ترفندهای تلویزیون هوشمند سامسونگ

tv سامسونگحالت بازی را برای فعال سازی این وضعیت طی کنید. در میان ترفندهای تلویزیون هوشمند سامسونگ، امنیت هوشمند جزو بهترین قابلیت هاست. این احتمال وجود دارد که اسمارت تی وی شما در معرض حملات سایبری قرار داشته باشد. خطر ویروسی شدن هم همیشه وجود دارد و اصلا نباید آن را نادیده بگیرید. در چنین شرایطی قابلیت امنیت هوشمند به شما کمک می کند که تلویزیون خود را از هرگونه حمله سایبری و ویروسی حفظ کنید. به لطف این ترفند، دستگاه به صورت کامل اسکن می شود. آخرین مورد از ترفندهای تلویزیون هوشمند سامسونگ، به حالتی اشاره دارد که احتمالا اطلاعات زیادی در مورد آن ندارید. حالت مهمان یک منوی مخفی با گزینه های سفارشی را در اختیار شما قرار می دهد. در این منو می توانید حجم صدا را طوری که می خواهید تنظیم کنید. از حالت صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده کرده و به این ترتیب، حتی هزینه های خود را کاهش دهید.

قیمت تلویزیون سامسونگ Tu8000 55 دیجی کالا

samsung tvاین تلویزیونها عمر بالاتری نیز دارند و حتی گرمایی که از این تلویزیونها خارج میشود کمتر است. تلویزیونهای اولد OLED چیست؟ اولین تولیدکننده تکنولوژی OLED را به بازار عرضه کرد. برند ال جی بود تکنولوژی OLED با ال ای دی تفاوت بسیار گستردهای دارد و آن به خاطر وجود دیودهای جدا از هم به جای نور پس زمینه یکپارچه میباشد. در واقع در پنلهای OLED به گونه ای طراحی شده است که هر پیکسل به صورت مستقل و مجوز مجزا از یکدیگر عمل میکند. به گونه ای که همه پیکسلها با یکدیگر هماهنگ هستند در پنلهای اولد تصاویر با کیفیت عالی ارائه میشود و هر پیکسل به صورت مستقیم خاموش و روشن میشود. پنل AMOLED از آن دسته از پنلهای اولد محسوب میشود که در آن صفحه ترانزیستور باریکی در پنل پشتی وجود دارد. صفحه نمایش تلویزیون QLED چیست؟ اولین برند که این صفحه نمایش را تولید و عرضه کرد برند سامسونگ بود. برای اینکه از رقابت با تلویزیونهای اولد ال جی عقب نماند صفحه نمایشگر و پنلی با عنوان QLED به بازار عرضه کرد.

حتما بخوانید
بررسی ماشین لباس‌شویی کنوود؛ کیفیت بالا و طراحی شیک

تلویزیون سامسونگ اقساطی

همچنین این تلویزیون دارای فناوری Q-Symphony است که امکان اتصال همزمان و پخش هماهنگ صدا را بین تلویزیون و ساندبار به شما می دهد تا قدرت خروجی صدای بیشتر و بهتری را داشته باشید. تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ ۶۵AU8000 دارای قابلیت Sound Mirroring نیز می باشد که با استفاده از آن شما می توانید محتوای صوتی مورد نظر را که در تلفن همراه خود دارید از تلویزیون پخش کنید. ویژگی TV Sound to Mobile یک ویژگی جالب است که می توانید صدای تلویزیون را به موبایل خود منتقل کنید و بدون ایجاد هیچگونه مزاحمی ساعت ها به تماشای محتوای مورد علاقه خود بپردازید. در این تلویزیون جهت تنظیم خودکار صدا نسبت به محتوای در حال پخش از تکنولوژی Adaptive Sound استفاده شده است. تلویزیون هوشمند سامسونگ ۶۵AU8000 به سیستم عامل تایزن نسخه ششم مجهز شده است که امکانات هوشمند خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این تلویزیون از نرم افزار SmartThings سامسونگ پشتیبانی می کند که از این طریق می توانید توسط تلفن همراه هوشمندتان تلویزیون را مدیریت و کنترل کنید.

  1. دارای مرورگر وب
  2. به Connection and sharing و سپس Screencast بروید
  3. دارای قابلیت Tap View
  4. نحوه ثبت سفارش
  5. پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا
  6. نوشیدنی ساز – چای ساز
  7. دارای فناوری Digital Clean View
  8. کولر گازی ا جنرال

امروزه او اکثر گجتها همچون تلفنهای هوشمند، تبلتها و فبلتها را خریداری میکند، و به عنوان بنیانگذار شرکت اپل، برای او فرقی ندارد که از چه بِرَندی همراه با چه سیستم عاملی استفاده کند، زیرا او عاشق همه آنهاست. از آن سیستم عاملها (یا به عبارتی دیگر پلتفرمها) میتوان به اندروید، ای او اس و ویندوز فون، که در برندهایی همچون اچ تی سی، نوکیا، سامسونگ و اپل قابل استفاده میباشند نیز اشاره کرد. یکی از بازیهای مورد علاقه او تتریس (خانه سازی) است. که از آن بازی بدست آورده بود را نیز به نینتندو پاور ارسال کرد. اما آنها دیگر امتیازاتش را به نمایش نمیگذاشتند؛ بنابراین او شروع به ارسال امتیازاتش در زیر نوشتهای که برعکس نام خودش بود کرد: Evets Kainzow. ایالت کالیفرنیا نیز سقوط کرد. وقوع حادثه از آنجا شروع شد که هواپیما در حال بالا رفتن بود که ناگهان از کار میافتد، به سوی باند فرودگاه منعکس میشود، و به طرف یک خاک ریز نیز سقوط میکند.

حتما بخوانید
تلویزیون سامسونگ ساخت کجاست؟

تلویزیون ۵۵TU8300 سامسونگ برای صرفه جویی در مصرف انرژی مجهز به Auto Power Off بوده تا در صورت استفاده نکردن، خاموش شود. بهرمندی از Connect Share باعث شده تا بتوانید هارد اکسترنال و یو اس بی نسخه ۲.۰ را به آن وصل نموده و فیلم و سریال مورد علاقه خود را ببینید. پشتیبانی می کند. تلویزیون اسمارت سامسونگ ۵۵TU8300 از AirPlay 2 و برنامه SmartThings پشتیبانی می کند. جهت بهبود عملکرد گیمرها حالت Auto Game Mode نیز در این مدل گنجانده شده است. سیستم عامل استفاده شده در این تلویزیون، همان سیستم عامل انحصاری سامسونگ با ورژن جدید یعنی تایزن ۵.۵ می باشد. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با برخی ویژگی های گفته شده تلویزیون مدل TU8300 خواهیم داد. محتویات و سرویس های نشان داده شده در عکس ممکن است در مناطق جغرافیایی مختلف در دسترس نبوده یا بدون اطلاع تغییر کنند. سیستم عامل از جمله مواردی است که بسته به برند تولید کننده یا حتی مدل محصول، می تواند متفاوت باشد.

تلویزیون QLED روشنتر است.

ضمن اینکه تمام تلویزیونهای OLED که ما بررسی کردهایم، از کیفیت تصویر بسیار مشابهی برخوردار هستند. همهی این تلویزیونها در بررسیهای که ما انجام دادهایم امتیاز ۱۰ از ۱۰ را به دست آوردند. در میان تلویزیونهای مختلف OLED تفاوتهایی وجود دارد اما تفاوتهای آنها تقریباً به اندازهی تفاوتهای میان سریهای مختلف تلویزیونهای QLED قابل توجه نیستند. تلویزیون OLED دارای کنتراست بهتری است و از سطح رنگ مشکی عمیقتری برخوردار است. تلویزیونهای QLED و LCD حتی در بهترین نوع آنها که دارای موثرترین آرایهی Local Dimming هستند نیز مقداری نور را از بین میبرند که باعث میشود سطح رنگ مشکی، در اطراف بخشهای روشن بیشتر خاکستری شود. تلویزیون QLED روشنتر است. درخشانترین تلویزیونهای QLED و LCD میتوانند درخشانتر از هر مدل OLED باشند که این یک مزیت خاص در اتاقهای روشن و با محتوای HDR است. تلویزیون OLED از یکنواختی و زاویه دید بهتری برخوردار است. با نمایشگرهای مبتنی بر LCD، قسمتهای مختلف صفحه نمایش میتوانند همیشه درخشانتر از سایر قسمتها به نظر برسند و ساختار نور پس زمینه نیز میتواند در برخی از محتوا قابل مشاهده باشند.

حتما بخوانید
کولر گازی مبانی توضیح داده شده است

کنتراست (contrast) پارامتری است که تفاوت میان بیشترین میزان روشنایی رنگ سفید و کمترین میزان روشنایی رنگ سیاه تعریف قیمت تلویزیون سامسونگ میشود. بهعبارت دیگر کنتراست تفاوت درخشندگی رنگ در اشیاست که باعث تمایز آنها از یکدیگر در تصاویر میشود. هرچقدر کنتراست تصاویر بیشتر باشد کیفیت تصویر تلویزیون بیشتر خواهد بود. کنتراست را میتوان معیاری برای دیدن رنگ واقعی تصاویر دانست. شایان ذکر است تنظیم کنتراست تلویزیون یکی از گزینههای احتمالی کمنور شدن صفحه تلویزیون است که باید بررسی شود. یکی دیگر از مواردی که برای یافتن علت کمنور شدن صفحه تلویزیون باید به آن توجه کرد کابلهای آن است. کیفیت کابلهای تلویزیون اهمیت زیادی دارد که با بررسی کیفیت کابلهای تلویزیون و اطمینان از سالم بودن آنها، میتوان عملکرد و عمر تلویزیون را افزایش داد. در بیشتر تلویزیونهای هوشمند معروف بازار تنظیمات صرفه جویی در انرژی (Energy Saving) وجود دارد که از ویژگیهای این گزینه میتوان به تنظیمشدن خودکار با نور محیط اشاره کرد. بنابراین گزینۀ Energy Saving یکی از مواردی است که برای یافتن علت کمنور شدن صفحۀ تلویزیون باید بررسی کرد.

این قابلیت پیش تر تنها در تلویزیون های گران قیمت سری Q سامسونگ در دسترس قرار داشت. این تلویزیون دارای قابلیت Tap View است و شما می توانید خیلی راحت محتوای داخل موبایل هوشمند خود را روی تلویزیون تنها با لمس یک گزینه پخش نمایید. همچنین به کمک DLNA می توانید محتوای مورد علاقه خود را در شبکه خانگی خود از دستگاه های دیگر روی تلویزیون پخش نمایید. یکی از ویژگی های بسیار خوبی که سامسونگ به تلویزیون های هوشمند خود اضافه نموده قابلیت Remote Access است. طراحی تلویزیون کریستال سامسونگ TU8000 سایز ۸۵ اینچ بسیار خوب است و از طراحی جدید و بدون حاشیه سامسونگ یعنی New Bezel-less برخوردار است. سه طرف صفحه نمایش این تلویزیون حاشیه های بسیار باریکی دارند و باعث می شوند تا شما روی تصویر متمرکز شده و از تماشای تلویزیون لذت بیشتری ببرید. همچنین پشت پایه های این تلویزیون نیز شیاری برای عبور کابل های متصل به تلویزیون قرار داده شده است تا بتوانید کابل ها را پشت تلویزیون مخفی و
مرتب نمایید.

حتما بخوانید
این مقاله بحث برانگیز را بخوانید و درباره تلویزیون سامسونگ ال جی بیاموزید

در ماه ژوئن همان سال دفتر شرکت به پالو آلتو، کالیفرنیا منتقل شد. فیسبوک نخستین سرمایهگذاری خود را از پیتر تیل، یکی از بنیانگذاران پیپل دریافت کرد. این دامنه اینترنتی به قیمت ۲۰۰٫۰۰۰ دلار خریداری شد. در ماه مه سال ۲۰۰۵، شرکت اکسل پارتنرز ۱۲/۷ میلیون دلار و جیم بریر ۱ میلیون دلار در این وبگاه سرمایهگذاری کردند. عضویت در فیسبوک که در ابتدا محدود به دانشگاهها و دبیرستانهای آمریکا و اروپا بود، بهتدریج از ماه سپتامبر سال ۲۰۰۶ برای همه میسر شد. در سال ۲۰۰۶ شرکتهایی مانند یاهو! و گوگل پیشنهادهایی برای خرید این وبگاه دادند که توسط مارک زاکربرگ رد شدند. با این حال شرکت مایکروسافت توانست ۱/۶٪ از سهام این وبگاه بههمراه حق ویژه تبلیغ در آن را به قیمت ۲۵۰٫۰۰۰ دلار بخرد. و مجله انترتینمنت ویکلی نیز آن را در صدر لیست بهترینهای دهه قرار داد. در ماه مه سال ۲۰۱۲ میلادی این شبکه اجتماعی سهام خود را برای فروش در بازار نزدک قرار داد و به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد.

  • ایت کی (۸k)
  • او ال ای دی (OLED)
  • نسل هشتم
  • ماشین لباسشویی
  • افرالند – ۹ ماه پیش

فناوری Screen Mirror که در Tap View قرار داده شده است بهراحتی این کار را انجام میدهد. کافی است این گزینه را فعال کنید و فیلم، عکس، و موزیک خود را از طریق تلویزیون پخش کنید. شما میتوانید هم موبایلهای هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و هم سایر دستگاهها را از جمله دستگاههای ISO. فناوری Air play 2 امکان اتصال موبایلهای اپل را هم به شما میدهد. این ویژگی بینهایت جذاب امروزه سرو صدای زیادی برپا کرده است. اگر لوازمی در منزلتان دارید که آنها نیز از SmartThings پشتیبانی میکنند. آنها را از طریق اتصال شبکه به تلویزیون متصل کنید و با ریموت تلویزیون مدیریتشان کنید. تنظمیات نور چراغها، کنترل روند شستشوی ماشین لباسشوئی و ماشین ظرفشوئی و چک کردن درب و پنجرهها از راه دور جذاب و کاربردی هستند. حتی میتوانید از ریموت استفاده نکنید و به کمک دستورات صوتی به الکسا بگویید تا یاریتان کنید. ویژگی بسیار جالب دیگر که این مدل را محبوب کرده است حالت گالری یا Ambient mode است.

حتما بخوانید
نظرات برتر Tv سامسونگ!

دیدگاهتان را بنویسید