۳ مدل از برترین یخچال فریزرهای امرسان

3 مدل از برترین یخچال فریزرهای امرسان

برند امرسان از برند های شناخته شده در تولید یخچال فریزر و لوازم خانگی است واز برندهای قدیمی و خوشنام ایرانی می باشد که  تقریبا همه با این برند آشنا هستند و می دانند که این برند از کیفیت و قیمت مناسبی برخورداراست. انتخاب برند و خرید یخچال فریزر بستگی به نیاز مشتری دارد اما اگر قصد خرید یخچال فریزرهای امرسان را دارید ما به شما ۳ مدل از برترین یخچال فریزرهای امرسان را معرفی می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی یخچال  فریزر امرسان مدل TFH14T

یکی از محصولات پر کاربرد برند امرسان، مدل TFH14T است. که با داشتن ظرفیت ۱۴ فوت می توان مواد غذایی زیادی را درون یخچال فریزر قرار داد. این محصول دارای دو درب مجزا است در طبقه ی بالای آن فریزر و در طبقه پایین آن یخچال قرار دارد. قسمت یخچال این محصول ۴ طبقه دارد که این طبقات را می توان در ارتفاع های مختلف قرار داد تا امکان قرار دادن مواد غذایی و یا ظروف حجیم درون یخچال فراهم شود. در قسمت درب یخچال نیز طبقاتی تعبیه شده تا بتوان درون آن ها شیشه های مختلف، بطری، تخم مرغ و سایر موارد دیگر را نگهداری کرد و همچنین دارای کشویی در زیریخچال است که معمولا برای نگهداری میوه و سبزیجات استفاده می شود. قسمت فریزر این یخچال نیز از دو قسمت تشکیل شده است. جنس بدنه‌ی این یخچال از ورق های فولاد است و جزء محصولات کم مصرف به شمار می آید همچنین برچسب این محصول برابر با A است. از نقاط قوت این محصول می توان به کم صدا بودن، کم مصرف بودن انرژی، بزرگ و جادار بودن آن و همچنین قیمت مناسب اشاره کرد.

حتما بخوانید
آموزش تصویری اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ

معرفی یخچال  فریزر امرسان مدل TFH14T

 

معرفی یخچال فریزر امرسان مدل BFN22D-M/TP

یخچال فریزر امرسان مدل BFN22D-M/TP از محصولات با کیفیت و بدون برفک برند امرسان می باشد. نمودار مصرف انرژی این یخچال A است و جزء محصولات کم مصرف به شمار می آید. قسمت یخچال این محصول ۴ طبقه دارد و از شیشه نشکن ساخته شده است و در قسمت درب یخچال نیز ۴ طبقه در نظر گرفته شده است. ظرفیت این یخچال ۳۴۵ لیتر است که به راحتی می توان مواد غذایی با حجم بالا را درون آن قرار داد. سیستم کمپرسور و خنک‌ کننده‌ی  R134a درون این یخچال تعبیه شده است. یکی از قابلیت های این محصول مجهز بودن به سیستم عیب یاب هوشمند و همچنین سیستم کاهش دهنده ی مصرف انرژی است. ظرفیت انجماد این یخچال فریزر بالاست و می توان گفت که مواد غذایی را به خوبی و در زمان کم منجمد کند. عملکرد یخچال فریزر امرسان را می توان از روی پنل LED این دستگاه که بر روی بدنه آن قرار دارد مشاهده کرد. یخچال فریزر امرسان محصولی کم صداست و به قفل کودک نیز مجهز است و همین امر سبب می شود تا ایمنی این یخچال تا حد زیادی بالا برود. از نقاط قوت این یخچال می توان به آلارم باز ماندن درب یخچال، قدرت بالای فریز کردن، بزرگ و جادار بودن و قیمت مناسب و کم مصرف بودن اشاره نمود.

 

معرفی یخچال فریزر امرسان مدل BFN22D-M/TP

 

 معرفی یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M-TP

یخچال فریزر امرسان BFN20D-M-TP از دیگر محصولات پر کار آمد برند امرسان است. این یخچال همانند یخچال های دیگر امرسان از دو قسمت یخچال  وفریزر تشکیل شده است که یخچال آن در قسمت بالا و فریزر آن در قسمت پایین قرار دارد. در زمان خرید این محصول دقت کنید و همچنین فضا و ارتفاع آشپز خانه خود را نیز در نظر بگیرید زیرا این محصول دارای ارتفاع ۲ متر و گنجایش ۵۶۷ لیتر است. یکی دیگر از ویژگی های این محصول جادار و بزرگ بودن فضای داخل آن است که مخزن آن از ۴ طبقه و درب یخچال این محصول نیز از ۴ طبقه مجزا تشکیل شده است. از دیگر قابلیت های این یخچال می توان به مجهز بودن به سیستم خنک کننده ، بدون برفک بودن آن، سیستم عیب‌یاب هوشمند، قفل کودک ، سیستم کاهش‌دهنده‌ی انرژی، کنترل پنل LED ، آب سرد کن و همچنین انجماد سریع اشاره نمود. برای جابه جایی این یخچال نیز پایه های چرخ دار در نظر گرفته شده تا به راحتی بتوان این یخچال را جابه جا نمود.

حتما بخوانید
بهترین فرصت خرید لوازم سفر و کفش‌های ورزشی را از دست ندهید

 

 معرفی یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M-TP

دیدگاهتان را بنویسید