بررسی خردکن کیوکوکر شیائومی؛ هم کتری هم میکسر با طراحی بی‌نقص

محصولات برند شیائومی چه در زمینه‌ی موبایل و لوازم جانبی آن و چه در زمینه‌ی لوازم خانگی در ایران محبوب و پرفروش هستند. کیفیت بالا محصولات این برند در کنار خلاقیت و زیبایی در طراحی آن‌ها و البته قیمت‌های مناسب دلیل پرفروش بودن محصولات این برند هستند. در این ویدیو یکی از محصولات جالب این برند را جعبه‌گشایی می‌کنیم. با ما در بررسی خردکن کیوکوکر شیائومی همراه باشید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

خردکن کیوکوکر شیائومی یک محصول با دو کاربرد است؛ یعنی هم یک کتری است که می‌توان با آن نوشیدنی‌های گرم و غذاهای سبک مانند سوپ تهیه کرد و هم یک میکسر است که علاوه بر هم زدن مواد می‌تواند اسموتی هم بسازد. رنگ این خردکن بسیار خاص و زیباست و دورتادور بدنه‌ی آن به صورت زاویه‌دار طراحی شده است و فضای زیادی هم اشغال نمی‌کند. ارتفاع این دستگاه ۲۲ سانتی‌متر است و ظرفیت آن ۳۵۰ میلی‌لیتر است و برای نهایتا ۲ نفر مناسب است.

درب این محصول به بدنه متصل نیست و با برداشتن آن دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود. این دستگاه ۴ عملکرد دارد اما تمام نوشته‌‌های روی آن به زبان چینی هستند. این ۴ عملکرد روی بدنه‌ی دستگاه هرکدام با یک دایره و چراغ کوچک نشان داده شده‌اند و با لمس هرکدام، فعال می‌شوند. جنس لایه‌ی داخلی دستگاه از فولاد ضدزنگ است که با مواد غذایی سازگار است. در کل طراحی دستگاه ارگونومیک است و منتفل‌کننده‌ی حس خوب به کاربر است.

تیغه‌های این خردکن کوچک و چهارپَر طراحی شدند. با اولین عملکرد دستگاه که مخصوص غلات است می‌توان پوره‌های مقوی با مخلوط شیر یا آب، برای کودکان تهیه کرد. دومین عملکرد دستگاه مربوط به درست کردن دسرهایی با بافتی شبیه به فرنی است. سومین عملکرد برای اسموتی‌ها و آخرین عملکرد هم برای جوش آوردن آب است.

حتما بخوانید
آیا شما تلویزیون سامسونگ اصل کره مناسب روش هستید؟ این 5 نکته به شما امکان می‌دهد پاسخ

به دلیل حجم کم و بدنه‌ی عایق دستگاه نوشیدنی‌های گرم و دسرهای گرم خیلی سریع آماده می‌شوند. برای تمیز کردن دستگاه کافیست داخل آن آب ریخته شدن و با فعال کردن عملکرد میکسر دستگاه و گرم شدن آن، محفظه تمیز شود.

برای بررسی بهتر خردکن کیوکوکر شیائومی، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید