معرفی برترین تلویزیون های هوشمند شیائومی ۲۰۲۳

تلویزیون هوشمند ۴۳ اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 43 L43M6-6AEU:

زندگی هوشمند، همراه با شیائومی!با صفحه نمایش ۴K تلویزیون هوشمند ۴۳ اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 43 L43M6-6AEU بی‌حد و حصر ببینید و از دیدن لذت ببرید. با Android TV و دستیار Google Handsfree خانه و دستگاه‌های هوشمند خود را کنترل کنید.

مشخصات ظاهری
تلویزیون هوشمند ۴۳ اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 43 L43M6-6AEU در ابعادی معادل با ۹۶ * ۵۵ * ۸.۵ سانتی‌متر و در وزن ۷.۴ کیلوگرم ساخته شده است و به‌راحتی امکان اتصال به دیوار را نیز برای شما فراهم می‌کند.

این محصول دارای ۲ پایه مجزا نیز هستند که برای قرار گیری بر روی یک سطح صاف مورد استفاده قرار می‌گیرند.حاشیه این تلویزیون از سه طرف بدون فرم است و تصاویری بدون قابل را به شما ارائه می‌کند، اما در قسمت پایین محصول فرم ۹ میلی‌متری قرار دارد. در همین قسمت لوگوی شیائومی نیز مشاهده می‌شود.

مرکز کنترل خانه هوشمند
تماشای نماهای حماسی و جذاب با نمایشگر بدون حاشیه تلویزیون هوشمند ۴۳ اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 43 L43M6-6AEU کاملا میسر است. با طراحی بدون حاشیه این محصول شما می‌توانید تجربه تماشای منحصر به فردی را برای خودتان به جای بگذارید.

این طراحی پیشگامانه از سه طرف بدون حاشیه، نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا و زاویه دید ۱۷۸ درجه را ارائه می‌دهد.

همچنین شما با وجود امکاناتی مانند شگفتی ۴K Ultra HD می‌توانید تصاویر صفحه نمایش را به بهترین نحو مشاهده کنید؛ چراکه وضوح ۴K UHD تصاویر واقعی را با جزئیات بیشتر و عمق بیشتری ارائه می‌دهد.

Dolby Vision
از قابلیت Dolby Vision برای جزئیات در هر دو حالت روشن و تاریک پشتیبانی می‌شود و شما محدودیتی نخواهید داشت.

محدوده دینامیکی بالاتر با افزایش وضوح، کنتراست و رنگ تصاویر باکیفیت، روشنایی روشن‌تر و تاریکی‌های تیره‌تری را ارائه می‌دهد و در کنار تمام این فواید، سطوح واقعی جزئیات نیز به شما امکان می‌دهد بیشتر از همیشه صحنه‌ها را ببینید.

قابلیت عالی در دیدن مسابقات
ساختار بدون لرزش MEMC می‌تواند به‌طور خودکار فریم‌های جبرانی را در محتوای با نرخ فریم پایین وارد کند تا لرزش و قطع تصاویر ناگهانی و سریع صفحه را از بین ببرد، بنابراین کیفیت بالایی را در حرکات سریع در طول رویدادهای ورزشی، مسابقات اتومبیل رانی و غیره ارائه می‌دهد.

عصر هوش مصنوعی با وسایل هوشمند شیائومی Android TV، راهی آسان برای سرگرمی‌هایی که دوست دارید! تجربه سرگرمی خود را با Android TV ساده کنید. دسترسی به بیش از ۴۰۰۰۰۰ فیلم و نمایش و قابلیت دانلود بیش از ۷۰۰۰ برنامه را در یک مکان.

دستیار صوتی
از صدای خود برای ایجاد محیط زندگی عالی و زندگی راحت‌تر استفاده کنید.

عملیات پیچیده را می‌توان با دستورات صوتی ساده تا برد سه متری انجام داد. از Google بخواهید تلویزیون شما را کنترل کند، به سؤالاتتان پاسخ دهد و تقویم شما را ببیند. از آن بخواهید دستگاه‌های خانه هوشمند را در سراسر خانه شما کنترل کند و یا هر کار دیگری که می‌تواند از یک دستیار صوتی هوشمند انتظار داشت.

بلوتوث
کنترل از راه دور بلوتوث ۳۶۰ درجه که از هر جهت کار می‌کند، یکی دیگر از قابلیت‌های این تلویزیون است.

اتصال بلوتوث به این معنی است که می‌توانید تلویزیون خود را از هر جهتی که دلتان می‌خواهد کنترل کنید. با کلیدهای میانبر کنترل از راه دور اختصاصی، از دسترسی آسان به Netflix و Prime Video لذت ببرید.

اتصال به تلفن همراه
Chromecast و Miracast داخلی ارسال محتوا را از تلفن هوشمند یا رایانه به تلویزیون شما بسیار آسان می‌کند.

عملکرد بیشتر، قدرت بیشتر
پردازنده‌های چهار هسته‌ای برای امکانات بیشتر در تلویزیون هوشمند ۴۳ اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 43 L43M6-6AEU تعبیه شده‌اند.

با پیکربندی قدرتمند برای عملکرد روان، راه‌اندازی فضای ذخیره‌سازی ۲ گیگابایت + ۱۶ گیگابایت به شما امکان داده می‌شود که محتوای بیشتر و برنامه‌های سرگرم‌کننده بیشتری را دانلود و نصب کنید.ذDolby Audio و DTS-HD برای شنیدن صدای سه بعدی قدرتمند در این تلویزیون تعبیه شده‌اند. دو بلندگوی استریو ۱۰ واتی یک تجربه صوتی سینمایی غنی، شفاف و زیبا را در اتاق نشیمن شما ارائه می‌دهند.

امکانات دیگر
شما با تلویزیون ۴۳ اینچی شیائومی مدل P1 می‌توانید چندین دستگاه را برای لحظات سرگرم‌کننده بیشتر، به تلویزیون وصل کنید. چرا که تلویزیون ۴۳ اینچ شیائومی از طیف وسیعی از پورت‌های داخلی برای اتصال چندین دستگاه به تلویزیون مانند رایانه، کنسول‌های بازی و پخش‌کننده‌های رسانه پشتیبانی می‌کند. برای مثال پورتHDMI ، پورت USB، درایو‌های فلش، اترنت، قابلیت اتصال به رایانه، کنسول بازی، باکس تلویزیون و…به درایوهای فلش متصل شوید.

تلویزیون ۳۲ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV P1 32 :

تلویزیون P1 سایز ۳۲ اینچ یکی از تلویزیون های تلویزیون های ۲۰۲۱ شیائومی می باشد. تلویزیون شیائومی پی ۱ را می توان ارزان ترین تلویزیون شیائومی با کیفیت تصویر HD در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفت. این محصول با توجه به ویژگی هایی که دارد برای تماشای برنامه های تلویزیونی روزمره مناسب است اما برای بازی کردن یا تماشای فیلم بهتر از به سراغ مدل های دیگری بروید. این تلویزیون مدل مشابهی در گذشته ندارد اما می توان آن را هم رده و مدل جدید تر تلویزیون شیائومی M5-5ASP در سال گذشته عنوان کرد. تلویزیون Mi TV P1 32 یا L32M6-6AEU دارای صفحه نمایش ال ای دی است (تلویزیون مذکور با هر دو مدل گفته شده شناخته می شود اما در بازار به تلویزیون شیائومی P1 معروف شده است). متاسفانه شیائومی در زمینه نوع پنل و تکنولوژی نور پس زمینه این مدل حرفی نزده است. البته طبق بررسی های انجام شده این مدل نور پس زمینه Edge LED دارد و برخلاف سایز های ۵۰ اینچ و ۵۵ اینچ، از پنل IPS در آن استفاده شده است.

حتما بخوانید
بهترین فرصت خرید لوازم سفر و کفش‌های ورزشی را از دست ندهید

مشخصات صدا:

پنل های IPS نسبت به پنل های VA به صورت ذاتی زاویه دید بهتری دارند اما در محیط های کم نور و تاریک توانایی نمایش رنگ مشکی به صورت عمیق را ندارند. این تلویزیون ارزان قیمت بوده و تکنولوژی Local Dimming ندارد. تلویزیون مذکور دارای صفحه نمایش ۶۰ هرتز می باشد و به کمک تکنولوژی MEMC صحنه های سریع را به صورت صاف و روان نمایش می دهد. تلویزیون شیائومی ۳۲P1 مجهز به صفحه نمایشی با عمق رنگ ۸ بیت است و توانایی نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ را دارد. شیائومی مدعی است که این محصول قابلیت نمایش حجم رنگ ۷۲% در فضای رنگی DCI-P3، حجم رنگ ۶۴% در فضای رنگی NTSC و حجم رنگ ۹۰% در فضای رنگی BT 709 را دارد. تلویزیون ال ای دی شیائومی ۳۲P1 با برخورداری از رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل دارای کیفیت تصویر اچ دی (HD) می باشد. تلویزیون مذکور با بهرمندی از حالت های تصویر مختلف مانند Standard، Sport، Vivid و … این امکان را به شما می دهد تا نسبت به نیاز خود بهترین حالت تصویر را انتخاب نمایید. این تلویزیون مجهز به چیپست شرکت مدیاتک (MediaTek) می باشد اما بر خلاف دیگر سایز های خود از مدل MSD6683 در آن استفاده شده است. در درون این چیپست شاهد پردازشگر گرافیکی Mali-470 MP3 هستیم.

کیفیت تصویر:

تلویزیون ۳۲ اینچی شیائومی مدل P1 دارای پردازنده ۶۴ بیتی چهار هسته ای مدل Cortex-A53 است که حداکثر فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز داشته و نسبت به سایز های بزرگ تر خود عملکرد ضعیف تری دارد. همچنین حافظه رم (RAM) استفاده شده در آن نیز کمتر بوده و برابر با ۱.۵ گیگابایت می باشد. تلویزیون ۲۰۲۱ شیائومی ۳۲P1 فاقد ویژگی های گیمینگ است اما می توانید آن را به کنسول های بازی متصل کنید. البته ما این تلویزیون را به هیچ عنوان برای بازی کردن پیشنهاد نمی کنیم و بهتر است به سراغ مدل های بالاتر بروید. تلویزیون شیائومی Mi TV 32P1 مجهز به سیستم صوتی ۲ کاناله است. بر خلاف سایز های بزرگ تر این تلویزیون، شیائومی از ۲ بلندگوی ۵ واتی در آن استفاده کرده است که در مجموع صدایی با توان خروجی ۱۰ وات را در اختیار شما قرار می دهند. این میزان از صدا برای یک تلویزیون ۳۲ اینچی قابل قبول است اما می توانید با تهیه سیستم صوتی، ساندبار یا سینمای خانگی کیفیت و قدرت صدای بیشتری را تجربه نمایید. البته تلویزیون مذکور دارای تکنولوژی های Dolby Audio و DTS-HD است تا صداها را با کیفیت بهتری به گوش شما رسانده و تجربه بهتری را برایتان رقم بزند. متاسفانه در تلویزیون هوشمند شیائومی ۳۲P1 بر خلاف دیگر سایزها خبری از اندروید ۱۰ نیست و شیائومی از اندروید نسخه ۹ در آن استفاده کرده است. همچنین حافظه داخلی آن نیز نسبت به سایزهای بزرگتر خود کمتر می باشد، این محصول دارای حافظه داخلی ۸ گیگابات است.

اتصال به اینترنت

دقت کنید که بخش زیادی از این حافظه داخلی توسط سیستم عامل و برنامه های پیش فرض تلویزیون اشغال شده است. برای دریافت و نصب برنامه های اندرویدی دلخواه خود می توانید به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) مراجعه کرده و به بیش از ۷۰۰۰ برنامه و بازی مختلف دسترسی داشته باشید. این مدل مجهز به ریموت کنترل هوشمند با میکروفون داخلی است و از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) پشتیبانی می کند. شما با استفاده از این ریموت کنترل و دستیار صوتی گوگل می توانید از امکاناتی همچون جستجو و دستورات صوتی بهرمند شوید. تلویزیون شیائومی ۳۲ اینچ P1 بر خلاف دیگر سایزهای خود فاقد میکروفون داخلی است و شما برای برخورداری از امکانات صوتی حتما می بایست از ریموت کنترل هوشمند استفاده کنید. این تلویزیون اسمارت (Smart) از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند و شما می توانید با استفاده از قابلیت Smart Home لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل نمایید. تلویزیون شیائومی ۳۲P1 مجهز به کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) است تا به کمک آن بتوانید محتوا را از موبایل هوشمند اندرویدی خود در تلویزیون پخش نمایید.

تکنولوژی Miracast

همچنین به لطف وجود تکنولوژی Miracast نیز امکان انتقال صفحه نمایش موبایل اندرویدی در تلویزیون یا به اصلاح Mirror نیز وجود دارد تا از تماشای تصویر موبایل در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت بیشتری ببرید. شیائومی در تلویزیون ۳۲P1 از تکنولوژی بلوتوث ۵.۰ و وای فای دو بانده ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز نسخه ۵ استفاده کرده است تا بتوانید دستگاه های سازگار را به صورت بی سیم به آن متصل نمایید. این مدل مجهز به گیرنده دیجیتال DVB-T2 جهت دریافت شبکه های داخلی و DVB-S2 جهت دریافت شبکه های خارجی می باشد و شما نیازی به خرید گیرنده مجزا ندارید. تلویزیون Xiaomi 32P1 دارای زبان طراحی Three Sided Bezel-less است. در این نوع طراحی شاهد حاشیه های باریک در ۳ طرف صفحه نمایش هستیم که باعث می شود بیننده تمرکز بیشتری روی محتوای در حال پخش داشته باشد.

حتما بخوانید
آیفون نیمی از سود اپل در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۱ را به خود اختصاص داد

سایر امکانات

شیائومی پایه های تلویزیون مذکور را به صورت دو شاخه در دو طرف تلویزیون طراحی کرده است که تعادل آن را به خوبی حفظ می کنند. این تلویزیون در زمینه طراحی ظاهری حرفی برای گفتن ندارد و شیائومی آن را شبیه به تلویزیون های سال گذشته خود ساخته است. در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ۳۲ اینچ شیائومی P1 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با ارزان ترین قیمت و گارانتی ( حتی بدون گارانتی) از فروشگاه سلام بابا اقدام نمایید. اگر بوجه بیشتری دارید و تلویزیون بهتری برای تماشای برنامه های تلویزیونی یا حتی فیلم می خواهید پیشنهاد می کنیم تا به سراغ تلویزیون شیائومی Q1E بروید که کیفیت تصویر بسیار بهتری دارد.

تلویزیون ٣٢ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV A2 32:

در این مطلب می خواهیم به نقد و بررسی تلویزیون ۳۲ اینچ شیائومی A2 بپردازیم که یکی از بهترین تلویزیون های سال از نظر قیمت می باشد. میدانید که شیائومی جزو معدود برندهایی است که محصولاتش را با قیمتی ارزانتر از سایر سازنده‌ها روانه بازار می کند و اکنون با معرفی این تلویزیون، در اندازه های ۳۲، ۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچ بار دیگر کاربرانش را سورپرایز کرد. تلویزیون شیائومی ۳۲A2 از مدل‌های HD است با رزولوشن ۱۳۶۶ × ۷۶۸ پیکسل و زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه، که این قابلیت‌ها تضمین تصویری زیبا از هر زاویه را به شما می دهند.

خبر خوبی که شیائومی در این تلویزیون ۳۲ اینچ به شما می‌دهد سیستم صوتی آن است که به نسبت همرده‌هایش حتی در اندازه‌های بزرگتر نیز قدرتمندتر است؛ ۲۰ وات صدای فراگیر و دالبی از دو اسپیکر ۱۰ واتی همراه با تصویر پخش می شود که بدون شک، این مقدار در یک تلویزیون ۳۲ اینچ کاملا پاسخگو خواهد بود.

معرفی تلویزیون ۳۲ اینچ شیائومی a2

شیائومی یکی از برندهایی است که همواره در تلویزیون‍‌هایش میزبان اندروید است و حالا در تلویزیون A2 نیز از این سیستم عامل استفاده کرده که همراه با آن دستیار ‌صوتی گوگل برای مدیریت برنامه‌ها از طریق صدا و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت نیز در اختیار شما قرار می گیرد. این تلویزیون ۳۲ اینچ شیائومی A2 به دلیل اندازه نه چندان بزرگش می تواند در محیط کار یا اتاق خواب شما نیز جای بگیرد.

نمای جدید، طراحی فلزی
شیائومی در طراحی تلویزیون‌های جدیدش به سطح ارتقای تازه ای دست یافته است؛ بدنه فلزی و فریم بسیار باریک در تلویزیون A2 از ویژگی هایی هستند که باید به خاطر آن‌ها شیائومی را تحسین کرد. قاب این تلویزیون در سه طرف به قدری باریک است که بیننده متوجه آن نمی شود اما در پنل پایین به دلیل قرارگیری سوکت پایه و لوگوی شیائومی، کمی به ضخامت آن افزوده شده است. پایه تلویزیون شیائومی ۳۲A2 برخلاف مدل‌های تولید شده در این سال، از نوع دوشاخه ای است که در طرفین صفحه نمایش قرار گرفته؛ حالا شاید با خودتان بگویید این پایه‌های کوچک، قادر به نگهداری وزن تلویزیون نیستند اما باید بگوییم این پایه فلزی تلویزیون را بر روی هر سطحی به طور ثابت نگه می دارد. مزیت اصلی پایه این تلویزیون امکان قرارگیری آن بر روی سطوح کوچک مانند میز تلویزیون هایی با ابعاد کم است؛ یعنی شما می توانید تلویزیون ۳۲ اینچ را روی یک میز تلویزیون کوچک قرار بدهید.

طراحی تلویزیون شیائومی ۳۲A2

تلویزیون شیائومی A2 با این قاب فلزی و طراحی یکپارچه، همانند یک پروژکتور زیبا در اتاق خواب یا آشپزخانه شما خودنمایی می کند. این تلویزیون را می توانید توسط یک براکت ۱۰۰ × ۱۰۰ میلی متر به دیوار وصل کنید و از تماشای صحنه هایی با رنگ و کنتراست واقعی نهایت لذت را ببرید. ابعاد تلویزیون شیائومی A2 به همراه پایه ۷۱۵.۷ × ۱۹۰.۴ × ۴۷۱.۰ میلی متر می باشد و وزن آن نیز در اندازه ۳۲ اینچ ۳.۹ کیلوگرم تعیین شده است.

تجربه ای واقعی از زیبایی‌های طبیعت
در تلویزیون‌های جدید امروزی چندین گزینه دست به دست هم می دهند تا تصویری فراتر از تصور شما را به نمایش بگذارند و این تنها به قابلیت‌های تصویری خلاصه نمی‌شود؛ بلکه طراحی و نمای قاب تلویزیون در گستردگی صفحه نمایش نقش بسزایی خواهد داشت. در این تلویزیون شیائومی A2 حاشیه باریک آن، گستردگی صفحه نمایش را چندین برابر بیشتر از تلویزیون‌های معمولی نمایش می دهد؛ هنگامی که صفحه نمایش روشن است به سختی می توان مرز بین تصویر و فریم را تشخیص داد و این تجربه بصری فراگیرتری از آنچه تا به حال داشته اید را در اختیارتان قرار می دهد.

حتما بخوانید
تلویزیون سامسونگ اولد ساده که مشتریان را جذب می کند

کیفیت تصویر HD تلویزیون ۳۲ اینچ شیائومی ۲۰۲۲

تلویزیون ٣٢ اینچی شیائومی مدل A2 یک تلویزیون HD است یعنی رزولوشن ۱۳۶۶ × ۷۶۸ پیکسل را در هر تصویر نمایش می دهد. استاندارد طیف رنگی DCI-P3 که توسط صنعت فیلمسازی هالیوود معرفی شد اطمینان حاصل می کند که رنگ‌ها به صورت واقعی روی صفحه، نشان داده شوند؛ وسعت رنگ گسترده، کالیبراسیون دقیق رنگ و دقت رنگ خیره کننده از اصلی ترین وظایف این قابلیت در نمایش تصویر هستند.

حرکاتی روان در هر فریم
تلویزیون اقتصادی شیائومی A2 از رفرش ریت تصویر ۶۰ هرتز بهره می برد؛ یعنی در هر فریم ۶۰ بار تصویر را تازه سازی می کند که این می تواند قابلیت مفیدی در حین نمایش فیلم های اکشن و محتوای متحرک روی صفحه باشد. یکی از ویژگی‌هایی که مختص تلویزیون های شیائومی است، MEMC می باشد و اکنون در مدل A2 نیز به فعالیت خودش ادامه داده. این فناوری حرکت تصاویر با سرعت بالاتر را روان می سازد یعنی دید بی عیب و نقصی را از آنچه در حال نمایش است ارائه می دهد. اکنون فرقی نمی کند شما در حال تماشای یک مسابقه ورزشی باشید یا یک فیلم اکشن؛ در هر حال هیجان واقعی را با حرکت واقعی اجسام روی صفحه نمایش تجربه خواهید کرد و این تجربه فراگیری است که شیائومی در تلویزیون A2 برایتان به ارمغان آورده است.

سینما را به خانه خودتان بیاورید!
صنعت فیلمسازی چیزی فراتر است از آنچه ما مشاهده می کنیم. برای درک بالاتر صحنه‌های هر فیلم نیاز به کنتراست واقعی، روشنایی مورد نیاز و حرکاتی روان هست که تلویزیون شیائومی A2 در این باره کم نگذاشته است. Dolby Vision فناوری استاندارد روشنایی، کنتراست و رنگ است که در هر صفحه نمایش تصاویر را زنده می کند و جزئیات را در سطح بالاتری نشان می دهد. اکنون در تلویزیون شیائومی ۳۲A2 این فناوری دست به کار شده تا صحنه هایی سرشار از روشنایی و زیبایی را در اختیار شما قرار بدهد.

دالبی ویژن و HDR

پس از بررسی دالبی ویژن می رسیم به HDR10 و HLG که دو فرمت تصویری بسیار کاربردی در زمینه روشنایی و کنتراست هستند؛ در واقع روشنایی هر تصویر را مطابق با متادیتای روی صفحه بهینه می‌سازد تا در تاریکترین و روشن‌ترین صحنه ها جزئیات به درستی نشان داده شوند. فرمت HLG به طور خاص برای محتوای در حال پخش ساخته شده به این معنی که محتوایی که در حال پخش هستند را با کیفیتی بالاتر از آنچه هستند نمایش می دهد. در مجموع می توان گفت تلویزیون شیائومی A2 تصویری مطابق سلیقه کاربر را به نمایش می گذارد و کاربران علاقه مند به فیلم و سینما می توانند خرید آن را در اولویت قرار بدهند.

۳۲A2، یک قدم جلوتر از همرده‌هایش
تاکنون برخی از تلویزیون های سال ۲۰۲۲ را با توان صوتی ۱۶ وات شاهد بودیم که بدون شک نمی تواند پاسخگوی یک تلویزیون ۳۲ اینچ باشد اما شیائومی در یک حرکت نوآورانه این قدرت را افزایش داده و صدایی استریو با توان ۲۰ وات را برای تلویزیون A2 به ارمغان آورده است. این تلویزیون با دو بلندگوی قدرتمند ۱۰ واتی عملکرد صوتی پیشرفته تری را به نسبت همرده هایش ارائه می دهد و به جرات می توان گفت صدایی استریو را به گوش ما می رساند به طوری که شنونده را به عمق صحنه می برد.

سیستم صوتی ۲۰ وات

پس از اینکه به قدرت جادویی صدای این تلویزیون شیائومی پی‌بردیم جای خود دارد کمی هم به بررسی جلوه‌های صوتی در آن بپردازیم که شامل Dolby Audio + DTS-HD می شود و شیائومی از آن‌ها به عنوان رمزگشایی دوگانه نام برده است. این جلوه‌های صوتی با پخش صدای دالبی دیجیتال، جلوه‌ای واضح و دقیق از فرکانس های صوتی را ارائه می دهد که این کمک می کند از سرگرمی‌های بیشتری در منزل خود بهره ببرید. سیستم صوتی تلویزیون شیائومی A2 به درستی می تواند پاسخگوی تمام اندازه‌های آن باشد با این وجود امکان اتصال اسپیکر یا سیستم صوتی جداگانه را نیز دارد که از طریق پورت اپتیکال انجام می شود که در این حالت، تلویزیون در مهمانی و جشن تولدهای شما صدایی شگفت انگیز و خارق العاده را در سراسر فضا پخش می کند.

شیائومی، میزبان اندروید
Android یکی از محبوب‌ترین سیستم عامل‌های جهان است که در تلویزیون و گوشی‌های موبایل مورد استفاده قرار می گیرد و با رابط کاربری ساده و زیبایی که دارد کاربران زیادی را مجذوب خودش کرده است. این پلت فرم اکنون در تلویزیون ۳۲ اینچ شیائومی a2 راه اندازی شده تا طیف سرگرمی های شما را کامل کند. اکنون بیش از ۴۰۰۰۰۰ فیلم و نمایش و ۵۰۰۰ برنامه را در یک مکان جمع آورده کرده که تلویزیون A2 می باشد و هر کدام از این محتویات مورد علاقه تان را می توانید پخش یا دانلود کنید. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در این تلویزیون، اجازه می دهد هر فیلم یا محتوایی که بخواهید را دانلود کنید و یا برنامه‌های از پیش نصب شده را اجرا کنید.

حتما بخوانید
بهترین تلویزیون سامسونگ کدام است؟

قابلیت ها و امکانات هوشمند تلویزیون شیائومی A2

یکی از امکاناتی که در تلویزیون A2 نمی توان از آن چشم پوشی کرد، دستیار صوتی Google است که اجازه می دهد کارهای زمان بر را با صدایتان در چند ثانیه انجام دهید؛ به عنوان مثال شما به ریموت کنترل می گویید یک فیلم را برایتان پخش کند، در این حالت به جای اینکه ساعت‌ها دنبال فیلم مورد علاقه تان بگردید دستیار صوتی، سریع دستور شما را به تلویزیون انتقال می دهد و پخش فیلم روی صفحه نمایش شروع می شود. برای این کار یک دکمه بر روی ریموت کنترل ۳۶۰ درجه بلوتوثی به این دستیار اختصاص یافته است که حتی اجازه می‌دهد سایر دستگاه های موجود در منزل را نیز کنترل و مدیریت کنید البته هر کدام از لوازم منزل شما مانند یخچال و لباسشویی باید هوشمند باشند.

ریموت کنترل

یکی از مشکلاتی که همواره با کنترل تلویزیون ها داریم این است که نمی توانیم از زوایای مختلف منزل کانال را عوض کنیم به عنوان مثال اگر در آشپزخانه باشیم و دقیق روبروی تلویزیون نباشیم ریموت کنترل پشتیبانی نمی شود اما شیائومی در حرکتی خلاقانه این مشکل را برطرف ساخته یعنی کنترل این تلویزیون عملکردی ۳۶۰ درجه دارد پس در هر گوشه‌ای از اتاق یا حتی در آشپزخانه می توانید صدای تلویزیون را تنظیم کنید و یا کانال را عوض نمایید. اکنون مدیریت تلویزیون شیائومی A2 راحت تر از همیشه است.

اشتراک گذاری و نمایی گسترده در تلویزیون A2
با اینکه تمام سرگرمی‌های جهان را می‌توانیم در گوشی همراهمان داشته باشیم اما وقتی که می توانیم این سرگرمی ها را در صفحه نمایشی بزرگتر ببینیم چرا به یک نمایشگر کوچک اکتفا کنیم؟! تلویزیون شیائومی A2 را می توانید به عنوان آینه ای از گوش همراهتان در نظر بگیرید. Miracast و Chromecast این امکان را به شما می دهند هر آنچه در گوشی هوشمندتان دارید را به صفحه نمایش تلویزیون انتقال دهید و این تجربه ای فراگیرتر و لذتی عمیق تر از مشاهده محتوا را به همراه دارد.

اشتراک گذاری در تلویزیون شیائومی A2

روش دیگری که یاور و همراه تمام تلویزیون های هوشمند است، Bluetooth می باشد؛ این قابلیت امکان اتصال گوشی و لپ تاپ را به تلویزیون فراهم می سازد و در نسخه ۵.۰ در مدل A2 تعبیه شده است. وای فای و پورت های ارتباطی در تلویزیون شیائومی A2 از امکاناتی هستند که نقش پررنگی دارند، به کمک وای فای می توانید تلویزیون را به مودم خانگی وصل کنید و به تمام سایت‌های اینترنتی و منابع سرگرمی مانند Netflix, Amazon Prime Video، یوتیوب و Google Play دسترسی داشته باشید.

تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86:

آشنایی سریع با تلویزیون فورکی و هوشمند گلوبال مکس ۸۶ اینچ شیائومی مدل L86M7
تلویزیون فورکی و هوشمند گلوبال مکس ۸۶ اینچ شیائومی مدل L86M7-ESME یکی از تلویزیون های پیشرفته‌ی شیائومی در سایز بزرگ می‌باشد که در سال ۲۰۲۲ تولید شد. با تلویزیون فورکی شیائومی L86M7 دید خود را به حداکثر برسانید و عملکرد قدرتمند را با این تلویزیون احساس کنید. تکنولوژی دالبی ویژن در این تلویزیون شیائومی کمک می‌کند تا سینمایی واقعا خانگی را تجربه کنید. تکنولوژی دالبی اتمس نیز همراه با صدای فراگیر، فضای پر از هیجان را برای شما فراهم می‌آورد. تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند LM7-ESME شیائومی همچنین با بهره گیری از سیستم عامل Android کمک می‌کند تا بتوانید از امکانات تلویزیون خود استفاده‌ی بیشتری ببرید. نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز در ثانیه، این تلویزیون را به یک تلویزیون پاسخگو برای انجام بازی تبدیل کرده است. با خرید تلویزیون ۲۰۲۲ فورکی L86M7 شیائومی که ساختار بسیار بدون حاشیه، نازک و ظریفی دارد دکوراسیون منزل خود را دلنشین‌تر از قبل کنید و از امکانات زیاد این تلویزیون بهره ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون فورکی شیائومی مدل L86M7-ESME
تلویزیون هوشمند مکس شیائومی دارای صفحه نمایش فوق العاده بزرگ ۸۶ اینچی و تمام صفحه می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه فوق العاده زیاد است و زاویه دید آن وسیع و وضوح نمایش آن نیز ۴K است که تجربه‌ی سینمایی همه جانبه را در خانه برای شما به ارمغان می‌آورد. سیستم پس زمینه نوردهی موضعی Full-Array دارای چندین ناحیه است و کنتراست بیشتری را به تصاویر اعمال می‌کند تا تصاویر طبیعی‌تری را با تلویزیون فورکی L86M7 شیائومی مشاهده کنید و به این نمایشگر بزرگ اجازه می‌دهد تا کنترل بهتری بر نور و سایه داشته باشد و تصاویر را با لایه های بیشتری رندر کند. تلویزیون ۸۶ اینچ فورکی شیائومی گلوبال مدل LM7 با استفاده از طیف رنگی گسترده DCI-P3 در سطح سینما، می‌تواند رنگ‌های دقیقی را همانطور که کارگردان فیلم در نظر داشته ایجاد کند و تصاویری با عمق واقعی برایتان به نمایش بگذارد. با ۱.۰۷ میلیارد رنگ، تغییر رنگ‌ها در تصویر نرم‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. تکنولوژی Dolby Vision HDR تماشا با تلویزیون ۲۰۲۲ هوشمند گلوبال شیائومی مدل L86M7-ESME را به یک تجربه‌ی فوق‌العاده طبیعی و زنده تبدیل می‌کند و همچنین با Dolby Vision IQ، تلویزیون شیائومی شما از هوش مصنوعی برای ارائه تصویری عالی در هر لحظه استفاده می‌کند تا تمام تصاویر و سرگرمی ها برایتان زنده شوند.

حتما بخوانید
معرفی محصولات پرفروش از برند شیائومی در سال 2023

کیفیت صدا در تلویزیون ۲۰۲۲ گلوبال مکس شیائومی مدل L86M7
تلویزیون ۲۰۲۲ فورکی L86M7 شیائومی با داشتن فناوری های جدیدی کمک می‌کند تا تجربه صوتی برتری را با این تلویزیون تجربه کرده و در هنگام تماشا در نمایش های مورد علاقه خود غوطه ور شوید. سیستم بلندگو تلویزیون هوشمند گلوبال شیائومی مدل L86M7-ESME با ۴ درایور و طراحی تقویت کننده مجرای هوا باعث می شود صداها قوی تر و با کیفیت تر از تلویزیون پخش شوند و تجربه صوتی همه جانبه تری را با این تلویزیون تجربه کرده و احساس کنید که در صحنه های واقعی فیلم حضور دارید. فناوری Dolby Atmos و DTS:X نه تنها جزئیات صدا را منعکس می‌کند بلکه صدای فراگیر سه بعدی را نیز در بالای سر تولید می‌کند و جلوه های صوتی فراگیرتر و غنی‌تری را برای شما ایجاد می‌کند.

بازی قدرتمند با تلویزیون ۸۶ اینچ فورکی شیائومی مدل MAX LM7
تلویزیون ۸۶ اینچ فورکی شیائومی مدل L86M7-ESME با بهره گیری از تکنولوژی های جدید کمک می‌کند تا تجربه‌ی گیم پلی زنده و پر هیجانی را داشته باشید. تلویزیون ۲۰۲۲ هوشمند گلوبال شیائومی مدل L86M7 با کاهش تاخیر ورودی و همچنین بهره‌مندی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بازی سریع و صافی را با این تلویزیون تجربه کنید. فناوری MEMC نیز با تخمین سرعت فریم ها و جبران حرکت، صحنه های پر سرعت و بدون لکنت را به شما ارائه می‌دهد تا رقابت های گیمی پر هیجانی را تجربه کرده و از خرید تلویزیون ۸۶ اینچ شیائومی مدل L86M7-ESME راضی باشید. همچنین با پورت جدید HDMI 2.1 می‌توانید تلویزیون خود را به کنسول‌های بازی متصل کنید تا تصاویر را با کیفیت ۴K 120 هرتز مشاهده کنید و بازی ویدیویی روان و صافی را تجربه کنید. این تلویزیون با تأخیر کم و پاسخ با سرعت بالا، سرگرمی های بیشتری را در اختیار خانواده قرار می‌دهد.

پردازنده تلویزیون هوشمند فورکی گلوبال شیائومی L86M7-ESME
تلویزیون فورکی و هوشمند گلوبال شیائومی مدل L86M7 دارای یک CPU چهار هسته ای قدرتمند A73 و ۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت رام است که می‌تواند چندین کار را به طور همزمان پردازش کند و تصاویری با نرخ فریم بالا را به راحتی پردازش کند و هر تصویری را با کیفیت فورکی و هر صدایی را به صورت فراگیر برای شما باز تولید کند. تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند LM7-ESME شیائومی جزو اولین تلویزیون هایی است که از نسل بعدی Wi-Fi 6 یا پروتکل IEEE 802.11ax پشتیبانی می‌کند و با پهنای باند شبکه‌ی بالاتر، تلویزیون شیائومی می‌تواند راندمان انتقال و محیط شبکه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

امکانات تلویزیون فورکی شیائومی سری گلوبال مکس مدل L86M7
با پلتفرمAndroid TV در تلویزیون فورکی شیائومی L86M7-ESME به راحتی می توانید برنامه های دلخواه خود را از بین ۴۰۰۰۰۰ فیلم و نمایش تلویزیونی جستجو کرده و تماشا کنید و یا از بین ۷۰۰۰ برنامه و بازی موجود در فروشگاه Google play برنامه‌ های مورد علاقه‌ی خود را دانلود کرده و نصب کنید. این تلویزیون همچنین می‌تواند ویدیوهای آنلاین را از چندین پلتفرم رسانه‌ی پخش مانند Netflix،Prime Video و YouTube پخش کند. برنامه‌ی دستیار گوگل در تلویزیون ۲۰۲۲ هوشمند گلوبال شیائومی مدل L86M7 کمک می‌کند تا کنترل آسان تری بر روی تلویزیون خود داشته باشید. با برنامه‌ی دستیار صوتی می‌توانید فیلم های دلخواهتان را جستجو کرده، وضعیت آب و هوا را بررسی و یا دستگاه های هوشمند خانه‌ی خود را کنترل کنید. برنامه‌ی دستیار صوتی کمک می‌کند زندگی آسان‌تری را تجربه کنید. با فناوریChromecast داخلی و Miracast در تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند L86M7-ESME شیائومی می‌توانید به راحتی محتواهای مورد علاقه‌ی خود را از تلفن همراه خود به تلویزیون انتقال دهید و آن را از طریق صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید.

طراحی تلویزیون ۸۶ اینچ هوشمند شیائومی سری MAX مدل L86M7
تلویزیون ۸۶ اینچی شیائومی مدل MAX دارای ریموت کنترل از راه دور بلوتوث ۳۶۰ درجه می‌باشد و کمک می‌کند بتوانید تلویزیونتان را از هر زاویه‌ای کنترل کرده و لازم نباشد که ریموت را حتما رو به روی تلویزیون قرار دهید تا عمل کند. همچنین این ریموت دارای یک دکمه برای دسترسی به Netflix و Prime ویدیو دارد به طوری که تماشای محتواهای مورد علاقه شما تنها با یک کلیک فاصله دارد. ساختار قاب و پایه‌ی تلویزیون ۲۰۲۲ شیائومی مدل ۸۶MAX از جنس آلیاژ آلومینیوم آنودایز می‌باشد که ظاهری بسیار زیبا را به این تلویزیون بخشیده است. با خرید تلویزیون هوشمند گلوبال L86M7 شیائومی علاوه بر اینکه از جدیدترین تکنولوژی ها بهره‌مند می‌شوید می‌توانید ظرافت خاصی را نیز به منزل خود هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید