دلیل محبوبیت تلفن‌های رومیزی پاناسونیک چیست؟

در دنیای تلفن‌های رومیزی، دستگاه‌های پاناسونیک از گذشته محبوبیت بسیاری دارند و در بسیاری از خانه‌ها و ادارات از آن‌ها استفاده می‌شود، اما دلیل این محبوبیت چیست؟

در این مطلب به بررسی دلایل گستردگی و پرکاربرد بودن تلفن‌های باسیم و بی‌سیم پاناسونیک می‌پردازیم. ویژگی‌هایی که شما هم مطمئنا در استفاده از محصولات پاناسونیک با آن‌ها سروکار داشته‌اید و همین موضوع، تمایلتان به استفاده از این برند را افزایش داده است.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

۲,۶۵۰,۰۰۰

تومان

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

۳,۰۸۰,۰۰۰

تومان

۱. کیفیت ساخت

شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ میلادی در ژاپن تأسیس شد و ساخت محصولات باکیفیت، خیلی زود آن را به برندی شاخص در زمینه‌ی لوازم خانگی و ماشین‌های اداری تبدیل کرد. تلفن‌های این شرکت هم از روند یکسانی پیروی می‌کنند و پاناسونیک تلاش کرده است تا محصولاتش برای همه ایمن، قابل اعتماد و با کاربری آسان باشند.

دفتر مرکزی پاناسونیک

دفتر مرکزی پاناسونیک در کادوما، استان اوساکا، ژاپن
Credit: Shoko Takayasu, Bloomberg

استانداردهای سختگیرانه‌ی داخلی پاناسونیک و آزمایش‌های گوناگون روی محصولات تولیدی باعث شده تا از کاربردی و قابل اعتماد بودن آن‌ها اطمینان حاصل شود. این کیفیت محصولات هرچند با توجه به خط تولید در کشورهای گوناگون متفاوت است اما در مجموع می‌توان برای چندین سال استفاده‌ی بدون دغدغه روی محصولات پاناسونیک حساب باز کرد.

۲. امکانات زیاد

تلفن‌های پاناسونیک برای سلیقه‌ها و کاربری‌های بسیار گسترده، همان چیزی را که باید داشته باشند، دارند و این موضوع باعث شده تا در همه جا امکان استفاده از یک مدل تلفن پاناسونیک وجود داشته باشد. از دستگاه‌های بسیار ارزان و ساده‌ی خانگی و باسیم گرفته تا تلفن‌های بی‌سیم و حتی تلفن‌های کنفرانس و اداری، می‌توانید گزینه‌ی مطلوبی در میان محصولات پاناسونیک پیدا کنید.

۳. نوآوری

علاوه بر امکانات معمول، پاناسونیک اغلب نوآوری‌هایی کاربردی هم در محصولات خود می‌گنجاند تا یک سر و گردن از رقبای خود جلوتر باشد. هر یک از تلفن‌ها با توجه به زمان عرضه، قابلیتی کاربردی همراه خود دارند که می‌تواند فراتر از نیاز شما را پاسخ دهد. ازجمله‌ی این نوآوری‌ها می‌توان به کلیدهای اکو اشاره کرد که در بسیاری از تلفن‌های بی‌سیم مدرن این شرکت گنجانده شده است و به افزایش طول عمر باتری کمک می‌کند. دیگر قابلیت کاربردی تلفن‌های پاناسونیک Clear Voice نام دارد که برای انتقال مطلوب صدای تماس درنظر گرفته شده است.

حتما بخوانید
‏یلدای دیجی‌کالا برای همه ایران؛ از ویژه برنامه تا پیشنهادهای هیجان‌انگیز

نوآوری های پاناسونیک

۴. یکپارچگی فناوری

پاناسونیک در حال حاضر در بیش از ۱۴۰ کشور جهان محصولات خود را عرضه می‌کند و این گستردگی باعث شده است تا منابع آموزشی متنوعی برای محصولات این شرکت دردسترس باشد. تلفن‌های رومیزی پاناسونیک هم از این قاعده جدا نیستند و کاملا احساس استفاده از فناوری مشترک و به‌روز را برای کاربران در سراسر جهان فراهم می‌کنند.

۵. طراحی

این شرکت از طراحی ساده اما جذابی در محصولات خودش استفاده می‌کند که هم مدرن است و هم به محیط خانه و کار شخصیت می‌بخشد. در اغلب تلفن‌های رومیزی این شرکت، از رنگ‌بندی‌های تند خبری نیست و بدین ترتیب به‌خوبی با انواع طراحی داخلی و چیدمان هماهنگ می‌شوند. از طرفی چیدمان کلیدها هم به‌خوبی با ارگونومی بدن انسان سازگار است و در طول سال‌ها، بهینه‌تر هم شده است. در تلفن‌های پاناسونیک همه چیز درست همان جایی قرار دارد که انتظار دارید و کلیدهای مختلف به آسانی دردسترس هستند.

طراحی تلفن پاناسونیک

تلفن پاناسونیک به خوبی با طراحی و چیدمان گوناگون محیط خانه و اداره ست می‌شود.
Credit: Sound Vision

۶. خدمات پس از فروش

با توجه به همین گستردگی محصولات پاناسونیک، خدمات پس از فروش آن هم توسط شرکت‌های بسیاری ارائه می‌شود. بدین ترتیب حتی در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض، دغدغه‌ای برای تأمین قطعات آن یا دسترسی به سرویس‌دهنده‌ی خدمات وجود ندارد. در ایران هم بسیاری از شرکت‌ها به خدمات تعمیر ماشین‌های اداری پاناسونیک، ازجمله تلفن‌های آن مشغولند و می‌توان با اطمینان از چند سال کارکرد مداوم، نسبت به خرید اقدام کرد.

۷. قیمت به‌صرفه

نمی‌توان از یک محصول فناورمحور سخن گفت و قیمت آن را درنظر نگرفت. تلفن‌های پاناسونیک هرچند جزو ارزان‌ترین محصولات نیستند اما باز هم نسبت به دیگر برندهای شاخص در بازار، قیمت کاملا مناسبی دارند. از سویی چون کیفیت و طول عمر بالایی دارند، به گفته‌ی بسیاری از کاربران، ارزش خرید بالایی دارند.

حتما بخوانید
راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا

جمع‌بندی

تلفن‌های پاناسونیک، یکی از گزینه‌های اصلی برای خرید تلفن‌های رومیزی در سراسر جهان محسوب می‌شوند و این از کیفیت ساخت، امکانات و طراحی کاربردی و مقرون‌به‌صرفه بودن سرچشمه می‌گیرد. اغلب کاربران پس از بررسی و خرید یکی از تلفن‌های پاناسونیک متناسب با نیاز و بودجه‌ی خود و استفاده‌ی طولانی‌مدت، از آن رضایت دارند.

بدین ترتیب می‌توان از میان گزینه‌های متنوع این برند، به‌خوبی یکی را برای خرید انتخاب کرد و اطمینان داشت که سال‌ها کار خواهد کرد. با این وجود شاید کم‌تر به‌روز شدن طراحی و ساختار نرم‌افزاری چندان برای برخی کاربران خوشایند نباشد و آن‌ها را به تهیه‌ی برندهای دیگر سوق دهد.

برخی از تلفن‌های کاربردی و پرفروش پاناسونیک

تلفن پاناسونیک مدل KX-TSC11MX

مدل ‏ KX-TSC11MX ‎‏ یکی از کاربردی‌ترین تلفن‌های باسیم پاناسونیک است که با قیمت مناسب، انتخاب خوبی محسوب می‌شود. این تلفن دارای ابعاد ۲۰۰x150x96 میلی‌متر و وزن ۵۵۰ گرم است و امکان اتصال یک خط تلفن به آن وجود دارد. با توجه به قیمت، نمی‌توان برخی از قابلیت‌ها مانند کنفرانس، انتقال تماس و منشی را از مدل KX-TSC11MX انتظار داشت.

تلفن با سیم پاناسونیک مدل KX-TSC11MX

نمایشگر دستگاه هم دو خطی است و خوانش آسانی دارد. حافظه‌ی داخلی دستگاه امکان ذخیره‌ی ۵۰ شماره را دارد و از نمایش شماره‌ی تماس‌گیرنده (Caller ID) هم پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب اگر یک تلفن ساده و ارزان اما کاربردی و باکیفیت می‌خواهید، پاناسونیک مدل TSC11MX می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

تلفن پاناسونیک مدل KX-TS880MX

این مدل هم از تلفن‌های باسیم و ساده‌ی پاناسونیک محسوب می‌شود اما قیمت مناسب و طراحی مناسب آن در کنار رنگ‌بندی متنوع آن را به یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها تبدیل کرده است. نمایشگر بزرگ سه خطی با نمایش شماره تماس‌گیرنده، دفترچه تلفن با ذخیره تا ۱۰۰ مخاطب و شماره‌گیری سریع از ویژگی‌های مناسب این دستگاه است.

حتما بخوانید
۲۴ روش‌ درمان خانگی جوش صورت که واقعا جواب می‌دهند
تلفن پاناسونیک مدل KX-TS880MX

با وزن ۵۵۰ گرم و ابعاد ۲۲۰x172x93 میلی‌متر در مکان‌های گوناگونی می‌توان از این دستگاه استفاده کرد.

تلفن پاناسونیک مدل KX-TG6811

یکی از مدل‌های بسیار محبوب پاناسونیک، خانواده‌ی KX-TG68 است که طیف گسترده‌ای از سلیقه‌ها را با کاربری عالی پوشش می‌دهد. این خانواده شامل مدل‌های گوناگونی ازجمله KX-TG6811 و KX-TG6812 و KX-TG6821 است. مدل KX-TG6811 را شاید بتوان پرفروش‌ترین آن‌ها دانست. این محصول در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود که شامل یک گوشی خوش‌دست با پایه است. شارژدهی طولانی، نمایشگر با نور سفید پس‌زمینه و برد مناسب از ویژگی‌های این تلفن است.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

علاوه بر نمایشگر کلیدهای این گوشی هم دارای نور پس‌زمینه هستند و بنابراین کار با آن در تاریکی آسان است. به جز کیفیت مطلوب مکالمه با تلفن‌های پاناسونیک، این تلفن از فناوری Noise Reduction هم بهره می‌برد تا صداهای مزاحم محیط را هنگام مکالمه به حداقل برساند. ذخیره‌سازی ۱۰۰ مخاطب در دفترچه تلفن، امکان انتخاب از میان ۱۰ آهنگ مختلف برای زنگ تلفن و قابلیت نشان دادن تا ۵۰ شماره‌ی تماس گرفته شده هم از دیگر ویژگی‌های این تلفن بی‌سیم محسوب می‌شود.

تلفن پاناسونیک مدل KX-TGF310

از دیگر تلفن‌های پرکاربرد پاناسونیک می‌توان به مدل KX-TGF310 اشاره کرد که طراحی مدرن و شاخصی دارد. این محصول دارای امکان ذخیره تا ۱۰۰ شماره در دفترچه تلفن و شارژدهی تا ۱۷ ساعت را دارد. برد داخلی گوشی بی‌سیم ۵۰ متر و برد خارجی آن ۳۰۰ متر است. هرچند کیفیت صدای اغلب تلفن‌های پاناسونیک بسیار بالا و راضی‌کننده است اما این مدل با بهره‌گیری از ویژگی Clear Sound صدایی باز هم واضح‌تر را فراهم می‌کند که به‌ویژه برای تماس‌های کاری می‌تواند کاربردی باشد. نمایشگر بزرگ سه خطی، نور سفید پس‌زمینه و امکان تغییر زاویه صفحه نمایش تلفن از دیگر ویژگی‌های آن است.

حتما بخوانید
زندگی من، شغل من، شغل من: چگونه ده کولر گازی ساده به من کمک کرد تا موفق شوم
تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF310

یک قابلیت کاربردی گوشی هم امکان استفاده از حالت Do Not Disturb یا DND است که می‌توان تلفن را برای ساعت‌های خاصی مثلا شب و هنگام خواب، در حالت آرام قرار داد. اما حتی در این حالت هم امکان تعریف شماره‌های استثناء وجود دارد. پایه‌ی تلفن ۵۴۰ گرم و گوشی ۱۴۰ گرم وزن دارد. ابعاد گوشی هم ۴۸x30x168 میلی‌متر است و به آسانی و بدون خستگی در دست جای می‌گیرد و تا ۳۳۰ دقیقه شارژدهی دارد.

تلفن پاناسونیک مدل KX-TGF382

اگر یک تلفن شیک و کاربردی با قیمت مناسب، به‌ویژه برای محیط کاری نیاز دارید، تلفن پاناسونیک مدل KX-TGF382 می‌تواند انتخابی مطلوب برای شما باشد. این مجموعه از یک تلفن باسیم و دو گوشی بی‌سیم تشکیل شده است و نور سفید پس‌زمینه و نمایشگر بزرگ باعث جذابیت استفاده از آن شده است.

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF382

ویژگی نوآورانه‌ی Link-to-Cell پاناسونیک هم این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید دو تلفن هوشمند را از طریق بلوتوث به آن متصل کنید و تماس‌های خود را به کمک آن انجام دهید. امکان استفاده از تلفن حتی با قطع برق هم وجود دارد و می‌توان از آن برای Room Monitoring هم استفاده کرد.

تلفن پاناسونیک مدل KX-TGD530

این تلفن با وزن کلی ۶۰۰ گرم یکی از تلفن‌های بی‌سیم ارزان و پرکاربرد پاناسونیک به‌شمار می‌رود که دارای منشی تلفنی هم هست. یک گوشی و پایه با ابعاد ۹۰x120x130 میلی‌متر مجموعه‌ی دستگاه را تشکیل می‌دهند. قابلیت ذخیره‌ی ۱۰۰ شماره در دفترچه تلفن، نمایش شماره تماس‌گیرنده و ۱۵۰ شماره در بلک لیست از ویژگی‌های این تلفن است.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGD530

نور پس‌زمینه‌ی سفید هم به خوانایی آن کمک کرده و از خستگی چشم جلوگیری می‌کند. امکان اضافه کردن تا ۶ گوشی به این مجموعه وجود دارد و بین دو گوشی می‌توان ارتباط مستقیم برقرار کرد. منشی تلفنی دستگاه نیز قابلیت ذخیره‌ی ۱۷ تماس را داراست.

حتما بخوانید
راهنمای فارسی تلویزیون سامسونگ

تلفن پاناسونیک مدل KX-TG1233

اگر حاضر به هزینه کردن برای محصولی کلاسیک اما قدرتمند و کاربردی هستید، تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG1233 می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این محصول با وزن ۴۴۰ گرم دارای ابعاد ۱۸۰x110x90 میلی‌متر برای پایه و ابعاد ۱۵۰x50x30 برای گوشی است که به‌خوبی در دست جای می‌گیرد.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1233

داشتن کلیدهای شماره‌گیری روی پایه، پیغامگیر و برد زیاد از مزیت‌های این محصول قدیمی اما همچنان پرکاربرد پاناسونیک محسوب می‌شوند.

تلفن پاناسونیک KX-TG2361JXB

یکی از قدرتمندترین تلفن‌های کلاسیک پاناسونیک که از بسیاری جهات می‌توان آن را کامل دانست. نشانگر LED زنگ، امکان ذخیره تا ۵۰ مخاطب، کیفیت خوب تماس و برد مناسب تا ۵۰ متر در داخل و ۳۰۰ متر در خارج، از ویژگی‌های این تلفن است. این تلفن دارای منشی تلفنی نیز هست و می‌تواند ۱۶ پیام صوتی ۲ دقیقه‌ای را ضبط کند.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG2361JXB

با وجود آنکه از نخستین سری تولید این محصول سال‌های زیادی می‌گذرد و قیمت بالایی دارد اما همچنان گزینه‌ای مطلوب برای خریداران به‌شمار می‌رود که شاید این مورد را بتوان وابسته به کیفیت بالای ساخت و طول عمر زیاد آن دانست. در مجموع برای انتخاب یک تلفن رومیزی، پاناسونیک انتخاب مطلوبی به‌شمار می‌رود و با توجه به عوامل گوناگون نیاز شما را به‌خوبی تأمین خواهد کرد. نظر شما درباره‌ی تلفن‌های این برند چیست؟ اگر تجربه‌ای دارید می‌توانید در نظرات درمیان بگذارید.

پرسش‌های متداول درباره‌ی تلفن پاناسونیک

چرا تلفن‌های پاناسونیک این‌قدر محبوب هستند؟

کیفیت ساخت، طراحی و نوآوری و خدمات پس از فروش گسترده از مهم‌ترین دلایلی است که تلفن‌های پاناسونیک را به گزینه‌ای اصلی برای خانه و اداره تبدیل کرده است.

تلفن پاناسونیک برای خانه مناسب است یا اداره؟

تلفن‌های پاناسونیک گستره‌ی زیادی را دربر می‌گیرند بنابراین مشکلی در انتخاب مدل‌های مختلف برای خانه یا اداره نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید