راهنمای فارسی تلویزیون سامسونگ

ویدیویی را که می خواهید در تلویزیون پخش شود باز کنید. روی نماد Cast در بالا ضربه بزنید و تلویزیون سامسونگ خود را از لیست دستگاه ها انتخاب کنید. تودر برخی از برنامهها، مانند Apple Photos، نماد Cast را مستقیماً نمیبینید. باید روی نماد اشتراک گذاری در برنامه ضربه بزنید و AirPlay را از تب اشتراک گذاری انتخاب کنید. ممکن است مجبور شوید کدی را در گوشی خود وارد کنید که روی تلویزیون نمایش داده می شود. تنظیمات AirPlay در moloudi mall تلویزیون خود بروید. AirPlay را انتخاب کرده و آن را فعال کنید. اگر نمی توانید گوشی خود را به تلویزیون سامسونگ وصل کنید، باید تلویزیون، تلفن همراه و روتر وای فای خود را ریست کنید. سپس، با استفاده از یکی از روش های ذکر شده در بالا، اتصال را امتحان کنید. همچنین، مطمئن شوید که تلفن و تلویزیون شما در یک شبکه Wi-Fi هستند. برای ضبط با تلویزیون هوشمند سامسونگ، یک دستگاه ذخیره سازی خارجی را به تلویزیون خود وصل کنید.

  1. مجهز به راهنمای صوتی
  2. (Surround Mode) حالت فراگیر صدا : ULTRA Surround
  3. لوازم صوتی
  4. مدل LS03T
  5. یک USB
  6. عدم برخورداری از پردازنده ۴K کریستال
  7. سال عرضه (میلادی): ۲۰۲۱
  8. عدم برخورداری از فناوری adaptive sound

مدلهای سامسونگ با لایه نوری Ultra Viewing Angle به طور قابلتوجهی این نقض را بهبود میبخشند؛ اما هنوز در حدی نیست که بتواند در برابر آنچه الجی قرار بگیرد. برعکس، تلویزیونهای ال جی کیفیت تصویر عالی را حتی در زوایای دید وسیع ارائه میدهند. هنوز مقداری تغییر رنگ وجود دارد، اما نه به اندازه مدلهای سامسونگ. بنابراین، صرف نظر از اینکه کدام تلویزیون OLED الجی را انتخاب میکنید، همیشه میتوانید روی زاویه دید بهتری با تلویزیونهای الجی نسبت به همتایان سامسونگ در همان محدوده قیمت حساب کنید. با وجود اینکه این دو برند از فناوری پنل متفاوتی استفاده میکنند، بازتاب عملکردی یکسانی را ارائه میدهند. به همین دلیل، هر دو تلویزیون ال جی و سامسونگ گزینههای عالی برای اتاقهای روشن هستند. وقتی صحبت از عملکرد صدا به میان میآید، این دو برند تقریباً برابر هستند. در مدلهای برد متوسط، پاسخ فرکانسی مناسبی ارائه میشود. هر چه به سمت مدلهای سطح بالاتر حرکت کنید، میتوانید انتظار بیس قویتر و بلندگوهای بلندتری داشته باشید.

حتما بخوانید
آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ

خرید تلویزیون سامسونگ

علاوه بر این نرمافزارهای پیامرسانی فوری پورتهای UDP را به روی دنیا باز میکنند و میزان خطر را با ایجاد نقاط آسیبپذیری افزایش میدهند. علاوه بر تهدیدات امنیتی، استفاده از پیامرسانی فوری در محل کار ریسک عدم رعایت قوانین و مقررات حاکم بر ارتباطات الکترونیکی در کسب و کار را به وجود میآورد. در کشور آمریکا به تنهایی بیش از ۱۰۰۰۰ قانون و مقررات مختلف برای پیامرسانی الکترونیکی و نگهداری سوابق وجود دارد. که از این میان قانون ساربینز-اکسلی، HIPAA و SEC17a-3 شناخته شده ترند. بیشتر کشورهای دنیا مقرراتی برای پیامرسانی الکترونیکی و نگهداری سوابق الکترونیکی را مشابه به آمریکا وضع میکنند. متعارفترین مقررات مربوط به استفاده از پیامرسانی فوری در محل کار درمرتبط است با نیاز به تولید بایگانی ارتباطات تجاری که برای دولت یا درخواست قضایی تحت قانون قابل قبول باشد. بسیاری از ارتباطات پیامرسانی فوری در رده ارتباطات تجاری قرار میگیرند و باید بایگانی شده و قابل بازیابی باشند. تمام انواع سازمانها باید از خود در مقابل مشکل استفاده نادرست کارکنانشان از پیامرسانی فوری مراقبت کنند.

البته ۸۵TU8000 به علت نداشتن تکنولوژی Full Array LED توانایی رقابت با تلویزیون های گران قیمت را ندارد اما در حد خود، محتوای HDR را به خوبی نمایش می دهد. برای تجربه چنین کیفیت تصویری، محتوای شما باید به صورت HDR باشد. حالت بازی را روشن کنید! تلویزیون Crystal سامسونگ TU8000 سایز ۸۵ اینچ دارای حالت بازی یا به عبارتی ویژگی Game Mode است. در این حالت تلویزیون بر روی محتوای در حال اجرا که بازی های ویدیوئی می باشند، تغییراتی را اعمال می کند تا کاربری روان تر و تصاویری بهتر و سریعتر را ارائه دهد. با روشن کردن این حالت در تلویزیون ۸۵TU8000 تکنولوژی های ALLM (Auto Game Mode) و Game Motion Plus فعال می شوند. فعال شدن ویژگی های گفته شده بستگی به سازگاری کنسول متصل شده به تلویزیون دارد و ممکن است تمام کنسول ها از این ویژگی ها پشتیبانی نکنند. سیستم صوتی تلویزیون TU8000 سامسونگ سایز ۸۵ اینچ ۲ کاناله است و از توان خروجی ۲۰ وات برخوردار است.

حتما بخوانید
9 کوچک تغییر که می‌توانند داشته باشند تأثیر بزرگ در شما خرید تلویزیون سامسونگ

به علاوه اپ های پولی نیز در این مارکت وجود دارد. برنامه و بازی های اندروید توسط توسعه دهندگان در مارکت عرضه شده اند و همواره امکان آپدیت و بروزرسانی را نیز می دهند. به صورت فایل apk صورت می گیرد و اکثرا نصب های آسانی دارند. همواره پیشرفت برنامه های این سیستم عامل چشم گیر بوده و تغییرات عالی از الحاظ نوع و رابط کاربری داشته اند. زبان جاوا به دلیل قدرتمند و رایگان بودن آن یک انتخاب منطقی برای پلتفرم اندروید است.نرمافزارهای جانبی اندرویدی با استفاده از زبان جاوا نوشته میشوند و برای ارتباط با لایههای زیرین سیستمعامل میتوانند از کتابخانههای جاوایی اندروید استفاده کنند. بخش رابط کاربری سیستمعامل اندروید با زبان جاوا نوشته شدهاست و بسیاری از ب
رنامههای اندروید هم با جاوا نوشته شدهاند. اما این سیستمعامل، Java Virtual Machine ندارد. زبان جاوا به دلیل شی گرا بودن به کتابخانه های کلاس گسترده ای دسترسی دارد که به شما در توسعه کمک می تلویزیون سامسونگ لیست قیمت کند. برای اجرای برنامههای جاوایی روی این سیستم عامل، کدهای جاوا به کدهای Dalvik تبدیل میشوند و سپس روی Dalvik vitrual machine اجرا میشوند.

تلویزیون سامسونگ اقساطی

البته توجه کنید که کیفیت تصویر، ذهنی است و همه چیز به ترجیحات فردی شما بستگی دارد. در ادامه موارد بررسی تنظیمات را توضیح می دهیم. برای مشکلات نور تلویزیون های OLED، این تلویزیون ها از نور پس زمینه متفاوتی نسبت به تلویزیون های LED یا LCD معمول استفاده می کنند و نمی توانند به همان سطح روشنایی برسند. با این حال، می توانید تنظیمات نور تلویزیون ال جی را برای افزایش نور پس زمینه و روشنایی تنظیم کنید. این کار را می توانید از بخش تنظیمات تصویر انجام دهید. مورد دیگری که می تواند علت کم نور شدن صفحه تلویزیون ال جی و یا کم و زیاد شدن نور تلویزیون ال جی باشد، تنظیمات مربوط به صرفه جویی انرژی باشد. گزینه صرفه جویی انرژی را خاموش کنید. اگر با انجام تنظیمات نور تلویزیون ال جی خود و انجام راه کارهای بیان شده نتوانستید مشکل کم شدن نور تصویر تلویزیون خود را برطرف سازید.

  • تصاویر رسمی
  • تکنولوژی Contrast Enhancer برای بهبود کنتراست تصویر
  • پورت HDMI با قابلیت Anynet+ یا HDMI-CEC
  • پرینتر ۳ بعدی
  • نمایش همه محصولات پرینتر و پلاتر
  • برخورداری از فناوری HDR 2000
حتما بخوانید
راهنمای خرید سینما خانگی

داشتن طراحی زیبا و به روز در کنار کیفیت ساخت و دوام بالا از دغدغه های هر فردی برای انتخاب یک تلویزیون مناسب برای منزل می باشد. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ TU8500 با بهره گیری از آخرین متد طراحی دارای زیبایی ظاهری بی عیب و نقصی می باشد. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ TU8500 با پشتیبانی از برنامه ی Smart Things امکان اتصال به سایر وسایل دارای این قابلیت را به شما می دهد تا لوازم منزلتان را از راه دور کنترل کرده و خانه ی هوشمندی برای خود بسازید. همچنین این نمایشگر امکان اتصال به اینترنت و لذت بردن از صفحات اجتماعی بر روی نمایشگر خود را به شما می دهد که این قابلیت توسط اتصال به اینترنت از طریق شبکه ی وای فای یا پورت LAN امکان پذیر می باشد. دستیار صوتی گوگل Google Assistant، دستیار صوتی Amazon Alexa و دستیار صوتی بیکس بای Bixby طراحی شده در این دستگاه به راحتی فرامین صوتی شما را مانند انجام بعضی از کارها نظیر تغییر کانالها، کنترل حجم صدا و …

قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالا

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مولودیمال وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید