بازنشانی رمز تلویزیون الجی و سامسونگ

samsung tvدر صورتی که با فراموش کردن رمز تلویزیون ال جی مواجه شدید و مدل تلویزیون شما با حروف دیگری شروع میشود، به روش بازنشانی رمز تلویزیونهای معمولی الجی قبل از ۲۰۱۲، ریست آن را انجام دهید. برای بازنشانی قفل تلویزیون ابتدا وارد منوی دستگاه و سپس منوی ایمنی شوید. در این حالت دستگاه از شما رمز چهار رقمی میخواهد. در این مرحله، رمز اصلی تلویزیون یا همان رمز مادر تلویزیون ال جی که کد آن؛ ۰۳۲۵ است را وارد کنید. الان باید رمز جدید تعریف کنید و آن را برای تایید دومرتبه وارد کنید. اگر می خواهید حالت ایمنی دستگاه را خاموش کنید تا نیازی به وارد کردن رمز نباشد باید از قسمت بالای منوی ایمنی، حالت خاموش را انتخاب کنید. وقتی که میخواهید حالت ایمنی را خاموش کنید، دستگاه دو مرتبه رمز میخواهد که باید رمزی که انتخاب کردید را وارد کنید. برای بازنشانی رمز تلویزیون سامسونگ باید اول ببینید که دستگاه شما رمز ۰۰۰۰ را قبول میکند یا خیر.

  • تکنولوژی Adaptive Sound جهت تنظیم بهترین حالت صدا
  • برخورداری از بلندگوهای ۶۰ وات به جای ۴۰ وات
  • کیوند (QNED)
  • مجهز به بلوتوث نسخه ۴.۲
  • PQI یا شاخص کیفیت تصویر ۱۴۰۰
  • کابل را به ورودی تلویزیون یا مانیتور خود وصل کنید
  • دارای بلوتوث نسخه ۵.۰

پیشنهاد می کنیم تصاویر زیر با برای دیدن جزئیات طراحی تلویزیون بررسی کنید. همانطور که مشاهده می کنید تلویزیون X90J محصولی بالارده و پیشرفته است که عملکرد حرفه ای نیز ارائه می خرید تلویزیون سامسونگ سری RU7000K دهد. اگر نمی خواهید سراغ مدل های اولد یا کیولد بروید و کیفیت برایتان اولویت اول است مطمئناً این مدل گزینه ای با کلاس، حرفه ای و با ارزش خرید بالا می باشد. دو تلویزیون سری ۹ سونی یک روح در دو کالبد جداگانه هستند که با اختلاف یک سال سن، تفاوتهای ریز و درشتی با هم دارند. در اینجا میخواهیم بدانیم که آیا واقعاً با وجود تلویزیون سونی X90J، هنوز هم منطقی است که X90J مدل ۲۰۲۱ را خریداری کنیم یا با کمی هزینه بیشتر مدل جدید را بخریم؟ با دیدن جدول زیر میتوانید مقایسه بین این دو تلویزیون را بهتر درک کنید اما برای بررسی کامل تر، پیشنهاد میکنم که صفحه خرید تلویزیون سونی X90K را ببینید.

حتما بخوانید
10 دقیقه دیگر، می‌خواهم پیشنهاد می‌دهم حقیقت درباره قیمت تلویزیون سامسونگ

پوشهها راحتتر و با کشیدن و انداختن ساخته میشوند.

samsung tvگلکسی نکسوس، محصول مشترک حاصل از همکاری گوگل و سامسونگ که دارای اندروید نسخهٔ ۴٬۰ است. اندروید نسخه ۴٫۰ یا بستنی حصیری در ۱۹ اکتبر ۲۰۱۱ معرفی شد و آن را روی تلفن همراه گلکسی نکسوس معرفی کرد. در این نسخه تغییرات عمدهای در این سیستم عامل نسبت به نسخههای پیشین بهوجود آمد. رابط کاربری بهطور کلی بازنویسی و دگرگون شد و همه چیز از نو بهینهسازی شدهاست. ضمن اینکه امکانات جدید زیادی به اندروید چهارم اضافه شد. امکان استفاده از دکمههای مجازی در رابط کاربری به جای استفاده از دکمههای فیزیکی در پایین گوشی. قرار دادن ویجتها در تبهایی مشابه با لیست نرمافزارهای کاربردی. پوشهها راحتتر و با کشیدن و انداختن ساخته میشوند. اضافه کردن امکان جستجوی افلاین در میان ایمیلها در جیمیل و دو خطی کردن پیشنمایش ایمیلها. امکان گرفتن نماگرفت با نگه داشتن دکمه Power و دکمه صدا. بهبود سیستم غلطیابی کیبرد. از صفحه اصلی گوشی مستقیماً میتوان به نرمافزارهای کاربردی دسترسی داشت. بهبود کپی و پیست کردن.

  • کیفیت تصویر بالا (۴K) با تنوع رنگ بسیار بالا
  • برخورداری از فناوری Direct Full Array 8x به جای Direct Full Array 12x
  • نرخ رفرش ۱۰۰ هرتز به جای ۶۰ هرتز
  • تلویزیون ماهواره دار سامسونگ همراه با منوی فارسی
  • مدل TU8072
  • قیمت تلویزیون ال جی ۵۰ اینچ
  • سال ساخت پردازنده نسل ۳، ۲۰۲۰
  • رزولوشن ۳۸۴۰x 2160 پیکسل

تلویزیون خود را تمیز نمایید، صفحه یا قسمت بیرونی آن را به آرامی با ۱ پارچه خشک و نرم همچون پاک کن عینک پاک نمایید. از مواد شوینده همچون مواد پاک کننده سطوح استفاده نکنید. در گونه اعمال فشار هنگام پاک نمودن LCD، امکان دارد نظم کریستال مایع از بین برود و امکان دارد شبیه خاک باشد. تلویزیون را خاموش و روشن نمایید تا این شرایط بازیابی شود. ، CH -، یا HDMI یک تلویزیون را با دقت با پارچه خشک نرم پاک نمایید. اگر سطح ناخن شما خراشیده شود، سطح چاپی امکان دارد آسیب ببیند. برای تمیز نمودن فضای باریک همچون تلویزیون و ایستاده (ایستاده بالای میز) توصیه میشود از ۱ گرد و غبارگیر کوچک با دسته استفاده نمایید. امکان دارد گرد و غبار در نزدیکی دریچه تلویزیون بچسبد. گرد و غبارهای ذخیره شده در این منطقه امکان دارد باعث خرابی و گرمای بیشتر از حد شود. توصیه میشود یکبار در ماه آن را با جارو برقی جدا نمایید. ۱ پارچه را در مواد شوینده خنثی رقیق شده با آب خیس نمایید، آن را محکم بپیچید، خاک را روی کنترل از راه دور پاک نمایید و بعدا ریموت را به راحتی با ۱ پارچه خشک پاک نمایید.

حتما بخوانید
راهنمای جامع خرید جارو رباتیک های شیائومی و مقایسه انواع مدل ها

کنترل تلویزیون سامسونگ

ما در راهنمای QLED در مقابل OLED با جزئیات بیشتری به این بحث پرداختیم. کافی است بگوییم که OLED به طور کلی برای فرمتهای ویدیویی با کیفیت بالا در محیطهای تاریک مناسب است، در حالی که مجموعههای سامسونگ از نظر کنتراست (نسبتا) عقب هستند، اما با نمایشگر روشن و تاثیرگذار آن را جبران میکنند. همانطور که گفته شد، سامسونگ انگشت خود را در تلویزیون های OLED فرو می برد و سامسونگ S95B را در سال ۲۰۲۲ عرضه کرد. اگرچه از نظر فنی این همان چیزی است که سامسونگ آن را QD-OLED می نامد. زیرا در این صفحه نمایش در واقع یک نوع کاملاً جدید از فناوری OLED وجود دارد – فناوری که ویژگی های معروف خود تابشی OLED را با پتانسیل روشنایی و محدوده رنگ QLED ترکیب می کند. همچنین لازم به ذکر است که الجی ممکن است نام پشت پنلهای OLED باشد، اما نوعی فناوری نمایشگر به نام NanoCell نیز دارد که شبیه به QLED است.

تلویزیون سامسونگ اصل کره

مثلاً LCS 2005 Public IM Connectivity. این دیدگاه در کارسازهای XMPP رواج دارد. هرچند این گونه پروژهها که با نام پروژههای انتقال خوانده میشوند، مانند هر پروژه دیگری که با پروتکلهای بسته و اختصاصی سر و کار دارد، از مشکلات مهندسی معکوس رنج میبرند. برخی رویکردها با محدودسازی دسترسی به کارساز، به سازمانها اجازه میدهد که یک شبکه پیامرسانی فوری خصوصی داشته باشند. ، به سیستم متصل شوند. یک کارساز پیامرسانی فوری اختصاصی از مزایایی چون لیست تماسهای از پیش آماده، تصدیق هویت یکپارچه (Integrated Authentication) و امنیت و محرمانگی بیشتر برخوردار است. پارهای از شبکه، تغییراتی به وجود آوردهاند تا جلوی استفاده کارخواههای چند شبکهای از شبکه خودشان را بگیرند. مثلاً تریلیان (Trillian) مجبور به انتشار چندین بازبینی و وصله نرمافزاری شد تا کاربرانش بتوانند به شبکههای MSN و AOL و Yahoo متصل شوند. سرویسدهندههای اصلی مسایلی چون نیاز به توافقنامه رسمی و نگرانیهای امنیتی را به عنوان دلایل این تغییرات عنوان کردهاند.

حتما بخوانید
نقد و بررسی جاروبرقی برند بلانتون جاروبرقی بلانتون بخریم؟

samsung tvسونی همچنین در سال ۲۰۱۵ برترین گوشی هوشمند جهان را با نام z5 premium معرفی کرد که بسیار زبانزد گردید. همچنین ۱۶ آوریل بدون مراسم خاصی پرچمدار جدید خود را در چین با اسم Xz2 premium رونمایی کرد که برای نخستین بار دراین گوشی از دوربین دوگانه استفاده کرد. سونی در پی ساخت دوربینهای عکاسی سری آلفا درتاریخ ۲۶ ژانویه سال ۲۰۲۱ دوربین جدیدی به نام سونی آلفا ۱ با حسگر ۵۰مگاپیکسلی را به بازار معرفی کرد که با قیمت ۶۵۰۰دلار عرضه میشود. ۱۹۷۱ یوماتیک: نخستین ویدئوکاست. شرکت سونی در ابداع فناوریهای استاندارد خانگی در ضبط و نگهداری محصولات صوتی و تصویری به جای تقلید از فناوریهای بهوجود آمده توسط دیگر کارخانهها جزء یکی از شرکتهای سرشناس بودهاست. یکی از بدنامترین آنها جنگ فرمت نوارهای ویدئویی در اواخر دهه ۱۹۸۰ بود. در سال ۱۹۷۵، سونی دستگاه ضبط ویدئو کاست بتامکس را روانه بازار کرد. در سال ۱۹۷۹ نیز نام واکمن به عنوان نخستین دستگاه پخش موسیقی قابل حمل در جهان به همگام معرفی شد. ۱۹۸۲ شاهد روانه شدن نوار ویدئویی بتاکم حرفهای سونی به همراه لوح فشرده بود. در سال ۱۹۸۳ سونی دیسکت ریز ۹۰ میلیمتری (بهطور واضحتر فلاپیدیسک ۳٫۵ اینچی) را معرفی کرد، که همزمان با وجود دیسک ۴” ساخته شد و انواع مختلف دیگری که توسط شرکتهای متفاوتی برای جایگزینی فلاپیدیسک ۵٫۲۵” ساخته شدند.

تلویزیون سامسونگ ال جی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون سامسونگ بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید