با تلویزیون سامسونگ در ۲۴ ساعت موفق شوید

آیا تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون سامسونگ و تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال جی یا تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون سونی یا مثلا کنترل تلویزیون tcl با گوشی، روش خاصی دارد؟ خیر. روش توضیح داده شده در بالا برای برندهای مختلف یکسان است و برند تلویزیون شما در این روند تغییری ایجاد نمیکند. پس اگر نیاز به کنترل تلویزیون اسنوا با گوشی سامسونگ دارید یا به دنبال تبدیل گوشی سامسونگ به کنترل تلویزیون هستید باید برنامه گفته شده را دانلود کرده و اتصال را برقرار کنید. یکی از بهترین برنامههای موجود برای ساخت کنترل تلویزیون با گوشی در سیستم عامل IOS برنامهی Universal Remote TV Smart است. این برنامه به شما کمک میکند تا ایفون یا ایپد خود را به کنترل تلویزیون تبدیل کنید. این برنامه با برندهای مشهوری مانند الجی، سامسونگ، سونی و … کاملا مطابقت دارید و میتوانید به راحتی تلویزیون خود را از طریق گوشی کنترل کنید.

  1. عدم برخورداری از فناوری Dual LED
  2. رزولوشن: ۴K
  3. فناوری FreeSync Premium مخصوص دستگاه هایی با پردازشگر AMD
  4. خوانا بنویسید
  5. پشتیبانی از جدول پخش برنامه ها یا EPG
  6. پشتیبانی از نرم افزار SmartThings
  7. مشکلات یکنواختی
  8. نمایش همه محصولات دستگاه بخور

تکنولوژی هایی که در تلویزیون جدید سامسونگ TU7000 به کار رفته است، صحنه هایی واقعی، دقیق و شفاف را پخش میکند. TU7000 سامسونگ به پردازنده قدرتمند تصویر کریستالی مجهز شده است. یکی از عواملی که تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ TU7000 را از سایر تلویزیون های ال ای دی معمولی متمایز میکند مجهز بودن به صفحه نمایش کریستالی و پردازنده کریستالی ۴K میباشد. تلویزیون سامسونگ TU7000 از Crystal Processor 4K یا پردازنده کریستالی ۴K برای پردازش و بهبود کیفیت تصویر استفاده میکند. تلویزیون هایی که از این پردازشگر برخوردار هستند، کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهند. Crystal Processor 4K در تلویزیون سامسونگ ۵۵TU7000 تصاویر و رنگ ها را با وضوح و کیفیت بسیار خوبی پخش میکند. این پردازشگر تصویر صحنه را پردازش کرده و با بهبود رنگ، بالا بردن کنتراست و بهبود محتوای HDR در نهایت تصاویر واقعی را به نمایش میگذارد. این پردازنده به کمک تکنولوژی هایی که برای بهبود کیفیت تصویر در تلویزیون TU7000 سامسونگ به کار رفته است کیفیت تصاویر را ارتقا میدهد.

حتما بخوانید
10 دقیقه دیگر، می‌خواهم به شما می‌دهم حقیقت درباره قیمت تلویزیون سامسونگ

سه تلویزیون سامسونگ بسیار مفید برای مشاغل کوچک

آیا قصد خرید یک تلویزیون جدید را دارید؟ بین خرید تلویزیون سامسونگ یا ال جی مردد هستید؟ اگر این چنین است پیشنهاد میکنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. هرساله شاهد عرضه تلویزیونهایی جدید با پنلهای بزرگتر، ویژگیهای بصری بهتر و پردازشگرهایی قویتر هستیم که هر کدام میتوانند گزینههای مناسبی برای خرید باشند. در نگاه اول، تفاوت چندانی میان اغلب تلویزیونهای موجود در بازار یکسان به چشم نمیآید. از این رو، قصد داریم تا با ارائه اطلاعاتی از ویژگیها و قابلیتهای تلویزویونهای متعلق به سامسونگ و الجی، به شما در انتخاب محصول مورد نظرتان کمک کنیم. با ما همراه باشید. سامسونگ و الجی دو شرکت بزرگ تولیدکننده تلویزیون در جهان به شمار میروند که هر ساله محصولاتی را با قیمتها و ویژگیهای مختلف روانه بازار میکنند. البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که تکنولوژی پنلهای مورد استفاده در تلویزیونهای پیشرفته این دو شرکت با هم متفاوت است.

این قابلیت تنها زمانی که موبایل شما روشن است کار می کند. این قابلیت ممکن است در زمان عرضه تلویزیون در دسترس نباید و در آینده توسط یک آپدیت به تلویزیون اضافه شود. این قابلیت ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد. AirPlay 2 یکی از سرویس های شرکت اپل می باشد. تلویزیون سامسونگ ۶۵TU8000 از این سرویس پشتیبانی می کند و شما می توانید محتوای دستگاه های Apple خود را روی صفحه نمایش بزرگ این تلویزیون به اشتراک بگذارید و پخش کنید. شما می توانید فیلم ها، عکس ها و آهنگ های خود را از روی دستگاه هایی مانند iPad، iPhone و Mac روی تلویزیون سامسونگ خود پخش نمایید. این قابلیت ممکن است در زمان عرضه تلویزیون در دسترس نباید و در آینده توسط یک آپدیت به تلویزیون اضافه شود. قابلیت AirPlay 2 ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد. تصویر فقط برای درک بهتر موضوع می باشد و شبیه سازی شده است. رابط کاربری و امکانات سرویس AirPlay 2 با توجه به منطقه جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد.

حتما بخوانید
مقاله بی طرفانه 10 چیزهای جدیدی را درباره قیمت تلویزیون سامسونگ نشان می‌دهد که هیچ‌کس درباره آن صحبت نمی‌کند.

کنترل تلویزیون سامسونگ

این فناوری که بهواسطهی اسمارت بودن در این مدل حضور دارد سرگرمیهای جذابی را به دنبال خواهد داشت. یکی از این سرگرمیهای کاربردی امکان کنترل و مدیریت از راه دور لوازم منزل است. شما با اتصال تلویزیون یا این لوازم میتوانید آنها را از طریق ریموت یا تایپ کردن و یا حتی به کمک دستورات صوتی کنترل کنید. قطعا خاموش کردن نور چراغها، چک کردن درب و پنجره یا اینکه اطمینان از روند کار ماشینهای داخل آشپزخانه از راه دور هم جذاب است و هم مفید. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ AU8500 از دستیارهای صوتی، Google Assistant، Amazon Alexa و بیکسبای (Bixby) پیشتیبانی میکند. به این ترتیب شما نیازی برای برخی تنظیمات ریموت در دست بگیرید کافی است از الکسا بخواهید تا برای شما انجامشان دهد. موزیکها را پلی کند. یا اینکه ولوم صدا تنطیم کند. حتی در اینترنت اشیا نیز میتوانید بدون استفاده از ریموت کنترلهای لازم تلویزیون های اندرویدی سامسونگ را انجام دهید. شما با داشتن تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ AU8500 مشکل اتصال با انواع موبایل را نخواهید داشت. این مدل از راههای ارتباطی متنوعی برای انواع گوشیهای هوشمند سامسونگ، دیگر برندها از طریق DLNA و Wi-Fi Direct برخوردار است. همچنین گوشیهای اپل خود را نیز میتوانید از طریق Air Play 2 به تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8500 متصل کنید.همهی این امکانات در تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ AU8500 موجود است. و این مدل پرطرفدار از برند مشهور سامسونگ در فروشگاه آنلاین نیناکالا موجود میباشد. خرید از نیناکالا روندی آسان و سریع دارد. کافی است تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچی موردنظر انتخاب کنید و برای ثبت خرید خود تنها مبلغی جزئی بیعانه را پرداخت کنید. کارشناسان فروش سایت نیناکالا همهروزه جهت پاسخگویی شما فعال میباشند. با ثبت خرید در کمترین زمان و به موقع تلویزیون خود را صحیح وسالم تحویل بگیرید و بعد از اطمینان از اصالت کالا وجه آن را درب منزل پرداخت کنید.اعتماد شما به نیناکالا افتخار تلویزیون رسیور دار سامسونگ ماست.

  • دارای مرورگر اینترنت
  • پشتیبانی از قابلیت HDMI-CEC
  • PQI یا شاخص کیفیت تصویر برابر با ۲۱۰۰
  • کنترل تلویزیون
حتما بخوانید
بالا 3 جملات خنده دار وصل شدن گوشی به تلویزیون سامسونگ

< p>هر زمان که نام برند سامسونگ را میشنویم، یک محصول زیبا ، کاربرپسند و باکیفیت در ذهن ما نقش میبندد. تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۸۲NU8900 هم یکی از محصولات باکیفیت این شرکت است و در بین کسانی که به تلویزیون هایی با سایزهای بزرگ علاقه دارند، طرفداران زیادی دارد. همچنین مدل ۵۵ اینچی این مدل یعنی تلویزیون سامسونگ ۵۵NU8900 هم در بازار ایران پرفروش بوده است. این تلویزیون از یک صفحه نمایش تخت و همچنین سیستم عامل اسمارت هاب (Smart Hub) برخوردار بوده و از کیفیت ۴K و قابلیت HDR پشتیبانی میکند که منجر به وضوح بسیار بالای تصاویر نمایش داده شده خواهند شد. هر دو تلویزیون از یک مشخصات بهرمند هستند. تنها تفاوت بین این دو مدل در سایز صفحه نمایش آنها است. ابعاد بزرگ ۸۲ اینچی تلویزیون سامسونگ ۸۲NU8900 برای سالنهای بسیار بزرگ کافی است و بینندگان میتوانند بهراحتی از زوایای گسترده به صفحهنمایش نگاه کنند.

اگر کنترل از راه دور همچنان کار نمی کند، برای درخواست خدمات به مرکز پشتیبانی آی پی امداد مراجعه کنید. امروزه امکان اتصال تلویزیون های هوشمند سامسونگ به اینترنت وجود دارد. ابتدا بر روی ریموت کنترل تلویزیون دکمه MENU را انتخاب نموده و سپس گزینه شبکه یا NETWORK را انتخاب نمایید. با انتخاب گزینه Network Setup می توانید به گزینه های تنظیمات شبکه دسترسی پیدا کنید. در این مرحله لیست شبکه های اینترنت بر روی صفحه نمایش تلویزیون نشان داده می شود که می توانید گزینه Wireless یا اتصال بی سیم را انتخاب نمایید. شبکه Wifi مورد نظر خود را از لیست انتخاب کرده و سپس گذرواژه خود را وارد نمایید. هنگامی که تلویزیون به اینترنت متصل شود، می توانید پیغام اتصال موفقیت آمیز را مشاهده نمایید. با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ، بر روی بخش تنظیمات (setting) بروید. Open Network Settings را انتخاب کنید و نام شبکه Wi-Fi خود را انتخاب کنید. رمز عبور شبکه را وارد کنید، در صورت درخواست، Done و سپس OK را انتخاب کنید.

حتما بخوانید
آنچه که Everybody باید درباره کولر گازی

برای نمایش فیلم ها و عکس ها در تلویزیون می توانید از برنامه Samsung Smart View استفاده کنید. Allow را در تلویزیون خود انتخاب کنید. هنگامی که تلویزیون از شما خواست ، با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون خود اجازه دهید تلویزیون شما به برنامه Smart View متصل شود. روی نماد remote ضربه بزنید. این برنامه ای است که شبیه یک تلویزیون در گوشه پایین سمت راست برنامه Smart View است. این یک ریموت روی تلفن شما را نشان می دهد که می توانید برای کنترل تلویزیون خود از آن استفاده کنید. هم چنین می توانید از برنامه Smart View برای راه اندازی برنامه های نصب شده در تلویزیون استفاده کنید. برای اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ اسمارت ویو فروشگاه Google Play را باز کنید. Samsung Smart View را در نوار جستجو در بالای صفحه تایپ کنید. روی Samsung Smart View ضربه بزنید. روی نصب در صفحه اطلاعات Samsung Smart View ضربه بزنید. برنامه Samsung Smart View را باز کنید. تصویر App store با عنوان IPhone App Store را باز کنید . روی برگه جست جو ضربه بزنید. Samsung smart view را در نوار جست جو تایپ کنید. روی برنامه smart view سامسونگ ضربه بزنید. روی ( GET ) ضربه بزنید.

تلویزیونهای سامسونگ و الجی هر کدام ۳ یا ۴ پورت HDMI و ۲ یا ۳ پورت USB را دارا هستند. تلویزیون الجی از پورت HDMI 2.0 و تلویزیون سامسونگ از پورت HDMI 3.0 بهره میبرند. که HDMI 3.0 سرعت فوقالعاده بالایی دارند و محتوا را روان سریع انتقال میدهند. سرعت HDMI ۳. ۰ حدود ۴۸ گیگابایت در ثانیه است و سرعت HDMI ۲. ۰ حدو ۱۰. ۲ گیگگابایت در ثانیه است. پس در این مقایسه تلویزیون سامسونگ و الجی تلویزیونهای سامسونگ پیشروتر هستند. تلویزیون ال جی بخرم یا سامسونگ ؟ مشخصات ورودی تلویزیون می تواند از مدلی به مدل دیگر متفاوت باشد. در نتیجه به منظور کمک به درک بهتر شباهت ها و تفاوت های بین این دو برند، ما از سامسونگ Q90 و LG B8 برای مقایسه جزئیات ورودی بهره می بریم . با توجه به اینکه این دو مدل در محدوده قیمتی مشابهی قرار دارند. امکانات ریموت تلویزیون الجی بهتر است یا سامسونگ ؟

حتما بخوانید
راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون سامسونگ وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید