[گالری عکس] میز عسلی لوتوس؛ تلفیق آباژور و میز با سبکی مدرن کلاسیک

در سری مطالب جدید دیجی‌کالا مگ قصد داریم برخی لوازم خانگی دکوراتیو و خاص را که ساختاری زیبا و طراحی خلاقانه دارند در قالب گالری عکس به شما معرفی کنیم. برای این منظور لوازمی را انتخاب می‌کنیم که علاوه بر زیبایی و ایجاد تغییرات جذاب در خانه‌، کاربردی هم باشند. مانند این میز عسلی لوتوس که تلفیقی خاص و شیک از یک آباژور و میز است.

خرید محصول از دیجی‌کالا

میز لوتوس با ترکیبی از چوب و فلز ساخته شده است. پایه‌ی فلزی باریک و منحنی شکل آن در یک سر نگهدارنده‌ی میز و در یک سر دیگر تبدیل به پایه‌ی آباژور شده است.

نور آباژور فقط از قسمت پایین منتشر می‌شود و فضای اتاق را به صورت موضوعی و بسیار مطلوب روشن می‌کند.

سطح میز از یک تکه چوب قطور و مستحکم ساخته شده است. بافت و طرح طبیعی چوب در این میز ظاهری زیبا و گرم به محیط خانه می‌دهد و در ۲ رنگ متفاوت قابل سفارش است.

میز عسلی لوتوس به‌عنوان میز سرو در کنار انواع مبل و کاناپه و همچنین به‌عنوان دکوری زیبا و نورانی برای قرار دادن مجسمه، شعمدان یا گلدان دلخواه شما در گوشه‌های خانه، قابل استفاده استفاده است.

طراحی مینیمال مدرن و در عین حال کلاسیک این میز آباژور، آن را برای انواع دکوراسیون با سبک‌های مختلف ایدئال می‌کند.

بدنه‌ی میز ساخته شده از آلیاژ فلز است که پس از رنگ‌کاری داخل کوره پخته شده و رنگ ثابتی دارد. ارتفاع کلی آن ۱۷۸، طول ۶۰ و عرض آن ۴۰ سانتی‌متر است و جای زیادی داخل خانه اشغال نمی‌کند.

حتما بخوانید
لباسشویی دوو سری پریمو

نور ملایم و میز کاربردی لوتوس این امکان را می‌دهد که از آن به‌عنوان یک پاتختی و چراغ خواب شیک داخل اتاق خواب هم استفاده کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به‌سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

دیدگاهتان را بنویسید