جدیدترین دستگاه تصفیه هوای خانگی

معرفی و بررسی جدیدترین دستگاه تصفیه هوای ۱۴۰۲ خانگی – مناسب برای کودکان و سالمندان

هوای آلوده برای سالمندان، کودکان و بیماران ریوی خیلی مضر بوده و میتواند سلامتی انها را به خطر بیندازد به سبب این عوامل، امروزه نیاز به خرید یک دستگاه تصفیه هوا که به عنوان Air Purifier میز شناخته شده، در خانه و محل کار بیش از پیش احساس می شود. اما حتماً می‌دانید که انتخاب های مختلفی برای خرید این دستگاه وجود دارد. برای آن که بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید، لازم است تا با ویژگی های این محصول بی رقیب شیائومی آشنا شوید.

خرید دستگاه تصفیه هوا نیازمند بررسی نوع نیاز شماست اما به طور کلی می توان در خصوص بهترین برند های تصفیه کننده هوا در ایران به برند هایی همچون: رپس (repsGlobal)، هانیول (Honeywell)، شیائومی، جی پلاس، سامسونگ، های تک، فیلیپس، لایفا ایر، هون لند و امریک ایر اشاره کرد.

در کنار مزیتی که هریک از این دستگاه ها دارند طبیعتاً دارای معایبی نیز هستند که در اینجا ما آنها را نیز ذکر می کنیم تا به شما تمامی نکته های مهم در خصوص خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا خانگی را یادآوری کرده باشیم. امیدواریم لیست قرار گرفته نه تنها زمان و هزینه شما را در انتخاب این محصول کاربردی جهت منزل خود مدیریت کرده بلکه بتوانید بیشترین استفاده را از دستگاه تصفیه هوا خریداری شده با توجه به نیازتان بنمایید.

دستگاه تصفیه هوا هوشمند رپس انگلیس مدل RAP-410

در پاسخ به سوال دستگاه تصفیه هوا چه بخریم، نخستین انتخاب ما بی شک دستگاه تصفیه هوای رپس مدل RAP-410 است. این محصول تمامی روش های ضد عفونی کنندگی و تصفیه هوای معمول در میان سایر دستگاه ها را داراست و از نظر متراژ پاسخگویی نیز برای خانه های ۱۰۰ تا ۱۴۰ متر مربع ( ۸۰ متر در نیم ساعت ) مناسب است ( برای متراژ های بالاتر این دستگاه توصیه نمی شود، یا لازم است دو عدد از آن خریده و یا دستگاه قوی تری تهیه کنید )؛ از طرف دیگر برای متراژ های کوچک تر فرآیند تصفیه هوا با سرعت بسیار بیشتری صورت می گیرد. این دستگاه تصفیه هوا دارای لیسانس رپس گلوبال انگلیس بوده و از نظر کیفیت به مراتب از بسیاری از محصولات تولید شده توسط کشور های متفرقه بالاتر است.

نکته مهم دیگر این محصول خدمات پس از فروش خوب آن در ایران است به گونه ای که هر زمان که نیاز باشد می توانید اقدام به تعویض قطعات مصرفی آن مانند لامپ یو وی و فیلتر ها نمایید. به طور کلی این دستگاه تصفیه هوا را برای افرادی که می خواهند به شکل مطمئن محیط خانه یا دفتر کار خود را در زمانی اندک تماماً تصفیه نمایند، توصیه می کنیم؛ ضمناً با استفاده از اپلیکیشن دستگاه و اتصال آن به وای فای می توانید پیش از حضور در خانه، از راه دور دستگاه را روشن نموده تا بلافاصله پس از ورود به منزل از هوای تمیز و عاری از آلودگی بهره مند شوید. امکانات و قابلیت های گسترده این دستگاه، آن را در دسته بندی دستگاه تصفیه هوای هوشمند قرار داده است.

مزایا :

دارای سه مرحله فیلتر تصفیه هوا شامل فیلتر ذرات جامد، فیلتر کربن فعال، فیلتر هپا
دارای لامپ UV با طول موج ۲۵۳ نانومتر
دارای خاصیت یون ساز ( قابلیت خاموش و روشن شدن دارد )
چهار دور فن به همراه حالت اتوماتیک
دارای ریموت کنترل و وای فای با اپلیکیشن اختصاصی برای موبایل
پنل نمایشگر تماماً لمسی
سنسور تشخیص وضعیت آلودگی هوا
صدای کم مجهز به حالت خواب

دستگاه تصفیه هوا یوفو مدل P150

برای آن دسته از افرادی که به دنبال خرید دستگاه تصفیه هوا با قیمت پایین، کیفیت خوب و کارایی متنوع هستند، دستگاه تصفیه هوا یوفو دارای سایز نسبتا” کوچک، کم جاگیر و انواع روش های ضد عفونی کنندگی، بهترین انتخاب است.
آنچه ما را بر آن داشت این دستگاه تصفیه را در صدر لیست محصولات قرار دهیم، امکانات و قابلیت های جانبی در کنار قیمت مناسب آن است؛ به طوری که از دید آی ناین بهترین دستگاه تصفیه هوا، همین محصول است.
این محصول جهت تصفیه هوا تا مساحت ۴۰ متر مربع می تواند مورد استفاده قرار گیرد. تاثیر گذاری این دستگاه تصفیه هوا در مقابله با ابتلا به ویروس کرونا بسیار عالی بوده و علاوه بر آن کارکرد دستگاه برای فصول سرد و آلوده مانند زمستان ها در شهر های بزرگ مانند تهران بسیار مناسب است. محصول، ساخت مشترک ایران و ترکیه بوده و شاید علت مقرون به صرفه بودن آن نیز همین امر باشد. دز زیر به معرفی برخی معایب و مزایای این دستگاه تصفیه هوا می پردازیم:

مزایا :

دارای سه مرحله فیلتر تصفیه هوا شامل فیلتر ذرات جامد، فیلتر کربن فعال، فیلتر هپا
دارای لامپ UV به همراه فیلتر Ti2O که باعث از بین بردن میکرو اروگانیسم های هوای عبوری از درون دستگاه می شود ( ویروس و باکتری )
دارای خاصیت یون ساز که تصفیه هوا از نوع فعال است.
سه دور فن ( کم، زیاد، متوسط )
کنترل از راه دور و تایمر خاموشی
دارای تایمر
معایب :

عدم امکان قرار دادن تصفیه هوا به شکل اتوماتیک
متراژ پاسخگویی کم

دستگاه تصفیه هوا لایفا ایر LA352

یکی از جالب ترین دستگاه تصفیه در پست ۹ عدد از بهترین دستگاه تصفیه هوا خانگی است، این محصول یکی از محصولات بسیار با کیفیت عرضه شده در بازار ایران دستگاه تصفیه هوا لایفا ایر مدل LA352 است. این محصول ساخت کشور فنلاند بوده و از نظر نوع طراحی و کیفیت ساخت و امکانات، همگی از سطح بالایی برخوردار است.
طراحی منحصر به فرد دورانی این دستگاه تصفیه هوا که به تازگی در دستگاه های تولید شده در سطح جهان مرسوم شده است دو مزیت بسیار مهم دارد: نخست آنکه اطراف دستگاه تصفیه هوا را خیلی بهتر پوشش می دهد و دوم آنکه باعث می شود هوا مدت زمان بیشتری را داخل کانال تصفیه هوا گذرانده و عملکرد تصفیه با کیفیت مطلوب تری اتفاق بیفتد.
مساحت تحت پوشش و توصیه شده این دستگاه تصفیه هوا ۶۴ متر مربع است که آن را در کمتر از یک ساعت به طور کامل تصفیه می کند. در نظر داشته باشید که حجم هوای تصفیه شده توسط این دستگاه ۳۳۰ متر مکعب در ساعت است. صدای این دستگاه بسیار کم و بسته به دور آن می تواند از ۳۲ تا ۶۶ دسی بل باشد. این محصول دارای مانیتور هوشمند همراه، قابلیت کنترل توسط اپلیکیشن تلفن همراه و پنل کنترل لمسی است.
بهترین دستگاه تصفیه هوا برای منازل با متراژ متوسط را می توان این دستگاه نامید منتهی در نظر داشته باشید که قیمت آن نیز بالا بوده و باید هزینه زیادی متقبل شوید.

مزایا :

قایلیت اتصال به تلفن همراه
مانیتور وضعیت هوشمند
طراحی ایده آل جهت تصفیه هوا
سنسور تشخیص وضعیت هوا
فضای تحت پوشش مناسب ( ۶۴ متر )
پنل کنترل لمسی
معایب :

قیمت بالا

دستگاه تصفیه هوا جی پلاس

دستگاه تصفیه هوا جی پلاس مدل GAP-J670I

یکی از محصولات بسیار با کیفیت عرضه شده در داخل ایران محصولات جی پلاس، تولید شده توسط شرکت گلدیران است. محصولات این شرکت از کیفیت نسبتاً بالا در کنار قیمت مناسب برخوردارند. دستگاه تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP-J670I محصولی نسبتاً کامل از نظر کارایی است چرا که در کنار قابلیت تصفیه هوا، دارای بخور سرد نیز می باشد. این موضوع آن را برای استفاده در اتاق خواب ایده آل ساخته است. البته در کنار دو قابلیت ذکر شده باید عنوان کرد که دستگاه دارای سنسور تشخیص نور بوده و به محض خاموش شدن چراغ اتاق، نور دستگاه را کم کرده و دور فن را کاهش می دهد تا خواب آسوده تری داشته باشید. دستگاه دارای سنسور تشخیص آلودگی هواست که متناسب با مقدار آن دور فن را کم و زیاد می کند. به طور دستگاه تصفیه هوای جی پلاس از نظر ما بهترین انتخاب برای قرار گیری در اتاق خواب و برای افراد دارای ریه های حساس یا مبتلا به آلرژی های فصلی بوده و به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی و یا قرار گیری در محیط های شلوغ توصیه نمی شود. این محصول با حجم هوای خروجی ۴۰۰ متر مکعب در ساعت برای متراژ های تا ۵۲ متر مربع توصیه می شود.

مزایا :

دارای سنسور تشخیص آلودگی هوا
عملکرد بسیار لذت بخش تشخیص خواب
دارای بخور سرد
سنسور تعویض فیلتر و بی آبی
قیمت مناسب
معایب :

عدم توانایی از بین بردن ویروس و باکتری موجود در هوا ( به دلیل دارا نبودن خاصیت ضد عفونی کنندگی )

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدلH Pro

دستگاه تصفیه هوای pro از محصولات شرکت شیائومی است. این دستگاه تمام ذرات ریز و درشت محیط اطراف را از بین برده و برخلاف دستگاه‌های دیگر محدودیتی در از بین بردن ذرات ریز و درشت ندارد. فیلتر دستگاه طوری طراحی شده است که هوا به صورت یکنواخت در جریان است. pro H ابعاد بسیار بزرگی دارد اما خوشبختانه دستگاه شکل استوانه‌ای و بلندی دارد و در نتیجه فضای کمتری را در خانه اشغال می‌کند. دوام و استحکام بالای بدنه دستگاه آن را از ضربات و آسیب‌ها مصون نگه می‌دارد. دستگاه شامل نمایشگر وضعیت آلودگی و حسگر گردوغبار است و به این صورت می‌توانید به وضعیت آلودگی محیط کنترل داشته باشید. همچنین عمر طولانی فیلتر دستگاه، رضایت کاربران را به خود جلب کرده است.

تصفیه کننده هوای خودرو آکرومات مدل Solar

دستگاه تصفیه کننده هوای خودرو آکرومات مدل سولار بهترین گزینه برای از بین بردن آلاینده‌های داخل خودرو است. زیرا این دستگاه از فیلتر فوق‌العاده هپا بهره می‌برد و قابلیت تعویض دارد. دستگاه به فن‌های دوگانه مجهز است و به این ترتیب هوای داخل خودرو به راحتی در گردش خواهد بود. تصفیه کننده هوای سولار مناسب برای فضاهای بین ۳ تا ۴ مترمربع است و تمام انواع نامطبوع شامل بوی سیگار، گردوغبار، باکتری‌ها و ویروس‌ها را از بین می‌برد. دستگاه به یک باتری لیتیومی با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز است و به این ترتیب تا ۴ ساعت دوام دارد و برای شارژ کردن آن می‌توانید از فندک خودرو استفاده کنید.

تصفیه کننده هوای خودرو مدل پاورولوجی مدل PPBCHA09

دستگاه تصفیه هوا پاورولوجی بسیار سبک و قابل حمل است و گزینه مناسب برای مسافرت به شمار می‌آید. پاورولوجی مدل PPBCHA09 کیفیت و کارایی بالایی دارد و تمام باکتری‌ها و ذرات مضر را از بین می‌برد. دستگاه عملکرد آیرودینامیک دارد بنابراین خیال شما را بابت حذف بوی بد راحت می‌کند. همچنین دارای دو وضعیت سرعت کند و تند است که به راحتی تنظیم می‌شود. این دستگاه به یک باتری ۳۳۵۰ میلی آمپرساعتی مجهز است که قابلیت تعویض دارد. تصفیه کننده هوای PPBCHA09 گزینه مناسب برای خودرو و میزکار است.

تصفیه هوای خودرو نئوتک مدل Xj-801

یکی از بهترین دستگاه‌های تصفیه کننده هوای خودرو است که از فناوری پیشرفته حرکت هوای یونی (نسیم یونی) استفاده می کند و بوی نامطبوع فضای داخلی خودرو را از بین می برد. نقطه قوت دستگاه قابلیت تولید یون منفی است زیرا باعث افزایش اکسیژن در فضا می شود. Xj-801 مصرف انرژی کمی دارد و خوشبختانه بدون سر و صدا طراحی شده است این دستگاه به پایه قابل تنظیم مجهز است که می توانید آن را روی داشبورد ماشین نصب کنید. دستگاه به وسیله سوکت فندک خودرو قابل شارژ است و یا می توانید ۴ عدد باتری قلمی را در آن قرار دهید.

دستگاه تصفیه هوا Airfree مدل p150

دستگاه P150 از فناوری خاص ضد ویروس بهره برده است. در نتیجه این قابلیت را دارد که تا ۹۹٫۹۹ درصد از باکتری ها را نابود کند. نکته منحصر به فرد در دستگاه تصفیه هوای p150 این است که مانند دستگاه‌های دیگر تصفیه هوا از فیلتر هپا استفاده نمی کند. فیلتر هپا فقط آلودگی ها را جذب می کند اما این فناوری آثاری از آن ها باقی نمی گذارد، بنابراین میزان اثرگذاری بیشتری نسبت به فیلتر هپا دارد. p150 سبک و قابل حمل است و می توانید آن را جابه جا کنید. اما برای اینکه از دستگاه حداکثر بهره را ببرید بهتر است که در یک اتاق روشن گذاشته شود.

پرسش‌های متداول
کدام دستگاه تصفیه هوا برای خودرو مناسب است؟

محصولات مختلفی وجود دارند که می‌توانید در خودرو استفاده کنید که برای مثال می‌توان به دستگاه تصفیه هوای خودرو نئوتک مدل Xj-801 اشاره کرد.

آیا دستگاه تصفیه کننده هوا قابلیت از بین بردن بوی بد را نیز دارد؟

این موضوع بستگی به مدل دستگاه دارد؛ اما بیشتر این محصولات قادر هستند که بوی نامطبوع را نیز از بین ببرند.

معرفی جدیدترین دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ
دستگاه های تصفیه هوای جدید سامسونگ، زیبایی شناسی مدرن را با فناوری جدید ادغام کرده تا هوای تازه را از طریق یک سیستم تصفیه قوی ارائه دهد. دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ برای تامین هوای پاک صرف نظر از محیط و شرایط موجود با داشتن ویژگی های بصری مناسب و فناوری هوشمند، فناوری پیشرو در صنعت سامسونگ را با طراحی مدرن نشان می دهند تا برای ایجاد راه حل های کارساز برای مشکلات واقعی مصرف کنندگان در خانه استفاده کنند.

مصرف کنندگان نگرانی های شدیدی در مورد تنفس هوای نامناسب دارند که شامل گازها، گردو غبار، مواد شیمیایی و بوهای مختلفی است که در شرایط زندگی فعلی همه، فراگیر شده است. دستگاه جدید تصفیه هوای سامسونگ به نگرانی های مربوطه خاتمه داده است، از جمله سیستم تصفیه ای که ۹۹.۹۷ ٪ ذرات موجود در هوا را پاکسازی می کند.

دستگاه های جدید تصفیه هوای سامسونگ از یک سیستم تشخیص جامع با سنسورهای پیشرفته و نمایشگر استفاده می کنند و اطلاعات دقیق در مورد شرایط فعلی کیفیت هوای داخلی منزل را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. آنها همچنین از طریق Wi-Fi نیز فعال هستند و به مصرف کنندگان این امکان را می دهند از هر نقطه میزان آلودگی هوای داخل خانه ی خود را کنترل کنند و با استفاده از برنامه های هوشمند به راحتی آن را از راه دور کنترل کنند.

جدیدترین دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ

ویم وانگنبرگ، رئیس کمپانی HVAC Solution Biz Samsung اظهار کرد که جدیدترین دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ دارای جریان هوا و سیستم تصفیه برجسته ای هستند که مصرف کنندگان به آن نیاز دارند. ما به سلامتی و ایمنی مصرف کنندگان در سراسر جهان متعهد هستیم و سیستم های قدرتمند تصفیه هوای ما این تعهد را انجام می دهند. در ادامه جدیدترین دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ که این کمپانی به سراسر جهان معرفی کرده است را شرح می دهیم.

دستگاه تصفیه هوای AX9500 (مکعبی)

شامل فن آوری نوآورانه بدون باد سامسونگ است که هوای تمیز را به آرامی و بی سر و صدایی از طریق ۶۰۰۰۰ میکرو سوراخ پراکنده می‌کند و دارای سر و صدای کمتری است. فرم مدرن و مکعبی شکل دارد و فلزی است و با شیک ترین فضای داخلی همخوانی دارد. همچنین در طراحی ماژولار می توان آن را در آمیخت و هر واحد آن دارای قابلیت کوچک شدن است. علاوه بر این دارای نمایشگر عددی است.

دستگاه تصفیه هوای AX9500 سامسونگ

حسگر لیزر، کیفیت هوا را در همان لحظه کنترل می‌کند و آلودگی های گازی و ذرات ۱.۰ میکرونی را شناسایی می‌کند. مصرف‌کنندگان می‌توانند نتایج حاصل را روی نمایشگر دستگاه مشاهده کرده که سطح آلودگی و سطح کیفیت کلی ۱۰ / ۲.۵ / ۱.۰ است که چهار رنگ را نشان می دهد.

دستگاه تصفیه هوای AX7500
با امکان دستیابی از گوشه ای به دیگر طرف اتاق، پوشش سریع و گسترده ای را که مصرف کنندگان به آن نیاز دارند را ارائه می‌دهد.

دستگاه تصفیه هوای AX7500 سامسونگ

هوا را به راحتی و خیلی سریع جذب کرده و از طرفی دیگر با استفاده از جریان فن آوری داخل خود تخلیه می کند .همچنین دارای یک صفحه عددی با کیفیت و یک سنسور که مانیتور کیفیت هوا را در زمان واقعی نشان می‌دهد، می‌باشد و سطح کیفیت هوا را با چهار رنگ نشان می دهد.

دستگاه تصفیه هوای AX5500
پوشش سریع و گسترده ای را که مصرف کنندگان از تصفیه هوا خواستارند را ارائه می دهد. تصفیه هوای سامسونگ طوری طراحی شده است که هوا را به راحتی جذب می‌کند. پس از طی مراحل تصفیه با استفاده از امکانات ویژه ی خود هوای تمیز را در چند جهت توزیع می‌کند.

دستگاه تصفیه هوای AX5500 سامسونگ

این امر باعث می شود که جریان هوا با سرعت بیشتری به منطقه ی وسیع تری رسیده و به یک میزان در فضای داخلی پخش شود. همچنین دارای صفحه ی نمایش عددی با کیفیت هوا و سنسور و لیزر است. این سنسور کیفیت هوا را در چهار رنگ نشان می‌دهد. این دستگاه دارای چرخ هایی می‌باشد که به مصرف‌کنندگان این قابلیت را می‌دهد که هر وقت بخواهند به راحتی دستگاه را جابجا کنند.

دستگاه تصفیه هوای AX3300

با استفاده از سنسورهای گرد و غبار و گاز برای نظارت بر کیفیت هوا به مصرف کنندگان کمک می‌کند تا کیفیت هوای داخل ساختمان را با دقت بیشتری بررسی کنند و می‌تواند از این اطلاعات برای بهینه سازی حالت های کاری به طور خودکار استفاده کند. این دستگاه برنده‌ی جایزه‌ی طراحی شیک و بصری را دریافت کرده که در هر فضایی بسیار عالی به نظر می رسد، دارای لبه های نرم و گرد است که با محیط اطراف خود یکپارچه شده و برای استفاده در خانه هایی که کودک دارند بسیار مناسب است.

دستگاه تصفیه هوای AX3300 سامسونگ

چراغ سنجش هوای اتاق با نوری ملایم، محیط را آرامش بخش می کند. دارای چندین ویژگی است که راحتی مصرف کننده را افزایش می دهد مانند ویژگی حالت خواب که باعث می‌شود دستگاه بی سرو صدا کار خود را انجام دهد. سنسورهای گرد غبار دارای چهار رنگ می‌باشند که با شاخص ویژگی های بصری نیز کار می کند و میزان آلودگی هوا را در زمان واقعی نشان می‌دهند. کارایی و نگهداری از این دستگاه تصفیه تهویه هوا سامسونگ بسیار آسان است و فقط نیاز به تمیز کردن دستگاه به صورت دوره ای می باشد. وقتی زمان تغییر فیلتر برسد چراغ چشمک زن مربوطه ی آن اعلام خواهد کرد.

تصفیه کننده‌های هوای خانگی، اغلب وسایل کوچکی هستند که به چند فنآوری مجهزند و می‌توانند ذرات معلق هوا از جمله، گرد و غبار، آلرژن‌ها و ویروس‌ها را فیلتر کرده و هوای پاک‌تر را در اختیار ما بگذارند. ما اهالی خانه پرینتر، قصد داریم، در ادامه، گران‌ترین و در عین حال بهترین، دستگاه‌های تصفیه هوای خانگی ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم مشتاقید، همراه ما باشید:

دستگاه تصفیه هوا دایسون مدل Humidify+Cool Formaldehyde

مدل (Humidify+Cool Formaldehyde) در کشور انگلستان ساخته شده و دو فیلتر کربن و HEPA دارد. فیلتراسیون کربن آن به صورت پیشرفته و ۳۶۰ درجه است و فیلتر هپای آن نیز می‌تواند ۹۹٫۹۷% آلودگی‌ها را جذب کند. این دستگاه دارای یک خنک کننده و مرطوب کننده است و با کمک آن هوای تصفیه شده، به صورت مرطوب و خنک در منزل حرکت می‌کند. رطوبت سنج Humidify+Cool Formaldehyde به صورت خودکار، کار می‌کند و نسبت به میزان رطوبت هوا حساس است.

دستگاه تصفیه هوای خانگی، دارای تنظیمات خودکار است و به محض اینکه کیفیت هوا تغییر می‌کند، به صورت اتومات روشن می‌شود. با کمک آن می‌توان هر زمان که خواستید، دما، سطح ذرات و میزان رطوبت و … هوا را سنجیده و سرعت فن، محدوده‌ی نوسان و زمان‌سنجش را تغییر دهید. این دستگاه دارای حالت تنظیم شبانه است، در این حالت سر و صدای کمتری داشته و با صفحه نمایش کم نور، هوا را تصفیه و مرطوب می‌سازد.

نام مدل Humidify+Cool Formaldehyde
نام برند Dyson
کشور مبداء انگلستان
روش کنترل لمسی- با برنامه
میزان سرو صدا ۴۹ دسی بل
فیلترها دارای فیلتراسیون کربن ۳۶۰ درجه و فیلتر هپا با قدرت ۹۹.۹۷ درصد
اندازه ذرات نگهدارنده تا ۰.۳ میکرون
سایر ویژگی‌ها دارای فنآوری قدرتمند(Air Multiplier) بوده و هوا را تصفیه
و مرطوب می‌سازد.

Humidify+Cool Formaldehyde گرانترین دستگاه تصفیه هوای خانگی
مدل Humidify+Cool Formaldehyde یکی از گران‌ترین و بهترین دستگاه‌های تصفیه هوای خانگی است که هوای اتاق را تمیز و مرطوب می‌سازد.
دستگاه تصفیه هوای خانگی دایسون مدل Hot+Cool Air Purifier, Heater, and Fan
مدل (Hot+Cool Air Purifier, Heater, and Fan) دارای عملکردی سه‌گانه است و علاوه بر تمیزی هوا، می‌توان از آن به عنوان فن خنک کننده در تابستان و بخاری در زمستان استفاده کرد.
این مدل دستگاه، دو فیلتر کربن فعال و هپا دارد. با کمک فیلتر HEPA می‌تواند ۹۹٫۹۷ درصد آلاینده‌ها را حذف کند. فیلتر کربن فعال آن نیز با چرخشی ۳۶۰ درجه، می‌تواند تمامی فضای خانه را از بوهای خانگی و مواد شوینده و … پاک کند.
مدل Hot+Cool Air Purifier, Heater, and Fan دارای گواهیامه سازگار با آسم و الرژی است.
این دستگاه، محدودیت مساحت داشته و برای اتاق‌ها تا مساحت ۲۶ مترمربع مناسب است.
مدل Hot+Cool Air Purifier, Heater, and Fan دارای اپلیکیشن بوده و می‌توان هوای داخل خانه را از راه دور یا زمانی که در خانه نیستید، کنترل کنید.
این دستگاه تصفیه هوای خانگی، سنسورهای مختلف کیفیت هوا دارد و براساس وضعیت آلودگی هوا، عملکردش را تنظیم می‌کند.
مدل فوق، سیگنال اعلام تعویض زمان فیلتر دارد و در زمان مناسب به شما اعلام می‌کند که فیلترش را عوض کنید.
مدل Hot+Cool Air Purifier, Heater, and Fan، ۳حالت خودکار، تایمر خواب و شبانه دارد.
نام مدل Hot+Cool Air Purifier, Heater, and Fan
نام برند Dyson
کشور مبداء انگلستان
روش کنترل لمسی- با برنامه
فیلترها دارای فیلتراسیون کربن ۳۶۰ درجه و فیلتر هپا با قدرت ۹۹.۹۷ درصد
اندازه ذرات نگهدارنده -۱۰۲.۵ میکرون

 

سایر ویژگی‌ها

– دارای عملکرد سه‌گانه تصفیه کننده هوا، خنک کننده و بخاری
– محدودیت مساحت داشته و تا فضای ۲۶ مترمربع قابل استفاده‌است.

– دارای اپلیکیشن بوده و می‌توان هوای داخل خانه را از راه دور یا زمانی که در خانه نیستید، کنترل کرد.

– سنسورهای مختلف کیفیت هوا دارد و براساس وضعیت آلودگی هوا، عملکردش متفاوت است.

– سیگنال اعلام تعویض زمان فیلتر دارد.

-۳ مدل خودکار، تایمر خواب و حالت شبانه دارد.

Hot+Cool Air Purifier, Heater, and Fan بهترین دستگاه تصفیه هوای خانگی
Hot+Cool Air Purifier, Heater, and Fan، یکی از جدیدترین دستگاه های تصفیه هوای خانگی است که سه عملکرد متنوع داشته و می‌تواند هرگونه آلرژی و اگزما را از فضای خانه دور می‌سازد.
دستگاه تصفیه هوای خانگی کووی مدلAirmega 250 Smart
مدل (Airmega 250 Smart ) توسط برند مطرح و صاحب نام کره‌ای (Coway) ساخته شده‌است. این مدل دستگاه تصفیه هوای خانگی، ۴ فیلتر دارد و می‌تواند هوای فضایی به مساحت ۸۷ مترمربع را تصفیه کند.
سیستم فیلتراسیون آن ترکیبی از پیش فیلتر، فیلتر بوزدایی کربن فعال، فیلتر HEPA و در نهایت لایه چهارم با قابلیت جذب انواع ویروس‌ها و باکتری‌هاست. این مدل صدای بسیار کمی دارد. به گونه‌‌ای که شما اصلا صدایی از آن نمی‌شنوید.
دارای نمایشگر کیفیت هوا به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته است. دستگاه Airmega 250 Smart قادر است، سطح تصفیه هوا را تنظیم کرده و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند.
زمانیکه کیفیت هوا، افت می‌کند، نمایشگر هوا به صورت خودکار در حالت سریع فعال شده و هوای اتاق را تمیز می‌کند.
علاوه براین با کمک گوشی هوشمند، می‌توان میزان تصفیه هوای منزل را کنترل کرد.
دستگاه تایمر دارد و به فرد اجازه می دهد تا مدت زمانیکه می‌خواهد هوای منزل تصفیه شود را خود کنترل کند. پیشنهاد می‌شود، زمان سنج دستگاه را برای ۱، ۴ تا ۸ ساعت تنظیم کنید.
دستگاه تصفیه هوای Airmega 250 Smart، دارای نشانگر تعویض فیلتر است و براساس میزان پردازش هوا، به شما زمان تعوض فیلتر را اعلام خواهد کرد.
نام مدل Airmega 250 Smart
نام برند Coway
کشور مبداء کره جنوبی
فیلترها دارای ۴ فیلتر است و می‌تواند تا ۹۹.۹۹ درصد آلاینده‌ها و ویروس‌ها را جذب ‌کند.
نمایشگر کیفیت هوا دارای ۲۴/۷ نمایشگر هواست که به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، کیفیت هوا را بررسی می‌کند
زمان سنج دستگاه تایمر دارد و به فرد اجازه می‌دهد، هوای منزلش را خود کنترل و تصفیه کند. پیشنهاد می‌شود، زمان سنج دستگاه را برای ۱، ۴ تا ۸ ساعت، تنظیم کنید.

سایر ویژگی‌ها

دارای محدودیت فضایی بوده و تا مساحت ۸۷ مترمربع قدرت تصفیه دارد.
زمانیکه کیفیت هوا، افت می‌کند، نمایشگر هوا به صورت خودکار در حالت سریع فعال شده و هوای اتاق را تمیز می‌کند.

میزان تصفیه هوای منزل را با گوشی هوشمند می‌توان کنترل کرد.

و در نهایت بسیار بی‌صداست.

Airmega 250 Smart دستگاه تصفیه هوای خانگی کره‌ای

مدل به دلیل وجود ۴ فیلتر، قادر است از موی حیوانات تا ریزترین آلاینده‌ها و انواع ویروس‌ها و باکتری‌ها را جذب کند. این مدل قیمت مناسبی داشته و در زمره بهترین دستگاه‌های تصفیه هوای خانگی۲۰۲۳ است.
دستگاه تصفیه هوا blueair مدل Blue Pure 411
مدل (Blue Pure 411) یکی از جدیدترین دستگاه‌های تصفیه هوای خانگی آمریکایی در ۲۰۲۳ است که فوق‌العاده بی‌صدا بوده و به راحتی در فضاهای محدود می‌توان از آن استفاده کرد. مدل Blue Pure 411 دارای پیش فیلتر با قدرت جذب ذرات بزرگ و موی حیوانات خانگی است. هپا، دومین فیلتر آن است که می‌تواند ذرات آلاینده تا اندازه ۲٫۵ میکرون را جذب کند. سومین فیلتر آن، فیلتر کربن اکتیو است که با کمک آن، بوهای ناشی از سیگار کشیدن، حیوانات خانگی، پخت و پز، بوهای اتاق خواب و ترکیبات آلی فرار از بین می‌روند. تمیز کردن فیلترهای آن آسان، هزینه‌ی تعویض‌شان چندان بالا نیست و از لحاظ اقتصادی خریدی به صرفه است.

نام مدل Airmega 250 Smart
نام برند Coway
کشور مبداء کره جنوبی
فیلترها دارای ۴ فیلتر است و می‌تواند تا ۹۹.۹۹ درصد آلاینده‌ها و ویروس‌ها را جذب ‌کند.
نمایشگر کیفیت هوا دارای ۲۴/۷ نمایشگر هواست که به صورت ۲۴ ساعته، در ۷ روز هفته، کیفیت هوا را بررسی می‌کند.
زمان سنج دستگاه تایمر دارد و به فرد اجازه می‌دهد هوای منزلش را خود کنترل و تصفیه کند. پیشنهاد می‌شود، زمان سنج دستگاه را برای ۱، ۴ تا ۸ ساعت برنامه‌ریزی کنید.

سایر ویژگی‌ها

دارای محدودیت فضایی بوده و هوای تا مساحت ۸۷ مترمربع را می‌تواند تصفیه کند.
زمانیکه کیفیت هوا، افت می‌کند، نمایشگر هوا به صورت خودکار در حالت سریع فعال شده و هوای اتاق را تمیز می‌کند.

میزان تصفیه هوای منزل را با گوشی هوشمند می‌توان کنترل کرد.

و در نهایت بسیار بی‌صداست.

 

Blue Pure 411 دستگاه تصفیه هوای آمریکایی

مدل یکی از بهترین دستگاه های تصفیه هوا در سال ۲۰۲۳ است که مصرف انرژی بسیار پایینی داشته و کار با آن بسیار ساده است.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Xiaomi Smart Air Purifier 4 Lite

در اینجا به بررسی مشخصات و خرید دستگاه تصفیه هوا شیائومی می پردازیم. تصفیه هوا شیائومی ۴ pro هوشمند دارای ۳ فیلتر است که لایه اول این فیلتر لایه حذف ۱۰۰% ذرات بزرگ لایه دوم HEPA این لایه قابلیت جذب،۹۹٫۵% ذرات بسیار ریز که با چشم دیده نمی‌شوند دارد لایه سوم کربن فعال توانایی از بین بردن بو گازهای سمی، فرمالدهید‌ها، و.. را دارد.

طراحی دستگاه تصفیه Mi Air Purifier Pro 4 بسیار زیبا وحرفه ای است. این محصول مستطیلی زیبا و ساده طراحی شده است تا با هر نوع دکوراسیون داخلی ست شود و در بخش های مختلف خانه قابل استفاده قرار بگیرد بدنه این محصول با متریالی از جنس پلاستیک تشکیل شده که مقاوم در برابر ضربه ، سایش ، حلال ها و هر گونه صدمات احتمالی را دارد.

دستگاه های تصفیه هوای شیائومی Mi Air Purifier Pro 4 این مدل قادر است ۵۰۰ متر مکعب هوا را در ۱ ساعت برای شما تصفیه کند به این صورت که توان پاکسازی هوای این مدل می تواند برای فضای تا ۶۰ متری مناسب باشد.

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل air purifier 4 lite

ویژگی های دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Purifier 4 Lite

در قسمت جلوی دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل ۴ Lite یک صفحه نمایش لمسی OLED تعبیه شده که علاوه بر نمایش وضعیت، برای تغییر حالت های مختلف نیز کارایی دارد. این نمایشگر به طور هوشمند با تغییرات نورمحیط نور خود را تنظیم می کند.حلقه ای دور قسمت نمایشگر وجود دارد که میزان آلاینده بودن یا نبودن هوای اطراف محیط دستگاه را نشان میدهد.

  • دارای صفحه نمایش لمسی OLED
  • محدوده پوشش بین ۳۵ تا ۶۰ متر مربع
  • حجم هوای خروجی ۵۰۰ متر مکعب بر ساعت
  • قابلیت تصقیه هوا CADR(Particles):متر مکعب بر ساعت۳۶۰
  • قابلیت تصفیه هوا CADER(Formaldehyde):متر مکعب بر ساعت ۶۰
  • رنگ سبز: این رنگ نمایانگر کیفیت هوای عالی بوده و که نرخ آلودگی هوا در این رنگ، کمتر از ۷۵μg/m³ است.
  • رنگ نارنجی : این رنگ کیفیت هوای متعادل و نسبتا مطلوب را نشان می‌دهد که میزان آلودگی بین ۷۵μg/m³ تا ۱۵۰μg/m³ است.
  • رنگ قرمز: قطعا محتوای هشداری رنگ قرمز نیاز به توضیح نداردو روشن بودن رنگ قرمز به این معناست که کیفیت هوا ضعیف و نرخ بیشتر از ۱۵۰μg/m³ دارد

قیمت دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل air purifier 4 lite

قیمت دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل ۴ Lite

شیائومی به این راحتی‌ها از سلامت هوای شما نمی‌گذرد. عوامل آلرژی زا و ذرات خطرناک از سه مرحله تصفیه عبور می‌کنند تا اثری از آن‌ها باقی نماند. فیلتر مرحله اول، ذرات بزرگ سایز مانند ذرات معلق، پرز و مو را جذب کرده و خطر آلرژی را از کاربر دور می‌کند. و فیلتر مرحله بعد، ذرات ۰.۳ میکرونی را از هوای اطراف شما پاک می‌کند. و در مرحله آخر بوی هوا و فرمالدئیدها که مرحله آخر فیلتر هوا در این دستگاه آن‌ها حذف کرده و هوایی مطبوع را به ارمغان می‌آورد.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro

این دستگاه تصفیه هوا شیائومی Pro 4 دارای ۳ فیلتر است که لایه اول این فیلتر لایه حذف ۱۰۰% ذرات بزرگ لایه دوم HEPA این لایه قابلیت جذب،۹۹٫۵% ذرات بسیار ریز که با چشم دیده نمی‌شوند دارد لایه سوم کربن فعال توانایی از بین بردن بو گازهای سمی، فرمالدهید‌ها، و.. را دارد.

این محصول مستطیلی زیبا و ساده طراحی شده است تا با هر نوع دکوراسیون داخلی ست شود و در بخش های مختلف خانه قابل استفاده قرار بگیرد بدنه این محصول با متریالی از جنس پلاستیک تشکیل شده که مقاوم در برابر ضربه ، سایش ، حلال ها و هر گونه صدمات احتمالی را دارد.

خرید دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro

ویژگی های دستگاه تصفیه هوا هوشمند پرو شیائومی

در قسمت جلوی دستگاه تصفیه هوا Mi Air Purifier pro یک صفحه نمایش لمسی OLED تعبیه شده که علاوه بر نمایش وضعیت، برای تغییر حالت های مختلف نیز کارایی دارد. این نمایشگر به طورهوشمند با تغییرات نورمحیط نور خود را تنظیم می کند.حلقه ای دور قسمت نمایشگر وجود دارد که میزان آلاینده بودن یا نبودن هوای اطراف محیط دستگاه را نشان میدهد.

  • محدوده پوشش بین ۳۵ تا ۶۰ متر مربع
  • حجم هوای خروجی ۵۰۰ متر مکعب بر ساعت
  • رنگ سبز: این رنگ نمایانگر کیفیت هوای عالی بوده و که نرخ آلودگی هوا در این رنگ، کمتر از ۷۵μg/m³ است.
  • رنگ نارنجی : این رنگ کیفیت هوای متعادل و نسبتا مطلوب را نشان می‌دهد که میزان آلودگی بین ۷۵μg/m³ تا ۱۵۰μg/m³ است.
  • رنگ قرمز: قطعا محتوای هشداری رنگ قرمز نیاز به توضیح نداردو روشن بودن رنگ قرمز به این معناست که کیفیت هوا ضعیف و نرخ بیشتر از ۱۵۰μg/m³ دارد

قیمت دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro

قیمت تصفیه کننده هوا شیائومی مدل pro

شیائومی به این راحتی‌ها از سلامت هوای شما نمی‌گذرد. عوامل آلرژی زا و ذرات خطرناک از سه مرحله تصفیه عبور می‌کنند تا اثری از آن‌ها باقی نماند. فیلتر مرحله اول، ذرات بزرگ سایز مانند ذرات معلق، پرز و مو را جذب کرده و خطر آلرژی را از کاربر دور می‌کند. فیلتر مرحله بعد، ذرات ۰.۳ میکرونی را از هوای اطراف شما پاک می‌کند. در مرحله آخر بوی هوا و فرمالدئیدها که مرحله آخر فیلتر هوا در این دستگاه آن‌ها حذف کرده و هوایی مطبوع را به ارمغان می‌آورد.

این مدل از دستگاه های تصفیه هوای شیائومی قادر است ۵۰۰ متر مکعب هوا را در ۱ ساعت برای شما تصفیه کند به این صورت که توان پاکسازی هوای این مدل می تواند برای فضای تا ۶۰ متری مناسب باشد.

از مهترین مواردی که در خرید یک دستگاه تصفیه هوا باید به آن توجه داشته باشید، بدون سر صدا بودن دستگاه است. به این دلیل که احتمال دارد این دستگاه تقریباً ۲۴ ساعت شبانه روز روشن باشد از این رو دستگاه تصفیه هوای Mi Air Purifier Pro به واسطه یک کابل ۱.۵ متری با قدرت ورودی V100-240 50 /60Hz به برق متصل می شود و انرژِی مصرفی آن نهایتاً تا ۶۶ وات می رسد که نسبت به یک لامپ ۱۰۰ وات خیلی کم مصرف به حساب می آید.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 3C

تصفیه هوا شیائومی مدل  ۳c کم صدا و پرقدرت است به کمک فیلتر سه لایه کلیه ذرات مانند مو و کرک، گرد و غبار، باکتری و ویروسها،‌ مواد آلرژی زا، آلاینده ها و بوی هوا را فیلتر میکند و با استفاده از اپلیکیشن از طریق WiFi از راه دور قابل کنترل است.

بدنه دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل ۳c به شکل مکعب مستطیل در ابعاد ۲۴۰ × ۲۴۰ × ۵۲۰ میلی متر طراحی و در چهار طرف آن صفحه‌های مشبک تعبیه شده است که هوا از طریق آن‌ها وارد دستگاه شده و در نهایت تصفیه شود. وزن ۴.۶ کیلوگرم باعث شده تا در حمل و نقل آن مشکلی پیش نیاید و به راحتی بتوان آن را جا به جا کرد. گفتنی است جنس بدنه دستگاه تصفیه هوا شیائومی Mi Air Purifier 3C از جنس پلاستیک ABS (آکریلونیتریل بوتادین استایرن) بوده که مقاوم در برابر ضربه ، سایش ، حلال‌ها و هر گونه صدمات احتمالی است. این دستگاه تصفیه هوا شیائومی در رنگ سفید براق عرضه شده و می‌تواند به راحتی با دکوراسیون خانه‌های مدرن امروزی هماهنگ شود. دستگاه تصفیه هوا شیائومی Mi Air Purifier 3C مجهز به نمایشگر OLED دایره‌ای بوده که تمامی داده‌های هوای داخلی (دما، رطوبت، مقدار PM2.5 در لحظه)، وضعیت عملیاتی، وضعیت اتصال به شبکه و سایر اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

خرید دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 3C

ویژگی های تصفیه هوای mi air purifier 3c

  • قابلیت تصفیه (CADR(Formaldehyde)): 60 متر مکعب بر ساعت
  • قابلیت تصفیه (CADR(Particles)): 380 متر مکعب بر ساعت
  • محدوده مساحت تحت پوشش: بیش از ۶۴ متر‌مربع
  • فیلترها: فیلتر اولیه _ فیلتر هپا _ کربن فعال
  • حداقل و حداکثر صدا: ۳۰.۵ تا ۶۱
  • مراحل فیلتراسیون: سه مرحله
  • امکانات ابزار: حسگر گردوغبار
  • ابعاد: ۲۴۰x240x520 میلی‌متر
  • نمایشگر: نمایشگر وضعیت
  • حجم هوای خروجی: ۳۲۰
  • تعداد فیلتر: ۳ عدد
  • توان مصرفی: ۲۹

دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل mi air purifier 3c

قیمت دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل mi air purifier 3c

برند شیائومی بر روی دستگاه تصفیه هوا شیائومی Mi Air Purifier 3C سه لایه فیلتر به کار برده که در مقایسه با نمونه‌های قبلی عملکرد بی نظیری دارد. هر کدام از این فیلترها کاربردهای مجزایی دارند و باعث می‌شود هوا را عاری از انواع و اقسام آلودگی کند. لایه اول وظیفه دارد مو، گرد و غبار و جرم های بزرگ، پرز، گرد گل و بخارات متراکم را فیلتر کند. در لایه دوم که یک فیلتر HEPA درجه یک و با کیفیت بوده و ۹۹.۹۸ درصد باکتری‌ها، دود سیگار، ویروس‌ها، شپش و مو حیوانات خانگی و انواع مواد آلرژی زا تا قطر ۰.۳ میکرون را از هوا پاک می‌کند. و آخرین لایه یعنی لایه سوم از جنس کربن فعال بوده و تمامی ترکیبات آلی و سایر گازهای سمی را به خود جذب کرده و گاز فرمالدهید (Formaldehyde) را تا ۶۰ متر مربع از هوا می‌زداید. با توجه به اینکه تمامی متریال‌هایی که در این فیلتر استفاده شده همگی درجه یک و دارای کیفیت بالا بوده و عمر آن حدودا یک سال محاسبه شده است.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 3H

کیفیت هوایی که در آن زندگی میکنیم تضمینی برای ادامه زندگی سالم ماست. آلودگی در مکان هایی از زندگی که فکرش را نمیکنیم وجود دارد که هر لحظه سلامت ما را تهدید میکنند. انتشار مداوم فرمالدئید از مبلمان ،گازهای مضر ، بوی بد ، باکتری ها ، ویروس ها ، گرده گل ، شوره حیوان خانگی و سایر مواد حساسیت زا معلق در هوا ، سلامت تنفسی خانواده شما را به خطر می اندازند.

از زمان معرفی اولین دستگاه تصفیه هوای شیائومی در سال ۲۰۱۴ ، عملکرد دستگاه ها روز به روز بهبود یافته اند. این آخرین چالش بهبود عملکرد در عین حفظ ظاهر کلاسیک دستگاه تصفیه بود.مهندسان شیائومی کل سیستم کانال هوا را دوباره طراحی کردند تا PM CADR دستگاه تصفیه هوا را با ۲۲٪ * به ۳۸۰ متر مکعب در ساعت افزایش دهند.

روش کار دستگاه تصفیه هوا شیائومی ۳H بسیار ساده است. به این صورت که به سادگی روی کلیدهای نمایشگر OLED ضربه بزنید تا دستگاه تصفیه کار کند و کیفیت هوای اتاق ، وضعیت عملکرد دستگاه تصفیه و غیره با یک نگاه قابل مشاهده است.

قیمت دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل mi air purifier 3h

ویژگی های دستگاه تصفیه هوای mi air purifier 3h

در قسمت جلوی دستگاه تصفیه هوا Mi Air Purifier 3H یک صفحه نمایش لمسی OLED تعبیه شده که علاوه بر نمایش وضعیت، برای تغییر حالت های مختلف نیز کارایی دارد. این نمایشگر به طور هوشمند با تغییرات نورمحیط نور خود را تنظیم می کند. که در اینجا ویژگی های دستگاه تصفیه هوای Mi Air Purifier 3H را بیان می کنیم:

  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل
  • مصرف انرژی کمتر از یک لامپ کم مصرف
  • سطحی کمتر از یک صفحه کاغذ A4 اشغال می‌کند
  • تشخیص جزئی ترین آلودگی ها با حساسیت بالای دستگاه
  • قابلیت تصفیه هوا CADR(Particles): متر مکعب بر ساعت ۳۸۰
  • قابلیت تصفیه هوا CADR(Formaldehyde): متر مکعب بر ساعت ۶۰
  • لایه های اول مو ، گرد و غبار ، پنبه را از بین می برد الیاف و سایر ذرات بزرگ
  • لایه دوم شامل یک فیلتر HEPA ممتاز است که به طور موثری ۹۹.۹۷٪ باکتری ها ، ویروس ها ، دود سیگار ، PM2.5 ، گرده ، گرد و غبار ، شوره حیوانات خانگی و سایر مواد حساسیت زا را به اندازه ۰.۳ میکرون از هوا از بین می برد. همچنین نسبت به ذرات ریز ۱/۰ میکرون نیز موثر است.
  • لایه سوم یک فیلتر کربن فعال استکه فرمالدئید را جذب می کند ،ترکیبات آلی فرار(VOC ها) و سایر گازهای مضر.

خرید دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 3H

قیمت دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل mi air purifier 3h

مجهز به فیلتر استوانه ای ۳۶۰ درجه یکپارچهمجهز به سنسور لیزری ذرات با دقت بالامجهز به سنسور رطوبت ، دماسنسور دقیق تشخیص کیفیت هوا به همراه چراغ نشانگر که به رنگ های قرمز، نارنجی و سبز نمایش داده میشود. دارای صفحه نمایش از نوع OLEDحالت خوابحالت اتوماتیک، مجهز به قفل کودک است.

همچنین به طور کلی مجهز به یک عدد فیلتر سه لایه:فیلتر لایه اول: حذف ذرات بزرگ مانند مو، گرد و غبارفیلتر لایه دوم: EPA با قابلیت حذف ذرات ریز تا اندازه میکرون فیلتر لایه سوم: کربن فعال برای حذف فرمالدئیدها است.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی Xiaomi Smart Air Purifier 4

دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 4 Lite با ظرفیت تصفیه ۳۶۰ متر مکعب در ساعت، قادر به ارائه ۶۰۰۰ لیتر هوای تمیز در هر دقیقه می باشد. با این دستگاه هوشمند، با همه خطراتی که دستگاه تنفسی را تهدید می کند، خداحافظی کنید و به زندگی پاک و سالم با تنفس هوای تازه قدم بگذارید. با پشتیبانی از کنترل هوشمند و نصب برنامه Mi Home روی تلفن هوشمند خود، از هر کجا که هستید، می توانید تصفیه سازی هوای خانه را فعال نمایید و اطمینان حاصل کنید که همیشه به خانه‌ای پر از هوای تمیز و تازه باز می‌گردید.

صفحه نمایش LED تعبیه شده روی بدنه دستگاه، به شما این امکان را می دهد تا دما و رطوبت داخل ساختمان، ارتباط وای فای و وضعیت عملکرد دستگاه را چک نمایید. عملکرد آرام دستگاه با نویزی کم به اندازه ۳۳.۴ دسی بل، امکان استفاده از آن را در هر ساعتی از شبانه روز، حتی در سکوت شب فراهم می نماید. فیلتر سه لایه این محصول، به خوبی از پس تصفیه انواع بوها و ذرات ریز ۰.۳ میکرومتری معلق در هوا بر می آید

دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی مدل Purifier 4

ویژگی های تصفیه هوای شیائومی Xiaomi Smart Air Purifier 4

  • مجهز به سنسور لیزری فوق العاده دقیق، جهت مانیتورینگ ذرات ریز ۰.۳ میکرومتری
  • سبز:هوای تمیز، زرد: آلودگی کم، نارنجی: آلودگی متوسط، قرمز: آلودگی زیاد
  • قابلیت کنترل هوشمند از طریق اپلیکیشن Mi Home/Xiaomi Home app
  • چندین حالت عملکرد: Auto mode، Night mode و Favourite mode
  • مجهز به فیلتر کربن فعال با کیفیت بالا و دوام ۶ ماه تا ۱ سال
  • از بین بردن بوی حیوانات، بوی غذا، فرمالدئید، تولوئن و دیگر بوها
  • نشان دادن وضعیت آلودگی هوا با نوار نوری رنگی روی نمایشگر
  • دارای پایه ای کوچکتر از کاغذ A۴ و اشغال فضای کم
  • فیلتر ذرات ۰.۳ میکرومتری به میزان ۹۹.۹۷%
  • پشتیبانی از کنترل صوتی (Ok Google و Alexa)
  • عملکرد عالی در تصفیه ذرات
  • مجهز به سنسور دما و رطوبت
  • مجهز به صفحه نمایش LED
  • یادآوری تعویض فیلتر
  • فیلتر گرد و غبار و گرده

خرید دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Air Purifier 4

قیمت تصفیه هوای شیتئومی Xiaomi Smart Air Purifier 4

تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 4 کم صدا و پرقدرت است به کمک فیلتر سه لایه کلیه ذرات مانند مو و کرک، گرد و غبار، باکتری و ویروسها،‌ مواد آلرژی زا، آلاینده ها و بوی هوا را فیلتر میکند و با استفاده از اپلیکیشن از طریق WiFi از راه دور قابل کنترل است. که برای خرید ارزان قیمت این دستگاه می توانید به فروشگاه اینترنتی بانه ال ای دی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید