۸ مسائل همه دارای کنترل تلویزیون سامسونگ هستند – یادگیری حل آنها

  • پورت HDMI با پشتیبانی از کانال برگشتی صدا
  • تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ مدل ۵۵BU8000U اسمارت
  • پشتیبانی از فناوری Mirroring موبایل به تلویزیون و DLNA
  • پشتیبانی از HDR Effect

جدیدترین تلویزیون سامسونگ چیست؟ تلویزیون های هوشمند بسیار فراتر از تلویزیون های معمولی، دنیایی را که ما می شناسیم متحول می کنند. نمایشگر های نئوکیولد سامسونگ، یک تلویزیون گیمینگ عالی به حساب می ایند. تاخیر ورودی پایینی دارند و از نرخ نوسازی متغیر VRR پشتیبانی می کنند، به این معنی که با AMD FreeSync سازگار است. همچنین دارای یک پنل ۱۲۰ هرتزی است که می تواند تا ۱۴۴ هرتز هماهنگ شود، به این معنی که می تواند سریع ترین بازی های موجود در حال حاضر را مدیریت کند. این باعث می شود که یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی باشد که می خواهند بازی های رقابتی مانند Fortnite یا Apex Legends را بازی کنند. کیفیت تصویر QLED خوب است اما برجسته نیست، به خصوص در حالت HDR. رنگ های سیاه عمیق و غنی هستند، اما کاملاً به سطوح کنتراست OLED نمی رسند. در حالت SDR، وسعت رنگ در مقایسه با آنچه که می توانید از پنل های OLED دریافت کنید، محدود است.

  • نداشتن روشنایی زیاد در SDR یا HDR
  • استفاده تجاری (نمایشگاه ها و گالری ها)
  • ابعاد بستهبندی: ۱۹.۳ × ۸۱.۹ × ۱۳۹.۲ سانتیمتر
  • حریم خصوصی
  • اچ دی ام آی
  • قابلیت نصب روی دیوار

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچاین تلویزیون میتواند اطلاعات مورد نیاز شما را برای شروع روز مانند برنامه غذایی و آب و هوا و یا حتی برنامههای شخصی شما را نشان دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ با داشتن ۴ پردازشگر عملکرد بهتری به نمایش میگذارد. تلویزیون سامسونگ با ورودیهای رابطه چند رسانهای با کیفیت بالا، محیط خانه شما را به یک جایگاه سرگرمی تبدیل خواهد کرد. شما میتوانید با استفاده از وای فای بدون اینکه نیاز به دستگاهی داشته باشید به اینترنت وصل شوید و برنامههای مورد علاقه تان را تماشا کنید. از آنجایی که فروش قسطی، امکان تهیه تلویزیون را، برای افراد با هر بودجه و توان مالی ایجاد میکند، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد. خرید اقساطی باعث میشود که از کاهش ارزش پولتان جلوگیری شود و هوشمندانه تر برنامه ریزی کنید. شما میتوانید انواع کالاها را به صورت نقدی که یکی از متداول ترین روشها محسوب میشود خریداری کنید. با توجه به این که شاید اکثر مردم نتوانند به صورت نقدی خرید کنند. شما میتوانید برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند سامسونگ ۵۵ اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

حتما بخوانید
بررسی ماشین لباس‌شویی کنوود؛ کیفیت بالا و طراحی شیک

تلویزیون سامسونگ اصل کره

HDR10 میتواند در نمایش هر چه بهتر تصاویر با رنگهای دقیق و کیفیت عالی تأثیرگذار باشد؛ البته ناگفته نماند زاویه دید ضعیف، پای ثابت تلویزیونهای دارای پنل VA بوده که این مورد در Q60A نیز دیده میشود. چنانچه علاقمند هستید بیشتر با این مدل آشنا شوید از شما دعوت میکنم حتما به بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60A مراجعه کنید. Q70T از محصولات فوقالعاده سال ۲۰۲۰ است که دارای صفحه نمایش کیولد با روشنایی شگفتانگیز است که در محیطهای تاریک بهترین تصاویر را به اجرا در میآورد. این تلویزیون در محیطهای بسیار روشن نیز عملکرد فوقالعاده ای از خودش نشان میدهد و حتی در برابر تابش مستقیم زاویه دید خودش را حفظ میکند و تصاویر را در حالت مطلوبی نمایش میدهد. همچنین تعداد درگاههای ارتباطی HDMI و USB بسیار مطلوب تعیین شده و میتواند کار شما را در اتصال سایر دستگاههای پخش به تلویزیون راحت کند تا چندین دستگاه را متصل سازید.

تلویزیون سامسونگ اقساطی

نتیجهگیری : تلویزیون سامسونگ یا ال جی کدام بهتر است؟ با توجه به تمام نکاتی که در این مقایسه برند تلویزیون الجی و سامسونگ صحبت کردیم، میتوان گفت که هر دو برند تلویزیون، تلویزیونهایی با کیفیت بالا ارائه میکنند. بنابراین، انتخاب بین این دو، شما را در موقعیتی قرار نمیدهد که اگر یکی را بر دیگری انتخاب کنید، تصمیم ضعیفی بگیرید. هر دو تلویزیون میتوانند کیفیت تصویر چشمگیر، پلت فرمهای تلویزیون هوشمند با عملکرد بالا و بسیاری از ویژگیهای کاربر پسند دیگر را ارائه دهند. این مقایسه در درجه اول به ترجیحات خاصی که ممکن است هنگام انتخاب تلویزیون جدید خود داشته باشید، خلاصه میشود. اگر به بودجه فکر میکنید، طرفدار فناوری صفحه نمایش OLED هستید و به طور کلی یک پلت فرم هوشمند کمی توانمندتر میخواهید، تلویزیونهای ال جی گزینه مناسبی هستند. HDR 10 هستید و نمایشگرهای QLED را ترجیح میدهید، سامسونگ انتخاب بهتری برای شماست. مرکز خدمات دادگر به عنوان نمایندگی تلویزیون در تبریز مشغول به کار است. پس از خرید تلویزیون از هر کدام از برندهای ال جی، سامسونگ، سونی، اسنوا، دوو، ایکس ویژن، جی پلاس، نمایندگی سام و تی سی ال برای خدمات مشاوره و نصب با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید
۲۱ روش موثر برای درمان خانگی تبخال

راز پشت تلویزیون سامسونگ

همچنین تلویزیونهای Neo از QLEDهای معمولی باریکتر هستند. Neo QLED را در مدلهای مختلفی میتوانید ببینید که البته در این مدلها به دلیل باریکتر شدن صفحه نمایش، کنتراست آنها نیاز به بهبود دارد که توسط سازندگان اعمال میشود. همهی تلویزیونها میتوانند محتوا را با کیفیت و وضوح بالا نشان دهند. اما در سال ۲۰۱۸ سامسونگ از هوش مصنوعی استفاده ک
رد که میتواند تمامی اجسام روی صفحه را تجزیه و تحلیل کرده و تاری آنها را به حداقل رسانده و با وضوح بسیار بالا هر جسمی را به نمایش بگذارد. در ابتدا از آنها تنها در وضوحهای ۸K استفاده میشد، اما امروزه تمامی تلویزیونهای QLEDهای سامسونگ از آنها استفاده میکنند. در تلویزیونهای ۸K این قابلیت ارتقاء کیفیت تصاویر میتواند ویدیوهای HD، SD و ۴K را به کیفیت ۸K نزدیک کرده و در اختیار کاربر قرار میدهد. سامسونگ هر ساله از این فناوری برای محصولات جدید خود استفاده میکند و در حال حاضر در تعداد بسیاری از تلویزیون سامسونگ با کیفیت ۴K نیز میتوان این قابلیت را پیدا کرد.

با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون samsung زیبایی را مشاهده کنید! متناسب با سبک زندگی شما طراحی شده است! مجموعهای از تلویزیونها که از چگونگی زندگی شما الهام گرفتهاند، طوری طراحی شدهاند تا فراتر از آنچه میبینید و فضاهایی که تماشا میکنید را کاوش نمایید! تجربه تلویزیونی خود را بالا ببرید! باساندبارهای سری T تلویزیونهای کریستالی را با UHD و صدای واقعی و سه بعدی، جفت کنید و از یک رویداد پارازیت یا یک ترانه آرام لذت ببرید. صدای بلندگوی مرکزی سه کاناله، صدای داخلی را برای فضای بیرون بهینه میکند. با خرید اقساطی تلویزیون samsung کیفیت واقعی را حس کنید! این نوارها دارای طراحی زیبا و کاملا متصل است که با فریمهای پاناروما و فضای پر اتاق جفت میشود. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون سامسونگ متصل بمانید! فقط صدا را نشنوید بلکه آن را حس کنید. نوار صدای برتر در تلویزیونهای QLED همه چیز را به سطح بالاتری میرساند. با خرید تلویزیونهای جدید سامسونگ واجد شرایط خاص شوید. با بهترینهای سامسونگ همراهی کنید.

حتما بخوانید
۹ ابزار دستی مهم که حتما باید در جعبه ابزارتان داشته باشید

قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ ۴k تخت

قیمت تلویزیون سامسونگ 43میتوان روی نمایشگر QLED مجهز به پردازنده کوانتومی ، با کیفیت ترین بازی های روز را بدون ذره ای مشکل ، بارگذاری کرد . این پردازنده بر روی تمام QLED های عرضه شده ۴K نصب شده است . به طور مثال ، معروفترین مدلهای که از پردازنده Quantum 4k بهره میبرند سامسونگ Q70 و Q80 هستند moloudimall . نسل جدید تلویزیون سامسونگ با کیفیت ۸k در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه گردید . عرضه تلویزیون های qled سامسونگ مجهز به کیفیت تصویر ۸k به جهت همه گیری ویروس کرونا ، اندکی با تاخیر همراه بود . کیفیت تصویر ۸K ، رزولوشن تصویری برابر با ۴۳۲۰×۷۶۸۰ پیکسل دارد . پردازش این سطح از وضوح تصویر ، ملزم به وجود پردازشگری جدید با قابلیت سازگاری با ۸K است . سامسونگ همزمان با معرفی نخستین تلویزیون ۸K ، از پردازنده هوشمند Quantum 8k نیز رونمایی کرد . این پردازنده به کمک هوش مصنوعی AI ، رنگ را به خالصترین حالت ممکن نمایش میدهد.

{این تلویزیون دارای قابلیت Multiroom Link نیز می باشد.|تلویزیون سامسونگ برای {کسب و کار شما|آنچه تبلیغ می‌کنید|شرکت شما|شرکت شما|کسب و کار آنلاین شما|کسب و کار کوچک شما} {حیاتی| ضروری است. {بیاموزید|آموزش دهید|مطالعه کنید} چرا!|مرگ، تلویزیون سامسونگ و مالیات: نکاتی برای اجتناب از تلویزیون سامسونگ|انتخاب خوب تلویزیون سامسونگ}

این تلویزیون دارای تکنولوژی Digital Clean View نیز است و نویز تصاویر را از بین می برد و تصاویر شفافی را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون سامسونگ ۵۵TU8500 دارای سیستم صوتی ۲ کاناله است و در مجموع از توان خروجی ۲۰ وات برخوردار است. سامسونگ کیفیت صدای این تلویزیون را به کمک تکنولوژی Dolby Digital Plus بهبود می بخشد. این تلویزیون دارای قابلیت Multiroom Link نیز می باشد. همچنین دارای قابلیت Blutooth Audio و Sound Mirroring است و شما می توانید آهنگ های خود را از طریق بلوتوث روی تلویزیون پخش نمایید. سامسونگ از تکنولوژی Adaptive Sound نیز در این تلویزیون استفاده نموده است و صدای تلویزیون را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند تا شما همیشه بهترین تجربه صوتی را در اختیار داشته باشید. این تلویزیون دارای قابلیت TV Sound to Mobile نیز می باشد و شما می توانید هنگام شب برای جلوگیری از مزاحمت برای دیگران، صدای تلویزیون را روی موبایل خود منتقل کرده و از طریق هندزفری یا هدفون بشنوید.

حتما بخوانید
بهترین تلویزیون های 2023 را از دست ندهید!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مولودیمال لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید