معرفی برند های مطرح کولر گازی

معرفی برند های مطرح کولر گازی

عوامل بسیار زیادی در خرید کولر گازی مناسب، موثر می باشد و همچنین امروزه با بالا رفتن تنوع برند ها در بازار، انتخاب و خرید کولر گازی دشوار شده است. ما در این مطلب به برسی کامل ۴ برند مطرح کولر گازی می پردازیم. در این مطلب با برسی ویژگی های مهم، قیمت و … تصمیم گیری را برای شما راحت تر می کنیم.

کولر گازی ال جی

ال جی قطعا یکی از برند های محبوب است که توجه هر خریداری را به خود جلب می کند. کولر گازی ال جی جزء پرفروش ترین کولر ها قرار دارد که با کاهش مصرف انرژی ۷۳ درصدی از جمله کولر های کم مصرف به شمار می رود. در کنار این مصرف بهینه، سیستم اسپیلت ال جی با موتور های قدرتمند خود کارایی بالایی را عرضه می کند.
شرکت ال جی در ساخت اسپیلت های خود معمولا از انواع کمپرسور های روتاری، اسکرال و دارای کیت اینورتر استفاده می کند اما رایج ترین کمپرسور استفاده شده در این کولر گازی ها روتاری می باشند. همچنین گاز مبرد استفاده شده در این کولر گازی ها از دو نوع R22 و R410a می باشد. کولر گازی ال جی دارای مدل های مختلفی می باشد که میتوان به مدل های Art-cool، Next Fighting، Next Titan، next plus ll و titan big اشاره کرد. که هر یک دارای ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی می باشند و در هنگام خرید، خریدار با توجه به نیاز خود مدل مورد نظر را انتخاب می کند. در مدل های آرت کول، نکست فایتینگ و نکست تایتان از کمپرسور های دوگانه یا Dual inverter استفاده شده است، که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود همچنین سرعت موتور کنترل و دمای یکسانی فراهم شود. در کولر گازی های ال جی با استفاده از فن تعبیه شده، صدا های غیر ضروری کاهش پیدا کرده و کولر گازی با صدایی بسیار کم به عملکرد خود ادامه میدهد. قیمت کولر گازی ال جی با توجه به ویژگی های مختلف تعیین می شود.

حتما بخوانید
مقایسه‌ی دو مدل کتری برقی از برند شیائومی؛ طراحی ساده و شیک

 

کولر گازی ال جی - انتخاب سنتر

 

کولر گازی هایسنس

در ردیف دوم لیست کولر گازی های مطرح میتوانیم به کولر گازی هایسنس بپردازیم. شرکت هایسنس جزء ۱۰ تولید کننده بر لوازم خانگی در دنیا می باشد. کولر گازی های شرکت هایسنس از دهه ی ۱۳۸۰ به بازار ایران راه پیدا کردند و با توجه به زیبایی ظاهری و همچنین قیمت مناسب تر نسبت به دیگر برند ها، مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان ایرانی قرار گرفته است. کمپرسور های تعبیه شده در کولر گازی های هایسنس معمولا از نوع روتاری می باشند که قدرت بالایی در خنک کنندگی محیط دارند. از دیگر ویژگی های این کولر ها میتوان به فیلتر های قابل شستشو و عملکرد کم صدای آنها اشاره کرد. اکثر مدل های تولید شده ی کولر های گازی هایسنس دارای سیستم های سرمایشی و گرمایشی می باشند که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. کمپانی هایسنس با توجه به نیاز های بازار و مشتریان کولرگازی خود را تولید و به بازار عرضه می نماید به همین دلیل می توان در زمینه های مختلفی مانند اداری، تجاری و مسکونی در جهت تامین هوایی مطبوع از این سیستم ها استفاده نمود. به انواع مدل های کولر گازی میتوان به ایستاده، دیواری، پنجره ای و پرتابل اشاره نمود. برای اطلاع از قیمت کولر گازی هایسنس میتوانید به سایت انتخاب سنتر مراجعه کرده و علاوه بر برسی و مشاهده محصول، برای خرید بهتر با کارشناسان ما نیز تماس بگیرید.

 

کولر گازی هایسنس - انتخاب سنتر

 

کولر گازی گری

شرکت گری یکی از بزرگترین شرکت های تولید سیستم تهویه در جهان می باشد که در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد. از ویژگی های مهم این برند تنوع بالا در مدل ها می باشد که آن را به یکی از بهترین کولر گازی های شناخته شده در ایران تبدیل کرده است. بدنه ی این کولر گازی ها بسیار مستحکم می باشد و همچنین دارای مصرف برق بسیار کمی می باشند. از دیگر ویژگی های این برند کولر میتوان به تولید سرمایش و گرمایش فوق العاده و پنل های داخلی بسیار کم حجم که فضای کمی را اشغال می کنند اشاره کرد. کولر های گازی گری با طراحی زیبا و ساختاری قدرتمند و همچنین تنوع در مدل و ظرفیت های مختلف به عنوان یکی از بهترین کولر های گازی شناخته می شود.
کولر های گازی گری در اصل به دسته ی کولر گازی خانگی و اداری تقسیم میشوند که در ادامه با دیگر ویژگی های مطرح آن آشنا می شویم.

حتما بخوانید
8 مسائل همه دارای کنترل تلویزیون سامسونگ هستند - یادگیری حل آنها

• مصرف انرژی بهینه
• مجهز به سیستم wifi، سیستم عیب یابی خودکار، کنترل از راه دور بی سیم
• قابلیت گرمایش و سرمایش متناسب
• مجهز به سیستم تسویه هوا، فیلتر یون بو زدایی ، فیلترضد آلرژی
• داشتن سیستم رطوبت گیر برای جذب رطوبت منزل
• تنظیم خودکار وزش باد

برای اطلاع از قیمت کولر گازی گری میتوانید به سایت انتخاب سنتر مراجعه و محصول مورد نظر خود را برسی و انتخاب کنید.

 

کولر گازی گری - انتخاب سنتر

 

کولر گازی گرین

در آخر ما در مطلب برند های مطرح کولر گازی به برسی کولر های گرین می پردازیم. یکی از کولر های شناخته شده در بازار، کولر گازی گرین است که در مدل های مختلف در بازار یافت می شود. کولر گازی گرین با استفاده از تکنولوژی روز و همچنین مواد با کیفیت، این محصول جزو پر فروش ترین کولر های گازی محسوب می گردد. محصولات گرین با استفاده از استانداردهای بین المللی و مواد با کیفیت یکی از برند های عالی در میان کولرگازی ها بوده و ساخت کشور چین است.
مشخصات کولر گازی های گرین
مصرف انرژی :میزان مصرفی این محصول به دلیل داشتن کیت اینورتر بسیار کم است که برچسب انرژی آن A است.
سیستم سرمایشی و گرمایشی: کولر گازی گرین از سرعت سیستم سرمایشی بالایی برخوردار است به طوری که به محض روشن شدن کولر محیط را خنک نموده و در مدت زمان کم دمای اتاق را خنک می کند. این کولر دومنظوره استفاده میشود یعنی هم از سیستم سرمایشی و هم سیستم گرمایشی آن می توان بهره برد که این ویژگی به صرفه ی اقتصادی دارد.
سیستم sleep یا همان حالت خواب: با فعال کردن این سیستم در کولرگازی گرین، دیگر نیازی به چک کردن و یا افزایش درجه ی کولر نیست زیرا این سیستم به صورت خودکار هر یک ساعت دمای محیط را یک درجه افزایش می دهد.
فیلتر چندگانه: این کولر دارای فیلتر چند گانه است که با استفاده از این فیلتر هوا تصفیه شده و ذرات معلق و گرد و غبار از بین میرود و هوای مطبوع در محیط تولید میگردد.
هدایت باد کولر: با تنظیم پره ها حالت پره ها به سمت بالا و پایین حرکت می کند و با فعال کردن این حالت میتوان باد به صورت یکنواخت در محیط تولید میشود.
زمان بندی اتوماتیک: از ویژگی های بارز این محصول میتوان به تایمر یا زمان بندی آن اشاره کرد که با فعال کردن آن به صورت اتوماتیک امکان خاموش یا روشن شدن دستگاه بدون دخالت ما انجام می شود.
قیمت کولر گازی گرین با توجه با ویژگی های آن متنوع است. برای اطلاع از قیمت کولر گازی های گرین و دیگر برند ها میتوانید به سایت انتخاب سنتر مراجعه و با برسی مدل های مختلف، محصول خود را انتخاب کنید

حتما بخوانید
آنباکسینگ ترازوی هوشمند شیائومی مدل Mi Smart Scale 2

 

کولر گازی گرین - انتخاب سنتر

 

انتخاب سنتر به عنوان مرکز تخصصی فروش لوازم خانگی، جدیدترین مدل های کولرگازی را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر به فروش می رساند. قیمت ها به صورت روزانه بروزرسانی میشوند و شما خریداران محترم میتوانید جهت خرید بهتر و اطلاع از از قیمت ها و مقایسه قیمت نمایند گی های فروش در ایران قیمت کولر گازی مورد نظر را بررسی کرده و با رضایت بیشتر خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید