بهترین تلویزیون های ۲۰۲۳ را از دست ندهید!

تلویزیون ۶۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV P1E 65

شیائومی، این کمپانی بزرگ چینی ابتدا با محصولات کاربردی خود همچون گوشی‌های موبایل بازار جهانی را تحت تاثیر قرار داد؛ اما به تدریج گستره تولیدات این شرکت به قدری افزایش یافت که دیگر هر ابزار و وسیله الکترونیکی را می‌توان در بین محصولات این برند پیدا کرد! تلویزیون‌های شیائومی نیز دسته دیگری از تولیدات این برند هستند که اتفاقا استقبال از آن‌ها نیز بسیار خوب بوده است؛ تمامی این موارد قدرت و مهارت شیائومی در بازاریابی را نشان می‌دهد و این که چگونه آن‌ها به نیازها و خواسته‌های کاربران مسلط هستند و برای جلب توجه مخاطبان تلاش می‌کنند. تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME یکی از بهترین‌ مدل‌های تولیدشده توسط شیائومی به شمار می‌رود. در واقع این مدل، مدل ۶۵ اینچی از سری معروف P1 بوده که مشخصات بسیار خوبی را در آن شاهد هستیم. خرید تلویزیون با توجه به وجود مدل‌ها و انواع مختلف کار سخت و زمان‌بری است؛ اما اگر دوست دارید تلویزیونی با صفحه نمایش بزرگ و قابلیت‌های هوشمند را در اختیار داشته باشید، بدون شک یکی از پیشنهاد‌های ما، این مدل از شیائومی است. رزولوشن ۴K، زاویه دید بزرگ، چیپ ست قدرتمند، ظاهری زیبا و بسیاری دیگر از ویژگی‌ها، این تلویزیون را در رتبه‌های بالای فروش تلویزیون‌های شیائومی قرار داده است. به همین دلیل، در این مطلب تمام ویژگی‌ها و مشخصات این دستگاه جذاب را مورد بررسی قرار خواهیم داد که شما بتوانید با بررسی دقیق آن، خریدی مطمئن‌تر و با دید بهتری را داشته باشید. اگر طرفدار تلویزیون های با سایز بزرگ هستید از صفحه ی ابر تلویزیون شیائومی یعنی تلویزیون مکس ۸۶ دیدن کنید و یا اگر قصد خرید تلویزیون های شیائومی را دارید بد نیست از صفحه تلویزیون های شیائومی سایت PB360 به عنوان مرجع رسمی قیمت تلویزیون ۶۵ اینچی شیائومی مدل P1E  و تنها فروشنده ی تلویزیون های هوشمند شیائومی با گارانتی در کشور دیدن کنید.

ظاهری زیبا و قدرتمند
تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME با همان نگاه اول، قدرت و کیفیت خود را به خوبی به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون با رنگ مشکی خود چشم‌ها را به خود خیره می‌کند و از نظر زیبایی و هماهنگی با سایر وسایل و محیط عملکرد خوبی دارد؛ پس اگر این موارد برایتان اهمیت دارد، تیک قبولی را برای این محصول در این بخش بزنید! حاشیه‌های باریکی که دور تا دور صفحه تلویزیون را احاطه کرده‌اند، نمای خاصی را به تلویزیون بخشیده‌اند. نمی‌توان گفت طراحی حاشیه‌های آن به اندازه تلویزیون‌های بدون حاشیه موفق بوده است؛ اما در کل حاشیه‌های زیادی را در دور تلویزیون نمی‌بینید و تنها در بخش پایینی آن کمی حاشیه بزرگ‌تر است.
در همین بخش نیز نام برند شیائومی به انگلیسی درج شده است. اما تلویزیون روی دو پایه دوشاخه استوار شده است. طراحی این دو پایه نیز به شکل جالب و چشم‌نوازی انجام شده است و وظیفه تحمل وزن تلویزیون در هنگام قرار گرفتن روی سطوح صاف را همین پایه‌ها بر عهده دارند. در خصوص سایر مشخصات ظاهری این تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچی شیائومی از سری P1 نیز باید بگوییم که طبق اعلام شیائومی، طول و ارتفاع و ضخامت این دستگاه به ترتیب ۱۴۶، ۸۴ و ۸.۶ میلی‌متر اندازه‌گیری شده است. همچنین وزن کلی محصول نیز حدود ۱۸.۴ کیلوگرم به نظر می‌رسد. در مجموع طراحی و کیفیت ساخت این تلویزیون جدید هوشمند سال ۲۰۲۲ میلادی، در حد مطلوبی برآورد می‌شود و بعید است کسی از دیدن آن ابراز نارضایتی کند!

صفحه نمایش؛ بخش اصلی و نقطه قوت
وقتی در مورد بررسی تلویزیون‌ها صحبت می‌کنیم، همه منتظر رسیدن به بخش اصلی یعنی نمایشگر آن هستند. به هر ترتیب مهم‌ترین کاربرد تلویزیون‌ها این است که تصاویر خوبی را به نمایش بگذارند؛ این مورد به خصوص در مورد مدل‌های جدید که شرکت‌های بسیاری در رقابت با هم هستند و تکنولوژی‌هایی که روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند بسیار اهمیت دارد.
تلویزیون ۶۵ اینچی P1E شیائومی همانطور که از نامش مشخص است، دارای نمایشگر ۶۵ اینچی بوده و به همین دلیل برای محیط‌های متوسط و بزرگ بسیار خوب و مناسب است. اما چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی در این بخش محصول گنجانده شده است؟ پنل نمایشگر تلویزیون حاضر، از نوع PVA بوده و رزولوشن ۴K را ارائه می‌دهد. این یعنی بالاترین حد کیفیت را با نمایشگر تلویزیون جدید شیائومی مشاهده خواهید کرد. زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای این محصول نشانگر این موضوع است که در زوایای مختلفی که نسبت به نمایشگر این دستگاه قرار بگیرید، همچنان امکان دیدن تصاویر با کیفیت بالا را خواهید داشت. از دیگر مشخصات نمایشگر محصول حاضر هم می‌توان به نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی آن اشاره کنیم. این میزان به اندازه تلویزیون‌های رده بالا بازار بالا نیست؛ اما در عمل شاهد عملکرد خوبی نیز در این بخش هستیم.

حتما بخوانید
بهترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۳

پوشش ۷۸ درصدی رنگ از نوع DCI-P3 آن نیز باعث می‌شود که اکثر رنگ‌ها با وضوح و جزئیات بالا به نمایش در بیایند. اما در کنار این موارد شیائومی برای محصول جدید خود از تکنولوژی‌های بسیار به‌روز و خوبی هم استفاده کرده است. این تکنولوژی‌ها شامل HDR 10+، MEMC، HLG، DC DIMMING، ALLM، DOLBY VISION و … هستند که علاوه بر بالا بردن کیفیت کلی تصاویر، روی کاربردی‌تر شدن تلویزیون نیز نقش دارند؛ به طور مثال برخی از تکنولوژی‌ها باعث می‌شوند بتوان از این محصول برای گیمینگ نیز استفاده کرد.

بررسی سیستم صوتی و صدای تلویزیون
تلویزیون ۶۵ اینچی شیائومی مدل Mi TV P1E 65 -از لحاظ سیستم صوتی در چه وضعیتی قرار دارد؟ در این بخش می‌خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم. در سیستم صوتی تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچی شیائومی P1E MI TV 2 بلندگو با قدرت هر کدام ۱۰ وات قرار گرفته است. بلندی و وضوح صدای این اسپیکرها در حد خوبی قرار دارد و به ندرت نیاز خواهد شد که صدای آن را تا بالاترین حد بالا ببرید. البته در صورت نیاز می‌توانید از انواع ساند بار نیز در کنار این محصول استفاده کنید. در این بخش نیز شاهد استفاده از برخی از تکنولوژی‌های پیشرفته مدرن هستیم؛ تکنولوژی‌هایی همچون DTS-HD و DOLBY AUDIO از این دست موارد هستند که باعث بهبود شفافیت صدا و همچنین هماهنگی بهتر صدا با محتوای تصویری در حال پخش می‌شوند.
سخت افزار تلویزیون جدید شیائومی چگونه است؟
تلویزیون‌های نسل جدید همگی از پردازنده‌ها و سیستم سخت افزاری مختلفی برخوردار هستند که امکانات و ویژگی‌های خاصی را نسبت به تلویزیون‌های نسل‌های قبل در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این محصول از برند شیائومی شاهد استفاده از پردازنده QUAD A55 1.5GHz هستیم. در کنار این پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی MALI G52 نیز وجود دارد که هماهنگی این دو بخش، امکانات و کیفیتی بسیار بالایی را به وجود می‌آورد. در واقع هر آن چیزی که شما در نمایشگر تلویزیون می‌بینید و روان بودن کار کردن با بخش‌های مختلف آن برای کاربردهای مختلف، حاصل کار این پردازنده‌های قدرتمند و جدید است.
اما در این تلویزیون شاهد وجود ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هم هستیم. شما می‌توانید از این ۱۶ گیگابایت برای ذخیره‌سازی انواع اطلاعات خود یا ذخیره برنامه‌های مورد‌علاقه خود استفاده کنید. حافظه رم این محصول نیز ۲ گیگابایت است. بنابراین در این بخش هم دیده می‌شود که شیائومی همه تلاش خود را کرده است که تلویزیونی سریع و کامل را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد.

بررسی سایر بخش‌های تلویزیون
پیش‌تر در خصوص بخش‌های اصلی و مهم تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME صحبت کردیم, حال در این بخش نیز به بررسی سایر امکانات و ویژگی‌های جانبی آن خواهیم پرداخت؛ اطلاعاتی که می‌تواند برای بسیاری از افراد مهم باشد و جزو اولویت‌های آن‌ها به حساب بیاید.

حتما بخوانید
بررسی گوشت‌کوب برقی میگل GHB 800؛ پرقدرت و قابل اطمینان

تلویزیون ۵۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV P1 55

این روزها با پیشرفت تکنولوژی توقع بسیاری از افراد از لوازم و تجهیزات خانگی به اندازه ای بالا رفته که دیگر کمتر کسی را می توان پیدا کرد که محصولات به روز و مدرن در خانه و حتی محل کار خود نداشته و از آن استفاده نکند. تلویزیون یکی از مهمترین لوازم خانگی هایی است که از چند سال گذشته تا به الان دچار تغییر و تحولاتی شده و توانسته علاوه بر به نمایش گذاشتن فیلم، سایر نیازهایی که امروزه بیشتر افراد با آن روبه رو هستند را برطرف سازد.
شیائومی همان برند چینی است که فعالیت خود را از تولید و عرضه تلفن همراه آغاز کرد و پس از مدتی با سیل عظیمی از طرافداران و حمایت کاربران خود مواجه شد. بنابراین تصمیم گرفت با ورود به عرصه ی طراحی و ساخت تلویزیون به بازار جهانی ثابت کند، در این زمینه هم دستی بر آتش دارد.
با رونمایی از تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۵ اینچ مرکز توجهات را به سمت خود تغییر داد و به دلیل قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، توانست رضایت کاربران بسیاری را جلب کند.
این مدل از تلویزیون شیائومی تمامی انتظاراتی که از یک تلویزیون هوشمند و مدرن دارد را برآورده ساخته و از نظر اقتصادی نسبت به رقبای خود مقرون به صرفه است.

معرفی تلویزیون ۵۵ اینچ شیائومی مدل MI TV P1 2021
شیائومی ایران قصد دارد تا توضیحاتی بیشتری درباره ی تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۵ اینچ در اختیارتان قرار دهد. اگر شما هم به دنبال تلویزیونی هستید که از کیفیت عالی و طراحی خاص برخوردار باشد، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۵ اینچ
کمپانی شیائومی با ساخت تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۵ اینچ ، این محصول را در ردیف برترین تولیدات خود قرار داد.
شکل ظاهری این تلویزیون به نحوی طراحی شده که به هنگام قرار گرفتن بر روی میز، فضای شیک و زیبایی خیره کننده ای به محیط اطراف می بخشد.
همانطور که می دانید تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 در۴ سایز ۵۰،۴۰،۳۶ و ۵۵ اینچ به بازار عرضه شده و گفتنی است وزن آن بدون پایه،۷.۳۸ کیلوگرم می باشد.
برای صفحه ی نمایش ۵۵ اینچی آن یک قاب باریک نقره ای رنگ در نظر گرفته شده که هر فردی در اولین نگاه محو زیبایی خاص این تلویزیون شیائومی می شود. جنس بدنه آن از پلاستیک مرغوب و با کیفیت بوده و در برابر تمامی ضربات احتمالی از خود مقاومت نشان می دهد. هم چنین برای هماهنگ شدن با دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار بدنه ی تلویزیون را به صورت یکدست به رنگ مشکی درآورده اند.
صفحه نمایش تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۵ اینچ دارای رزولوشن ۳۸۴۰*۲۱۶۰ مگاپیکسل است و کیفیت تصویر ۴K بوده که میزان شفافیت و وضوح آن ۴ برابر تصاویری است که از کیفیت Full HD برخوردار است. تصویر را با عمق و جزئیات بیشتر به نمایش گذاشته و کاربر می تواند با بهترین و بالاترین کیفیت ممکن به تماشای فیلم و تصاویر مشغول باشد.

شیائومی این مدل از تلویزیون را مجهز به تکنولوژی تصویر HDR ‌و Dolby vision و HDR10+ کرده و به دلیل برخورداری از پنل VA این امکان را فراهم کرد تا هر فردی اگر در زاویه ی ۱۷۸ درجه با تلویزیون باشد بتواند تصاویر را با وضوح بالا ببیند. بنابراین می توان گفت محدوده ی دید وسیع تری را به نمایش می گذارد.
برای تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۵ اینچ ریموت کنترلی طراحی شده که به راحتی می توانید به تمامی برنامه دسترسی داشته باشید. خروجی صدای ۲۰ وات از بلندگوهای دوکاناله باعث شده تا کاربر از تماشای فیلم لذت ببرد. دارا بودن فناوری DTS Decoder موجب شده تا صدایی همه جانبه را پخش کند. علاوه بر این، موتور پردازشگر Upgraded graphics engine که عملکرد بی نظیری در پردازش کردن داده های صوتی و تصویری دارد.

حتما بخوانید
مقایسه سامسونگ QLED و الجی OLED؛ کدام تلویزیون بهتر است؟

قابلیت تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۵ اینچ
از قابلیت های تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۵ اینچ می توان به برخورداری از فناوری MEMC اشاره کرد . به لطف این فناوری مانع از تاری تصاویر شده و صحنه های اکشن و سریع را پردازش کرده و به این ترتیب می توان لذت تماشای فیلم و بازی های اکشن را با آن تجربه کرد.
هم چنین تصاویر و فیلم هایی که از این مدل تلویزیون شیائومی پخش می شود، دارای فناوری Motion Smoothing بوده و تصاویری که سرعت بالایی داشته را با کیفیت عالی و بدون گیر و افت تصویر به نمایش می گذارد. این موضوع باعث شده تا نظر بسیاری از گیمرها را به سمت خود جلب کند.

سیستم عامل تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۵ اینچ
تلویزیون ۵۵ اینچی شیائومی مدل P1 از سیستم عامل اندروید نسخه ی ۱۰ پشتیبانی می کند. رابط کاربری آن از طریق سیستم عامل اندروید راحت و بدون دردسر بوده و برای تمامی دستگاه ها قابل استفاده است.

به وسیله ی کنترل تلویزیون شیائومی و دکمه ی کاری که بر روی آن تعبیه شده قادر خواهید بود تا به تمامی برنامه ها دسترسی راحت و کاملی داشته باشید.
قابلیت اتصال به اینترنت شرایطی را فراهم کرده تا کاربر بتواند برنامه ی مورد نظر خود را از این طریق پیدا کند.
گفتنی است اندروید در نسخه های جدید دارای دستیار صوتی گوگل است و هر فردی توانایی این را دارد تا بیشتر کارهای خود را با این محصول شیائومی از طریق صوت انجام دهد.
با تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۵ اینچ می توان از ChromeCast به صورت داخلی بهره مند شد . هم چنین به سرویس Playstation Now که دارای سرگرمی ها و بازی هایی آنلاین است، به لطف سیستم عامل اندروید مستقیما دسترسی داشت.

تلویزیون ۵۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi LED TV 4S 55

شیائومی آینده ی صنعت لوازم الکترونیکی و خانگی چین و حتی جهان است. این شرکت بر اساس الگو برداری از شرکت اپل در حال وارد شدن به صنعت لوازم خانگی و همچنین الکترونیکی هوشمند است. تلویزیون های هوشمند شیائومی یکی از محصولات مهم در محصولات لوازم خانگی است. تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ (Xiaomi TV 4S 55 inch) را می توان قدم بزرگ شرکت شیائومی برای بدست آوردن سهم بیشتر از بازار تلویزیون دانست. تلویزیون شیائومی اندروید ۴S یک تلویزیون تمام و کمال است که با خرید آن در هر صورت احساس رضایت می کنید.

تلویزیون هوشمند شیائومی مدل ۲۰۲۱ “Xiaomi Mi LED TV 4S 55
طراحی زیبای یک تلویزیون اولین و مهم ترین چیزی است که به چشم خریدار می آید البته می تواند مهم ترین قسمت خرید تلویزیون نباشد. اما اگر تلویزیونی که خریداری می کنید ظاهرش به اندازه ی کافی جذب کننده نباشد، آن را علی رغم همه ی مزایای داخلی اش انتخاب نکنید. پس باید حواستان باشد که تلویزیونی که خریداری می کنید به اندازه ی کافی زیبا و مدرن باشد و از پولی که برای آن پرداخت می کنید بیشتر بیارزد. از این نگاه، تلویزیون می تی وی کاملاً دارای چنین ظاهر ارزنده ای است. در حالت خاموش، تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ، نوار نازک و زیبایی از جنس آلومینیم آندایز شده ی براق دارد که حس خوب یک تلویزیون گران را به شما منتقل می کند. در نوار پایینی تلویزیون نیز آرم Mi را مشاهده می کنید. دو پایه از جنس فولاد نیمه براق با رنگ کوره ای سیاه رنگ هستند.

حتما بخوانید
راهنمای خرید اجاق گاز صفحه‌ایی

سیستم عامل تلویزیون شیائومی
می تی وی دارای دو سیستم عامل است. سیستم عامل فرعی تلویزیون مخصوص خود شیائومی است و Patch- wall نام دارد. سیستم عامل اصلی اندروید تی وی یا Android TV است. سیستم عامل اندروید تی وی در حال حاضر بهترین انتخاب است. می توانید هر برنامه ای که می خواهید از پلی استور دانلود کنید. فیلیمو، نماوا، انواع نرم افزار پخش کننده و مدیریت فایل، انواع بازی و حتی نرم افزارهای آموزش زبان و تناسب اندام همگی در اختیار شماست. علاوه بر این، می توانید با استفاده از نرم افزار chrome-cast که به صورت پیش فرض روی تلویزیون نصب است صفحه گوشی، لپ تاپ و کامپیتور خود را بدون سیم به تلویزیون شیائومی اندروید Xiaomi TV منتقل کنید و از شر کابل HDMI به راحتی و به طور کامل خلاص شوید
کیفیت تصویر
وقتی در تلویزیون هوشمند شیائومی نگاه می کنید، نهایت کیفیت جلوه نمایی می کند. پنل این تلویزیون IPS-LCD بوده و با توجه به نوع لامپ پس زمینه ی آن به LED معروف است. این پنل می تواند تصاویری با کیفیت و عمق رنگ بالا را نمایش دهد. مطابق با بررسی های انجام شده در آزمایشگاه سایت زومیت، پنل می تواند تا ۴۷۰ نیتس روشنایی را نیز ایجاد کند. پنل تلویزیون شیائومی ۴s را می توان نقطه ی قوت آن دانست، چراکه که از تکنولوژی های روز دنیا مانند HDR10 پشتیبانی کرده و همچنین پنل با کیفیت این تلویزیون از نوع ۴K (3840×۲۱۶۰) و ۱۰-bit است. یکی از دلایل حجم بالای فروش تلویزیون شیائومی پنل با کیفیت آن است که در هیچ برند چینی دیگری دیده نمی شود.
کیفیت صدا
تلویزیون ۵۵ اینچی شیائومی مدل ۴S دارای دو بلندگوی ۱۰ واتی است که در مجموع می شود ۲۰ وات. در مقایسه با دیگر تلویزیون های بازار، کیفیت صدا می توان قابل قبول توصیف کرد. خصوصاً اینکه از تکنولوژی های دالبی و DTS نیز پشتیبانی می کند. اگر به حجم صدای بالاتر نیاز دارید مجبورید به سراغ ساندبار شیائومی بروید. چرا که کیفیت وحجم صدای می تی وی ۴S در آخرین مرحله برای بلندگوی داخلی یک تلویزیون است.
پورت های تلویزیون شیائومی
پورت ها تنوع و تعداد مناسبی دارند. سه پورت USB2، سه پورت HDMI که پورت ARC آن ۴K است، یک سوکت شبکه RJ45 ، یک ورودی AV، خروجی هدفون ۳.۵ میلیمتری (که می تواند خروجی AUX نیز باشد) و دو ورودی آنتن (یکی برای گیرنده ی دیجیتال نوع T و یکی برای نوع S) در پشت تلوزیون شیامی اندروید قرار دارد که برای نیاز های یک تلویزیون هوشمند کافی است.
پنل تلویزیون شیائومی
با توجه به نوع پنل که IPS است، زاویه دید ۱۷۸ درجه و کنتراست مناسب در اختیار شما قرار می گیرد و نگران پیکسل سوخته نیز نیستید. البته پنل های IPS محدودیت های زمان پاسخگویی ۸ میلی ثانیه ای را نیز دارند. شایان ذکر است که مطابق با بررسی های انجام شده توسط آزمایشگاه های مجهز داخلی که به سفارش شرکت داتیس برتر بوده است، مشخصات پنل مطابق با پنل های IPS اعلام شد.
سخت افزار تلویزیون هوشمند شیائومی
پردازنده ی مرکزی تلویزیون هوشمند شیائومی ۴S یک چیپ ست ۶۴ بیتی از شرکت آرم به نام ARM Cortex-A55 است. چیپ ستی با ۴ هسته ی پردازنده ی با سرعت MHz 1500 و پردازنده ی گرافیکی Mali-470 که با ۲ گیگ رم و ۸ گیگ حافظه ی داخلی همراه شده است. با توجه به چیپ ست می توان انتظار داشت که همه ی تکنولوژی های بی سیم به روز و در انتهای سرعت خود هستند. علاوه بر این، این تلویزیون دارای یک گیرنده دیجیتال داخلی نسخه ی دو (DVB-T2) نیز است. علاوه بر این، از تونر ریسیور داخلی DVB-S2 نیز در این تلویزیون پشتیبانی می شود. همچنین مطمئن باشید کیفیت ۴K روی تلویزیون شما به نمایش در می آید، خواه با سیم از طریق HDMI و USB و خواه بی سیم و از طریق wifi.
مشخصات کنترل تلویزیون شیائومی
یکی از هیجان انگیزترین و جالب ترین قسمت های تلویزیون کنترل آن است. زیبایی کار این است که یک کپی برداری دلنشین و با کیفیت از تلویزیون اپل است. پس دیگر از آن همه دکمه های بی مصرف کنترلهای قدیمی خبری نیست و ثانیاً از طریق بلوتوث قوی و کم مصرف نسخه ی ۵ به تلویزیون متصل می شود. همچنین لازم نیست کنترل را به سمت تلویزیون نشانه بگیرید و حتی از پشت دیوار نیز کار می کند.

حتما بخوانید
سیستم عامل Tizen در تلویزیون سامسونگ

تلویزیون ۵۰ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV P1 50

• زندگی هوشمند، دید نامحدود
• تصویر ۴K
• فناوری تخمین و جبران حرکت
• اندروید TV
• دستیار صوتی گوگل
• مرکز کنترل خانه هوشمند
• نماهای حماسی با نمایشگر بدون حاشیه
• طراحی بدون حاشیه برای تجربه تماشای منحصر به فرد
تلویزیون هوشمند ۵۰اینچ شیائومی مدل P1 با طراحی پیشگامانه ی از سه طرف بدون حاشیه، نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتر و زوایای دید ۱۷۸ درجه را ارائه می‌کند و تجربه تماشای فراگیرتر و لذت‌بخش‌تری را ارائه می‌دهد.
طراحی
تلویزیون هوشمند ۵۰اینچ شیائومی مدل P1 با وضوح ۴K UHD، تصاویر واقعی را با جزئیات بیشتر و عمق بیشتر ارائه می دهد

این تلویزیون از تکنولوژی های Dolby Vision® و HDR10+ برای نمایش جزئیات در هر دو حالت روشن و تاریک پشتیبانی می کند.
محدوده دینامیکی بالاتر با افزایش وضوح، کنتراست و رنگ تصاویر، روشنایی روشن‌تر و تاریکی‌های تیره‌تر را ارائه می‌کند، در حالی که سطوح واقعی جزئیات به شما امکان می‌دهد بیشتر از همیشه ببینید.

تلویزیون شیائومی ۵۰ اینچ MI TV P1

تلویزیون ۵۰ اینچی شیائومی مدل P1 طیف رنگی گسترده ای که تا ۹۴% پوشش DCI-P3 را ارائه می دهد همراه با نمایشگر ۱.۰۷ میلیارد رنگ کیفیت تصویر شگفت انگیز و واقعی را با رنگ های زنده و جزئیات واضح ارائه می دهد.
فناوری MEMC در تلویزیون هوشمند ۵۰اینچ شیائومی مدل P1 می‌تواند به‌طور خودکار فریم‌های جبرانی را در محتوای با نرخ فریم پایین وارد کند تا پارگی و لرزش صفحه را از بین ببرد، و سیالیت بیشتری را به حرکات سریع در طول رویدادهای ورزشی، مسابقات اتومبیل رانی و غیره ارائه دهد.
تجربه سرگرمی خود را با Android TV ساده کنید. به بیش از ۴۰۰۰۰۰ فیلم و نمایش دسترسی داشته باشید و بیش از ۷۰۰۰ برنامه را در یک مکان دانلود کنید.
عملیات پیچیده را می توان با دستورات صوتی ساده تا برد سه متری انجام داد. از Google بخواهید تلویزیون شما را کنترل کند، به سؤالات پاسخ دهد و تقویم را به شما نمایش دهد. از آن بخواهید دستگاه های خانه هوشمند را در سراسر خانه شما کنترل کند.
کنترل از راه دور بلوتوث ۳۶۰ درجه که از هر جهت کار می کند
اتصال بلوتوث به این معنی است که می توانید تلویزیون خود را از هر جهتی که میخواهید، کنترل کنید. با کلیدهای میانبر کنترل از راه دور اختصاصی، از دسترسی آسان به Netflix و Prime Video لذت ببرید.
با ارسال آسان صفحه نمایش از نمایشگر خود نهایت استفاده را ببرید
Chromecast و Miracast داخلی ارسال محتوا را از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی به تلویزیون شما بسیار آسان‌تر می‌کند.
پردازنده های چهار هسته ای برای امکانات بیشتر
با پیکربندی قدرتمند برای عملکرد روان، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، همچنین به شما امکان می‌دهد محتوای بیشتر و برنامه‌های سرگرمی مورد علاقه خود را دانلود و نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید