ یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که مشتریان و خریداران باید به آن توجه داشته باشند. بررسی دقیق مشخصات و مقایسه انواع تلویزیون های سامسونگ به شما کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید و بهترین مدل تلویزیون هوشمند یا معمولی سامسونگ را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید. قبل از خرید تلویزیون باید مشخص کنید که انتظار شما از تلویزیون چیست. آیا یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای سامسونگ می خواهید یا یک تلویزیون خانگی سامسونگ؟

تلویزیون سامسونگ اولد

samsung tvبه این ترتیب شما می توانید تمام کابل های متصل به تلویزیون را کاملا مرتب و منظم، پشت پایه مخفی کنید. طراحی این تلویزیون کاملا مینیمال، براق و شیک است و به راحتی با محیط خانه شما هماهنگ می شود. تلویزیون سامسونگ ۶۵TU8000 از نوع تلویزیون صفحه تخت است و برای نصب روی دیوار نیز مناسب می باشد. شما می توانید با تهیه یک پایه دیواری تلویزیون به راحتی این تلویزیون را روی دیوار نصب کنید. همانطور که پیش تر اشاره کردیم این تلویزیون دارای حالت Ambient و Gallery است، بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که آن را روی دیوار نصب کنید. محصول اصلی ممکن است با تصویر نمایش داده شده تفاوت هایی داشته باشد. برای مشاهده تصاویر واقعی محصول به گالری تصاویر بالای صفحه مراجعه کنید. پایه های تلویزیون جدید سامسونگ ۶۵TU8000 در دو طرف تلویزیون قرار دارند. به این ترتیب فضای کافی برای قرار گرفتن ساندبار میان آنها وجود دارد.

حتما بخوانید
مقاله بی طرفانه 10 چیزهای جدیدی را درباره قیمت تلویزیون سامسونگ نشان می‌دهد که هیچ‌کس درباره آن صحبت نمی‌کند.

این محصول دارای وضوح ۴K و ۳۸۴۰ پیکسل افقی و ۲۱۶۰پیکسل عمودی است که باعث شده است تا تصاویر با کیفیت بالا را به نمایش بگذارد . این مدل تلویزیون از کنتراست بالایی برخوردار است و سرعت رفرش آن ۱۲۰ هرتز می باشد و تاخیر در ورودی باعث شده است تا این محصول به یکی از بهترین تلویزیون ها مخصوص بازی تبدیل گردد . این مدل از تلویزیون جز تلویزیون های رده بالا برند ال جی است و در سال ۲۰۱۹ تولید و روانه بازار شده است . این محصول از تکنولوژی نانوسل برخوردار است و این تکنولوژی مخصوص تلویزیون های ال جی است و باعث می شود تا تصاویر با کیفیت تری تولید گردد . تمام مدل های تلویزیون ال جی از پنل IPS برخوردار هستند که باعث می شود تا زاویه دید گسترده تری را در اختیار کاربران خود قرار دهد . این مدل از تلویزیون سامسونگ که در سال ۲۰۲۰ تولید گشته است به دلیل دارا بودن قابلیت های هوشمندی که دارد در بین کاربران بسیار محبوب می باشد و در لیست بهترین تلویزیون های سال ۲۰۲۰-۲۰۲۱ قرار گرفته است .

  • تکنولوژی Wide Viewing Angle یا زاویه دید گسترده
  • دارای پخش کننده موسیقی
  • آیا نوع پنل در تلویزیون ال جی و سامسونگ تفاوت دارد؟
  • محصول سال ۲۰۲۱
  • قابلیت Auto channel search جستجوی خودکار شبکهها
  • دارای حالت بازی یا Game Mode
  • عدم برخورداری از هاب پورت One Connect Box
  • نمایش همه محصولات دستگاه کپی

چون تلویزیون هر چند از نظر طراحی بی عیب و نقص باشد وقتی کیفیت تصویر پایینی داشته باشد ارزش خرید کمی خواهد داشت. به این دلیل است، که تولید کنندگان همیشه در تلاش هستند با مجهز بودن تلویزیون به انواع فناوری های نوین بهترین تصاویر را ارائه دهند. در این میان سامسونگ که از برترین های جهان به حساب می آید، با تولید تلویزیون سامسونگ Au7000 یکبار دیگر همهی نگاه ها را به سمت خود برگرداند. این مدل از نمایشگر های کریستالی این کمپانی کرهای به حساب میآید، که در سال ۲۰۲۱ از آن رونمایی کرده و در اختیار همه قرار داده. تلویزیونهای کریستالی با طیف گسترده رنگها به جرات میتوان بیان کرد که خالق تصاویر خارق العاده و جذاب با رنگهای غنی و واقعی است. فناوری ۴k که در بیشتر تلویزیونها حضور پررنگی دارد، در این مدل نیز جای گرفته است. این قابلیت با داشتن رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل ۴ برابر بیشتر از full HD تصاویر با کیفیتی و زندهای را ارائه میدهد.

حتما بخوانید
چگونه کولر گازی من را به یک فروشنده بهتر تبدیل کرد

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون سامسونگ دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید