۳ بزرگترین قیمت تلویزیون سامسونگ خطا شما ممکن است به راحتی اجتناب

  • Install را انتخاب کنید
  • دارای پردازنده پردازنده α۷ Gen4 AI Processor 4K
  • Samsung GalaxyS5
  • کولر گازی گری

این شرکت با کیفیت بالا در تولید محصولات خود مورد شناخت جهان در تجارت میباشد. این شرکت تولید کننده محصول جدید و جذاب خود را به اسم تلویزیون خمیده و یا به عبارتی منحنی، به بازار عرضه کرده است. خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ در انواع مدلهای مختلف در نمایندگیهای موجود در کشور فراهم میباشد. تلویزیونهای خمیده دارای ویژگی خاصی میباشند. که یکی از این ویژگیها نوع صفحه نمایش آن است که به دلیل منحنی بودن آن، فضای دید بیشتری از تصاویر نمایش داده میشود و دارای کیفیت و وضوح بهتری میباشد. کمپانیهای تولیدکننده تلویزیون با برندهای مختلف در جهان وجود دارند که با طراحی و تولید بهترین محصولات خود در بازار تجارت به رقابت پرداختهاند. در ادامه این مطلب به یکی از مدلهای این تلویزیون برای آشنایی بیشتر اشاره خواهیم داشت. این مدل از تلویزیون سامسونگ در طرح خمیده، دارای صفحه نمایش ۴۹ اینچی به صورت منحنی میباشد. پخش تصویر در این تلویزیون به صورت فول اچ دی میباشد. تصویر خوب و با کیفیت در این مدل بسیار مطلوب است و همچنین میتوان گفت سیستم صوتی این دستگاه بسیار متناسب طراحیشده است.

  • دارای Film Mode برای تماشای بهتر فیلم و سریال
  • تکنولوژی HDR
  • نسل نهم
  • مدل TU7072
  • دارای پخش کننده موسیقی
  • پشتیبانی از AirPlay ۲
  • برخورداری از ریموت کنترل هوشمند

فروش اقساطی لوازم اداری – فروش اقساطی انواع تلویزیون با شرایط ویژه. شما می توانید در سایت قسطی کلاب اقدام به خرید اقساطی محصول مورد نظر خود نمایید. ویژگیهای قسطا کارت – خرید تلویزیون اقساطی از تمام برندها و تمامی مدل ها از سراسر ایران. فروش تلویزیون قسطی در کمتر از ۵ روز، بدون نیاز به ضامن و به صورت آنلاین. خرید انواع مدل های تلویزیون،LED و خرید اقساطی بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با ثبت نام در اپلیکیشن ایزیپی فراهم شده است. ۲۲ نظر در “طرح ویژه خرید اقساطی تلویزیون دنای آغاز شد” – طرح فروش اقساطی تلویزیون دنای با پرداخت ۲۰ درصد نقد و مابقی در اقساط ۱۰ ماهه شروع شد. تلویزیون، خالق لحظههای خوش عاشقان فیلم و سریال و فوتبال از اهمیت بالای تلویزیون و صفحهی نمایش بهخوبی آگاه هستند. بهترین تلویزیون سامسونگ کدام است؟ خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ چه شرایطی دارد؟ خرید اقساطی بهتر است یا نقدی؟ خرید اقساطی تلویزیون در فروشگاه سل – بهترین لیست قیمت تلویزیون، خرید قسطی و نقدی تلویزیون، ارسال به تمام نقاط ایران در اسرع وقت، فروش اقساطی و نقدی تلویزیون بدون ضامن با بهترین قیمت روز بازار.

حتما بخوانید
راه‌ها بسیار آسان برای آموزش همه قطعات درباره تلویزیون سامسونگ

تاریخچه مخفی تلویزیون سامسونگ اصل

در ضمن همان طور که پیش تر عرض کردیم چک کردن صحت املا و نحوه نوشتار کلمه Samsung (سامسونگ) از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کنترل از راه دور تلویزیون جنسی مرغوب، خوش دست، با لوگو سامسونگ و سرعت عمل عالی است و معمولاً در همه ی جهات عمل میکند. همچنین صفحه ی تنظیمات و راهنماهای روی صفحه مطابق با نمونه ی اصلی و مدل جنس می باشد. شایان ذکر است که بدانید در تلویزیون های سامسونگ از سیستم عامل TIZEN استفاده شده که مبتنی بر لینوکس و منحصر به شرکت سامسونگ است. سریال نامبر یا نام مدل موردنظر از حروف لاتین و عدد تشکیل شده و در هر مدل مختص به همان است. در صورت سرچ مدل موردنظر در سایت سامسونگ می توان شکل ظاهری و تمام ویژگی های آن را مورد مقایسه قرارداد. اگر می خواهید از شماره سریال دستگاه خریداری شده آگاهی پیدا کنید کافی است که مسیر ذکرشده را طی کنید. ابتدا به قسمت منو بروید و پس ازآن دکمه شاپورت را انتخاب کنید و درنهایت با انتخاب گزینه Contact Samsung می توانید از تمامی اطلاعات مربوط به تلویزیون ازجمله مدل آن و همچنین شماره سریال آن مولودیمال آگاهی پیدا کنید. البته اگر این تلویزیون از نوع قدیمی تر هست و امکان رفتن به این گزینه ها را ندارد می توانید با نگاه انداختن به پشت تلویزیون شماره سریال آن و مدل آن را مشاهده کنید. در مقاله فوق تلاش کردیم روش های تشخیص تلویزیون سامسونگ اصل را به شما آموزش بدهیم و دست افرادی که با واردکردن اجناس کپی و تقلبی سعی بر بهم زدن بازار را دارند از جیب مردم عزیز کشورمان کوتاه کنیم. امید است با توجه به روش های فوق بتوانید در کمترین زمان با آسان ترین روش ها کالای مناسب خود را پیدا کنید.

حتما بخوانید
بررسی مولتی کوکر بوش FX06؛ قابلیت‌های گسترده با قیمت عالی

خرید تلویزیون سامسونگ

آخرین قدرت کیفیت تصویر ۴K میباشد که با رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ هشت میلیون پیکسل را بر صفحه نمایش ایجاد خواهد کرد و این تجزیهی تصویر موجب نمایش تمامی آنچه با دوربینهای فیلمبرداری و عکاسی گرفته شدهاند میشود. سیستم تلویزیون سامسونگ ۵۵RU7100 دو کاناله میباشد و با دو اسپیکر ده واتی مجهز شده که در مجموع توان خروجی ۲۰ وات را داراست. فناوری Dolby Digital Plus فرکانسهای صوتی را تحلیل کرده و آنها را تقویت میکند و در نهایت صدایی واضح را به کانالهای صوتی میرساند تا صدایی واض
ح و همه جانبه را در محیط پخش کنند. فناوری Dialog Enhancement در تلویزیون اسمارت سامسونگ RU7100 سبب میشود وضوح کلمات افزایش یابند. فناوری Multi Room Link امکان اتصال باندها و لوازم جانبی تقویت صدا را در فاصلههای دور و نزدیک ممکن میسازد و شما میتوانید صدای تلویزیون را در هر گوشهی منزل بشنوید. پورتهای خروجی صوتی Optical و Headphone در این قسمت تعبیه شده تا در صورت لزوم جهت پخش صدای بلندتر و یا خصوصی سازی آن مورد استفادهی کاربر قرار بگیرند. تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچی محصول ۲۰۱۹ مدل RU7100 محهز به سیستم عامل کاربردی مختص محصولات این کمپانی با نام تایزن میباشد. این تلویزیون به وسیلهی Wi-Fi داخلی و با پورت LAN به اینترنت متصل میشود. مرورگر اینترنت این تلویزیون قابلیت دسترسی به تمام سایتها و برنامههای محبوب جهانی را به اضافه امکان دانلود و آپلود داراست. Universal Guide برنامهای راهنمای جهانی است که امکان دسترسی به برترین فیلمهایی را که در جهان دیده شدهاند را به کاربران داده تا بدون فوت وقت از بین برترین فیلمها را برای زمان فراغت خود انتخاب نمایند.

حتما بخوانید
آنچه باید از معلمان خود درباره تلویزیون سامسونگ می پرسیدید

تلویزیون Au8000 سامسونگ از درگاه های ارتباطی ۳ پورت HDMI و ۲ پورت USB بهرهور است، HDMI اتصال سایر وسایل که از این قابلیت برخوردار باشند را مانند کنسولهای بازی فراهم میسازند. USB هم میتوان انواع فلش مموری را به جایگاه ویژه آن وصل کنید و از دیدن محتواهای بر روی آن لذت دوچندانی را ببرید. از مطالب بالا به این نتیجه میرسیم، که تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 از نمایشگر های کریستالی شرکت سامسونگ میباشد که در سال ۲۰۲۱ این برند از آن رونمایی کرده. از مشخصات بارز محصول هستند. با توجه به اینکه در این صفحه تمام آن چیزی که برای خرید تلویزیون au8000 نیاز داشتید را در اختیار تان قرار دادیم اکنون به خوبی می توانید نتیجه گیری کنید که آیا این مدل مناسب شماست یا خیر؟ ویدیو رضایت مشتری تلویزیون سامسونگ AU8000 می تواند در انتخاب محصول بسیار به شما کمک کند. با دیدن بازخورد خریداران قبلی و نظر ایشان در خصوص تلویزیون می توانید به این نتیجه برسید که آیا خرید تلویزیون AU8000 سامسونگ مناسب شماست یا خیر؟

نحوه فروش تلویزیون سامسونگ

یکی از پرفروشترین تلویزیونهای حال حاضر سامسونگ در بازار ایران، مدل NU7900 از سری ۷ اسمارت است. تلویزیونی ۴K با پنل VA که میتواند کیفیت فوقالعاده و طبیعی را در هنگام تماشای فیلم، سریال، مسابقات ورزشی و گیمینگ به نمایش بگذارد. بهترین تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ در بازه قیمتی خود بسیار خوش میدرخشد. پشتیبانی بسیار خوب از فناوریهای HDR و HDR10 باعث میشود تا تصاویر واقعیتر و طبیعیتری را در این محصول ببینیم و همچنین به واسطه فناوری Micro Dimming، جزئیات تصویر با دقت و ظرافت بیشتری به نمایش در میآیند. یکی دیگر از تلویزیونهای محبوب و پرفروش سامسونگ در ایران، TU7000 از سری ۷ نام دارد. تلویزیونی با وضوح ۴K، فناوری HDR و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز که برخی از بهترین تکنولوژیهای سامسونگ را هم در اختیار دارد. بهترین تلویزیون سامسونگ مدل TU7000 به موتور پردازشی اختصاصی کریستال مجهز است که کمک شایانی به ارائه خروجی تصویر و صدای باکیفیت میکند.

حتما بخوانید
چگونه انواع مبل پارچه‌ای را تمیز کنیم؟ (آموزش گام‌به‌گام)

Where می‌توانید کشف کنید تلویزیون سامسونگ رایگان منابع

همانطور که در بالا گفته شد این تلویزیون توانایی تولید یک میلیارد رنگ را دارد و تماشای هر محتوایی در AU8000 لذت بخش خواهد بود. موجب می شود که شما به راحتی به تماشای محتوای HDR با کیفیت بالا بپردازید. تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 دارای پردازشگر کریستالی فورکی است. این پردازنده قابلیت های خوبی را دارد اما نمیتوان آن را با پردازنده های حرفه ای مقایسه کرد. پردازشگر Crystal Processor 4K به کمک تکنولوژی ۴K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش می دهد و همه چیز را در حد کیفیت ۴K به نمایش خواهد گذاشت. اما نکته ای که وجود دارد این است که رزولوشن تصویر تلویزیون های ۴K چهار برابر تلویزیون های Full HD است و از کیفیت بالا تری برخوردارند. از نمونه تکنولوژی هایی که کنتراست تصویر را در تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 بهبود می بخشند می توان به Mega Contrast، UHD Dimming و Contrast Enhancer اشاره کرد. تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ مدل AU8000 سایز ۵۵ اینچ از کیفیت تصویر ۴K UHD پشتیبانی می کند.

معرفی روشن گزینه تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ BU8500 محصولی جدید با ظاهری کاملا متفاوت با سایر تلویزیون های سامسونگ می باشد. در اینچ ها محدود ۵۰, فروشگاه مولودی مال ۵۵ و ۶۵ اینچ ساخته شده است که هر سه سایز جز خوش فروش ترین اینچ های موجود در بازار می باشد. مناسب بیشتر خانه های ایرانی است که در اینجا به توضیح سایز ۵۵ اینچ می پردازیم. این محصول با شروع سال ۲۰۲۲ به بازار معرفی شده است که آپدیت شده ی تلویزیون AU8500 مدل ۲۰۲۱ می باشد. کیفیت تصویر پروفشنال روی نمایشگر باریک و فریم ظریف هر فرد را به دیدن برنامه های مختلف وسوسه می کند. تلویزیون سامسونگ BU8500 به لطف وابستگی سنگین خود به سیستم عامل قوی تایزن توانسته نیاز دیرینه ی کابران را که مدت ها در انتظار آن هستند، برآورده کند و پلی بین نمایشگر با دنیای بیرون از تلویزیون را درست کند. به گونه ای که با استفاده از این فناوری، صحنه های از دست رفته ی تصویر را بازسازی می کند.

حتما بخوانید
چگونه یک تلویزیون سامسونگ بدست آوریم؟

تلویزیون سامسونگ ال سی دی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون ۴۹ اینچ با بهترین قیمت بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید