چهار دلیل تلویزیون سامسونگ اتلاف وقت است

قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کرهنام تلویزیون را در گوگل سرچ کنید. اگر اطلاعات تلویزیون در صفحه بالا بیاید، یعنی تلویزیون اصل بوده و می توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید. در صفحه باز شده علاوه بر اطلاعات تلویزیون، عکس کار و بخش های مختلف آن نمایش داده می شود که از طریق مقایسه آن می توان به تشخیص اصل یا تقلبی بودن تلویزیون ال جی پرداخت. چه راه حلی برای تشخیص تلویزیون سامسونگ اصل از تقلبی وجود دارد؟ آیا به دنبال راه حلی برای تشخیص تلویزیون سامسونگ اصل از تقلبی هستید؟ تلویزیون های زیادی هستند که توسط شرکت های معمولی تولید شده و به جای تلویزیون سامسونگ به فروش می رسند. به همین علت باید از روش های مختلفی برای شناخت تلویزیون سامسونگ اصلی استفاده کرد. علاوه بر روش های گفته شده در سطوح بالا، شما می توانید از طریق بررسی و مقایسه تصویر تلویزیون اصلی سامسونگ و تلویزیون موجود در فروشگاه، اقدام به خرید و اطلاع از راهنمای فارسی تلویزیون سامسونگ اصلی کنید.

  • مدل Q90T
  • یخچال دوقلو
  • قابلیت AI UX
  • طیف رنگی کم

همانطور که اطلاع دارید تلویزیون سامسونگ ۵۰AU8000 از توان صوتی ۲۰ وات برخوردار است. اما اگر به دنبال توان صوتی بیشتر و صدای فراگیر تری هستید می توانید با خرید ساندبار این نیاز را برطرف سازید. سامسونگ تلویزیون AU8000 را به تکنولوژی Q-Symphony مجهز کرده است. نحوه کار این تکنولوژی به این صورت است که تلویزیون و ساندبار به یک دیگر متصل می شوند و شما شنونده پخش صدای همزمان و هماهنگی از سوی تلویزیون و ساندبار خواهید بود. با این وجود دیگر نیازی به بی صدا کردن بلندگو های تلویزیون ندارید و صدای پرقدرتی را در اختیار خواهید داشت. فناوری Q-Symphony باعث میشود تا تجربه ای بهتر از شنیدن صدای تلویزیون و ساندبار به صورت همزمان به دست آورید. تلویزیون AU8000 سامسونگ با سیستم عامل تایزن به بازار معرفی شده است. تلویزیون های ۲۰۲۱ سامسونگ که از نسخه ۶ سیستم عامل Tizen استفاده می کنند نسبت به تلویزیون های ۲۰۲۰ سامسونگ دارای امکانات هوشمند بیشتر و بهتری هستند. تلویزیون هوشمند سامسونگ ۵۰AU8000 از اینترنت اشیا و برنامه SmartThings پشتیبانی می کند.

  • نوع صفحه نمایش: NanoCell
  • کیوند (QNED)
  • صوتی و تصویری – تلوزیون
  • ماشین ظرفشویی – ظرفشویی ال جی
  • سوالات متداول
  • آل این وان
  • تکنولوژی تولید رنگ های دقیق PurColor
  • امکان دسترسی به انواع بازیها برای کاربران مختلف
حتما بخوانید
بهترین مارک تلویزیون خارجی موجود در بازار ۱۴۰۲

قیمت تلویزیون سامسونگ 43تکنولوژی HDR یکی از مهم ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی هایی است که امروزه در تلویزیون ها استفاده می شود. این تکنولوژی در واقع رنگ ها و کنتراست تصاویر و میزان روشنایی هر قسمت را تنظیم می کند. سایه ها، رنگ ها، میزان تاریکی و درخشندگی قسمت های مختلف تصویر مشخص میشود و تلویزیونی که این تکنولوژی را داشته باشد قادر به نمایش آنها می باشد. تلویزیون HD سامسونگ T5300 سایز ۳۲ اینچ نیز از تکنولوژی High Dynamic Range پشتیبانی می کند. با استفاده از تکنولوژی HDR جزئیات قسمت های تاریک تصویر حفظ شده و در عین حال قسمت های روشن تصویر درخشان تر نمایش داده می شود و شاهد صحنه های واقعی تری خواهید بود. در تصویر مربوطه به خوبی شاهد تفاوت وضوح و کنتراست بالای تصویر با تکنولوژی HDR در تلویزیون سامسونگ و در تلویزیون های بدون تکنولوژی HDR هستید. وجود رنگ های واقعی در تلویزیون باعث واقعی تر شدن تصاویر می شود.

تلویزیون سامسونگ اقساطی

۲. گزینه support را بزنید. ۳. در قسمت ساپورت می توانید گزینه ی contact sumsong را انتخاب نمایید. ۴. در این صورت به راحتی می توانید مدل تلویزیون سامسونگ خود را جویا شوید. یا با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون, به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کنید. گزینه “پشتیبانی” را انتخاب نمایید و “درباره این تلویزیون” را انتخاب کنید. سپس شماره مدل به همراه سایر اطلاعات مفید در مورد تلویزیون نمایش داده می شود. شماره مدل سامسونگ می تواند توضیح زیادی در مورد اینکه تلویزیون شما از کجا آمده است, چه نسلی است, برای چه کشوری ساخته شده است و خیلی چیزهای دیگر توضیح می دهد. ما بیشتر روی نحوه پیدا کردن شماره مدل و نکاتی تمرکز کرده ایم که پس از به دست آوردن شماره می تواند برای شما بسیار مفید باشد. شرکت سامسونگ تلویزیون های خود را با پلتفرم هوشمند Tizen یکپارچه سازی میکند. این نرم افزار کاربردی پلتفرمی مجهز است که در تمام محصولات هوشمند سامسونگ نمادی از امکانات نوین است.

حتما بخوانید
راهنمای خرید انواع توستر نان؛ نکات، انواع و پرفروش‌ترین مدل‌ها

پایه دیواری را میتوانید با قیمت ارزان ار فروشگاه دی جی بانه خریداری فرمایید. با طراحی مینیمالیستی تلویزیون TU7000 سامسونگ و کیفیت تصویر فوق العاده ای که در اختیار شما قرار میدهد تجربه سینمایی از تماشای محتوای مورد علاقه خود را به دست خواهید آورد. تلویزیون سامسونگ TU7000 از طراحی شیک و خاصی برخوردار است. طراحی منحصر بفرد این تلویزیون باعث میشود تا با عبور کابل ها از پشت تلویزیون از بهم ریختگی در اطراف تلویزیون جلوگیری شود. با مدیریت کابل که در تلویزیون TU7000 به کار رفته است از بهم ریختگی و شلوغی در اطراف تلویزیون خبری نخواهد بود. این کار علاوه بر مرتب کردن پشت تلویزیون، باعث می شود از روبرو نیز نمای تلویزیون با مشاهده سیم های اضافی خراب نشود. در قسمت پشت تلویزیون شیارهایی قرار گرفته است تا بتوانید کابل ها را از این کانال ها به سمت پایه هدایت کنید. داخل پایه نیز فضایی در نظر گرفته شده که کابل ها از طریق آن به پشت میز هدایت می شوند.

میزان Input Lag یا تاخیر ورودی هر چه کمتر باشد، بازی کردن لذت بخش تر خواهد بود. علاوه بر این ویژگی Game Motion Plus نیز در حالت بازی فعال می شود تا صحنه های اکشن و سریع بازی ها را کاملا صاف و شفاف مشاهده کنید. به این ترتیب حالت بازی در تلویزیون ۵۵TU8500 یکی از برتری های این تلویزیون نسبت به تلویزیون های معمولی است و بازی کردن با این تلویزیون را لذت بخش تر می کند. این حالت پیش تر تنها در تلویزیون های گران قیمت مورد استفاده قرار می گرفت. فعال شدن ویژگی های گفته شده بستگی به سازگاری کنسول متصل شده به تلویزیون دارد و ممکن است تمام کنسول ها از این ویژگی ها پشتیبانی نکنند. تلویزیون سامسونگ ۵۵TU8500 دارای سیستم صوتی ۲ کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی ۲۰ وات برخوردار هستند. سامسونگ به کمک تکنولوژی Dolby Digital Plus کیفیت صدای خروجی این تلویزیون را بهبود می بخشد و صدای با کیفیت تری را تولید می کند.

حتما بخوانید
5 راه‌هایی که فیس‌بوک بدون اطلاع من کولر گازی من را نابود کرد

کمپانی سامسونگ در حوزه لوازم خانگی پیشرفتهای ویژهای داشته است. جدیدترین محصول سامسونگ در سال ۲۰۲۱ یک تلویزیون استثنایی میباشد که به زودی شرایط خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۱ در بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد. در سال ۲۰۲۱ نسل جدیدی از تلویزیونهای شرکت سامسونگ روانه بازار میشود. این تلویزیونها از یک فناوری پیشرفته به نام نئو QLED استفاده میکنند. فریم هم در این مدلها با کیفیت و شکل بهتری قرار است به بازار عرضه شود. تلویزیونهای جدید سامسونگ قادر هستند تا تصاویر را با کیفیت بالایی مانند ۴K ،۸K و HDR به نمایش بگذارند. تغییر دیگری که در تلویزیونهای جدید این کمپانی کرهای به وجود آمده است، به کارگیری سیستم نور پس زمینه دقیق میباشد که از فناوری مینی LED بهره میبرد. در تلویزیونهای جدید کیفیت تصاویر نمایش داده شده و میزان کنتراست بهتر است. در تلویزیونهای قبل از سیستم نوردهی محلی با آرایه فول استفاده میشد. پس از بهبودهایی که در به کارگیری فناوری جدید داشده شده است، این کمپانی از نام منحصر به فردی برای محصولات جدیدش استفاده کرده است که Neo QLED نام دارد.

تلویزیون سامسونگ اصل کره

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مولودی مال.

دیدگاهتان را بنویسید