۹ کوچک تغییر که می‌توانند داشته باشند تأثیر بزرگ در شما خرید تلویزیون سامسونگ

تلویزیون ال جی و سامسونگ هر دو جز بهترین برند های کشور کره جنوبی محسوب می شوند که هر ساله با استفاده از بهترین و جدیدترین فناوری ها تلویزیون های خود را روانه بازار می کنند. این موضوع سبب شده است که رقابت زیادی بین این دو برند به وجود بیاید.موضوع خرید تلویزیون از این دو برند تنها به ایران محدود نبوده و می توان گفت در جهان نیز استقبال زیادی از آن ها می شود. بر اساس ابعاد و اندازه تلویزیون های تولید شده در سال ۲۰۲۲ این دو برند ، کیفیت صفحه نمایش آن ها متغیر می باشد. نیز می تواند کیفیت تصاویر را تحت تاثیر قرار دهد. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه و با کنتراست بالا را داشته باشید ، قطعا عملکرد تلویزیون های سال ۲۰۲۲ ال جی از این حیث بهتر اس تلویزیون سامسونگ می باشد. زاویه دید تلویزیون های ال جی به مراتب عملکرد بهتری را به مخاطب ارائه می دهد و تصاویر با کیفیتی را به نمایش می گذارد. البته تلویزیون های سامسونگ به بهره گیری از برخی فناوری ها همچون Ultra Viewing Angle توانسته است این موضوع را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشد اما همچنان از این نظر تلویزیون های ال جی عملکرد moloudimall بسیار بهتری دارند. برای خرید تلویزیون ال جی از بانه در سال ۲۰۲۲ شاهد ورژن ششم سیستم عامل WebOS هستیم از نظر استفاده کاربر بسیار راحت تر و ساده تر می باشد. این موضوع تجربه کاربر را لذت بخش تر می کند. سایر فناوری های به کار رفته در این دو تلویزیون همانند سال پیش می باشد که با ارتقاهای نرم افزای شاهد کیفیت بالایی از آن ها خواهیم بود. همه و همه در این دو برند عملکرد یکسان و قابل قبولی را ارائه می دهند. آنچه که شاید برای کاربران در هنگام خرید تلویزیون از بانه بسیار حائز اهمیت باشد ، قیمت تلویزیون های این دو برند تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ ۶۵Q70A می باشد.

حتما بخوانید
5 راه‌های مطمئن تلویزیون سامسونگ کسب و کار شما را به سمت زمین سوق خواهد داد

همین امر سبب گران تر بودن قیمت تلویزیون های این برند نسبت به سایرین شده است. اما غلبه ی این برند بر سایر رقبای خود در زمینه ی کیفیت چنان واضح است که هرگز باعث از دست دادن مشتریان سونی نشده است. تا جایی که مصرف کنندگان حاضر به پرداخت مبلغ بالاتر اما دریافت کیفیت بیشتر تلویزیون سونی هستند. بعد از تلویزیون های نسل قبل که به شکل مکعب بودند تلویزیون ها صفحه تخت با نام های LCD و LED به بازار لوازم صوتی و تصویری وارد شدند. این تلویزیون ها دارای کیفیت تصویر HD و FHD بودند. اما تلویزیون های جدیدتری با کیفیت تصاویر بالاتری تولید شده اند. تلویزیون های ۴K دارای صفحات نمایشی با ۳۸۴۰ پیکسل افقی و ۲۱۶۰ پیکسل عمودی هستند. پیکسل واحد وضوح و کیفیت تصویر است که هرچه بیشتر باشد کیفیت تصویر بهتری را نشان می دهد. حرف K مخفف کلمه ی kilo به معنای هزار است.

تلویزیون سامسونگ اولد

فناوری HDR در تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ TU8300 در مقایسه با SDR، طیف کنتراست بیشتری را پوشش می دهد. تلویزیون های امروزی جهت نمایش تصاویر با کیفیت بالاتر دارای پردازنده یا پردازشگر تصویر هستند. در سال ۲۰۲۰ با روی کار آمدن و رونمایی تلویزیون های Crystal UHD سامسونگ شاهد استفاده از پردازشگری با نام جدید هستیم. تلویزیون Samsung 55TU8300 دارای پردازشگر Crystal Processor 4K بوده و همانطور که از نامش مشخص است قادر به نمایش محتوای فورکی میباشد. پردازشگر یکی از نقش های مهم در تلویزیون های جدید محسوب می شود چرا که در بررسی تصاویر و تکنولوژی های مختلف تصویر نقش دارد. بهبود خواهند یافت. همین امر باعث شده تا از تماشای برنامه مورد علاقه خود در تلویزیون ۴K سامسونگ TU8300 لذت ببرید. Crystal Processor 4K از قابلیت بزرگنمایی یا Upscaling نیز برخوردار بوده تا تصاویر در حال نمایش با کیفیت های پایین نیز، خوب به نظر بیایند. علاوه بر این ها در بخش صدا نیز وظیفه هماهنگی صدا با تصویر را بر عهده دارد.

  1. لوازم صوتی
  2. مدل LS03T
  3. یک USB
  4. عدم برخورداری از پردازنده ۴K کریستال
حتما بخوانید
6 روشن راه‌ها به تلویزیون سامسونگ اسمارت بدون حتی میل به

برای محتوای HDR نمی تواند طیف وسیعی از رنگ را ارائه دهد و آن مقدار که باید روشن نمی شود تا نقاط برجسته را به خوبی نشان دهد. ۶.۸ تلویزیون هوشمند ۲۰۲۲ سامسونگ bu8000 برای دیدن فیلم عملکرد مناسبی دارد. پنل آن از نوع VA هست که دارای کنتراست بالا و یکنواختی رنگ مشکی است اما فاقد ویژگی لوکال دایمینگ برای بهبود رنگ سیاه است. ارتقاء محتوا با وضوح پایین را بدون هیچ مشکلی انجام می دهد و لرزش را از منابع ۲۴p حذف می کند. ۷.۷ تلویزیون ۵۵ اینچ BU8000 سامسونگ عملکرد مناسبی در ارائه برنامه های تلویزیونی دارد. با وجود اینکه روشنایی بسیار زیادی ندارد اما بازتاب نور را به خوبی کنترل می کند و برای تماشا در اتاق های با نور معمولی مناسب است. محتوای با وضوح پایین را بدون هیچ مشکلی ارتقاء می دهد. اما زاویه دید آن پایین است و هنگامی که از کناره ها به آن نگاه کنید ممکن است تصاویر زیاد واضح به نظر نرسند.

قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالا

پس از توافق قیمت، یک شماره کارت برای شما فرستاده میشود تا یک بیعانه کم (در حد ۵ درصد مبلغ کالا) برای ثبت سفارش واریز کنید. بعد از واریز بیعانه آدرس و شماره تلفن ثابت و شماره موبایل و کد پستی خودتون رو برای مشاورین ما تو واتساپ بفرستید تا ثبت سفارش شما نهایی شود. تحویل کالاها بستگی به نوع کالا و فاصله شما از ما ۱ تا ۳ روز کاری وقت میبرد. تمامی محصولات داراگی ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش هستند. هنگام تحویل گرفتن محصول جلوی درب منزل خودتون کالا توسط پیک ما به صورت کامل برای شما تست میشود تا از سلامت و اصالت محصول مطمئن بشید. بعد از تحویل گرفتن و تسویه کالا، به شماره هایی که در برگ گارانتی همراه محصول است تماس میگیرید تا نمایندگی برای کارهای نصب و راه اندازی خدمت شما برسد. آیا معنای کلمه تلویزیون را میدانید؟

حتما بخوانید
از نگهداری گیاهان خانگی تا اپلیکیشن‌های تناسب اندام؛ بهترین‌های سبک زندگی

تلویزیون سامسونگ اندروید

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را قیمت های مناسب این دو برند آشنا کنیم. قیمت تلویزیون ال جی از طرف شرکت ال جی تعیین می شود. قیمت های منطقی و مناسب این تلویزیون ها سبب محبوبیت بالای این برند جهانی شده است. بسیاری از خریداران تلویزیون با انتخاب یک محصول از ال جی می توانند به اکثریت قریب به اتفاق انتظارات خود از یک تلویزیون دست یابند. اگر به سایت های بزرگ فروش آنلاین نظیر آمازون نگاهی بیندازیم متوجه هزینه های خرید مناسب تلویزیون ال جی خواهیم شد. البته ناگفته نماند که هزینه خرید تلویزیون های ال جی نیز تا حد زیادی تحت تاثیر پارامترهای موثر بر هزینه خرید تلویزیون های ال جی نظیر تکنولوژی بکار رفته، کیفیت تلویزیون، مشخصات ظاهری و غیره قرار دارد. بنای مقایسه در اینجا بر اساس تلویزیون های با مشخصات مشترک برندهای قیمت بالا است. قیمت یکی از پارامترهای اساسی انتخاب این تلویزیون توسط خریداران است.

کنترل تلویزیون سامسونگ

طراحی تلویزیون صفحه تخت سامسونگ AU8000 سایز ۷۵ اینچ باریک و بسیار زیباست. طراحی این تلویزیون با هر دکوراسیونی هماهنگ می شود و جلوه خاصی به منزلتان خواهد بخشید. حاشیه های تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ AU8000 باریک است و شما می توانید به راحتی بر روی تصویر در حال پخش تمرکز کنید. پایه های این تلویزیون در دوطرف محصول قرار گرفته است و تعادل تلویزیون را به خوبی حفظ میکند. تلویزیون ۷۵AU8000 قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد و شما می توانید علاوه بر قرار دادن آن روی پایه با خرید براکت تلویزیون ۷۵AU8000 را بر روی دیوار نیز نصب کنید. این تلویزیون به خوبی بر روی دیوار نصب می شود به گونه ای که دیگر فاصله ای بین تلویزیون و دیوار وجود نخواهد داشت. تلویزیون هوشمند سامسونگ AU8000 دارای قابلیت Ambient Mode است. شما می توانید با به کار گیری این قابلیت از تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ AU8000 به عنوان یک قاب عکس ۷۵ اینچی استفاده کنید. یکی دیگر از قابلیت های پرکاربرد این تلویزیون توانایی مدیریت کابل ها است.

  • پرینتر ۳ بعدی
  • نمایش همه محصولات پرینتر و پلاتر
  • برخورداری از فناوری HDR 2000
  • مجهز به راهنمای صوتی
  • (Surround Mode) حالت فراگیر صدا : ULTRA Surround
حتما بخوانید
10 دقیقه دیگر، می‌خواهم به شما می‌دهم حقیقت درباره قیمت تلویزیون سامسونگ

سامسونگ تا سال ۲۰۰۸ از بازار خارج شد و میتسوبیشی را به عنوان تنها تولیدکننده RPTV باقی ماند تا اینکه در سال ۲۰۱۲ به دلیل حاشیه سود کم و محبوبیت متوقف شد. یک تلویزیون نمایش LCD یا DLP نازکتر و سبکتر در سینمای خانگی . یک تلویزیون پروژکتور از یک پروژکتور برای ایجاد یک تصویر یا ویدیوی کوچک از یک سیگنال ویدیویی و بزرگنمایی این تصویر برروی صفحه نمایش قابل مشاهده استفاده میکند. این پروژکتور از یک پرتو روشن از نور و یک سیستم لنز برای نمایش تصویر در اندازه بسیار بزرگتر استفاده میکند. یک تلویزیون جلونمایی از یک پروژکتور جدا از صفحه نمایش استفاده میکند و پروژکتور در مقابل صفحه نمایش قرار میگیرد. راه اندازی یک تلویزیون با پروژکتور عقب از جهاتی شبیه تلویزیونهای سنتی است. پروژکتور داخل جعبه تلویزیون قرار دارد و تصویر را از عقب صفحه نمایش میدهد. پروژکتور LCD: یک لامپ نور را از طریق یک تراشه LCD کوچک متشکل از پیکسلهای مجزا برای ایجاد یک تصویر منتقل میکند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون سامسونگ سری AD X90 لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید