بررسی دریل چکشی رونیکس؛ مناسب کارهای خانگی و صنعتی

در این سری از ویدیوهای تلنت قصد داریم دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۶۰ را به شما معرفی کنیم. دریل از ابزار کاربردی است که در هر خانه‌ای باید وجود داشته باشد. این دریل چکشی قابلیت سوراخ‌کاری چوب، بتن و فلز را دارد.

دریل چکشی رونیکس مدل 2260

یک دسته‌ی ۳۶۰ درجه، خط‌کش عمق‌سنج، آچار سه نظام و دفترچه و کارت گارانتی از لوازم همراه دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۶۰ هستند. بدنه‌ی دستگاه از جنس پلاستیک بوده و قسمت‌هایی که با دست در ارتباط هستند،‌ روکش سیلیکونی دارند. سرعت حرکت آزاد دستگاه ۳۰۰۰ دور در دقیقه و توان آن ۷۵۰ وات است.

سه نظام دریل ۱۳ میلی‌متری و آچارخور است. وزن دریل ۲ کیلوگرم است و قابلیت سوراخ‌کاری بتن و فلز تا ۱۳ میلی‌متر و چوب تا ۲۵ میلی‌متر را دارد. کلیدی که در قسمت بالای دستگاه طراحی شده برای تعیین وضعیت دریل یا دریل چکشی است که برای سوراخ‌کاری بتن باید روی حالت چکشی باشد.

کلیدی که در قسمت پایین دستگاه وجود دارد برای راه‌اندازی دریل به صورت گازی است و امکان کنترل سرعت را به شما می‌دهد. با دیمری که روی کلید تعبیه شده،‌امکان تنظیم سرعت در زمانی که دستگاه در حالت روشن قفل شود هم وجود دارد.

برای آشنایی کامل‌تر و بررسی بهتر دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۶۰، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

حتما بخوانید
تفاوت کولر گازی اینورتر و معمولی

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید