راهنمای خرید یخچال الکترواستیل

راهنمای خرید یخچال الکترواستیل

شرکت الکترواستیل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان یخچال فریزر و از پیشگامان این صنعت در کشور می باشد. این شرکت دارای بیش از ۳۰۰۰ نیروی کار می باشد و سالانه تعداد زیادی محصولات با کیفیت را روانه بازار می کند. این مجموعه بزرگ که ۴۰ سال سابقه دارد توانسته با برخورداری از تکنولوژی های روز دنیا اعتماد خوبی را در میان مصرف کنندگان جلب کند. تنوع محصولات این شرکت بسیار بالا می باشد و خریدار در انتخاب محصول دستی باز در انتخاب دارد.

یکی از مهم ترین نکاتی که هر خریداری در هنگام خرید یخچال باید به آن توجه کند موتور محصول است. اما موتور های یخچال فریزرهای الکترواستیل، این دستگاه ها از کمپرسور اینورتر بهره می برند که یک مزیت محسوب می شود و این یخچال فریزر ها را نسبت به رقبای خود برتر کرده است. از مزیت های این کمپرسورها طول عمر بالا و بهینه سازی مصرف انرژی است. این موتور ها دارای صدای کمتری می باشند و با بازدهی بالا و صرف انرژی کمتر امکان مدیریت مصرف برق را به خوبی برای شما فراهم می کند. در ادامه به برسی بیشتر یخچال فریزر الکترواستیل می پردازیم.

 

راهنمای خرید یخچال الکترواستیل

 

انواع تولید های شرکت الکترواستیل

  • یخچال فریزر دو قلو
  • یخچال فریزر بالا و پایین
  • ساید بای ساید
  • یخچال تک
  • فریزر تک

یخچال های دوقلو بیشتر مورد استفاده خانواده های پر جمعیت قرار میگیرد که به فضای زیادی برای نگهداری مواد غذایی نیاز دارند و قطعا بهترین انتخاب برای خانواده های پر جمعیت همین یخچال های دوقلو می باشند. اما اگر تعداد اعضای خانواده شما کم است و میخواهید که مواد غذایی را به صورت تازه استفاده کنید مدل یخچال فریزر پایین یکی از مناسب ترین انتخاب هاست. همچنین به دلیل اینکه استفاده از یخچال بیشتر است تا فریزر قطعا استفاده از این محصول از ابتلا به کمر درد جلوگیری می کند، زیرا نیاز به خم شدن های مکرر نمی باشد. اما اگر جز افرادی هستید که بیشتر فضا و کارایی و همچنین قیمت برایتان مهم است، یخچال فریزر بالا یک انتخاب به صرفه است. اگر بخواهیم یک نگاه کوتاه هم به ساید بای ساید های الکترو استیل بیاندازیم لازم به ذکر است بگوییم که این مدل ها از پر طرفدار ترین یخچال فریزر های امروزی هستند. ساید بای ساید های الکترواستیل از جمله محصولات الکترواستیل می باشند که دارای طراحی مدرن، رنگ بندی های متفاوت و زیبا هستند و به خوبی زینت بخش فضای آشپزخانه خواهند شد. این یخچال فریزر ها با توجه به قیمتی که دارند مجهز به تکنولوژی های پیشرفته ای می باشند. ظرفیت این یخچال ها بالا است و از نظر ابعاد نسبت به قیمت و کارایی، به خوبی نظر شما را جلب می کنند. شرکت الکترواستیل برای خریدارانی که تنها به یخچال و یا فریزر نیاز دارند هم محصولاتی ارائه کرده که بسته به نیاز مصرف کننده میتواند یکی از آن ها را انتخاب کند. یخچال فریزر های تک محصولاتی به صرفه و اقتصادی هستند که نیاز شما را به خوبی بر طرف می کنند.

حتما بخوانید
‏یلدای دیجی‌کالا برای همه ایران؛ از ویژه برنامه تا پیشنهادهای هیجان‌انگیز

دیدگاهتان را بنویسید