۳ راه برای تسلط بر تلویزیون سامسونگ بدون عرق کردن

همچنین دارای قابلیت Multi-View است و شما می توانید دو محتوای مختلف را همزمان در کنار یکدیگر در تلویزیون مشاهده نمایید. سامسونگ در این تلویزیون از قابلیت Remote Access نیز استفاده نموده است و شما می توانید از طریق تلویزیون به دستگاه هایی که از این پروتکل پشتیبانی می کنند متصل شده و کار های خود را از دور انجام دهید. این تلویزیون دارای قابلیت TV Sound to Mobile نیز می باشد و شما می توانید صدای تلویزیون را روی موبایل منتقل کنید و با هدفون یا هندزفری بشنوید. این قابلیت برای کسانی که در شب به تماشای تلویزیون می پردازند و نمی خواهند صدای تلویزیون برای کسی مزاحمت ایجاد کند مناسب است. دستیار صوتی گوگل و الکسا ممکن است در زمان فروش این تلویزیون در دسترس نباشند و طی یک آپدیت در آینده منتشر شوند. محتوای سرویس های مختلف بسته به منطقه جغرافیایی ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند. برنامه ها بسته به مدل تلویزیون و منطقه جغرافیایی ممکن است در دسترس نباشند.

  • تماشای حرفه ای فیلم
  • سیستم هوشمند Far-Field Voice Interaction برای اجرای فرمانهای صوتی
  • ایت کی (۸k)
  • تکنولوژی UHD Dimming برای افزایش کنتراست تصاویر

برند ناسیونال، از برندهای سابق شرکت ماتسوشیتا و پاناسونیک کنونی میباشد، که این شرکت در فاصله سالهای ۱۹۲۵ تا ۲۰۰۸ برای طیف وسیعی از لوازم خانگی الکترونیکی و محصولات الکتریکی، الکترونیکی و صنعتی استفاده مینمود. تولیدات پاناسونیک با برند ناسیونال، شامل: یخچالهای خانگی، مایکروفر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، لوازم آشپزخانه، اتو، کولرهای گازی، تهویه مطبوع، تجهیزات تهویه هوا و دوچرخه بود. این برند تا ماه سپتامبر ۲۰۰۸ استفاده میشد. در پی تغییر نام این شرکت در ۱ اکتبر ۲۰۰۸ و تجدید ساختار آن، برند ناسیونال نیز بازنشسته شد و تمامی تولیدات این برند، به پاناسونیک تغییر پیدا کرد. از سال ۲۰۰۲، برخی از محصولات این شرکت با نام پاناسونیک روانه بازار شدند. در سپتامبر ۲۰۱۴ پاناسونیک اعلام کرد برند تکنیکس را دوباره احیا میکند. سانیو، شرکت الکترونیکی ژاپنی است که مقر اصلی آن در شهر موریگوچی، اوساکا قرار دارد. این شرکت هماکنون از زیرمجموعههای پاناسونیک بهشمار میآید. ماتسوشیتا کونوسوکه در راستای تولید لوازم مورد نیاز پس از جنگ جهانی دوم، کمکهای فراوانی به برادر همسرش؛ توشیو ایوئه، بهمنظور راهاندازی شرکت سانیو نمود، ولی این شرکت بعدها به بزرگترین رقیب ماتسوشیتا تبدیل شد.

حتما بخوانید
راهنمای خرید ال ای دی 49 اینچ سامسونگ

تلویزیون سامسونگ اصل کره

تلویزیون ۸۵ اینچی ۸K QLED سامسونگ بیش از ۱۵ هزار دلار قیمت دارد. در ضمن، تلویزیونهای QLED سامسونگ در اندازههای ۳۲، ۴۳، ۴۹، ۵۵، ۶۵، ۷۵، ۸۲، ۸۵ و بله ۹۸ اینچ عرضه میشوند. البته تلویزیونهای LCD غیر QLED حتی میتوانند کوچکتر نیز باشند. یکی دیگر از مزایای بزرگ QLED و LED نسبت به OLED که میخواهیم دربارهی آن صحبت کنیم، قیمتهای اندازههای ۶۵ اینچ به بالای آنها است. تلویزیونهای بزرگ سریعترین بخش فروش را در بازار در اختیار دارند و هیچ نشانهای از کاهش تقاضا برای آنها را نمیتوان مشاهده کرد. همان طور که در بالا اشاره کردیم تلویزیون ۷۷ اینچ مدل B9 الجی ۴ هزار دلار قیمت دارد. این در حالی است که تلویزیونهای سری ۸ TCL، در حدود ۲۶۰۰ دلار، ۷۵ اینچ QLED سامسونگ مدل Q70، دو هزار دلار و ارزانترین مدل ۷۵ اینچی QLED یعنی مدل Q60R فقط ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد. مطمئناً هیچ یک از این QLEDها نمیتوانند OLED را شکست دهند اما هزاران دلار هزینه کمتری دارند.

۵. روی Scan ضربه بزنید تا تلویزیونهایی را که در محدوده برد هستند و به همان شبکه Wi-Fi دستگاه شما متصل هستند را پیدا کنید. ۶. دستگاه خود را انتخاب کنید و روی Add ضربه بزنید. ۷. وضعیت در دسترس بودن دستگاه به طور خودکار بروز میشود. در این فرآیند باید تلفن و تلویزیون خود را روشن نگه دارید و به یک شبکه متصل کنید. ۸. به لیست دستگاهها برگردید و یک بار دیگر روی تلویزیون خود ضربه بزنید. اکنون میتوانید گزینه Mirror screen (Smart View) را به روز شده برای دستگاه خود مشاهده کنید. ۹. پخش/مشاهده محتوا را انتخاب کنید. برای شروع میرور دستگاه خود، باید درخواست اتصال را روی صفحه تلویزیون خود بپذیرید. قصد خرید هندزفری های سامسونگ را دارید؟ تاکنون در مورد اسمارت ویو سامسونگ a22 و دیگر مدلهای گوشی سامسونگ صحبت کردیم. اکنون به سراغ برنامههای شخص ثالث خواهیم رفت. نمایش صفحه نمایش دستگاه اندرویدی بر روی تلویزیون با استفاده از چندین روش آسان در دسترس است.

  • الگوریتم های پردازش تصاویر
  • دارای Film Mode برای تماشای بهتر فیلم و سریال
  • دارای پردازنده پردازنده α۷ Gen4 AI Processor 4K
  • ظرفشویی سامسونگ
  • دارای Movie Mode برای تماشای بهتر فیلم و سریال
  • پشتیبانی از بلندگوهای ال جی مدل WK7, WK9
  • نمایش همه محصولات لوازم آشپزخانه برقی
  • برخورداری از قابلیت تایم شیفت
حتما بخوانید
راهنمای خرید تلویزیون

از تلویزیون های بالا رده ی ال جی هستند که از طراحی شکیل و مدرنی بهره می برند اگر یکی از این مدل ها را انتخاب کرده اید و در خریدش مردد هستید ، شک را کنار بگذارید . البته تلویزیون سامسونگ مدل ۶۵Q7F و یا ۸۵HU7000 را هم می توان در لیست خوش تراش ترین تلویزیون های سامسونگ قرار داد . در بحث کیفیت تصاویر چندین مولفه را باید بررسی کرد ، یکی از آنها تکنولوژی به کار رفته در ساخت نمایشگر است . شاید در اولین ورود تلویزیون های Lcd بسیار مورد استقبال قرار گرفتند ، اما با گذر زمان تکنولوژی led جای lcd را گرفت و کیفیت تلویزیون های ال ای دی به مراتب بالاتر از انواع lcd ها بود . انواع نمایشگر های ال ای دی نیز با توجه به ساختار و نحوه ی چیدن دیودهای ساطع کننده ی نور led متفاوت از هم عمل می کنند و هر کدام کیفیت متفاوتی دارند .

معمولا تلویزیون های سامسونگ دارای یک طراحی زیبا و جذاب هستند. با توجه به سایزهای ۵۵ ۶۵ ۷۵ ۸۵ اینچ تلویزیون سامسونگ Q70A شما می توانید اندازه تلویزیون متناسب با فضای خود را به راحتی انتخاب کنید. همانطور که در تصویر محصول می توانید مشاهده کنید؛ این دستگاه از فریم دور صفحه نمایش بسیار باریکی استفاده می کند؛ این امر باعث می شود که دید گسترده فروش اینترنتی تلویزیون سامسونگ تری داشته باشید. پایه دستگاه می تواند به راحتی وزن تلویزیون را تحمل کند. ضخامت کم بدنه باعث می شود تا در هنگام نصب تلویزیون روی دیوار مشکلی را تجربه نکنید. از شیارهای پشت تلویزیون ها می توانید برای مدیریت کابل و تمیز نگه داشتن فضای خود استفاده کنید. طراحی زیبا و ظریف تلویزیون Q70A سامسونگ شما را به سمت تماشای ناب ترین تصاویر سوق می دهد. سامسونگ این دستگاه را بر اساس سبک مینیمالیستی طراحی کرده است تا جذاب ترین تجریه مشاهده سینمایی را داشته باشید. فریم باریک و ظاهر زیبا در صورتی که به دیوار نصب شود، دیزاینی عالی به فضای اتاق می بخشد، حتی اگر بخواهید تلویزیون را روی میز قرار دهید، نیز می توانید از استایل عالی آن بهرهمند شوید.

حتما بخوانید
بررسی پیستوله رنگ‌پاش شارژی جاب؛ خوش‌قیمت و مناسب کارهای خانگی

مشتریان در واقع درباره تلویزیون سامسونگ شما چه می‌اندیشید چیست؟|رازهای داخلی تلویزیون سامسونگ کشف شد}

رابط کاربری و امکانات سرویس AirPlay 2 با توجه به منطقه جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد. برخی ویژگی ها و عملیات هایی که توسط دستگاه های متصل به تلویزیون ارائه می شوند، ممکن است پشتیبانی نشوند یا به صورت محدود پشتیبانی راهنمای خرید بهترین سایز تلویزیون شوند. تلویزیون سامسونگ ۵۵TU8000 از برنامه SmartThings و اینترنت اشیاء پشتیبانی می کند. شما می توانید از طریق این برنامه لوازم خانگی، دستگاه ها و سنسورهایی که از اینترنت اشیاء (Internet of Things) پشتیبانی می کنند را به صورت مستقیم از تلویزیون کنترل نمایید. به این ترتیب کنترل کاملی روی لوازم خانگی خود خواهید داشت. برنامه SmartThings برای گوشی های اندرویدی و iOS نیز توسعه داده شده است و شما می توانید از طریق آنها نیز لوازم خانگی خود را کنترل نمایید. این برنامه در موبایل های سامسونگ نیز به صورت یکپارچه تعبیه شده است. شما حتی می توانید از طریق دستور صوتی و Bixby اینکار را انجام دهید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد فروشگاه مولودی مال لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید