زمان را هدر ندهید! ۵ اطلاعات برای شروع قیمت تلویزیون سامسونگ ۴۳

  • تکنولوژی HDR و پشتیبانی از فرمت های HDR 10+ و HLG
  • طول عمر آنها زیاد است
  • قابلیت Gallery و استفاده از تلویزیون به عنوان قاب عکس
  • مدل TU7172
  • دارای قابلیت خاموش شدن خودکار

فناوری Dolby digital plus که تلویزیون crystal Au7000 به آن مجهز شده، صدای خروجی را بهبود میبخشد و محیط را سرشار از صدایهای رسا و شفاف میکند. پارسال قابلیت Q-Symphony تنها در تلویزیون های بالارده سامسونگ حضور داشت، اما در سال ۲۰۲۱ سامسونگ در تلویزیون های پایین رده خود هم دست به نوآوری زده و قابلیت های کاربردی و با عملکر عالی را جای داده است. کیو سمفونی یک قابلیت صوتی است، که می تواند سیستم صوتی و تلویزیون را به هم متصل کند و بدون اینکه صدای تلویزیون قطع شود هم صدای سیستم صوتی و هم صدای تلویزیون در اتاق جریان پیدا کند. با وجود این قابلیت توان خروجی صوتی دستگاه چند برابر شده و کیفیت آن هم بیشتر از قبل خواهد شد. سیستم عامل تایزن مهمترین پلتفرم تلویزیون سامسونگ مدل AU7000 سال ۲۰۲۱ است. این سیستم عامل در همه تلویزیون سامسونگ حضور دارد و نقش مهمی را جهت تعامل بیشتر و راحت تر بر عهده گرفته است. سیستم عامل تایزن از برنامه های متعددی پشتیبانی میکند.

  • کابل آداپتور را به پورت شارژ تلفن همراه خود متصل کنید
  • پشتیبانی از دستیار صوتی Bixby برای ارسال فرامین صوتی
  • پشتیبانی از Analog Tuner
  • خاموش و روشن شدن دستگاه
  • سیستم عامل تایزن Tizen

منظور از کنتراست نسبتی بین بیشترین میزان روشنایی رنگ سفید با کمترین میزان روشنایی رنگ سیاه است. درواقع کنتراست تاثیری مستقیمی بر روی کیفیت عکس در تلویزیون که مهمترین چیز میباشد دارد.به همین دلیل تلویزیونهای سامسونگ نسبت به تلویزیونهای ال جی رنگها را طبیعیتر و زندهتر نشان میدهند. البته ال جی در طراحی و تولید تلویزیونهای OLED کنتراست بالا را لحاظ کرده ولی به پیشنهاد میرسد باز هم تلویزیونهای سامسونگ در این مورد کمی جلوتر از تلویزیونهای ال جی هستند. اگر کنتراست بالای تلویزیون اهمیت ویژهای برای شما دارد با پرفروشترین مدلهای تلویزیون سامسونگ آشنا بشوید.این سوال برای خیلی از کاربران وجود دارد که هزینه تلویزیون سامسونگ بیش میباشد یا ال جی؟ نمیتوان گفت که هزینه کدام ۱ از این تلویزیونها بیش میباشد چراکه هزینه هر ۱ از تلویزیونهای سامسونگ و ال جی مناسب با امکانات و ویژگیهایی که دارند برآورد میشود. برای مثال ۱ تلویزیون ۳ بعدی سامسونگ از ۱ تلویزیون معمولی ال جی گرانتر میباشد. برای این که بتوانید مناسب با نیاز و بودجهای که دارید ۱ تلویزیون متناسب خریداری نمایید به شما نظر میکنیم که مطلب “راهنمای خرید تلویزیون ارزان قیمت” را مطالعه نمایید.

حتما بخوانید
[گالری عکس] میز عسلی لوتوس؛ تلفیق آباژور و میز با سبکی مدرن کلاسیک

تلویزیون سامسونگ

گارانتی و خدمات پس از فروش پای ثابت معامله در فروشگاه اینترنتی کالاچی بانه است. می توان ادعا کرد که تلویزیون های سامسونگ از لحاظ کیفیت و کارایی حرف اول را می زنند. اما این فقط قسمتی از قضیه است! طرف دیگر را قیمت مناسب و طول عمر آن تکمیل می کند. پس وقت را تلف نکنید و برای خرید تلویزیون های این برند اقدام کنید. فروشگاه های زیادی به خرید و فروش تلویزیون مشغول هستند اما قطعا فروشگاه های کمی دارای شرایط ویژه فروش با قیمت مناسب هستند. اگر به دنبال شماره تلفن خرید تلویزیون سامسونگ می گردید ما اینجا هستیم. از طریق شماره های موجود در وب سایت کالاچی بانه با ما تماس بگیرید و با شرح مساحت و وجه در نظر گرفته برای خرید تلویزیون مورد نظر, moloudi mall بهترین گزینه را دریافت کنید. همچنین می توانید از طریق فضای مجازی همچون واتساپ با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و قبل از خرید تلویزیون, moloudimall عکس ها و مشخصات آن را مشاهده و بررسی کنید.

به عبارت دیگر صفحه نمایشهای با کیفیت فول اچ دی از دو میلیون پیکسل تشکیل شده اند. تشکیل شده است، در حالیکه یک تلویزیون ۴K حدود ۸ میلیون پیکسل (۳۸۴۰ x 2160) دارد.بنابراین رزولوشن تلویزیون۴K حدود چهاربرابر بیشتر از تلویزیون FULL HD می باشد. تلویزیون های جدید ۸k با رزولوشن ۴۳۲۰ x 7680 می تواند جزئیات بیشتری را در هنگام تماشای یک محتوا در اختیار شما قرار دهد.در واقع کیفیت ۸k جدیدترین و بهترین وضوح تصویر را دارد. در حال حاضر تلویزیونهای که به صفحه نمایش ۸k مجهز شده اند از قیمت بالاتری نسبت به تلویزیون های ۴k برخوردار هستند. به طور کلی تلویزیون های سامسونگ در ایران بر پایه ی ۳ فناوری عرضه می شوند . تلویزیون های LCD که قدیمی ترین فناوری سامسونگ محسوب می شوند. برای اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون به چند پورت نیاز است؟ اگر به دنبال تلویزیونی هستید که بتوانید با گوشی به آن وصل شوید و یا علاقه مند به وب گردی با تلویزیون خود هستید،اسمارت تی وی های سامسونگ پیشنهاد ما به شما است. تلویزیون با گارانتی بخریم یا بدون گارانتی؟ تلویزیون سامسونگ اقساطی از کجا بخرم ؟ فروشگاه نمایندگی سامسونگ ، امکان خرید نقدی و اقساطی تلویزیون های سامسونگ را برای مشتریان فراهم کرده است. از طرفی امکان خرید نقدی تلویزیون های سامسونگ در شعب هروی، سعادت آباد و ونک نمایندگی رسمی سامسونگ وجود دارد. بالاتر از میدان ونک.

حتما بخوانید
راهنمای کنترل تلویزیون سامسونگ

تلویزیون QLED سامسونگ در مقایسه با مدلهای دیگر به فناوری Quantum Dot مجهز شده است که نقطهی عطف آنها محسوب میشود و از مهمترین وجه تمایز این تلویزیون با سایر تلویزیونهای معمولی دیگر همان فناوری کوانتوم دات میباشد اما عملکرد فناوری کوانتوم دات چگونه است؟ در واقع این فناوری لایهای از ذرات ریز را شامل میشود که میتوانند بیش از یک میلیارد رنگ را منعکس کنند و به صورت غنیتری رنگها را به نمایش میگذارند. تلویزیونهای QLED به مراتب کیفیت تصویر بسیار بالاتری را نسبت به تلویزیونهای معمولی ارائه میدهند. نور پس زمینه در بخش روشنایی میتواند نقش تعیین کنندهای را ایفا سازد و تلویزیونهایی که دارای روشنایی بالایی هستند قطعا دارای نور پسزمینه LED هستند. قیمت تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲ با توجه به آنکه دارای تنوع زیادی هستند در یک رنج کاملا متفاوت میباشند در واقع این تلویزیونها را میتوان تلویزیونهای تکامل یافته معرفی کرد. سامسونگ جهت کدگذاری مدلهای خود در سال ۲۰۲۲ از حروف A استفاده نمود. OLED شاهد هستیم و سامسونگ برای رقابت با تلویزیونهای اولد ال جی آن را تولید نموده است و میتوانند جایگزینی مناسب برای تلویزیونهای اولد معمولی باشند. تلویزیونهای کریستالی سامسونگ جزو محبوب ترین مدلهای این برند شناخته میشوند این تلویزیونها در واقع همان مدلهای LED معمولی میباشند. سامسونگ هنوز مدلهای ۲۰۲۲ خود را معرفی نکرده است و نمیتوانیم ذکر کنیم که سامسونگ چه تغییراتی را در مدلهای خود ایجاد کرده است
اما انتظار میرود که قابلیتهای سال گذشته بهینهتر شده باشند.

خرید تلویزیون سامسونگ

شما میتوانید در همان قسمت تنظیمات با انتخاب آیتم مرتب سازی کانالها به لیست انتخابی کانالها نظم دهید. تنظیمات انجام شده برای کانال یابی گیرنده دیجیتال سامسونگ سری ۶ همانند مراحل انجام شده در قسمت قبلی است. در این حالت نیز با ورود به منوی تنظیمات و دسترسی به پنجره کانال یابی تلویزیون به راحتی میتوانید بصورت دستی و اتوماتیک شبکههای مدنظرتان را پیدا و ذخیره کنید. پروسه تنظیم تنظیم کانال تلویزیون سامسونگ در سریهای قبل از ۶ مثل ۴و ۵ و بعد از ۶ مثل تنظیمات تلویزیون سامسونگ سری ۷ به همین شکل بعد از نصب آنتن و با تنظیمات گیرنده قابل انجام است. نحوه تنظیمات گیرنده دیجیتال و کانال یابی در تلویزیونهای غیر هوشمند سامسونگ در همه مدلها با دسترسی به تنظیمات اصلی دستگاه بصورت زیر آموزش داده شده است. دکمه منو را از ریموت کنترل فشار دهید. کلمه Channel را در فهرست انتخاب کنید. برنامه کانال یابی خودکار یا تنظیم خودکار را انتخاب کنید.

حتما بخوانید
سامسونگ و یکه‌تازی در بازار لوازم‌خانگی الکترونیکی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این اپلیکیشن و نحوه استفاده از آن برای وصل کردن گوشی به تلویزیون سامسونگ به مطالعه مقاله “آموزش اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با استفاده از برنامه Smart View” بپردازید. اما چه روش های دیگری برای اتصال گوشی به تلویزیون در حالتی که گوشی ما مبتنی بر اندروید باشد وجود دارد؟ در ادامه این روش ها را خدمتتان معرفی میکنیم. بیشتر بخوانید: برنامه کلاب هاوس چیست؟ همه چیز درباره کلاب هاوس! برای برقراری ارتباط و وصل کردن گوشی اندرویدی به تلویزیون روش های بیسیم مختلفی وجود دارند که میتوانید بنا به شرایط خود از آن ها استفاده کنید. یکی از این روش ها میراکست (Miracast) نام دارد. میراکست یک شبکه Ad-hoc را مابین گوشی اندرویدی و تلویزیون ایجاد میکند و امکان برقراری ارتباط مابین دو دستگاه مذکور را فراهم میآورد. اما در چه شرایطی میتوانیم از میراکست استفاده کنیم؟ برای استفاده از میراکست باید حتما تلویزیون شما از این استاندارد یا قابلیت پشتیبانی کند. اگر تلویزیونتان از این ویژگی پشتیبانی به عمل آورد، برای برقرار ارتباط مابین گوشی و تلویزیون نیاز به هیچ قطعه سخت افزاری دیگری نخواهید داشت.

۵ چیزهایی که یک کودک درباره تلویزیون سامسونگ می‌داند که شما نمی‌دانید

در کل برای تعریف کیفیت تصویر تلویزیون ها در تمامی برندها، دسته بندی مشخصی وجود دارد. ساده ترین تلویزیون ها در ایران به کیفیت HD مجهز هستند.این همان کیفیتی است که برنامه های کانال های مختلف تلویزیون با آن در حال پخش هستند. البته در حال حاضر پخش تنها یک کانال در حالت ۴K خبر از تغییر این روند در آینده ای نزدیک می دهد. کیفیت FHD در ۲ رزولوشن، کیفیت QHD در ۲ رزولوشن، کیفیت ۴K یا UHD در ۱ رزولوشن و در نهایت کیفیت ۸K مواردی هستند که در تلویزیون های سامسونگ در اختیار شما هستند. با افزایش کیفیت از HD به ۸K رزولوشن صفحه نیز بیشتر می شود. یعنی شما در ۱ سانتیمتر مربع از صفحه نمایش تعداد بیشتری پیکسل تصویر در اختیار خواهید داشت. به این ترتیب با افزایش تعدادپیکسل در کیفیت ها بالاتر، شما به وضوح بیشترتصویر دسترسی پیدا می کنید. برای همین در صورتی که به دنبال خرید تلویزیون سامسونگ با ابعاد بزرگ هستید، به سراغ تلویزیونی بروید که توانایی پخش تصاویزی با کیفیت ۴K و یا ۸K را داشته باشد.

حتما بخوانید
بررسی پیستوله رنگ‌پاش شارژی جاب؛ خوش‌قیمت و مناسب کارهای خانگی

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مدل های تلویزیون سامسونگ ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید