تعمیر تلویزیون سامسونگ Samsung

samsung tvمرکز مجاز تعمیرات سامسونگ (samsung) هر ساله با برگزاری دوره های آموزشی برای تعمیرکاران تلویزیون سامسونگ، این تعمیرکاران را با روش های تعمیر لوازم خانگی سامسونگ آشنا کرده و نحوه تعمیر تلویزیون سامسونگ را به آنها آموزش میدهد. علاوه بر این متخصصان ما نکته ها و توصیه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحیح از تلویزیون سامسونگ را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشید. برای درج درخواست تعمیرات تلویزیون سامسونگ خود می توانید فرم درخواست تعمیرات را تکمیل و یا با شماره ۴۴۲۵۸۷۷۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. امداد رایانه (تعمیریها) مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ با بیشتر از ۳۰ سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و انواع تلویزیون از جمله (OLED , LED , moloudimall.com LCD ) با بهره گیری از کادر متخصص تعمیر تلویزیون، آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون های شما را در اسرع زمان و با هزینه زیاد متناسب در منزل یا محل شما به عهده گیرد.

  1. کولر گازی ال جی
  2. پشتیبانی از بلندگوهای ال جی مدل WK7, WK9
  3. لپ تاپ – ایسوس
  4. پردازشگر ۴ هسته ای

کدام اندازه تلویزیون سامسونگ بهتر است؟ اما سوال اصلی اینجاست که کدام اندازه تلویزیون سامسونگ بهتر است؟ طی تحقیقی که توسط شرکت سامسونگ انجام شده است، دلیل اصلی خرید تلویزیون سامسونگ در بسیاری از موارد، افزایش اندازه صفحه نمایش است. در کل صفحه نمایش بزرگ تجربه بسیار لذت بخش تری از تماشای تلویزیون، فیلم و بازی را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این با توجه به فاصله ایده ال نشیمن و تلویزیون که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت، حتی خرید بزرگترین اندازه های تلویزیون نیز در فضای کوچک مشکلی برای تماشای فیلم و تلویزیون ایجاد نمی کند. اما مسئله دیگر دکوراسیون و چینش خانه شماست که می تواند بر اندازه تلویزیون تاثیرگذار باشد. در نهایت توصیه ما به شما خرید بزرگترین سایز ممکن به لحاظ فضا و بودجه مورد نظر شماست. در حال حاضر تلویزیون های سامسونگ در اندازه های ۳۲ اینچ تا ۸۵ اینچ روانه بازار می شوند.

حتما بخوانید
نحوه پیدا کردن شماره سریال تلویزیون سامسونگ

خرید تلویزیون سامسونگ

چگونه در تلویزیون سامسونگ برنامه نصب کنیم؟ چگونه در تلویزیون سامسونگ برنامه نصب کنیم؟ یکی از سادهترین راهها برای نصب نرم افزار در تلویزیون سامسونگ استفاده از برنامه فروشگاه سامسونگ (Samsung store) است که بر روی همهی تلویزیونهای هوشمند سامسونگ وجود دارد. چگونگی اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون را در “استاده مگ” بخوانید. ۱. اولین قدم، ساخت حساب کاربری آن است. برای این کار به کمک کنترل تلویزیون، مرورگر موجود در تلویزیون سامسونگ را باز کرده و سایت رسمی سامسونگ را جستوجو نمایید. ۲. بعد از ورود به سایت رسمی سامسونگ، در بالای این صفحه گزینه ثبتنام (Sign up) را انتخاب کنید. ۳. حال صفحهای شامل نام کاربری، ایمیل، رمز ورود و… باز میشود. پس از پر کردن این بخشها گزینه ادامه (Next) را بفشارید. ۵. اکنون برنامه فروشگاه سامسونگ را در تلویزیون هوشمند خود پیدا کرده و آن را اجرا نمایید. ۶. پس از ورود به برنامه سامسونگ استور، در قسمت منوی آن، گزینهی برنامهها (Apps) را به وسیله کنترل تلویزیون انتخاب کنید.

دقت داشته باشید که سرعت شبکه اینترنت مورد نظر و کیفیت آن باید مناسب باشد. حال در گوشی هوشمندتان برنامه Smart View را اجرا کنید. سپس گزینه Connect to TV را انتخاب کنید. در این شرایط لیست تلویزیونهای قابل اتصال نمایش داده میشود. تلویزیون مد نظرتان را انتخاب کنید تا اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ برقرار شود. در این شرایط دو حالت مختلف ممکن است بر روی صفحه نمایش تلویزیونتان نمایان شود. در حالت اول که مربوط به مدلهای قدیمیتری از تلویزیونهای سامسونگ میشود، یک پنجره پاپ آپ بر روی نمایشگر تلویزیون ظاهر خواهد شد و با انتخاب گزینه Allow اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ برقرار میشود. با طی کردن مراحل ساده فوق، اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ از طریق اپلیکیشن Smart View برقرار میشود. حال میتوانید به تمام قابلیتهایی که پیش از این اشاره داشتیم دسترسی پیدا کنید. همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با استفاده از اپلیکیشن Smart View پرداختیم.

حتما بخوانید
سیستم عامل Tizen در تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ به دلیل اینکه تلویزیونی هوشمند است و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکند امکان استفاده از تمامی روشهای بالا را برای شما فراهم کرده است. پس همانطور که اشاره شد نحوه نصب برای فیلیمو در تلویزیون سامسونگ بسیار ساده است که یکی از این روشها را در ادامه بررسی خواهیم کرد. در این روش شما باید ابتدا اینترنت تلویزیون سامسونگ را روشن کرده و سپس وارد صفحه خانه تلویزیون بشوید. وارد پلی استور تلویزیون سامسونگ بشوید و نام این اپلیکیشن را سرچ کنید. پس از دانلود و نصب به همین سادگی شما میتوانید وارد حساب کاربری خود در این اپلیکیشن بشوید و از تمامی قابلیتهای آن استفاده کنید. نحوه نصب فیلیمو روی تلویزیون ال جی با سایر تلویزیونها کمی متفاوت است. برای این کار دو روش موجود است که شما میتوانید از هر یک از آنها برای این کار استفاده بکنید. از طریق سرچ در اینترنت اپلیکیشن فیلیمو را دانلود و نصب کنید. برای این کار انجام مراحل زیر الزامی است. ۱. اینترنت تلویزیون ال جی را روشن کنید. ۲. دکمه خانه (home) را از روی کنترل تلویزیون انتخاب کنید. ۳. مرورگر تلویزیون را باز کنید. ۴. در روش اول tv.filimo را سرچ کنید. ۵. در صفحه باز شده در قسمت بالایی و سمت چپ علامت آدمک را انتخاب فروش تلویزیون سامسونگ کنید. ۶. اکنون در این مرحله به لپ تاپ یا گوشی هوشمند نیاز دارید. ۸. حال کدی که در مربع زرد در تلویزیون هوشمند ال جی نمایش داده شده است در گوشی هوشمند وارد کنید. ۱۱. وارد سایت فیلیمو بشوید و فیلم یا سریال مورد نظر را انتخاب و تماشا کنید. برنامه فیلیمو را استور تلویزیون ال جی دانلود و نصب کنید. برای استفاده از این روش برای نصب فیلیمو روی تلویزیون هوشمند ال جی مراحل زیر را به دقت انجام دهید.

  • آذری جهرمی
  • دارای سیستم صوتی ۲ کاناله
  • پردازشگر ۴ هسته ای ۴K UHD
  • ورزش و تناسب اندام
  • افزودن به مقایسه
حتما بخوانید
معرفی 3 مدل از محبوب‌ترین تلویزیون‌های شیائومی در 2023

تکنولوژی ۴K Upscaling تلویزیون سامسونگ نویز تصاویر را کاهش میدهد و تمام محتواها را در حد کیفیت ۴K نمایش میدهد. تلویزیون سامسونگ ۶۵BU8500 یکی از بهترین انتخاب ها برای تماشای تلویزیون است چرا که امک
اناتی برای بهبود کیفیت شبکههای تلویزیونی هم دارد. Analog Clean View تکنولوژی است که کیفیت بهتری از تصاویر در اختیار شما میگذارد به این صورت که نویز تصاویر را در سیگنالهای ورودی آنالوگ از بین میبرد. تلویزیون سامسونگ BU8500 سایز ۶۵ اینچ برای نمایش تصاویر واقعی تر از تکنولوژی Contrast Enhancer و Mega Contrast استفاده میکند. سنسور نوری هم در این مدل وجود دارد که نور محیط را تشخیص داده و با توجه به آن نور صفحه نمایش را تنظیم میکند. در سری سال ۲۰۲۲ سامسونگ از سیستم عامل تایزن ۶.۵ که آخرین نسخه آن است استفاده شده و امکانات هوشمند خوبی را در اختیار کاربران میگذارد. تلویزیون سامسونگ ۶۵BU8500 با این سیستم عامل منتشر شد که اتفاقا برنامهها و امکانات متنوع تری در فروشگاه محتوا و برنامههای سامسونگ نسبت به مدلهای سال قبلش دارد.

تلویزیون سامسونگ ۶۵AU7000 مدل با سایز بزرگ تر AU7000 است، که بیشتر برای افرادی مناسب است که یک نمایشگر بزرگتر از ۵۵ اینچ می خواهند اما قصد ندارند قیمت زیادی بابت خرید تلویزیون ۶۵ اینچ بپردازند. کیفیت تصویر تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ ۶۵AU7000 به دلیل بزرگ تر بودن صفحه نمایش از سایزهای کوچکتر، بهتر است؛ در نتیجه می توانید اتاق با فضای بزرگ خود را به دستان توانمند ۶۵AU7000 بسپارید. اگر هنوز هم برای خرید تلویزیون سامسونگ ۶۵AU7000 مردد هستید و فکر می کنید تلویزیون بزرگ تری نیاز دارید سایز بعدی گزینه ایده آل شماست. خرید تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ ۷۵AU7000 را فقط به افرادی توصیه می کنیم، که یک تلویزیون با ابعاد خیلی بزرگ می خواهند و اتاق شان ظرفیت بالایی برای جای دادن تلویزیون دارد. امروزه همه به دنبال شیک و مدرن سازی محیط خود هستند؛ و محصولی را انتخاب میکنند، که شکل ظاهری آراستهای داشته باشد. از برترین و جدیدترین محصولات در این زمینه تلویزیون سامسونگ Au7000 از تولیدات کمپانی کره ای است.

حتما بخوانید
اجاق گاز صفحه‌ای داتیس

درصورتی که مجموع موارد فوق را انجام دادید و مشکل برطرف نشد احتیاج است تا تعمیرکاران حرفه ای و مجرب ما تعمیر تلویزیون سامسونگ را در محل انجام دهند. پر تکرارترین علت خرابی تلویزیون سامسونگ چیست؟ بک لایت یکی از قطعات اصلی و اساسی در تلویزیون است که وظیفه نمایش تصویر بر روی پنل را بر عهده دارد. برد اصلی ، برد پاور و تیکان هم قطعات اصلی تلویزیون را شامل می شوند . در ادامه به توضیح راجع به نحوه خرابی آنها در تلویزیون سامسونگ خواهیم پرداخت. همچنین با ارائه راهکارهایی که توسط کاربر قابل انجام است از آسیب دیدگی زود هنگام این قطعه جلوگیری به عمل خواهیم آورد. از جمله ایراداتی که در برخی مدلهای تلویزیون سامسونگ پیش خواهد آمد بدین صورت است که تلویزیون خاموش شده و حتی چراغ پاور آن هم روشن نمیشود. تعمیر این قبیل مشکلات تنها می بایست توسط کارشناسان و مراکز مجاز تعمیر صورت گیرد.

samsung tvبرخورداری از فناوری Direct Full Array 12x به جای Direct Full Array 16x (در سایز ۴۹ اینچ از استاندارد Direct Full Array 8x استفاده شده است. تلویزیون سامسونگ q60t و تلویزیون سامسونگ q60r ارزانترین کیولدهای سامسونگ هستند. پردازنده این دو مدل فاقد هوش مصنوعی است و هر دو مدل ۶۰ هرتز هستند که چندان برای بازی مناسب نیستند؛ البته این دو مدل هم از فناوری Dual LED بهره می برند. تنها تفاوت شاخص بین تلویزیون سامسونگ q60t و تلویزیون سامسونگ q70 ، توانایی بهتر مدل Q70 در نمایش تصاویر دارای حرکت سریع است. وجود حرف U در ابتدای این مدلها نشاندهنده LED بودن این تلویزیونهاست. دو پورت HDMI (شامل پورت ARC و eARC). مدلهای TU8000، TU8072 و TU8500 دارای سه پورت HDMI هستند. توجه: به دلیل تنوع زیاد تلویزیون های LED سامسونگ تنها چند مورد از بهترین مدلهای این تلویزیون های سامسونگ معرفی میشوند. قابلیت Audio Pre-selection Descriptor (این فناوری بخشهای اصلی یک فیلم یا مستند را فاقد دیالوگ، روایت یا گویندگی هستند، برای افراد نابینا روایت میکند).

حتما بخوانید
هشت معقول روش‌ها به استفاده از تلویزیون سامسونگ

درک تلویزیون سامسونگ

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون سامسونگ لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید