مقاله بی طرفانه ۱۰ چیزهای جدیدی را درباره قیمت تلویزیون سامسونگ نشان می‌دهد که هیچ‌کس درباره آن صحبت نمی‌کند.

با وجود فناوری هایی همچون پردازنده ی crystal processor 4k، قابلیت های HDR و پشتیبانی از نسخه های جدید از کیفیت فراتر از فورکی برخوردار شوید. این پردازنده ی کوانتمی تمامی تصاویر را به طور کامل پردازش و آن ها را ارتقا می دهد. سیستم صوتی ۲ کاناله با توان خروجی ۲۰ وات همراه با فناوری هایی همچون دالبی دیجیتال پلاس، OTS Lite و کیو سمفونی از ویژگی های برجسته ی صدا در تلویزیون سامسونگ BU8000 می باشند. همچنین تلویزیون سامسونگ توانایی تطبیق صدا با محتوای پخش شده را دارا است، یعنی با هوش صوتی که دارد صدا را بر اساس محتوای پخش شده بر روی نمایشگر به نمایش می کشد. سیستم عامل تایزن و دستیارهای صوتی گوگل و الکسا هوشمند بودن این تلویزیون میان رده را تضمین می کنند. جز تلویزیون های گیمینگ بازار است که می تواند بازی عالی با امکانات فوق العاده را برای شما فراهم کند.

  • نوع صفحه نمایش: QLED
  • پورت D-Sub
  • قیمت تلویزیون سونی ۵۵ اینچ
  • میزان توان خروجی صدا ۲۰ وات
  • فرصتهای شغلی

JavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. تلویزیون سامسونگ TU8000 محصول سال ۲۰۲۰ است و جزو تلویزیون های سری ۸ و همچنین ارزان قیمت بازار محسوب می شود. سامسونگ این تلویزیون را به صفحه نمایش Crystal مجهز کرده است و به گفته این کمپانی تلویزیون های کریستال نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی کیفیت تصویر بهتری ارائه می دهد. مدل جدید تر تلویزیون TU8000 تلویزیون سامسونگ AU8000 است. این تلویزیون در سایز های ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ، ۸۲ اینچ و ۸۵ اینچ به بازار آمده است و تنوع بالایی در زمینه ابعاد دارد. کیفیت تصویر این تلویزیون ۴K HDR است. تلویزیون فورکی ۸۵TU8000 سامسونگ با برخورداری از تکنولوژی کریستال محتوای HDR را نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی واقعی و جذاب تر نمایش می دهد. کیفیت تصویر این تلویزیون چیزی بین تلویزیون TU7000 و TU8500 می باشد.

حتما بخوانید
شرکت TCL

در خانه درس در تلویزیون سامسونگ شرکت کنید

JavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. تلویزیون سامسونگ AU8000 از تلویزیون های سری ۸ سامسونگ می باشد که در سال ۲۰۲۱ معرفی و روانه بازار شده است. این تلویزیون جزو تلویزیون های ارزان قیمت به حساب می آید اما کیفیت بالایی دارد و امکانات بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می دهد. تلویزیون AU8000 مدل جدید تر تلویزیون تلویزیون سامسونگ TU8000 است. تلویزیون کریستال AU8000 دارای صفحه نمایش ۷۵ اینچی کریستال ال ای دی می باشد که نسبت به تلویزیون های LED معمولی کیفیت تصویر و کنتراست بهتری را ارائه می دهد. این تلویزیون از کیفیت تصویر ۴K UHD پشتیبانی می کند و دارای رزولوشن مولودیمال ۳۸۴۰×۲۱۶۰ می باشد. پشتیبانی می کند. این تلویزیون با دارا بودن تکنولوژی Dynamic Crystal Color توانایی تولید رنگ های زنده و طبیعی را دارد و طیف گسترده ای از رنگ ها را به شما ارائه می دهد. این تکنولوژی توانایی تولید یک میلیارد رنگ را داراست.

مرگ تلویزیون سامسونگ

فروش و ارسال قطعات تلویزیون سامسونگ به تمامی نقاط کشور توسط شرکت دیبا پشتیبان. تلویزیون به عنوان یک دستگاه بسیار پر کاربرد و سودمند برای سرگرمی و تبادل اطلاعات، به میزان زیادی در یک روز مورد استفاده علاقمندان قرار می گیرد. از آن جایی که مبنا را بر این اساس قرار می دهیم که به هر میزان که استفاده از یک دستگاه برقی بیشتر باشد، احتمال نیاز آن به سرویس و چکاپ های دوره ای و تعویض قطعات بیشتر می گردد؛ پس می توان گفت که ممکن است تلویزیون سامسونگ شما به هر دلیلی به خدمات مرتبط با تعمیرات یا تعویض قطعات نیاز پیدا کند. از جمله شایع ترین دلایل بروز مشکل در این وسیله، نوسانات برق منطقه ای است که موجب بروز اختلال در برخی از قطعات داخلی آن می گردد. فرقی نمی کند که این دستگاه را از کدام برند ایرانی یا خارجی خریداری کرده باشید، سامسونگ، ال جی، توشیبا، سونی و یا … به هر حال ممکن است لازم شود تا در مواقع خاصی با دیبا پشتیبان تماس بگیرید.

  1. پشتیبانی از فناوری Mobile Tap Mirroring
  2. دستگاه پخش رسانه ای
  3. کیفیت تصویر
  4. فروشگاه محتوای دیجیتال APPLICATION STORE
  5. مجهز به Bluetooth Audio و انتقال صدا از طریق بلوتوث
  6. یخچال بالا و پایین
حتما بخوانید
شش بزرگترین کولر گازی اشتباهات احتمالاً می‌توانید به سادگی دور از

خاموش شدن خودکار تلویزیون میتواند ناشی از خرابی در دو قطعه برد پاور و مین برد تلویزیون باشد . علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ بسیار رایج است ، تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش شده و مجدداً از آرم سامسونگ شروع به کار میکند ، یا در برخی مواقع دیگر روشن نمی شود . علت خاموش شدن تلویزیون میتواند ناشی از خرابی یکی از قطعات بک لایت ، برد پاور یا مین برد تلویزیون باشد . خبر خوب : این مشکل هم کاملا قابل تعمیر می باشد . تنها کار این است که بعد از پدید آمدن این مشکل در دستگاه خود سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید و با تعمیرات آریان سرویس تماس بگیرید . علت خاموش شدن خود به خودی تلویزیون سامسونگ ممکن است بر اثر تنظیم تایمر خاموشی باشد، که باعث خاموش شدن تلویزیون سر ساعت خاصی شود، که میتوان از قسمت تایمرها یا تنظیمات ساعت تایمر خاموشی را لغو کرد.

اگر لیستی از دستگاه های اطراف را نمی بینید ، روی Scan برای دستگاه های مجاور ضربه بزنید. ۲. روی تلویزیون هوشمند سامسونگ خود که در لیست می آید ، ضربه بزنید. پس از اسکن تلفن برای دستگاه های اطراف ، روی تلویزیون هوشمند سامسونگ خود در لیست دستگاه های اطراف ضربه بزنید. حال نمایشگر تلفن شما روی تلویزیون سامسونگ منعکس می شود. Phone یا iPad خود را به همان شبکه Wi-Fi که تلویزیون سامسونگ شما به آن متصل است ، وصل کنید. Smart View را در تلفن خود بارگیری و نصب کنید. اگر به تازگی برنامه را نصب کرده اید ، روی ” open ” در کنار smart view در App store ضربه بزنید. برنامه Smart View شروع به اسکن تلویزیون های سامسونگ می کند. برنامه Smart View لیستی از تلویزیون های هوشمند سامسونگ را در همان شبکه بی سیم نمایش می دهد. در صورت درخواست اجازه دسترسی به برنامه Smart View به عکس ها و فیلم های موجود در iPhone خود ، روی ” Allow ” ضربه بزنید.

حتما بخوانید
راهنمای خرید یخچال الکترواستیل

تلویزیون سامسونگ – وقتی رد شد چه باید کرد

سیستم صوتی بهکار رفته در تلویزیون ۵۵AU8500 دوکاناله و مجهز به دو عدد بلندگو است. هرکدام از بلندگوها ۱۰ وات قدرت خروجی صدا دارند. جمعاً ۲۰ وات قدرت صدا سطح رضایتمندی بسیاری از مردم را تأمین میکند. با این حال باتوجه به میان رده بودن این مدل از برند سامسونگ حجم صدای متوسطی را ارائه میدهد. قابل ذکر است که فناوریهای گنجانده شده در این مدل به ارائهی هرچه بیشتر کیفیت صدایی واقعی، خالص و به دور از نویز منتهی شده است.فناوریهای Dolby Digital Plus و Multi room Link کیفیت صدا تا مرز واقعیت بهبود میدهد. هر محتوایی ممکن است از قسمتهای بالا و پایین صدا برخوردار باشد. گاهی بالا بودن قدرت صدا گوش را اذیت میکند. حتی ممکن است نشیندن صداهای آهسته در محتوا ببرای شما خوشایند نبوده و از هیجان تماشای تلویزیون کم کند. تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8500 به تکنولوژی Dialog Enhancement مجهز است. تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ AU8500 نیز مانند اکثر تلویزیونها مدرن مولودیمال دنیا هوشمند است.

با استفاده از روشهای بیان شده، میتوانید عکس، فیلم و دیگر موارد موجود در تلفن همراهتان را در ابعاد بزرگتر و باکیفیت بیشتر روی تلویزیون سامسونگ مشاهده کنید. یکی از سادهترین روشهای اتصال موبایل به تلویزیون، اتصال از طریق Smart View است. ۱. ابتدا برنامه SmartThings را روی گوشی خود نصب کنید. ۲. نام تلویزیونی که میخواهید به آن متصل شوید را انتخاب کنید. ۳. گزینه option را انتخاب کنید. ۴. سپس قسمت Mirror Screen (Smart View) را انتخاب کنید. ۵. در انتها گزینه Start Now را بزنید. اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ با استفاده از این روش بسیار ساده است. برای این لازم است کابل را به پورت مربوط به آن در تلویزیون وصل کنید. پس از آن میتوانید صفحه موبایل را روی تلویزیون مشاهده کنید. از سادهترین روشهای اتصال گوشی به تلویزیونهای سونی، استفاده از ویژگی وای فای دایرکت است. ابتدا لازم است وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید و گزینه اتصالات را انتخاب کنید. سپس گزینه وای فای دایرکت را فعال کنید.

حتما بخوانید
معرفی ماشین ظرفشویی بوش

برای اینکه بیشترین بهره را از کسب و کار خود ببرید، تلویزیون سامسونگ خود را اولویت بندی کنید

فروشگاه اپلیکیشن برای نصب و دانلود برنامه ، وجود مرورگر داخلی و همچنین قابلیت اتصال به گوشی های اندرویدی و IOS سبب شده است که شما بتوانید اوقات فراغت سرگرم کننده ای با این تلویزیونها داشته باشید. وجود مرورگر اینترنتی به صورت پیشرفض بر روی تمامی تلوبزیون های هوشمند سامسونگ به کاربران امکان وبگردی در نمایشگرهای بزرگ را خواهد داد. رابط کاربری برای تلویزیون های سامسونگ به صورت دوره ای برزورسانی خواهد شد که به لطف آن تلویزیون همیشه از امنیت و سرعت بالایی برخوردار خواهد بود و همچنین قابلیت های جدیدی نیز به آن اضافه خواهد شد. قیمت تلویزیون سامسونگ در مقایسه با برخی برندها مانند سونی و ال جی کمتر و در مقایسه با برخی برند های نه چندان معروف مانند هایسنس و یا توشیبا بالاتر است. علاوه بر کیفیت تصویر بی نظیر، یکی از مواردی که سبب شده است تلویزیون های سامسونگ طرفداران زیادی داشته باشد طراحی منحصر به فرد انها است.

مزایای انواع مختلف تلویزیون سامسونگ

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون سامسونگ لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید