نظرات برتر Tv سامسونگ!

samsung tvتکنولوژی UHD Dimming چیست؟ یکی از مشکلاتی که شاید در برخی از تلویزیون ها متوجه آن شده باشید، تماشای تصاویر تاریک با هاله ای از روشنایی یا عدم امکان نمایش درست رنگ مشکی است. شرکت سامسونگ برای نمایش بهتر تصاویر در TU8300 از تکنولوژی UHD Dimming استفاده می کند. این ویژگی که در تلویزیون های ۲۰۱۹ سامسونگ نیز شاهد آن بودیم جهت تنظیم روشنایی تصویر مورد استفاده قرار می گیرد. تلویزیون سامسونگ کریستال TU8300 نیز دارای این تکنولوژی است. نحوه عملکرد تکنولوژی UHD Dimming به این صورت است که بطور نرم افزاری صفحه تلویزیون به قسمت های کوچکتری تقسیم خواهد شد. سپس روشنایی هر بخش جداگانه مورد بررسی قرار می گیرد و این کار توسط پردازشگر Crystal Processor 4K انجام خواهد شد. روشنایی هر ناحیه نسبت به محتوای در حال نمایش در هر صحنه تنظیم می شود. در نتیجه شاهد درخشندگی بیشتر نقاط نورانی و سیاهی عمیق تر نقاط تاریک در تلویزیون هوشمند سامسونگ ۵۵TU8300 هستیم.

  • سیستم هوشمند Far-Field Voice Interaction برای اجرای فرمانهای صوتی
  • برخورداری از فناوری Samsung Connect Share
  • عدم برخورداری مدل TU7072 از فناوری Connect share
  • تکنولوژی ۴K Upscaling برای افزایش رزولوشن تصاویر به ۴K

قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کرهاین تکنولوژی توانایی تولید یک میلیارد رنگ را داراست. شرکت سامسونگ از تکنولوژی های، Mega Contrast، UHD Dimming و Contrast Enhancer برای تنظیم و بهبود کنتراست تصویر در تلویزیون ۵۰AU8000 استفاده کرده است. این تلویزیون دارای پردازنده کریستالی Crystal Processor 4K می باشد که از قابلیت های خوبی برخوردار است. این پردازنده به کمک تکنولوژی ۴K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت فورکی به نمایش خواهد گذاشت. تمام جزئیات تصویر را در اختیار داشته باشید. با وجود تکنولوژی Motion Xcelerator لرزش ها کاهش می یابد و تصاویر شفاف و روان نمایش داده خواهند شد. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با tv سامسونگ وب سایت خود باشید. همچنین این تلویزیون دارای حالت های Film Mode و Natural Mode نیز می باشد. این تلویزیون مجهز به ویژگی Brightness Detection جهت تشخیص نور محیط می باشد. کیفیت صدای تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ AU8000 خوب است. سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ ۵۰AU8000 دو کاناله است و از دو بلندگوی ۱۰ واتی تشکیل شده است که توان خروجی صدا ۲۰ وات را ارائه میدهد.

حتما بخوانید
رییس هیأت مدیره سامسونگ در سن ۷۸ سالگی درگذشت

قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالا تغییر تلویزیون سامسونگ شما|آیا با تلویزیون سامسونگ اسمارت مشکل دارید؟ بیا حرف بزنیم}

مورد نخست اینکه منبع تلویزیون خود را درست انتخاب کنید. وقتی دستگاه شما به تلویزیون شما متصل است، باید منبع تلویزیون را روی همان پورتی تنظیم کنید که دستگاه را به آن وصل کردهاید. به عنوان مثال، اگر ایکس باکس خود را به پورتی با عنوان HDMI 1 در پشت تلویزیون وصل کرده اید، باید منبع تلویزیون خود را روی HDMI 1 تنظیم کنید. نکته دیگر اینکه در صورت مواجهه با مشکل، کابل HDMI را جدا کرده و دوباره وصل کنید. اگر باز هم مشکل ادامه داشت، کابل را در پورت دیگری امتحان کنید. فراموش نکنید که منبع جدیدی را انتخاب کنید. اگر دستگاه وصل شده، در پورت دیگر کار می کند، احتمالا ایراد مربوط به پورت قبلی است و باید تعمیر شود. اما اگر دستگاه شما در پورت جدید هم کار نکند کابل HDMI دیگری را امتحان کنید. یک دستگاه خارجی دیگر را وصل کنید تا ببینید آیا کار می کند یا خیر. اگر دستگاه جدید کار می کند، مشکل از دستگاه اصلی است. اگر هر دو دستگاه کار نمی کنند و تمام مراحل دیگر تکمیل شده است، تلویزیون نیاز به سرویس دارد. برای دریافت خدمات باید با تکنسین تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید. چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار تلویزیون زودکمک استفاده کرد؟ Click here to cancel reply. سلام دوست عزیز. به لیست کانال ها رجوع کنید سپس گزینه ادیت یا ویرایش رو انتخاب کنید بعد از آن اقدام به مرتب سازی کانال ها نمایید.

حتما بخوانید
راهنمای خرید جهیزیه از دیجی‌کالا؛ خانه‌ی بختت را آنلاین بچین

در چنین شرایطی بهتر است برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، تلویزیون را در منزل تعمیر کنید. زودکمک با تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل، چنین مسائلی را به حداقل رسانده و کیفیت و سرعت تعمیرات تلویزیون را افزایش داده است. به این ترتیب دیگر نیازی به جابجا کردن دستگاه نیست. پس از ثبت درخواست تعمیر تلویزیون در اپلیکیشن یا وب سایت زودکمک، مجرب ترین تعمیرکاران تلویزیون به آدرس شما آمده و ضمن بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه، قطعات آسیب دیده آن را ترمیم یا تعویض می کنند. قیمت تعمیر تلویزیون، با توجه به نوع آسیب دیدگی این دستگاه و شدت خرابی قطعات آن متفاوت است. درواقع تا وقتی که تلویزیون به صورت کامل عیب یابی نشود، نمی توان در مورد هزینه تعمیرات آن نظر قطعی داد. حتی نوع قطعه آسیب دیده هم در تعیین هزینه تعمیر تلویزیون تاثیرگذار است. مثلا اگر پنل شکسته باشد، باید مبلغی تقریبا معادل قیمت یک تلویزیون جدید، برای تعویض این قطعه هزینه کنید!

تلویزیون سامسونگ اولدتجربه بازی کردن در تلویزیون های سامسونگ عالی است. سامسونگ RU7100 کیفیت بالای تصاویر خود را به کمک تکنولوژی های پیشرفته و یک موتور پردازشگر چهار هسته ای قدرتمند تولید میکند. موتور پردازشگر تصویر یا UHD Processor صحنه ها و رنگ ها را با وضوح و کیفیت بسیار خوبی به نمایش میگذارد. این پردازشگر تصویر صحنه را پردازش کرده و تصاویر طبیعی و واقعی را در صفحه نمایش ال ای دی تلویزیون سامسونگ ۵۵RU7100 نمایش میدهد. این پردازنده به کمک تکنولوژی هایی که برای بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون به کار رفته است کیفیت تصاویر را ارتقا میدهد. در نهایت شما شاهد تصاویری واقعی و شفاف با کنتراست بالا و کیفیت فوق العاده ای خواهید بود. تلویزیون RU7100 سامسونگ با بهره مندی از تکنولوژی UHD Dimming موجب نشان دادن جزییات تصویر به شما خواهد شد. تکنولوژی UHD Dimming تصاویر و صحنه ها را به قسمت های کوچکی تقسیم میکند و به صورت جداگانه به پردازش آنها می پردازد.

حتما بخوانید
چگونه کولر گازی من را به یک فروشنده بهتر تبدیل کرد

تلویزیون AU7000 از درگاههای ارتباطی کمتری نسبت به AU8000 برخوردار بوده و کاربر قادر است تنها از سه درگاه HDMI و یک درگاه USB بهرهمند شود، که این مقدار کم USB شاید گاهی اوقات کاربر را با مشکل مواجه کند. البته قلب تپنده این تلویزیون Crystal Processor 4K بوده که قادر است به کمک صفحه نمایش کریستالی آن تصاویر خوب
ی را به نمایش بگذارد. در کل میتوان گفت تلویزیون سامسونگ AU7000 یکی از مدلهای مناسب جهت تماشای فیلم و استفادههای روزمره بوده ولی اگر توانایی پرداخت هزینه بیشتری را دارید به شما توصیه میکنم نیم نگاهی به مدل AU8000 داشته باشید. تلویزیون TU7000 محصولی با کیفیت از کمپانی سامسونگ است که دارای کیفیت تصویر مطلوب و بسیار عالی است. همچنین سامسونگ در این تلویزیون از پردازنده Crystal 4K پشتیبانی کرده که تأخیر در ورودی آن بسیار عالی بوده؛ این پردازنده در حالت بازی میتواند عملکرد فوقالعادهای را از خودش نشان دهد. و صحنههای سریع را با تأخیر ورودی ۱۰.۲ میلیثانیه بر روی نمایشگر به تصویر بکشد که در نوع خودش بینظیر است.

تلویزیون سامسونگ ال ای دی

سامسونگ تلویزیون های خود را در دو نوع تختهای و منحنی طراحی نموده تا برای سلیقههای متنوع نیز کاربرد داشته باشند. از پنلهایی که سامسونگ در ساخت تلویزیونهای خود از آن استفاده مینماید میتوان به AV و QLED اشاره نمود. عمر بالای قطعات تلویزیون های سامسونگ باعث میشود که برای مدت طولانی بتوانید از آنها استفاده نمایید. تلویزیون های سامسونگ که مجهز به پنل AV هستند کیفیت تصویر بسیار مطلوبی را ایجاد میکنند. هر کدام از برندها به سیستم عامل خاصی مجهز هستند و هر کدام سیستم عامل مخصوص به خود را دارند در واقع سیستم عامل تایزن جزو سیستم عاملهای توسعه یافته سامسونگ محسوب میشود این سیستم عامل امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار میدهد اما نحوهی عملکرد سیستم عامل تایزن در تلویزیون سامسونگ چگونه است؟ سامسونگ جزو کمپانیهای بسیار موفقی است که در زمینههای متفاوت توانسته موفقیتهای بسیاری را کسب نماید که از مهمترین آنها میتوان به ساخت و تولید تلویزیون اشاره نمود. تی وی های سامسونگ از لحاظ کیفیت تصویر بسیار رضایت بخش هستند و از لحاظ طراحی نیز بسیار چشم نواز و جذاب میباشند اما تلویزیون QLED سامسونگ چیست؟

حتما بخوانید
معرفی یخچال‌ سری گالری اسنوا

محصول را به خوبی آزمایش کنید.

کالاچی بانه به شما کمک می کند برای خرید تلویزیون اصل مواردی را در نظر بگیرد. برای خرید تلویزیون Samsung اصل در بانه باید به ظاهر و مشخصات تلویزیون توجه کنید. به این صورت که ابتدا مدل تلویزیون را در سایت اصلی مشاهده کنید و مشخصات را با محصول در حال خرید تطابق دهید. همچنین بارکد کارتن و ریموت و پایه ها همراه با تلویزیون باید یکی باشد زیرا هر محصولی با یک شناسه بخصوص تولید و عرضه می گردد. سری ساخت را در نظر داشته باشید و قبل از خرید تلویزیون حتما درست آن را تست کنید. برای خرید تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ کلیک کنید. با قرار دادن تصاویر با کیفیت و بالا بردن ولوم تلویزیون, خرید تلویزیون سامسونگ سری TU8500 محصول را به خوبی آزمایش کنید. سایت کالاچی بانه تمام این موارد را در نظر می گیرد و جدا از اینها تلویزیون را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کند تا کاربر با خیال راحت نسبت به خرید تلویزیون های سامسونگ اقدام نمایید. به جرات می توان گفت تماشا کردن تصاویر در تلویزیون سامسونگ مرزهای جذابیت و کیفیت را جابه جا می کند.

JavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. TU7000 یکی از تلویزیون های جدید سامسونگ است که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده است. این تلویزیون در سایزهای مختلفی تولید شده است و ما در این بخش به معرفی تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ TU7000 میپردازیم. تلویزیون ۵۵TU7000 از جدیدترین تلویزیون های سامسونگ و جزو سری ۷ آن است. تلویزیون سامسونگ TU7000 سایز ۵۵ اینچ به واسطه داشتن صفحه نمایش کریستالی کیفیت تصویر بهتری را نسبت به تلویزیون های LED معمولی ارائه میدهد. این تلویزیون از کیفیت تصویر ۴K UHD پشتیبانی میکند و تصاویر فورکی را با بالاترین کیفیت به نمایش میگذارد. TU7000 سامسونگ از فناوری HDR با فرمت های HLG و HDR10 Plus پشتیبانی میکند. تلویزیون کریستال سامسونگ ۵۵TU7000 از پردازنده قدرتمند تصویر Crystal Processor 4K برخوردار است و با ارتقا کیفیت تصویر و بهبود رنگها، تصاویر صاف و شفافی را ارائه میدهد.

  • پردازنده Quad Core برای اقتصادیهای قدیمیتر
  • دکمه «صفحه اصلی» را روی کنترل از راه دور فشار دهید
  • PQI یا شاخص کیفیت تصویر ۹۰۰
  • فناوری Tap View
  • خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
حتما بخوانید
پیامدها شکست به تلویزیون سامسونگ هنگام راه‌اندازی آنچه تبلیغ می‌کنید

به کمک تکنولوژیهای Dolby Digital Plus و Multi room Link صداهایی خالص و گوشنواز تولید و پخش میشود. تکنولوژی Dialog Enhancement گفتگوهای پخش شده در محتوا را بسته به فراز و نشیب آن تنظیم میکند تا همیشه صدایی که به گوش میرسد یکنواخت و گوشنواز باشد. به کمک تکنولوژی Clear Voice III صداهای بدون کیفیت و نویزدار نیز تقویت میشود. به این ترتیب سطح بهتری از صدا به گوش شما میرسد. شما در تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ TU8500 این حق انتخاب را دارید که صدا را متناسب با محتوا تغییر بدهید. بدین ترتیب بسته به نوع محتوا میتوانید حالت صدای Sport، News، Game، Music، Cinema یا حالت صدای Standard انتخاب کنید. از ویژگیهای مهمی که اینروزها در خرید تلویزیون همه به آن توجه دارند این است که آیا تلویزیون هوشمند است. بله تلویزیون سامسونگ ۵۵TU8500 نیز هوشمند است. اما هوشمند بودن به چه معنی است؟ امروزه پشتیبانی از سیستم عاملها را در تلویزیونهای مدرن قرار میدهند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه مولودی مال بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید