بررسی پنکه ارشیا مدل FRESH2861؛ زیبا با استانداردهای جهانی

امسال که زودتر از انتظار هوا گرم شده است، نیاز به وسایل سرمایشی که کمی تحمل این درجه حرارت را برایمان ممکن کنند، بیشتر و بیشتر می‌شود. پنکه یکی از انواع خنک‌کننده‌هاست که سال‌هاست در بسیاری از خانه‌ها استفاده می‌شود و جریان باد مطبوعی را ایجاد می‌کند. در این ویدیو پنکه ارشیا مدلFRESH2861 را بررسی می‌کنیم که ظاهری شیک و مدرن دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

برند ارشیا فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده است و تا به امروز توانسته محصولات لوازم خانگی خود را که شامل انواع پنکه، جاروبرقی، آبمیوه‌گیری،‌ اتو، چای‌ساز، چرخ گوشت، بخاری برقی و… است را با فناوری و تکنولوژی روز دنیا تولید کند. ارشیا چند اختراع هم به ثبت رسانده است که یکی از آن‌ها پنکه حرارتی ارشیا مدل هالوژنی است که قبلا آن را بررسی کردیم.

داخل جعبه‌ی پنکه ارشیا مدلFRESH2861 دفترچه‌ی راهنما و کارت گارانتی محصول وجود دارند. تمام محصولات برند ارشیا ضمانت ۲۴ ماهه‌ی آرشاسرویس و بعد از آن خدمات پس از فروش ۵ ساله دارند. از ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد این محصول وجود پروانه‌ی ده‌پَره است که باعث پرتاب باد بهتر این پنکه می‌شود. ۵ دکمه و یک صفحه نمایش LED جلوی دستگاه دیده می‌شود. این پنکه در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است و قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. همچنین پایه‌ی دیواری این پنکه را می‌توان از نمایندگی‌های شرکت ارشیا تهیه کرد.

روی صفحه‌ی LED پنکه دمای محیط نمایش داده می‌شود. این پنکه مجهز به ۳ موتور مجزا برای گردش‌های چپ به راست، بالا و پایین و سینوسی است. قدرت این محصول کم مصرف، ۷۵ وات است و تا ۸ متر باددهی مطلوب دارد. تایمر پنکه از ۳۰ دقیقه تا ۸ ساعت قابل تنظیم است. طول سیم پنکه ۱۷۰ سانتی‌متر است. زیر پایه‌ی پنکه برای به تعادل رساندن پنکه یک وزنه‌ی سنگین تعبیه شده است. حداکثر ارتفاع پنکه ۱۲۵ سانتی‌متر است.

حتما بخوانید
سوالات برای/درباره کولر گازی

برای بررسی بهتر پنکه ارشیا مدلFRESH2861، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید