معرفی ساید بای سایدهای اسنوا

معرفی ساید بای سایدهای اسنوا

در این مطلب قصد داریم به معرفی ساید بای ساید اسنوا بپردازیم که علاوه بر معرفی ویژگی‌ها شما را با قابلیت‌های این ساید بای ساید‌ها سری جدید اسنوا آشنا ‌می‌کنیم، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید :

معرفی ساید بای سایدهای اسنوا

ساید بای ساید سری هایپر اسنوا

ساید بای سایدهای سری هایپر یکی از تولیدات موفق شرکت اسنوا است. از ویژگی‌های سری هایپر می‌توان به ظرفیت و گنجایش بالاتر آنها نسبت به سایر ساید بای سایدها اشاره کرد . از دیگر قابلیت‌های این سایدها ، وجود بار خانگی برای اقلام غذایی پر مصرف تا موجب کاهش مصرف انرژی یخچال فریزر شما شود و همچنین می‌توان به کمپرسور قدرتمند و با بازده بالا، تکنولوژی metal Cooling و گرید انرژی A اشاره کرد.

این ساید بای ساید‌ها جزء ساید بای سایدهای بسیار جادار محسوب می‌شود. در طراحی این دستگاه نهایت ظرافت و زیبایی بکار رفته است . عمق این ساید بای سایدها نسبت به فوت آنها بوده و عموماً از عمق مناسبی برخودار هستند بنابراین به راحتی می‌توان انواع مواد غذایی را در آن جای داد. این محصول دارای ۵ طبقه بوده که در کنار این مزیت ، محفظه مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات وجود دارد. از دیگر قابلیت‌های این ساید بای ساید سری هایپر می‌توان به آب سرد کن و یخساز خودکار ، صفحه نمایشگر ، فیلتر ضد بو و قابلیت سرمایش یکنواخت اشاره کرد.

کمپرسور اینتورتر یخچال سری هایپر با قابلیت تنظیم دور موتور مناسب برای سرمایش مورد نیاز، علاوه بر حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی، با کاهش چشمگیر مصرف انرژی به میزان ۲۳ درصد و کاهش هزینه ها، گرید انرژی +A را برای این محصول به ارمغان آورده است.   سری هایپر اسنوا  

حتما بخوانید
4 راه‌هایی که فیس‌بوک بدون اطلاع من کولر گازی من را نابود کرد

 

ساید بای ساید سری هارمونی اسنوا

یخچال و فریزر های اسنوا در مدل ها و طرح های متنوعی تولید شده‌اند تا تقریبا تمامی سلایق را پوشش دهند . در این میان ساید بای سایدهای سری هارمونی یکی از جدیدترین یخچال فریزرهای این شرکت می‌باشد. محصولات این سری دارای امکانات و قابلیت‌های قابل توجهی است. طراحی استاندارد این یخچال‌ها کاملا منطبق با کابینت‌های مدرن آشپزخانه صورت گرفته و حمل آن آسان است.

در ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی با موتور اینورتر می‌توان جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور رساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کرد. اینورتر به‌ صورت کاملا خودکار جریان برق را در حین راه‌اندازی به مقدار لازم افزایش و در حین کار به مقدار لازم کاهش می‌دهد، بنابراین به‌ طور کلی هزینه برق مصرفی، کاهش چشم‌گیری خواهد داشت .

سری هارمونی اسنوا  

 

ساید بای ساید سری هایپر جونیور اسنوا

یکی دیگر از تولیدات موفق شرکت اسنوا می‌تواند به ساید بای ساید سری هایپر جونیور این شرکت اشاره کرد . ساید بای ساید اسنوا سری هایپر جونیور یک هایپر مارکت خانگی است که مجهز شده است به کمپرسورهای نسل جدید، این ساید بای ساید با محفظه Chiller Zone که دارد، گوشت و مواد پروتئینی را در بهترین شرایط ممکن نگهداری می‌کند. سامانه سرمایش این ساید را سیستم هوشمندی با سنسورهای شش‌ گانه کنترل می‌کند که کار با ساید را برای کاربران بسیار ساده کرده است. با توجه به موتور اینورتری که این ساید به آن مجهز شده است و با تمام ویژگی‌های به روزی که به آنها مجهز شده است، اما به گونه ای نحوه کارکرد موتور آن تنظیم شده است که مصرف انرژی را به پایین‌ترین حد خود رسانده و این ساید را در رده سایدهای کم مصرف با رتبه انرژی A قرار داده است. یخچال فریزر‌های هایپر جونیور اسنوا در سه رنگ استیل، تیتانیوم و سفید براق و صفحه نمایش مشکی ارائه گردیده است. ارتفاع این ساید بای ساید ۱۸۱۶ میلیمتر و عرض آن ۹۲۰ میلیمتر می باشد. این یخچال فریزر‌ها دارای عمق متفاوت ۹۲۰ و ۸۴۰ میلیمتر بسته به مدل محصول ارائه گردیده است. بر روی این ساید بای ساید، صفحه نمایش لمسی جهت نمایش وضعیت و عملکرد فعلی تعبیه شده است. این نوع صفحه نمایش سهولت در استفاده از دستگاه را به ارمغان آورده اند. حتی افراد کم توان و مسن نیز به راحتی میتوانند از آن استفاده نمایند، گزینه ها و تنظیمات دلخواه را تنظیم نمایند. رنگ این صفحه نمایش از مدلی به مدل دیگر متفاوت بوده و با توجه به مدل ساید دارای تنوع رنگ میباشد. کمپرسور اینورتر در ساید بای ساید اسنوا سری هایپر جی آر با قابلیت تنظیم دور موتور برای میزان سرمایش مورد نیاز، مصرف انرژی دستگاه را به گونه ای تنظیم کرده است که این ساید در رده سایدهای بسیار کم مصرف با رتبه انرژی A قرار گرفته است و همچنین کاهش چشمگیر مصرف انرژی به میزان ۲۳ درصد را باعث شده است.

حتما بخوانید
نمایندگی لوازم خانگی سام الکترونیک

  سری هایپر جونیور  

 

ساید بای ساید سری گالری اسنوا

یکی از کامل‌ترین و حرفه‌ای ترین محصولات شرکت اسنوا ، ساید بای ساید سری گالری می‌باشد. این سری محصول دارای قابلیت‌های فراوانی است. سامانه بار خانگی ساید بای ساید سری گالری دسترسی بسیار سریع به مواد غذایی پر مصرف را فراهم کرده و باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به گنجایش بسیار بالا ، کمپرسور Inverter Digital و محفظه مخصوص نگهداری گوشت ، سیستم سرمایش هوشمند و شش حسگر هوشمند دما اشاره کرد. این محصول مجهز به آب سرد کن و یخساز اتوماتیک به همراه یک پنل کامل می‌باشد که دارای یک نمایشگر ال ای دی است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فیلتر تصفیه آب ، خرد کن یخ و سیستم سرمایش هوشمند اشاره کرد.

سری گالری اسنوا

 

دیدگاهتان را بنویسید