بررسی گوشت‌کوب برقی میگل GHB 800؛ پرقدرت و قابل اطمینان

اگر شما هم به دنبال لوازم خانگی باکیفیت و خوش‌قیمت ایرانی هستید، حتما نام میگل را شنیده‌اید. گوشت‌کوب برقی میگل GHB 800 با یک سری همزن یکی از محصولات پرکاربرد در آشپزخانه است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

طراحی دستگاه جذاب و شیک است و در ۲ رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. چیزی که این مدل را از دیگر گوشت‌کوب‌های برقی هم‌رده‌ی خودش متمایز می‌کند، وجود پایه است. با وجود پایه می‌توانید حین کار به دست خود استراحت دهید و هیچ‌وقت نگران افتادن گوشت‌کوب روی زمین هم نباشید. جنس تیغه‌ی مخلوط کن و سری همزن از استیل ضدزنگ ساخته شده و می‌توانید آن را داخل مایعات داغ هم استفاده کنید. ارتفاع دستگاه با سری مخلوط کن به ۳۵ سانتی‌متر می‌رسد و ۱۶۵۰ گرم هم وزن دارد.

توان این گوشت‌کوب برقی ۸۰۰ وات است و با قدرت بالای خود در چند ثانیه مواد غذایی را کوبیده، خرد، پوره و میکس می‌کند. یک کلید توربو هم در بالای بدنه، برای مواد غذایی سخت‌تر تهیه شده که به صورت پالس عمل می‌کند. سری‌های دستگاه قابلیت شست‌وشو داخل ماشین ظرفشویی را ندارند و باید با دست شسته شوند.

برای آشنایی بیشتر با گوشت‌کوب برقی میگل GHB 800 شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

حتما بخوانید
نقد و بررسی جاروبرقی برند بلانتون جاروبرقی بلانتون بخریم؟

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید