۸ لوازم برقی آشپزخانه با عملکرد‌های خاص برای آشپزی‌های حرفه‌ای

در این مقاله از سری راهنماهای خرید دیجی‌کالا مگ این بار به سراغ معرفی انواع لوازم خانگی برقی ویژه همچون صبحانه‌ساز، کرسی برقی، میوه خشک‌کن، سبزی خردکن، پتوشوی، پاپ‌کورن‌ ساز و بسیاری موارد دیگر می‌رویم و در کنار آن نکان مهم و کاربردی در خرید هر یک را مرور می‌کنیم.

به یاد داشته باشید که موارد معرفی شده در این نوشتار از منظر کاربردی بودن فقط و فقط به سبک زندگی شما وابسته است و آنچه برای یک نفر غیرضروری تلقی می‌شود ممکن است برای دیگری بسیار مفید و کاربردی به شمار رود. حال با این مقدمه به سراغ این راهنمای خرید لوازم برقی ویژه می‌رویم.

۱. صبحانه‌ساز

صبحانه‌ساز چیست و چه نکاتی در خرید آن مهم است؟

صبحانه‌ساز از آن دسته لوازم خانگی است که می‌تواند برای روزهای پرمشغله‌ی کاری حکم فرشته‌ی نجات را داشته باشد. این نوع وسیله‌ی برقی در اشکال و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند تا در انواع آشپزخانه‌های کوچک به راحتی ذخیره‌سازی می‌شوند.

در حالت کلی اغلب دستگاه‌های صبحانه‌ساز شامل یک توستر نان و اجاق برقی هستند و اجاق آن این امکان را به شما می‌دهد که انواع مختلفی از موادغذایی را بخارپز و سرخ کنید یا بجوشانید، همچنین با استفاده از این محصول می‌توانید تخم‌مرغ و پنکیک بپزید و اساساً هر عملکردی که از یک اجاق معمولی انتظار دارید، را انجام دهید.

برخی مدل‌های این کالا شامل قهوه‌ساز و آون توستر هم می‌شوند و با وجود آن می‌توانید از آماده‌سازی همه چیز به شکل همزمان و سریع لذت ببرید. لازم به ذکر است که برخی مدل‌های صبحانه‌ساز برای چیزی بیشتر از پختن بیکن، تخم‌مرغ، املت و پنکیک استفاده می‌شوند، چراکه تهیه‌ی وافل و نان تست فرانسوی هم به کمک آن ساده است. در کنار این توضیحات بهتر است قبل از خرید هر مدل صبحانه‌سازی به یک‌سری نکات مهم توجه کنید تا به شکل آگاهانه‌تری خرید کنید.

  1. سبکی و قابل حمل بودن صبحانه‌ساز را اصل قرار دهید؛ از آنجایی که اغلب نمونه‌های این محصول در بازار ایران از نوع برقی هستند، احتمالا از نقطه نظر جابه‌جایی دستگاه مشکلی برای شما وجود نخواهد داشت. در همین راستا هر چه مدل انتخابی سبک‌تر باشد، حمل و نقل آن هم راحت‌تر خواهد بود. همچنین پس از هر بار استفاده و قرار دادن آن در کابینت (به منظور تمیز ماندن آن) از سنگینی صبحانه‌ساز خود گله‌مند نخواهید بود.
  2. توستر دستگاه قابلیت پشتیبانی از نان‌هایی با ضخامت‌ متفاوت را داشته باشد؛ یکی از موارد مهم در خرید صبحانه‌ساز این است که توستر کالا قابلیت پشتیبانی از انواع نان با ضخامت‌های متنوع را داشته باشد. همچنین در صورتی که میزان حرارت توستر قابل تغییر باشد و بخارپز آن هم همراه با تایمر مخصوص پخت طراحی شده باشد، آن صبحانه‌ساز می‌تواند گزینه‌ای معقول برای خرید به شمار رود.
  3. طراحی‌ تاشو در ساختار صبحانه‌ساز کاربردی است؛ اگر کالای برقی انتخابی شما با بخش‌های تاشوی مختلفی همراه شده باشد، می‌توانید مطمئن شوید که در طراحی نمره‌ی بالایی دارد. صبحانه‌سازهایی با بخش چای‌ساز یا گریل تاشو این امکان را به شما می‌دهند که دستگاه را در مواقع لزوم باز کنید و پس از اتمام کار با تا دادن آن، در کمترین اندازه‌ی ممکن، آن را ذخیره‌سازی کنید.
  4. آون توستر چند کاره کاربردی‌تر است؛ به طور کلی صبحانه‌سازهایی که آون‌ توستر چندکاره دارند، می‌توانند علاوه بر گرم کردن مواد غذایی، آن‌ها بخارپز و برشته کنند و امکان پخت تقریبا هر چیزی را در فضایی کوچک به شما دهند.

پرفرو‌ش‌ترین مدل‌های صبحانه‌ساز در بازار ایران

در کنار جزئیات و نکات مطرح شده در بخش قبل در این قسمت نگاهی به عنوان صبحانه‌سازهای پرفروش‌ از منظر خریداران از سایت دیجی‌کالا خواهیم داشت.

صبحانه‌ساز بیر مدل DSL-C02B1

دستگاه صبحانه‌ساز بیر مدل DSL-C01B1 محصولی تشکیل شده از آون تستر، قهوه‌ساز/ چای‌ساز و ماهیتابه برقی است که جزو یکی از کارآمدترین مدل‌های این دسته محصولات به شمار می‌رود. جالب است بدانید که در طراحی این کالا چای‌ساز به شکل تاشو منظور شده است و همین مساله هم عاملی برای ذخیره‌سازی راحت‌تر آن به شمار می‌رود.

حتما بخوانید
چهار دلیل تلویزیون سامسونگ اتلاف وقت است

کل وزن این کالای برقی به ۲.۵ کیلوگرم می‌رسد و طول سیم آن حدود ۲ متر است. به طور کلی وجود پایه‌های ضدلغزش، آون توستری به گنجایش ۸ لیتر، نوشیدنی‌ساز ۰.۸ لیتری و توان ۱۴۰۰ واتی از دیگر مشخصه‌های این محصول است.

صبحانه ساز بیر مدل DSL-C02B1

صبحانه‌ساز کد FFF-0801

صبحانه‌ساز کد FFF-0801 محصولی کامل با ویژگی‌های جالبی همچون بدنه‌ی تمام استیل، پایه‌های ضدلغزش، سه کاره با قابلیت تنظیم تایمر و حرارت، وزن ۲.۲ کیلوگرمی، قابلیت بخارپز کردن غذا، طول سیم ۱.۸ متری، آون ۵ لیتری و ظرف پخت و پز ۱ لیتری است. همچنین اقلام همراه این کالای برقی شامل ظرف بخار استیل، ماهیتابه‌ی استیل و ظرف یک لیتری پخت و پز می‌شود. البته لازم به ذکر است که متاسفانه صبحانه‌ساز کد FFF-0801 امکان تنظیم دما ندارد بنابراین قبل از خرید باید این مساله را مدنظر قرار دهید.

صبحانه ساز کد FFF-0801

صبحانه‌ساز لیوون مدل G-9

یکی از مدل‌های بسیار زیبا و از جنس فولاد ضدزنگ در بازار انواع لوازم خانگی برقی صبحانه‌ساز لیوون مدل G-9 است که از مشخصه‌‌های آن می‌توان به ابعاد ۳۶۸ در ۲۹۵ در ۱۷۲ میلی‌متری کالا، وزن ۳.۸ کیلوگرمی، همراه با عملکرد توستر، سرخ کردن، گرم کردن، پختن و گریل کردن، قابلمه‌ی ۲ لیتری، دو شکاف برای قرارگیری نان، طول سیم ۵۰ سانتی‌متری، برنامه‌ی خود تنظیم کنندگی و توان ۱۴۰۰ واتی اشاره کرد. لازم به اذعان است که کلیت این نوع صبحانه‌ساز با ارگونومی خاصی طراحی شده است تا در دست گرفتن و کار با آن هنگام آشپزی، بسیار آسان‌تر شود.

صبحانه ساز  لیوون مدل G-9

صبحانه‌ساز ساچی مدل ۲۹۵۱

صبحانه‌ساز ساچی مدل ۲۹۵۱ گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه با بدنه‌ای فلزی پلاستیکی است که جزو مدل‌های سه کاره‌ی بازار به شمار می‌رود و همراه با آون توستر، قهوه‌ساز و ماهیتابه ارائه شده است. این کالای برقی توانی به اندازه‌ی ۱۲۵۰ وات دارد و آون آن ۹ لیتری است. همچنین طول سیم این صبحانه‌ساز به منظور راحتی در جابه‌جایی حدودا ۱ متر است. از طرفی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین‌ظرفشویی از دیگر امکانات این ماشین است که ارزش خرید آن را بالا برده است.

صبحانه ساز ساچی مدل 2951

۲. میوه خشک‌کن

پرفرو‌ش‌ترین مدل‌های میوه خشک‌کن در بازار ایران

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که همواره به مقدار زیادی میوه می‌خرید و در عین حال در زمان کار یا استراحت دائما تنقلات مضری مثل چیپس و پفک می‌خورید، ما به شما توصیه می‌کنیم که دستگاهی مانند میوه‌ خشک‌کن را در برنامه‌ی خرید خود قرار دهید. چراکه به کمک این کالا می‌توانید از فساد میوه‌ها جلوگیری کنید و خوراکی‌ها را با حفظ ویتامین‌ها و مواد معدنی نگه دارید و در اوقات بی‌کاری به عنوان تنقلات بخورید.

خشک‌کن‌های میوه از جمله لوازمی هستند که می‌توانند آب میان‌بافتی میوه‌ها را بدون هیچ پختی خشک کند. درواقع با وجود المنت حرارتی خاصی در ساختار این محصولات گرمای لازم به منظور خشک کردن آب میوه فراهم می‌شود و طی گردش هوای گرم در داخل دستگاه نتیجه‌ی مدنظر حاصل می‌شود.

اگرچه خشک‌کن‌های جریان عمودی گزینه‌هایی مقرون‌به‌صرفه‌تر و جمع‌وجورتر هستند، اما در توزیع یکنواخت گرما هیچ‌گاه به‌ پای مدل‌هایی با جریان افقی نمی‌رسند.

اگرچه در بازار این روزهای لوازم خانگی، فرهای ترکیبی یا کانوِکشن، البته گزینه‌های رده بالای آن‌ها، معمولا همراه با تنظیمات ویژه‌ی خشک‌کن میوه همراه هستند، اما لازم است بدانید که بیشتر این دستگاه‌ها قادر به تولید گرما با مختصات لازم برای خشک‌کردن میوه و سبزیجات نیستند و با ایجاد نقاط غیر هم‌دما علاوه بر خشک کردن بیش از حد مواد، بخش قابل‌توجهی از طعم و مواد مغذی میوه‌ها و سبزیجات را هم از بین می‌برد.

ضمنا دستگاه‌های خشک‌‌کن از لحاظ مصرف برق هم در مقایسه با فر برتری بیشتری دارند. همچون صبحانه‌ساز در این قسمت هم به بررسی نکاتی به منظور خرید یک میوه‌خشک‌کن باکیفیت می‌پردازیم.

  1. میوه‌خشک‌کنی با جریان هوای افقی بخرید؛ اگرچه خشک‌کن‌های نوع جریان عمودی گزینه‌هایی مقرون‌به‌صرفه‌تر و جمع‌وجورتر هستند، اما در توزیع یکنواخت گرما هیچ‌گاه به‌ پای مدل‌هایی با جریان افقی نمی‌رسند. این دسته از محصولات امکان بیرون کشیدن یک سینی را بدون جابه‌جایی سایر سینی‌ها دارند و اگرچه از مدل‌هایی با جریان عمودی گران‌تر هستند اما توزیع گرمای یکنواخت‌تری دارند و برای خشک‌کردن گوشت هم به کار می‌آیند. این نوع خشک‌کن‌ها در اندازه‌های متنوعی از مدل‌های کوچک رومیزی گرفته تا اندازه‌های بزرگ‌تر و صنعتی تولید می‌شوند و برای خشک‌کردن فراورده‌های مایع و نیمه‌مایع هم کاملا مناسب‌اند.
  2. راحتی در استفاده از خشک‌کن مواد غذایی بسیار مهم است؛ اصولا دستگاه‌های میوه خشک‌‌کن‌ کارکرد پیچیده‌ای ندارند و کار با مدل‌ها و برندهای مختلف همه‌ی آن‌ها تقریبا یکسان است. در عین حال وجود یک‌سری مشخصات کاربردی می‌تواند به استفاده‌ی راحت‌تر شما از خشک‌کن کمک کند. به عنوان مثال اگر خشک‌کن‌ مدنظر شما قادر به توزیع یکنواخت گرما باشد، دیگر نیازی نیست که سینی‌ها را چند بار در طول فرایند خشک‌کردن جابه‌جا کنید یا وجود تایمر در ساختار این محصولات به شما در افزایش دقت خشک کردن مواد غذایی کمک شایانی می‌کند.
  3. شست‌شوی ساده‌ی دستگاه را فراموش نکنید؛ به یاد داشته باشید که هرچه قطعات شستنی خشک‌کن بیشتر باشند، طبیعتا وقت بیشتری باید پس از پایان کار برای تمیزکردن دستگاه، خرج شود، بنابراین فاکتور شست‌وشوی راحت را هم در نظر داشته باشید.
  4. میزان تولید صدای خشک‌کن هم مهم است؛ از آنجایی که خشک‌کن‌های میوه مجهز به فن در ساختار خود هستند، برخی مدل‌های آن‌ها با صدا و نویز بالایی همراه هستند که قبل از خرید باید این فاکتور را مدنظر قرار دهید، اما به طور کلی باید بدانید که مدل‌های افقی معمولا پرسروصداتر از نمونه‌های عمودی هستند.
  5. گستره‌ی دمایی دستگاه و ترموستات آن را بررسی کنید؛ میوه خشک‌‌کن‌های ترموستات‌دار به‌دلیل برخورداری از قابلیت تنظیم دما همواره جزو مدل‌هایی با ارزش خرید بالاتراند، چراکه با وجود ترموستات می‌توانید کنترل بیشتری روی کیفیت نهایی کار داشته باشید و از خشک‌شدن زیادی موادغذایی جلوگیری کنید. لازم به ذکر است که ترموستات‌های دیجیتال دقیق‌تر هستند. در همین راستا دمای لازم برای خشک‌کردن مواد غذایی مرسوم به‌ شرح زیر است:
  • انواع سبزیجات؛ ۹۰ الی ۱۰۰ درجه‌ی فارنهایت (معادل با ۳۲ الی ۳۸ درجه‌ی سانتی‌گراد)
  • انواع میوه‌ها؛ ۱۳۰ الی ۱۶۰ درجه‌ی فارنهایت (معادل با ۵۴ الی ۷۱ درجه‌ی سانتی‌گراد)
  • انواع گوشت و ماهی؛ ۱۴۵ الی ۱۶۰ درجه‌ی فارنهایت (معادل حدود ۶۳ الی ۷۱ درجه‌ی سانتی‌گراد)
حتما بخوانید
محبوب‌ترین لوازم جانبی سامسونگ گلکسی A04s در دیجی کالا

پرفرو‌ش‌ترین مدل‌های میوه خشک‌کن در بازار ایران

پرفرو‌ش‌ترین مدل‌های میوه خشک‌کن در بازار ایران و با استناد به سایت دیجی‌کالا به شرح زیر است:

میوه خشک‌کن سان لوکس مدل FD-160S

میوه خشک کن سان لوکس مدل FD-160S محصولی با بدنه‌ی پلاستیکی است که از جمله مشخصه‌های آن می‌توان به مواردی همچون وزن ۲.۶ کیلوگرمی، طول سیم ۱۲۰ سانتی‌متری، توان ۱۷۰ واتی و با قابلیت تنظیم حرارت و زمان اشاره کرد. در حالت کلی این نوع خشک‌کن یک کالای برقی باکیفیت و منتخب در بین خریداران دیجی‌کالا است.

میوه خشک کن سان لوکس مدل FD-160S

میوه خشک‌کن نانوالکتریک مدل F500

یکی از گزینه‌های فلزی با پایه‌های ضدلغزش در بین انواع میوه خشک‌کن‌های بازار میوه خشک‌کن نانوالکتریک مدل F500 است که جزو مدل‌های رده‌ی بالای این دسته از محصولات به شمار می‌رود. به طور کلی این نوع کالای برقی دارای WIFi با توان ۷۰۰ وات است و در کنار آن مجهز به فن AC به قطر ۱۵ سانتی‌متر هم هست. همچنین ۱۰ عدد سینی از جنس نیکل کروم و دو عدد سینی سبزیجات از جنس گالوانیزه و ضدزنگ در ساختار این سیستم قرار گرفته است که آن را از دیگر رقبا متمایز می‌کند. ظرفیت کلی این نوع میوه خشک‌کن ۸ لیتر است و تمام لوازم جانبی آن قابلیت شست‌وشوی کامل در ماشین ظرفشویی را دارد.

میوه خشک کن نانوالکتریک مدل F500

میوه خشک‌کن دبلیو ام اف مدل Kitc

اگر به دنبال کالایی با بدنه‌ی استیل هستید ما به شما میوه خشک‌کن دبلیو ام اف مدل Kitc را پیشنهاد می‌کنیم. از جمله مشخصه‌های این دستگاه می‌توان به مواردی همچون صدای بسیار کم، دهیدراتور اتوماتیک با صرفه جویی در فضا و انرژی، وزن ۳.۳ کیلوگرمی، قابلیت توزیع گرما با گردش هوای الکترونیکی، توان ۲۲۰ واتی و طول سیمی به اندازه‌ی ۱ متر اشاره کرد.

حتما بخوانید
راهنمای جامع خرید مولتی کوکر؛ دستیار همه‌کاره‌ی شما در آشپزخانه
میوه خشک کن دبلیو ام اف مدل Kitc

میوه خشک‌کن متئو مدل MFD 30

یکی از مدل‌های دیگر میوه‌ خشک‌کن از نوع میان‌رده در بازار ایران میوه خشک‌کن متئو مدل MFD 30 است که ویژگی‌های آن شامل وزن ۱.۵ کیلوگرمی، دارای ۵ طبقه با بازه‌ی حرارتی قابل تنظیم، مجهز به کنترل پنل مکانیکی، میزان صدای ۶۵ دسی‌بلی و قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی می‌شود. این نوع کالای برقی محصولی کاربردی از شرکت متئو است و می‌تواند دمایی در گستره‌ی ۴۰ تا ۷۰ درجه را برای شما به ارمغان آورد که برای خشکردن انواع میوه و سبزیجات کاملا کارا است.

میوه خشک کن متئو مدل MFD 30

میوه و سبزی خشک‌کن سایا مدل GP 103

کاربری آسان و کیفیت ساخت بالا دو تا از فاکتورهای مهم در خرید میوه و سبزی خشک کن سایا مدل GP 103 است که آن را از سایر مدل‌های بازار جلو انداخته است. این نوع میوه خشک‌کن وزن کمی به اندازه‌ی ۱.۸۶ کیلوگرم دارد و جزو مدل‌هایی با گردش هوای عمودی به شمار می‌رود.

از جمله ویژگی‌های این کالای برقی می‌توان به امکان چرخش ۳۶۰ درجه و قابلیت جداسازی از بدنه، موتور ۲۵۰ واتی، پنج طبقه‌ی مختلف برای خشک کردن حجم بالایی از میوه، سینی‌های مشبک به منظور انتقال بهتر حرارت، پایه‌های ضدلغزش و موتور کم صدا اشاره کرد.

میوه و سبزی خشک کن سایا مدل GP 103

۳. کیک‌پز

راهنمای خرید لوازم خانگی برقی ویژه به همراه مهم‌ترین نکات خرید هر کدام

همانطور که از نام این وسیله‌ی برقی مشخص است، کیک‌پز دستگاهی است که به کمک آن می‌توان انواع کیک خانگی را پخت. در همین راستا باید بدانید که مدل‌های جدید این کالا امروزه از امنیت زیادی برخوردار است و همچون گزینه‌های قدیمی با مشکلات ترکیدن دستگاه همراه نیستند.

خرید کیک‌پزی با بدنه‌ی داخلی نچسب یا تفلون می‌تواند گزینه‌‌ای معقول برای خرید باشد. همچنین جالب است بدانید که محصولاتی با بدنه‌ی داخلی‌ای به شکل لانه‌ی زنبور احتمال چسبیدن خمیر کمتری نسبت به مدل‌های ساده دارند.

به طور کلی کیک‌پزها در دو نوع المنت‌دار و بدون المنت در بازار وجود دارند. گزینه‌های بدون المنت این محصول مستقیما روی شعله‌ی اجاق گاز قرار می‌گیرد تا حرارت به صورت ملایم به ظرف برسد و کیک نسوزد. از طرفی کار با مدل‌های المنت‌دار راحت‌تر از گزینه‌ی پیشین است چراکه کیک‌پز برقی دستگاهی چند کاره است و از آن می‌توان برای درست کردن انواع کیک و شیرینی، سرخ کردن انواع گوشت یا بخارپز کردن سبزیجات و پخت پیتزا استفاده کرد.

  1. جنس بدنه‌ی کیک‌پز مهم‌ترین المان خرید این کالاست؛ یکی از نکات مهمی که باید هنگام تهیه‌ی یک کیک‌پز ایدئال به آن توجه کنید، جنس بدنه‌ی این محصول است که عاملی برای عدم چسبندگی کیک هم به حساب می‌آید. در این میان متریال مطرح برای خرید محصولی مانند کیک‌پز گزینه‌های آلومینیومی و گرانیتی است.
  2. جنس سطح داخلی کیک‌پز هم به همان اندازه‌ مهم است؛ نکته‌ی مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید، در آوردن کیک از قالب آن است که ارتباط مستقیمی با جنس سطح داخلی کالا دارد. بنابراین خرید دستگاهی با بدنه‌ی داخلی نچسب یا تفلون می‌تواند گزینه‌‌ای معقول برای خرید باشد. جالب است بدانید که محصولاتی با بدنه‌ی داخلی‌ای به شکل لانه‌ی زنبور احتمال چسبیدن خمیر کمتری نسبت به مدل‌های ساده دارند.
  3. دستگاهی چندکاره واقعا به‌صرفه است؛ همانطور که قبلا هم اشاره شد، بعضی از کیک‌پزهای برقی در بازار تنها می‌توانند کیک بپزند و در واقع تک کاره هستند در حالی که انواع چندکاره‌ی این کالا ها هم وجود دارد و شما به کمک آن می‌توانید انواع نان، شیرینی، پیتزا و سرخ کردنی‌ها را تهیه کنید.
  4. قابلیت شست‌وشوی راحت محصول؛ همانطور که احتمالا برای شما هم قابل حدس است، شستن ظرف کیک‌پزی که به دیواره‌ها و کف آن کیک چسبیده است، به معنی ولقعی کلمه دشوار است. در نتیجه بهتر است به فکر تهیه‌ی محصولی باشید که بتوانید آن را به راحتی در ماشین‌ظرفشویی قرار دهید.
حتما بخوانید
درآمد سامسونگ در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۱ رکوردشکنی کرده است

آشنایی با محبوب‌ترین کیک‌پزهای بازار

هدف از این بخش آشنایی شما عزیزان با پرفروش‌ترین مدل‌های کیک‌پز خانگی است. در همین راستا لازم است بدانید که قیمت این محصولات برقی که مهم‌ترین فاکتور برای برخی از افراد به شمار می‌رود، به مواردی همچون برند شرکت سازنده، جنس بدنه داخلی و بیرونی، چند کاره بودن، امکانات جانبی، وزن و ابعاد و… بستگی دارد، اما به طور معمول قیمت این کالای برقی از ۲۰۰ هزار تومان شروع و تا ۱ میلیون تومان و گاهی بیشتر هم ادامه دارد.

کیک‌پز و پیتزاپز برقی لاوان مدل shelh

یکی از مدل‌های خوش‌ قیمت با امکان شست‌وشوی راحت در بازار ایران، کیک پز و پیتزاپز برقی لاوان مدل shelh است که از آلومینیوم ساخته شده است. داخل این مدل کیک‌پز از جنس تفلون است و یکی از گزینه‌های ایرانی و البته با کیفیت به شمار می‌رود. جالب است بدانید که با استفاده از این محصول می‌توانید انواع کیک، مرغ، جوجه و پیتزا بپزید. همچنین وزن آن به حدودا ۲ کیلوگرم و طول سیم آن به یک متر می‌رسد.

کیک پز و پیتزاپز برقی لاوان مدل shelh

کیک پز لاوین الکتریک مدل Elize

کیک‌پز لاوین الکتریک مدل Elize محصولی با بدنه‌ی فلزی و بدنه‌ی داخلی‌ای از جنس تفلون است که علاوه بر شست‌وشوی آسان، کیک به بهترین شکل در آن آماده می‌شود. لایه‌ی بیرونی این نوع کیک‌پز از مقاومت بالایی برخوردار است و اصولا نسوز به حساب می‌آید. از طرفی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی آن در ماشین ظرفشویی یکی از مزیت‌های ارزشمند آن است که از قضا برای کاربران هم بسیار مهم تلقی می‌شود.

کیک پز لاوین الکتریک مدل Elize

کیک‌پز برقی مدل مینی فر

مینی فر کارن کالایی سه منظوره برای تهیه‌ی انواع کیک، پیتزا و تهیه‌ی جوجه در خانه است که قابلمه‌ی آن با روکش نچسب و باکیفیتی همراه شده است، همین مساله هم امکان شست‌وشوی آسان را برای این مدل کالای برقی فراهم می‌کند.

دستگیره‌های این کالای برقی کاملا عایق است و بدنه‌ی آن با روکش نچسب گرانیت همراه شده است؛ همچنین ظرفیت ۲ لیتری قابلمه، بدنه‌‌ی داخلی با روکش تفلون، توان ۲۲۰ وات و سیمی به طول ۱ متر از دیگر مشخصه‌های این دستگاه است که آن را به گزینه‌ای میان‌رده و البته بسیار اقتصادی تبدیل کرده است.

کیک پز برقی مدل مینی فر

کیک‌پز برقی لاوان مدل lavana

یکی دیگر از محصولات باکیفیت شرکت ایرانی لاوان کیک پز برقی لاوان مدل lavana است که مشخصات آن شامل مواردی همچون وزن ۱.۳ کیلوگرمی، پوشش مقاوم در برابر انواع مواد خورنده به ویژه شوینده‌ها، بدنه‌ی فلزی و با قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین‌ظرفشویی است.

کیک پز برقی لاوان مدل lavana

کیک‌پز مدل زنبوری کد ۰۰۹۸

کیک‌پز مدل زنبوری کد ۰۰۹۸ با توجه به ساختار کندو مانندی که در داخل خود دارد، یکی از بهترین مدل‌های کیک‌پز با امکان عدم چسبندگی به کف و دیواره‌های قابلمه است. این محصول دارای مشخصاتی همچون بدنه‌‌ای آلومینیومی، بدنه‌ای با روکش گرانیتی، مجهز به دستگیره‌ی عایق با قابلیت استفاده از قابلمه به صورت جداگانه بر روی اجاق گاز است و در کنار آن از توان ۲۲۰ واتی برخوردار است. این کالای برقی جزو نمونه‌های میان‌رده‌ی این دسته از کالاهای برقی است و ظرفیت آن به ۲ لیتر در حالت خالص می‌رسد.

مروری بر سایر لوازم خانگی برقی ویژه

مروری بر سایر لوازم خانگی برقی ویژه

پس از آشنایی با معروف‌ترین لوازم‌ خانگی‌های برقی و ویژه در بازار ایران، شاید خالی از لطف نباشد اگر نگاهی گذرا به پرفرو‌ش‌ترین برندهای این کالاها هم بیاندازیم.

۴. سبزی خردکن ساج مدل ۲۰۲۰

سبزی خردکن ساج مدل ۲۰۲۰ گزینه‌ای از جنس استیل است که مشخصات آن شامل وزن ۵ کیلوگرمی، پایه‌های ضدلغزش، درب شیشه‌ای پیرکس، تیغه‌های استیل و مخزن ۳ کیلوگرمی می‌شود. به طور کلی این نوع سبزی خردکن مجهز به کاسه‌ی نمد آب‌بندی در گلویی موتور است و به هیچ عنوان آب سبزی به داخل موتور نفوذ نخواهد کرد، به همین دلیل هم جزو مدل‌های خوش‌ساخت بازار به شمار می‌رود.

حتما بخوانید
حقایق، تخیلی و تلویزیون سامسونگ
سبزی خردکن ساج مدل 2020

۵. پاپ‌کورن‌ساز دسینی مدل POM-1200

اگر به دنبال پاپ‌کورن‌سازی میان‌رده و جذاب برای مهمانی‌های خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به پاپ‌کورن‌ساز دسینی مدل POM-1200 بیاندازید. این کالای برقی دارای ویژگی‌هایی همچون توان ۱۲۰۰ واتی، جنس بدنه‌ای با پلاستیک و فلز و همراه با ظرفیت ۱۰۰ گرم، قابلیت آماده‌سازی پاپ‌کورن در عرض سه دقیقه، سیستم گردش هوای داغ، مجهز به سنسور قطع کن حرارتی و وزن ۲ کیلوگرمی است. همچنین وجود پایه‌های ضدلغزش در این کالا این نوع پاپ‌کورن‌ساز را به گزینه‌ای پایدار و امن برای خانواده‌ها تبدیل کرده است.

پاپ کورن ساز دسینی مدل POM-1200

۶. کره‌گیر برقی فریدولین مدل SW15_C

کره‌گیر برقی دستگاهی است که وظیفه دارد چربی را از ماست پر چرب جدا کرده و به عنوان کره به کاربر خود تحویل دهد. در حالت کلی برخی مدل‌های این دستگاه‌ها همزمان با تفکیک کره از ماست پرچرب، بخش رقیق ماست یا دوغ را نیز جدا می‌کنند.

از طرفی لازم است بدانید که از آنجایی که دوغ تولید شده توسط این دستگاه در هنگام فرآیند کره‌گیری از ماست بدست می‌آید؛ لذا درصد چربی موجود در این ماده غذایی بسیار پایین و حتی نزدیک به صفر است. کارکرد کره گیر‌ها تماما اتوماتیک است و با استفاده از انرژی الکتریکی، عملیات کره‌گیری را انجام می‌دهد. همچنین با استفاده از تایمر تعبیه شده در ساختار دستگاه، زمان عملیات کره‌گیری توسط کاربر قابل تنظیم است.

در همین راستا کره‌گیر برقی فریدولین مدل SW15_C گزینه‌ای با مشخصاتی ارزشمند همچون پایه‌ی ضدلغزش، بدنه‌ی فایبرگلاس، وزن ۶ کیلوگرم، قابلیت تخلیه آسان بعد از تولید کره، ظرفیت مخزن ۱۰ لیتری، زمان چرخش ۱ الی ۱۵ دقیقه، بدنه‌ی سبک و قابل حمل و با مصرف انرژی پایین است، به همین دلیل هم جزو مدل‌هایی با ارزش خرید بالا به حساب می‌آید.

کره گیر برقی فریدولین مدل SW15_C

۷. پاپ ‌کورن‌ساز کوک پلاس مدل ۱۷۰۱

یکی از محصولات جالب برند کاراجا پاپ‌کورن‌ساز کوک پلاس مدل ۱۷۰۱ است که بدون نیاز به روغن می‌تواند بهترین پاپ‌کورن‌های را برای شما تولید کند. طراحی نوستالژیک این مدل پاپ‌کورن‌ساز بسیار فانتزی است و در عرض ۵ دقیقه می‌توان آنچه توقع دارید را درست کند. لازم به ذکر است که وزن این کالا تنها ۱.۴ کیلوگرم است.

پاپ کورن ساز کوک پلاس مدل 1701

۸. لوازم برقی آشپزخانه کاراجا مدل H4654 مجموعه چهار عددی

لوازم برقی آشپزخانه کاراجا مدل H4654 محصولاتی با بدنه‌ی استیل ضدزنگ است و شامل دستگاه گریل، بلندر چندکاره (خردکن، همزن، گوشت‌کوب برقی)، قهوه‌ساز و چای‌ساز است. ظرفیت کتری این مجموعه ۱.۵ الی ۲ لیتر است و قهوه‌ساز آن دارای امکان تنظیم حرارت اتوماتیک برای دم آوری صحیح قهوه است. در کنار این موارد قابلیت خاموشی خودکار و سیستم ضدسرریز از جمله دیگر مشخصه‌های چای‌ساز و قهوه‌ساز این ست به منظور ایمنی بیشتر است و جزو گزینه‌های پرطرفدار ترکیه‌ای است.

لوازم برقی آشپزخانه کاراجا مدل H4654 مجموعه چهار عددی

کندوکاو بیشتر

آیا خرید صبحانه‌ساز ارزشش را دارد؟

در حالت کلی خرید صبحانه‌ساز می‌تواند در مقایسه با خرید آون‌توستر و ساندویچ‌ساز از ارزش خرید کمتری برخوردار باشد، به همین دلیل هم توصیه می‌شود که در صورتی که کمبود فضا در آشپزخانه‌ی خود ندارید، به چیزهایی به غیر از صبحانه‌ساز فکر کنید.

با کیک‌پز چه چیزهایی می‌توان درست کرد؟

برخی از کیک‌پزهای برقی در بازار دستگاه‌هایی چند کاره هستند و از آن‌ها می‌توان برای درست کردن انواع کیک و شیرینی، سرخ کردن انواع گوشت یا بخارپز کردن سبزیجات و پخت پیتزا استفاده کرد.

رنج قیمت میوه خشک‌کن در بازار ایران چقدر است؟

رنج قیمت میوه خشک‌کن در بازار ایران و در زمستان ۱۴۰۱ برای محصولات میان‌رده‌ی بازار در رنج ۱ الی ۳ میلیون تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید