صدای تلویزیون سامسونگ و مشکلات مربوط به آن

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچشاید برایتان پیش آمده باشد که تلویزیون سامسونگ شما صدای نویز داشته باشد و این موضوع روزها و هفته ها شما را آزار دهد. دلایلی به که ایجاد نویز در صدای تلویزیون سامسونگ منجر میشوند، دلایل محدودی هستند. برای حل چنین مشکلی کارشناسان تعمیرات تلویزیون سامسونگ، قبل از هر اقدام، عیب یابی دقیقی انجام میدهند و با مشخص شدن نوع مشکل و برآورد میزان آسیب، راه های رفع نویز را در صدای تلویزیون سامسونگ، اجرایی خواهند نمود. در برخی مواقع خرابی و اختلالات موجود در پردازنده ی گرافیکی به چنین مشکلی منجر میشود که رفع آن با حساسیت های مضاعفی روبرو ست. گاهی ممکن است مشکل نویز ناشی از بروز اختلالات در آنتن تلویزیون سامسونگ باشد که رفع آن نیاز به تهیه ی بهترین و متناسب ترین آنتن با مدل تلویزیون سامسونگ دارد. یکی از متداول ترین مشکلات صدای تلویزیون سامسونگ ، به قطع شدن صدا مربوط میشود. این قطعی، انواع مختلفی دارد و ممکن است به دلایل متعددی رخ داده باشد.

  • بلوتوث نسخه ۴.۲
  • پشتیبانی از HDR هنگام پخش محتوا از USB
  • افرالند – ۱۱ ماه پیش
  • دارای قابلیت V-Chip برای کنترل والدین
  • رسانههای آنلاین
  • تکنولوژی DLNA باری به اشتراک گذاری محتوا در شبکه داخلی
  • تماس با ما
  • دارای ویژگی Sound Mirroring

samsung tvتلویزیون ۶۵TU8000 دارای سیستم صوتی ۲ کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی ۲۰ وات برخوردار هستند. این میزان از صدا برای یک تلویزیون ۶۵ اینچ کمی ضعیف است و احتمالا شما به یک ساندبار یا سیستم صوتی حرفه احتیاج خواهید داشت. سامسونگ به کمک تکنولوژی Dolby Digital Plus کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد. این تلویزیون دارای تکنولوژی Dialog Enhancement است و صدای دیالوگ ها را تقویت می کند تا شما دیالوگ ها را راحت تر بشنوید. همچنین دارای قابلیت Multiroom Link است و اجازه می دهد تا شما آهنگ مورد علاقه خود را روی سایر سیستم های صوتی که در اتاق های دیگر دارید پخش و کنترل نمایید. این تلویزیون دارای بلوتوث نسخه ۴.۲ است و به کمک قابلیت Blutooth Audio و Sound Mirroring به شما اجازه می دهد تا آهنگ مورد علاقه خود را از موبایل هوشمند خود روی تلویزیون پخش نمایید.

حتما بخوانید
۶ قابلیت iOS 15 که از اندروید کپی شده است

قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره

برنامه SmartThings در گوشی های سامسونگ نصب شده است و نیازی به دانلود مجدد آن نیست. با نصب نرم افزار SmartThings روی تبلت یا گوشی هوشمند خود می توانید خانه هوشمند خود را مدیریت کنید. از وضعیت یخچال مطلع شوید، نور چراغ ها را تنظیم کرده و یا حتی آنها را خاموش کنید. حتی در صورت بروز مشکل در هر یک از لوازم هوشمند متصل شده به تلویزیون، اعلانی جهت پیگیری موضوع دریافت خواهید کرد. شما میتوانید برنامه SmartThings برای سیستم عامل های اندروید و ios از لینگ آبی زیر دانلود و روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید. دستگاه های سازگار با SmartThings بسته به منطقه جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد. عملکرد SmartThings بسته به مدل موبایل و سیستم عامل آن ممکن است متفاوت باشد. دستیار صوتی گوگل و الکسا ممکن است در زمان فروش این تلویزیون در دسترس نباشد و طی یک آپدیت در آینده منتشر شود. محتوای سرویس های مختلف بسته به منطقه جغرافیایی ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند.

خرید تلویزیون سامسونگ

تمامی تلویزیون های دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش هستند و مبلغ آنها بعد از تست سلامت و اصالت کالا جلوی درب منزل تسویه میشود. برای راهنمایی بیشتری میتوانید با مشاورین دبی کوچولو تماس بگیرید تا کامل شما را راهنمایی کنند. فاکتور دیگری که باعث میشود تلویزیون به انواع و اقسام مختلفی تقسیم شود فاکتور کیفیت تصویر خروجی میباشد. زمانی که شما سریال، فیلم یا محتوای ورزشی هیجانانگیز مشاهده میکنید باید به دنبال خرید تلویزیون با کیفیت باشید. در این میان کیفیت تصویر و رنگ باید مورد توجه قرار بگیرد. کیفیت تصویر تلویزیون با توجه به عوامل مختلفی سنجیده میشود اولین کیفیت تصویر کیفیت تصویر SD بود که تقریباً عمر این کیفیتها به پایان رسیده است. امروز بیشتر تلویزیونهایی که در بازار وجود دارد به کیفیتهای تصویر FULL HD یا ۴k مجهز شدهاند. تلویزیونهایی که کیفیت تصویر FULL HD پشتیبانی میکنند میتوانند تصاویر را با وضوح و کیفیت فوق العاده نمایش دهند. همچنین کیفیت تصویر ۴k نیز در مقایسه با FULL HD میتواند وضوح تصاویر را ۴ برابر بیشتر کنند.

حتما بخوانید
۶ اصل مهم در چیدمان خانه‌‌ برای کسانی که حیوان خانگی دارند

Applied Physics Letters. 96 (15): 153306. Bibcode:2010ApPhL..96o3306L.

کنترل تلویزیون سامسونگاین نوع صفحه نمایش برای فیلمهای پرتحرک و حرکات سریع و روان مناسب هستند زیرا پیکسلهای نمایشگر امولد با سرعتی معادل ۳ برابر سرعت فیلمهای معمولی خاموش و روشن میشوند. این بخش به هیچ منبع و مرجعی استناد نمیکند. لطفاً با افز
ودن یادکرد به منابع قابل اعتماد برطبق اصول تأییدپذیری و شیوهنامهٔ ارجاع به منابع، به بهبود این بخش کمک کنید. مطالب بدون منبع را میتوان به چالش کشید و حذف کرد. یافتن منابع: “امولد” – اخبار · روزنامهها · کتابها · ↑ Lee, Hyunkoo; Park, Insun; Kwak, Jeonghun; Yoon, Do Y.; Kallmann, Changhee Lee (2010). “Improvement of electron injection in inverted bottom-emission blue phosphorescent organic light emitting diodes using zinc oxide nanoparticles”. Applied Physics Letters. 96 (15): 153306. Bibcode:2010ApPhL..96o3306L. ↑ Kim, Yang Wan; Kwak, Won Kyu; Lee, Jae Yong; Choi, Wong Sik; Lee, Ki Yong; Kim, Sung Chul; Yoo, moloudimall.com Eui Jin (2009). “40 Inch FHD AM-OLED Display with IR Drop Compensation Pixel Circuit”. SID Symposium Digest of Technical Papers.

میشود. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سل و تماس با کارشناسان فروش آن میتوانید اطلاعات لازم را در خصوص شرایط و نحوه فروش اقساطی تلویزیون به دست بیاورید. بسیاری از فروشگاهها جهت خرید اقساطی تلویزیون از مشتریان چک و یا ضامن معتبر میخواهند که افراد زیادی توانایی ارائه چک و یا معرفی ضامن را ندارند. فروشگاه اینترنتی سل با در نظر گرفتن این موضوع و با فروش اقساطی تلویزیون با سفته این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید خرید اقساطی تلویزیون سونیا، خرید اقساطی تلویزیون دوو، تلویزیون قسطی سامسونگ، خرید تلویزیون قسطی اسنوا، خرید اقساطی تلویزیون شیائومی و … را با ارائه سفته نیز انجام دهید. یکی از عمده تفاوتهایی که در تلویزیونهای امروزی وجود دارد هوشمند و یا غیر هوشمند بودن است. تلویزیون هوشمند و یا اسمارت تی وی (Smart TV) مانند کامپیوتر دارای سیستم عامل است و قایلیت اتصال به اینترنت را دارد و کاربر میتواند با استفاده از شبکه اینترنت از خدمات هوشمندی چون وب گردی، دسترسی به محتواهای آنلاین، تماشای فیلم و برنامهها به صورت آنلاین، نصب بازیها و برنامههای مختلف و …

  • بلوتوث با پشتیبانی از Low Energy ON
  • قاب تلویزیون
  • تکنولوژی DLNA جهت به اشتراک گذاری محتوا در شبکه داخلی
  • نرخ رفرش ۱۰۰ هرتز به جای ۶۰ هرتز
  • کلمه Channel را در فهرست انتخاب کنید
حتما بخوانید
راز تلویزیون سامسونگ اولد در 3گام ساده آشکار شد.

با شروع دهه ۱۹۵۰، چندین پیشرفت عمده در فناوری لوله اشعه کاتدی رخ داد. قبل از فشار دادن لامپ لوله با نوارهای فولادی در اطراف بیرون صفحه برای محافظت در برابر انفجار، امکان تولید قطر لوله بزرگتر را فراهم میکند. بهبود در اصلاح انحرافات انحراف در آن صفحهها اجازه میدهد زوایای انحراف بزرگتر و در نتیجه لولههای کوتاهتر برای اندازه صفحه نمایش داده شده باشد. علاوه بر این: سیستمهای انحراف بسیار سادهتری توسعه داده شده بودند که میتوانستند جریانهای بزرگ مورد نیاز را بدون مصرف توان مدارهای قبلی ایجاد کنند. در سال ۱۹۵۶ توانایی تولید لولههای مستطیلی نزدیک توسعه یافت. این امر با پیش تنیدگی تسهیل شد، اما همچنان لازم بود که دیوارها شکلی محدب داشته باشند تا در برابر فشار اتمسفر مقاومت کنند. اگرچه اندازه ۱۷ اینچ در این زمان بزرگترین اندازه بود، اما به اندازهای بزرگ بود که فناوری پیشبینی عقب را برای آینده نزدیک منسوخ کند. بزرگتر و روشنتر بودند. با توسعه فناوری تلویزیون و بهبود کیفیت تصویر، محدودیت در اندازه لوله اشعه کاتدی یک بار دیگر به یک مسئله تبدیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید