۶ روشن راه‌ها به تلویزیون سامسونگ اسمارت بدون حتی میل به

samsung tvدر حالی که منتقدان علت را استفاده معترضان به نتایج انتخابات سال ۸۸ از این سایت برای سازمان دهی و بارگذاری ویدئو و نگاره را علت فیلتر شدن آن در سال ۱۳۸۸ بیان میکنند. با اینحال، بنابر اظهارات علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم، تا بهمن ۱۳۹۳، بین ۴ تا ۴٫۵ میلیون ایرانی، عضو فیسبوک بودهاند. به نظر میرسد فیلترینگ فیسبوک تأثیر محسوسی بر استفاده از آن در ایران نداشتهاست. در شهریورماه ۹۲، غلامحسین محسنی اژهای، دادستان کل کشور، از امکان رفع فیلتر فیسبوک خبر داد. یک روز پس از آن محمدرضا آقامیری، عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از امکان رفع مشروط فیلترینگ فیسبوک به شرط تفکیک محتواهای مجرمانه از محتوای مفید توسط نرمافزار هوشمند فیلترینگ یا الزام فیسبوک به تبعیت از قوانین ایران گفت. او فیسبوک را دارای پتانسیل ترویج دین، بیداری اسلامی و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی معرفی کرد. او همچنین گفت داشتن صفحه در فیسبوک برای مقامهای حکومتی «مصداق شکستن حریم شخصی در فضای مجازی» است و هشدار داد که حکومت ایران میتواند افرادی که از شبکه خصوصی مجازی (ویپیان) برای دور زدن فیلتر استفاده میکنند شناسایی کند. ↑ Clarke, Gavin (February 2, 2010). “Facebook re-write takes PHP to an enterprise past”. ↑ Bridgwater, Adrian (October 16, 2013). “Facebook Adopts D Language”. Dr Dobb’s. San Francisco.

  • قطع شدن تصویر
  • قابلیت Auto Power Off برای خاموش کردن خودکار تلویزیون
  • متن *
  • یک کامپوزیت
  • رزولوشن تصویر ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل
  • امکان نمایش پیشنهادات بصورت هوشمند

samsung tvفناوری ThinQ یک فناوری مخصوص شرکت ال جی می باشد که در تلویزیون های رده بالا به کار رفته است. فناوری های UP7750 از جمله LG voices Search و Intelligent voice Recognition کمک می کند به صورت دستیارهای صوتی تلویزیون را کنترل و در نهایت مدیریت نمایید. خیلی اوقات پیش آمده در حال تماشای یک فیلم هستید و کنجکاو خواهید شد در مورد فیلم، سازنده و بازیگران اطلاعات داشته باشید در حالت عادی باید با گوشی خود از اینترنت جستجو و نیازمندی های خود را بیابید. این محصول این کار برای شما نیز راحت کرده شما میتوانید از طریق تلویزیون اطلاعاتی را که خواستید بدست بیاورید. اکثراً پیش آمده که شما طرفدار ورزش هستید ولی اعضای خانواده نمی گذارند اخبار ورزشی خود را بررسی کنید و بدانید چه تایمی برنامه مورد علاقه شما را پخش خواهد کرد. همیشه برنامه های تلویزیون جذاب نیستند ،گاهی اوقات دوست دارید یادگاری های خود، فیلم یا موزیک دلخواه تان را روی تلویزیون پخش کنید؛ مسلماً برای این کار تلویزیون به درگاه های ارتباطی نیاز دارد. جدا از وای فای یا بلوتوث، بایستی تلویزیون از درگاه ها و پورت های ارتباطی برخودار باشد. تلویزیون up7750 با دارا بودن کیفیت تصویر ۴k وتمامی امکانات روز دنیا به یکی از برترین مدل ها تبدیل شده است. در کنار خروجی صدای ۲۰ وات قادر به ارتقای کیفیت صدا را دارا میباشد.از امکانات هوشمند این تلویزیون می توان به مرورگر و سیستم عامل Webos اشاره نمود. همچنین این تلویزیون هیج محدودیتی جهت اتصال به سایر دستگاه های دیگر چه از طریق HDMI یا بلوتوث را ندارد. ویدیو رضایت مشتریان تلویزیون ال جی UP7550 نظرات سایر خریداران دستگاه را دربر میگیرد که در آن میزان رضایت خود از خرید را با سایر مشتریان به اشتراک گذاشتهاند.

حتما بخوانید
بررسی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن ۵۰XYU715؛ غول‌پیکر و باکیفیت

قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالا

این تلویزیون دارای قابلیت اتصال به اینترنت بی سیم بوده و می توان از طریق مرورگر داخلی تلویزیون، به جستجو در اینترنت پرداخت. همچنین خود سیستم عامل دستگاه دارای نرم افزارهای مخصوص تماشای برنامه های آنلاین، سرگرمی و بازی بوده که می توان ساعت های زیادی را با این تلویزیون سرگرم بود. سیستم عامل تلویزیون T5300 از نوع تایزن بوده که سامسونگ چند سالی است که آن را برای تلویزیون های خود و چند نوع مدل خاص موبایل معرفی کرده است. این سیستم عامل از آن جایی که سامسونگ در حال کار بر روی آن است در نتیجه بروزرسانی های زیادی داشته که روز به روز می توان قابلیت های بیشتری بر روی آن دید. این تلویزیون ۴۰ اینچ دارای قابلیت اتصال بی سیم به تلفن همراه و همچنین لپ تاپ بوده که از طریق گزینه Mirorring قابل استفاده خواهد بود. درنتیجه می توان تمامی محتوای پخش شده بر روی تلفن همراه و سایر دستگاه های هوشمند را بر روی پنل فول اچ دی مشاهده کرد و از دیدن عکس ها و فیلم های خود لذت برد.

ریموت کنترل جادویی در داخل جعبه این تلویزیون وجود دارد و لذت کار کردن با تلویزیون هوشمند را دوچندان می کند. داشبورد و رابط کاربری این تلویزیون کاملا هوشمند است و کار کردن با آن لذت بخش است. این تلویزیون دارای قابلیت Screen Share است و شما می توانید موبایل هوشمند خود را به آن متصل کنید. ال جی برای کنترل بهتر خانه هوشمند برنامه ThinQ App را برای این تلویزیون در نظر گرفته است و برای گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS توسعه داده است. همچین برنامه ریموت کنترل LG TV Plus را نیز را نیز برای گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS توسعه داده است تا بتوانید از طریق موبایل هوشمند خود، تلویزیون را کنترل کنید. این تلویزیون دارای قابلیت Sports Alert نیز می باشد و می تواند شما را از جدیدترین خبرهای ورزشی آگاه سازد. همچنین دارای قابلیت TV On With Mobile است و شما می توانید از طریق موبایل هوشمند خود تلویزیون را روشن کنید. سرویس ها و برنامه ها، بسته به منطقه جغرافیایی ممکن است در دسترس نباشند.

حتما بخوانید
راهنمای فارسی تلویزیون سامسونگ

در سال ۱۹۸۴ سونی «دیسکمن» را تولید کرد که در راستای موفقیت کسب شده از سوی واکمن، به عنوان محصول قابل حمل (سیدی) شناخته میشد. یکی از ناموفقترین محصولات سونی متعلق به زمانی بود که جنگ فرمت نوارهای ویدئویی در دهه ۱۹۸۰ میلادی اوج گرفت. در آن زمان سونی با سامانه «بتامکس» دستگاه ضبط ویدئو با شرکت جیویسی که سامانه «وی.اچ. اس» را تولید کرده بود، در حال رقابت بود. با وجود اینکه «بتامکس» کیفیت تصویری بهتری داشت در نهایت این «ویاچاس» بود که توانست از رقیب خود در بازار فروش پیشی بگیرد و بعد از مدتی استاندارد جهانی دستگاه وی.سی. آر شد که سونی را مجبور به تقلید کرد. در لابراتورهای سونی، لئو اساکی محقق و برنده نوبل فیزیک در سال ۱۹۵۷ دیود تونلی را اختراع کرد که به لطف آن این شرکت را در بخش تجهیزات تلویزیونهای حرفهای جزو سردمداران شرکتهای الکترونیک قرار داد. با تولید دوربینهای تصویربرداری، ویدئومیکسر، مونیتور، سونی امروز به عنوان شرکت پیشگام بازار به ویژه در زمینه تولید دوربینهای اچدی شناخته میشود.

  • قابلیت خاموش کردن خودکار
  • موتور UHD Processor
  • فناوری HDR و پشتیبانی از فرمتهای HDR 10+ و HLG
  • تجهیزات پزشکی تنفسی – دستگاه اکسیژن ساز
  • اسمارت – هوشمند
  • Afraland – 1 سال پیش
  • مجهز به Easy Setup
  • ریموت را ریست کنید

این پردازشگر باعث ارتقا کیفیت تصاویر و واقعی تر شدن محتوای در حال پخش بخصوص محتوای HDR می شود. پردازشگر تصویر سامسونگ ۸۵TU8000 به کمک تکنولوژی Digital Clean View و Analog Clean View نویز تصاویر را گرفته و تصاویر شفاف و با کیفیت تری ارائه می دهد. تکنولوژی HDR یا High Dynamic Range یک ویژگی مهم در تلویزیون های ۴K به حساب می آید. بهتر است قبل از هرچیزی بدانیم HDR چیست؟ تکنولوژی HDR، تکنولوژی ای مربوط به محتوای ویدئویی می باشد. این تکنولوژی محدودیت های ارائه شده توسط سیگنال های ویدیویی قدیمی را از بین برده است و اطلاعات مربوط به روشنایی و رنگ را در طیف وسیع تری فراهم آورده است. تلویزیون هایی که دارای تکنولوژی HDR هستند می توانند تصاویری با طیف وسیع تری از رنگ ها و روشنایی بیشتری را ارائه دهند. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ مدل ۸۵TU8000 از تکنولوژی HDR برخوردار است. پشتیبانی می کند. این تلویزیون به کمک صفحه نمایش کریستالی و پردازشگر تصویر خوبی که دارد، محتوای HDR را به خوبی نمایش می دهد.

حتما بخوانید
چرا سرعت وا‌ی‌فای در گوشی من پایین است؟

مرحله ۱. اپلیکیشن Photos را باز کنید. مرحله ۲. ویدئو یا عکس موردنظر را برای اشتراکگذاری انتخاب کنید. مرحله ۳. نماد اشتراکگذاری را که در سمت چپ پایین صفحه قرار دارد، لمس کنید. مرحله ۴. گزینه AirPlay را انتخاب کنید. مرحله ۵. در فهرست دستگاههای شناخته شده، بر روی تلویزیون موردنظر جهت اتصال ضربه بزنید. مرحله ۶. در صورت درخواست کد، کد نمایش داده شده روی تلویزیون را در گوشی آیفون خود وارد کنید. مرحله ۱. اپلیکیشن پخشکننده موسیقی را در گوشی آیفون خود باز کنید. مرحله ۲. آهنگی مورد نظر را انتخاب کنید. مرحله ۳. آیکون Airplay را لمس کنید. مرحله ۴. در فهرست دستگاههای شناخته شده، بر روی تلویزیون موردنظر جهت اتصال ضربه بزنید. مرحله ۵. در صورت درخواست کد، کد نمایش داده شده روی تلویزیون را در گوشی آیفون خود وارد کنید. تلویزیون ایرانی چی بخریم؟ بهترین مارک تلویزیون ایرانی چیست؟ یک راهکار دیگر برای پاسخدادن به سؤال «چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون وصل کنیم» استفاده از آداپتورهای HDMI است.

قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ ۴k تخت

بدنه ی این ریموت کنترل از مواد آنتی باکتریال پوشش دهی می شود تا کاملا ضد حساسیت باشد. قابلیت بروز رسانی نیز یکی دیگر از راه های تشخیص تلویزیون های سامسونگ اصل از فیک آنها میباشد به بیان دیگر شما کاربران می توانید بعد از خرید از تلویزیون های اورجینال سامسونگ نسخه جدید سیستم عامل را آپدیت و بروز رسانی کنید, در صورتی که محصول شما اصل باشد به راحتی آپدیت میشود در حالی که تلویزیون های فیک اصلاً قابلیت آپدیت شدن ندارند. یکی از ساده ترین راه هایی که نشان دهنده ی جنس اصلی یا فیک بودن محصول است و شناسایی جنس اصلی را از بدل برای مخاطبان آسان تر می کند نحوه ی بسته بندی و شکل ظاهری آن است. شرکت سامسونگ بسته بندی های محصول خود را با کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست تولید می نماید. کیفیت تصویر در تلویزیون های فیک آنچنان واضح نمی باشد و در مقایسه با تلویزیون های اصل از کیفیت تصویری پایین تری برخوردار میباشند.

حتما بخوانید
چگونه قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالا را Define انجام می دهید؟ زیرا این تعریف زیبا طاقت‌فرسا است.

تلویزیون سامسونگ

پایه های این تلویزیون در دو طرف آن قرار دارند و فضای کافی برای قرار دادن ساندبار جلوی تلویزیون را فراهم می کنند. سامسونگ برای مدت ۱۴ سال متوالی جزو بهترین تلویزیون های بازار شناخته شده است. تلویزیون ۴۳TU8000 یکی از تلویزیون های ۴K ارزان قیمت بازار است. رزولوشن تصویر این تلویزیون ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل است و کیفیت تصویر خوبی دارد. و HLG پشتیبانی می کند. صفحه نمایش این محصول از نوع کریستال است و به گفته سامسونگ این تلویزیون نسبت به تلویزیون های LED معمولی رنگ های واقعی تری تولید کرده و کیفیت تصویر بهتری ارائه می دهد. سامسونگ به کمک تکنولوژی Micro Dimming نور پس زمینه این تلویزیون را کنترل می کند. همچنین به کمک تکنولوژی Mega Contrast و Contrast Enhancer کنتراست تصاویر را بهبود می بخشد و صحنه های عمیق تری را نمایش می دهد. و Auto Motion Plus صحنه های سریع و اکشن را صاف و واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند. سامسونگ این تلویزیون را به پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K مجهز نموده است و به کمک تکنلووژی ۴K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش می دهد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون جدید هستید و تنوع مدلها و اسامی گوناگون، انتخاب را سخت کرده است، این مطلب را از دست ندهید. آیا میدانید چه تلویزیونی برای شما مناسب است؟ مایل هستید پیش از انتخاب تلویزیون، نظر کارشناسان و تجربیات سایر کاربران را جویا شوید؟ آیا این سوال ذهن شما را هم مشغول کرده است که تلویزیون OLED و LCD چه تفاوتی با هم دارند؟ قبل از انتخاب هر تلویزیون با هر نوع امکاناتی، معیار مهمتری خودنمایی میکند. به احتمال زیاد اولین معیار شما برای خرید تلویزیون جدای از قیمت تلویزیون، ابعاد آن است. در نظر بگیرید که چند نفر در خانواده شما (یا محل کارتان) قرار است بهطور همزمان تلویزیون تماشا کنند. مساحت اتاق و محل قرارگیری آن هم اهمیت دارد. برای مثال میتوان میانگین ۴۰ تا ۶۵ اینچ را برای تلویزیون در اغلب خانهها تصور کرد. نکتهی دیگر فاصلهی شما تا تلویزیون است. اگر میتوانید تک تک پیکسلهای صفحه را بشمارید، پس خیلی به آن نزدیک هستید!

حتما بخوانید
نیاز به داشتن ضبط قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره شبکه‌ها

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون سامسونگ سری AU7100 لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید