معرفی ۴ مدل تلویزیون شیائومی قیمت متوسط تابستان ۱۴۰۲

تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۰ اینچ

یکی از سرگرمی‌های افراد هنگامی که در منزل هستند، تماشای برنامه‌ها، مسابقات و سریال‌های مورد علاقه‌شان است. اما عاملی که تماشای این برنامه‌ها را برای افراد با لذت و هیجان بیشتری همراه می‌کند، یک سیستم صوتی و تصویری قوی و باکیفیت می‌باشد.
خوشبختانه سال‌هاست که کمپانی‌های فعال در این زمینه در تلاش‌اند تا قابلیت‌های منحصر به فرد و کارآمد را به محصولات خود اضافه نمایند. شیائومی نیز مانند دیگر برندهای موفق همواره برای بهبود وضعیت محصولات خود در تکاپوست.
یکی از محصولاتی که شیائومی به تازگی اقدام به تولید آن کرده و واقعا پا به پای دیگر برندها در حرکت است، تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی می‌باشد.
تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۰ اینچ، محصولی است که شیائومی ایران به بیان ویژگی‌ها و امکانات آن پرداخته است:

لمس تصاویر زنده و باکیفیت با تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون شیائومی P1 ۵۰ یک انتخاب ایده‌آل و راضی کننده برای منازل با متراژ متوسط و یا سالن کوچک جلسات است. ابعاد کلی این دستگاه ۸۳٫۶ * ۶۵۲٫۵ * ۱۱۱۷٫۲ میلی‌متر بوده و حدود ۹٫۹ کیلوگرم وزن دارد.
ظرافت قاب نمایشگر که از آلومینیوم براق ساخته شده است، بسیار زیبا و چشم‌نواز بوده و پایه های دو شاخه نیز قرارگیری آن را بر روی میز خود به خوبی تضمین می‌کند، البته در صورت تمایل می‌توانید از گذاشتن تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۰ اینچ روی میز منصرف شده و به راحتی آن را به دیوار متصل نمایید. حالت دیواری آن می‌تواند بهترین انتخاب برای قرارگیری در اتاق جلسات باشد.

مشخصات فنی تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۰ اینچ

صفحه نمایش تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۰ اینچ تخت از نوع PVA و با زاویه دید ۱۶۸ درجه است که نگرانی بابت کاهش وضوح تصویر در کناره‌ها به کلی از بین می‌برد.
و اما رزولوشن و کیفیت تصویر که از نوع Ultra HD و ۴K بوده و با قابلیت نمایش ۱٫۰۷ میلیون رنگ در ۲۱۶٫ * ۳۸۴۰ پیکسل، چشمان هر بیننده را خیره می‌کند. عمق رنگها و زنده بودن تصاویر به حدی جدی و باکیفیت است که دهانتان از تعجب باز خواهد ماند!!!
به عبارت دیگر باید بگوییم که با تصاویر تار و رنگ‌های مرده و کم نور به کلی خداحافظی کنید زیرا قیمت تلویزیون شیائومی P1 ۵۰ اینچ با کمک فناوری ارتقادهنده کیفیت تصاویر، فیلم و ویدئوهای بی‌کیفیت را به راحتی به حالت ۴K نزدیک می‌کند!
در هر حال لذت تماشای یک مسابقه فوتبال یا یک مستند حیات وحش در تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۵۰ اینچ به قدری بالاست که احساس حضور در محیط واقعی تصاویر را لمس خواهید کرد و برای دقایقی هم که شده در آنها غرق خواهید شد.

تلویزیون ۳۲ اینچ شیائومی مدل MI TV P132 2021

تلویزیون‌ها و مانیتورها، به جز جدایی ناپذیر هر دفتر کار و منزل تبدیل شده‌اند. کمپانیهای تولیدکننده آنها نیز روز به روز در حال اضافه کردن امکانات و قابلیت‌های جدید و کاربردی به محصولات خود هستند.
شیائومی نیز مدتی است که دست به تولید تلویزیون و مانیتور زده و حقیقتا محصولات باکیفیت و ارزشمندی را به بازار جهانی عرضه کرده است. نکته حائز اهمیت در مورد محصولات شیائومی، قیمت‌های مناسب و بسیار مقرون به صرفه آنهاست که تاثیر زیادی در روند خرید مصرف‌کنندگان داشته است.

حتما بخوانید
معرفی برند های مطرح کولر گازی

در این مقاله از شیائومی ایران قصد داریم تا تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۳۲ اینچ که یکی از تلویزیون‌های جمع و جور و کاربردی برند شیائومی را معرفی نماییم.

تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۳۲ اینچ

تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۳۲ اینچ به خاطر ابعادی که دارد می‌تواند به عنوان یک تلویزیون یا یک مانیتور در دفتر کار یا در منزل شما مورد استفاده قرار بگیرد.
ابعاد این مدل از سری P تلویزیون های شیائومی حدود ۲۰۵ * ۶۲۵ * ۹۶۲ میلی‌متر بوده و وزنی معادل ۴ کیلوگرم دارد. دور تا دور نمایشگر را یک قاب آلومینیومی درخشان و زیبا با حالتی ظریف و باریک فرا گرفته است که طراحی ظاهری آن را بسیار زیبا و جذاب جلوه می‌دهد. پشت دستگاه نیز با پلاستیک ABS باکیفیت پوشانده شده است.

ویژگی‌های تلویزیون هوشمند ۳۲ اینچ مدل Mi P1 شیائومی

دو عدد پایه هشتی شکل با طراحی بسیار زیبا برای قرارگیری تلویزیون شیائومی P1 سایز ۳۲ اینچ روی میز وجود دارد که می‌توانید در صورت تمایل آنها را جدا نموده و تلویزیون را به دیوار متصل نمایید.
تماشای تصاویر و ویدئوهای باکیفیت HD که شفاف و چشم‌نواز هستند از ویژگی‌های اصلی این تلویزیون است! رزولوشن تصاویر خروجی قیمت تلویزیون شیائومی P1 32 معادل ۷۶۸ * ۱۳۶۶ پیکسل است و نرخ تازه سازی آن ۶۰ هرتز می‌باشد.
این صفحه نمایش LED 32 اینچی از نوع تخت بوده و زاویه دید آن ۱۷۸ درجه می‌باشد، به این ترتیب مشاهده خروجی آن از هر زاویه‌های کیفیت و وضوح کافی را خواهد داشت.

مشخصات فنی
تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز ۳۲ اینچ از یک پردازنده CA53 چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ GHz کمک گرفته است که قدرت و دوام مناسبی دارد. پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع Mali G52 MP2 می‌باشد.
سیستم عامل حاکم بر این تلویزیون هوشمند نیز مانند دیگر مدل‌های جدید از نوع Android TV نسخه ۹ میباشد که در نتیجه امکان نصب و استقاده از بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی دلخواه را بر روی تلویزیون فراهم می‌آورد.
علاوه بر شما قادر هستید تا از پلتفرم‌های پخش کننده فیلم مانند NETFLIX بهره‌مند شوید زیرا بر روی ریموت کنترل آن یک دکمه به همین نام نیز تعبیه گشته است.

 

مشخصات و قیمت تلویزیون شیائومی ۵۰A2

تلویزیون ۵۰A2 از سری A2 شیائومی با شناسه‌ی کامل L50M7-EAEU یکی از تلویزیون‌های LED بازار است که با قیمت مقرون بصرفه به کاربران عرضه می‌شود. این تلویزیون طراحی ساده و در عین حال بسیار شیکی دارد مخصوصاً اینکه پایه مرکزی منحصربه‌فرد آن جلوه خیلی متمایزی بخشیده است. در صفحه نمایش ۵۰ اینچ تلویزیون می‌توان تصاویر را با وضوح ۴K و جزئیات فوق العاده تماشا کرد. این تلویزیون با پشتیبانی ۹۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 حتی فراتر انتظارات کاربران عمل می‌کند.

حتما بخوانید
صدای تلویزیون سامسونگ و مشکلات مربوط به آن

با هدف بهبود کیفیت تصویر در تلویزیون از چندین فناوری پیشرفته بهره گرفته شده است. به طور مثال تکنولوژی MEMC با تخمین و جبران حرکت موجب می‌شود صحنه‌های متحرک بدون تاری و به صورت روان در صفحه قابل مشاهده باشند. شیائومی ۵۰A2 با اینکه یک مدل اقتصادی است از Dolby Vision (دالبی ویژن) پشتیبانی می‌کند و این بدین معنا خواهد بود که برای ارائه کیفیت سنیمایی آماده است. همچنین با توان پخش ۲۴ وات صدا حتی قدرتمندتر از سایر رقبای خود عمل می‌کند.

تلویزیون شیائومی ۵۵F2

سخت افزار قدرتمند تلویزیون میزان کارایی آن را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد ضمن اینکه امکانات نرم افزاری بسیار خوبی را نیز ارائه می‌کند. چندها سرویس پرطرفدار استریم مانند نتفلیکس و یوتیوب از قبل در تلویزیون برای دسترسی به سرگرمی به صورت آنلاین نصب شده‌اند و از سوی دیگر می‌توان برنامه‌های بیشتر را در گوگل پلی بارگیری کرد. این بخش از بانه آی تی را به بررسی مشخصات و قابلیت‌های این تلویزیون اختصاص داده‌ایم.

وضوح ۴K UHD در تلویزیون شیائومی

شیائومی با اینکه یک برند نوپا در صنعت تلویزیون است با ارائه تلویزیون‌هایی با کیفیت بالا، امکانات عالی و در کنار آن قیمت مناسب توانسته است در مدت زمانی کم سهم بالایی از بازار فروش این محصولات را حداقل در بازار ایران به خود اختصاص دهد. در خط تولید ۲۰۲۲ این برند چندین تلویزیون با ویژگی‌های متفاوت و تنوع بالا وجود دارد. تلویزیون شیائومی ۵۰A2 در رده‌بندی تلویزیون‌های ۵۰ اینچ ۴K قرار می‌گیرد. این تلویزیون در واقع می‌تواند انواع محتوا را با کیفیت ۴K اولترا اچ‌دی صفحه نمایش خود به نمایش بگذارد. تلویزیون‌های ۴K امروزه در مقیاس وسیع به بازار جهانی عرضه می‌شوند اما باید دید که کدام یک از آن‌ها متناسب با استانداردهای بین المللی عمل می‌کنند.

هرگونه محتوا با وضوح ۴K در صفحه نمایش ۵۰ اینچ این تلویزیون واقعی‌تر از انتظار بیننده به تصویر کشیده می‌شود. جزئیات رنگی هر در صحنه حالت غیرمصنوعی آن را از بین می‌برد. تراکم پیکسلی ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل به طور کلی تلویزیون را بر مدل‌های Full HD برتری می‌بخشد. صفحه نمایش تلویزیون شیائومی A2 50 از نرخ رفرش ۶۰ هرتز برخوردار است و می‌تواند اکثر محتواهای اکشن را به نمایش بگذارد. در کنار این از فناوری MEMC به منظور تخمین فریم‌های از دست رفته در هر صحنه و درج فریم‌های اضافی استفاده می‌گردد. این فناوری وضوح صحنه‌ها را افزایش داده و موجب روان سازی حرکت خواهد شد.

امکان تولید ۱٫۰۷ میلیارد رنگ
نخستین موردی که در رابطه با کیفیت تصویر تلویزیون شیائومی ۵۰A2 تحسین برانگیز است وسعت یا محدوده رنگی مناسب در آن است. این تلویزیون با پشتیبانی استاندارد DCI-P3 که در صنعت فیلم سازی بسیار حائز اهمیت است و پوشش دهی ۹۰ درصد از این فضا می‌تواند محتوا را به طرز باورنکردنی به واقعیت نزدیک‌تر کند. به طور کلی نمایشگر باکیفیت تلویزیون با پشتیبانی از این طیف رنگی گسترده قابلیت بازتولید رنگ‌های واقعی را داشته و هر جزئیات از تصویر را به صورت مطلوبی بهبود می‌بخشد.

حتما بخوانید
راهنمای خرید چرخ گوشت

تنوع رنگی بالا در تلویزیون A2 موجب دستیابی آن به چیزی درحدود ۱٫۰۷ میلیارد رنگ غنی می‌شود و در نهایت شما از وضوح رنگی فوق العاده متناسبی برای نمایشگر برخوردار خواهید شد. بازتولید رنگ‌های واقعی به نمایش مرز بین جزئیات تصویر کمک کرده و تصاویری زیبا با رنگ‌هایی خیره کننده و دقیق را به شما نمایش می‌دهد.

سایر ویژگی‌های تصویر ۵۰A2
به طور کلی شیائومی ۵۰A2 دارای وضوح تصویر بسیار مناسبی است که دو مشخصه اصلی آن را وضوح ۴K و پردازنده تصویر Mali G52 MP2 تشکیل می‌دهند. در کنار آن از برخی ویژگی‌های تصویر نیز استفاده شده تا به تقویت روشنایی، رنگ و نسبت کنتراست در راستای نمایش هرچه بهتر محتواهای ویدیویی بپردازد. این بخش را به بررسی سایر ویژگی‌های مؤثر در کیفیت تصویر تلویزیون اختصاص می‌دهیم.

مزیت خرید Xiaomi A2:
کیفیت تصویر عالی
صدای رسا تلویزیون شیائومی A2
امکانات هوشمند
برنامه های سرگرم کننده
قیمت مناسب
طراحی زیبا
شیائومی در این تلویزیون‌های جدید خود تمام سعی و تلاشش را برای رفع تمام نیازهای کاربران کرده است تا بتواند با برند‌های بزرگ دنیا هم‌بازی شود و رقیب اصلی برای آن‌ها تلقی شود. با مدل های خوش فروش UQ7000 ال جی و HX750 پاناسونیک در یک سطح از قیمت قرار دارند.

طراحی بی نظیر از برند شیائومی
تجربه ی بصری همه جانبه را روی نمایشگر باریک و تمام صفحه داشته باشید! با دیدن تلویزیون های جدید و مدرن امروزی به نکته پی می‌بریم که هر چه ضخامت نمایشگر و فریم دور آن کمتر باشد، دیدن برنامه های تلویزیونی جذاب‌تر می‌شود و هر کاربر غرق در تصویر می‌شود. حاشیه‌ی بسیار باریک تلویزیون سری فایر شیائومی ۵۵A2 آن را از یک سرو گردن از سایر تلویزیون های معمولی ارتقا داده است. به گفته‌ی خود شیائومی زمانی که تلویزیون روشن است به سختی می توانید مرز تصویر و فریم را احساس کنید. رنگ مشکی نمایشگر با بیشتر دکوراسیون خانه‌ها ست می‌شود. پایه‌ی این تلویزیون متفاوت‌تر از همیشه طراحی شده و نمای خاصی را به وجود آورده است. قابلیت تنظیم پایه را ندارد اما با جدا کردن آن می توانید تلویزیون با براکت ۳۰۰ × ۳۰۰ میلی‌متر به دیوار وصل کنید.

حتما بخوانید
دلیل محبوبیت تلفن‌های رومیزی پاناسونیک چیست؟

طراحی نمایشگر شیائومی مدل A2

با ارائه محتوای بصری با زاویه ی ۱۸۷ درجه این اجازه را به کاربر می دهد که در هر جایی از محیط بشیند می تواند با وضوح عالی تصاویر را ببیند. لوگوی شیائومی در وسط و پایین نمایشگر هک شده است تا به همه کیفیت عالی را ثابت کند. تمام درگاه ها و راه های ارتباطی را در پشت نمایشگرِ ۱۱٫۲۳ کیلوگرمی جای داده اند تا ظاهر زیبای تلویزیون بهم نریزد. قاب فلزی نفیس با طراحی یکپارچه در اندازه ی ۱۲۲۵٫۸ × ۲۷۹٫۹ × ۷۷۸٫۳ میلی متر، زیبایی بی نهایت را در هر خانه به وجود می آورند. در ۴ سایز مختلف ( ۴۳، ۵۰، ۵۵، ۵۸ اینچ) ساخته و به بازار تزریق شده است. شیائومی برای طراحی تنها به پایه‌ی مرکزی اکتفا نکرده است بلکه با ساخت پایه‌های دوشاخه ای جانبی هم در سایزهای ۳۲، ۴۳ و ۵۸ اینچ، انتخاب را به عهده ی خریدار گذاشته است. پنل پشت نمایشگر تمام پورت های ارتباطی را در بر گرفته است.

ریموت کنترل بلوتوثی تلویزیون شیائومی!
ریموت کنترلی که برند معتبر شیائومی برای تلویزیون ۵۵A2 طراحی کرده است از نوع بلوتوثی ۳۶۰ درجه می‌باشد. بدین معنا که کاربر در هر زاویه‌ای که قرار دارد می‌تواند با استفاده از آن نیازهای خود را از راه دور برطرف کند. این ریموت کنترل با طراحی خوش دستی که دارد به راحتی در دست جای می گیرد. تمام دکمه های آن به زبانی ساده و به صورت کاملا واضح روی ریموت کنترل قرار گرفته شده است تا کاربران در سریع ترین زمان بتوانند هر آنچه را که نیاز دارند، برطرف کنند.

کیفیت تصویر فوق العاده با وضوح ۴K
مهم‌ترین ویژگی در هر تلویزیون، میزان کیفیت تصویری است که ارائه می کند. بیشتر تلویزیون های امروزی به کیفیت ۴K مجهز شده اند. این مقدار از کیفیت به خوبی می‌تواند تصاویر ناب و باورنکردنی را برروی نمایشگر به نمایش بکشد. کیفیت تصویر ۴K UHD و رزولوشن ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل جز ویژگی های تصویر در تلویزیون ۴K شیائومی ۵۵A2 می‌باشد. علاوه بر این ویژگی‌ها، از فناوری HDR و نسخه‌های HDR10 و HGL پشتیبانی می‌کند. این فناوری ها وضوح عالی را به تصایر پخش شده می بخشند و جزئیات دقیق را به نمایش در می آورند.

حتما بخوانید
۶ نکته‌ی مهم که قبل از خرید دستگاه کرپ‌ساز باید در نظر بگیرید

کیفیت تصویر فورکی مقدمه ی متن تلویزیون شیائومی A2

فناوری دالبی ویژن (Dolby Vision) و عمق رنگ ۱٫۰۷ میلیاردی(۱۰ بیت)، از دیگر ویژگی های بارز نمایشگر معرفی شده در این صفحه از ژیار کالا است که به لطف آن‌ها، سطح بالاتری از روشنایی با پوشش رنگ ۹۰%، کنتراست و رنگ را در هر تصویر ارائه می دهد و جزئیات بیشتری را به نمایش در می آورد. دارای رفرش ریت ۶۰ هرتز می باشد. از عملکرد این قابلیت می توان به روان بودن تصویر در فیلم های اکشن و یا برنامه های ورزشی استفاده کرد یعنی به طور کلی می توان گفت تصاویر حرکتی با سرعت را روان تر می کند و برنامه ای بی عیب و نقصی را روی بکلایت Edge LED برای بیننده به وجود می آورد.

پردازنده گرافیکی در تلویزیون فورکی شیائومی A2
پردازنده ی A55 و پردازنده ی گرافیکی Mali G52 MP2 در تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ a2 با هم و در کنار هم منجر به تولید تصاویری بی نقص می شوند. حافظه ی بزرگ ۱۶ گیگا بایت دارا می باشد از این رو دیگر لازم نیست نگران دانلود برنامه ها دلخواه خود باشید. این تراشه ی کوچک و قدرتمند فضای بزرگی را برای برنامه های مورد علاقه ی شما قرار داده است تا بتواند یک تجربه ی سرگرمی هیجان انگیز را به مردم ارائه دهد. از طرف دیگر در دقت و پردازش تصاویر، دارایعملکردی سریع و روان می باشد.

نمایش تمام رنگ های دنیای هستی
کیفیت تصویر در تمام تلویزیون‌ها، دو مفهوم رنگ و نمایش دقیق جزئیات را شامل می‌شود. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم تلویزیون شیائومی مدل A2 دارای قدرت به نمایش گذاشتن تصاویر با جزئیات کامل با فناوری HDR است که در کنارش نسخه های HLG و HFR10 به نمایش دقیق‌تر کمک می‌کنند. علاوه بر این موضوع با برخوردار بودن به انواع رنگ ها با عمق ۸ بیت می‌تواند هر رنگ را روی نمایشگر به نمایش در آورد با گرفتن استاندارد طیف رنگی، به کاربران اطمینان حاصل می‌شود که رنگ‌های واقعی بر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شوند. از طرفی دیگر وسعت رنگ گسترده همراه با کالیبراسیون دقیق رنگ، رنگی خیره کننده را می‌سازد.

سیستم صوتی تلویزیون شیائومی ۵۵A2
در کنار خوش رنگ و لعاب بودن تصویر، صدای گوش نواز، نور علا نور است. سیستمی ۲ کاناله با توان صوتی ۲۴ وات ویژگی صوتی تلویزیون ۵۵ اینچ شیائومی A2 را مشخص می کند. یعنی هر کانال صوتی آن صدایی به اندازه ی ۱۲ وات را به بیرون انتقال می دهد. می توان گفت: این صدا تقریبا برای سایز ۵۵ اینچ مناسب است از این رو اگر علاقه‌ای به شنیده شدن صدای بلند ندارید، می توانید به این میزان صوت اکتفا کنید اما بلعکس در صورت تمایلِ خرید ساندبار و یا سیستم ارتقای صوت صدایی فراتر از حد انتظار را بشنوید.

دیدگاهتان را بنویسید