۱۰ لوازم جانبی موبایل محبوب در دیجی کالا (۳ اسفند ۱۴۰۱)

این روزها گوشی‌های موبایل وظیفه‌ی انجام دادن بخش اساسی و اصلی امور روزانه‌ی ما را برعهده دارند. هرچند این گوشی‌ها کامل نیستند و ایراداتی نیز دارند، اما صنعت لوازم جانبی موبایل که در حال رشد است، کمبودهای آن‌ها را جبران می‌کند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ لوازم جانبی موبایل دیجی کالا که نسبت به بقیه محبوب‌تر بوده و بازدید بیشتری داشته‌اند را به شما معرفی کنیم.

۱. کاور لوکسار مدل Ezio برای گوشی شیائومی ۱۱T پرو

کاور ونزو لوکسار مدل Ezio مناسب برای گوشی هوشمند مذکور، با توجه به طراحی مهندسی شده احساس فوق‌العاده‌ای به وجود می آورد و با داشتن استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر باعث محافظت کامل از گوشی همراه شما می‌شود. این قاب به گونه ای طراحی شده است که از ویژگی مقاومت در برابر ضربه به صورت ۳۶۰ درجه و محافظت از لنزهای دوربین بهره می‌برد. استفاده از این قاب محافظ خیال شما را از بابت محافظت همه‌جانبه از گوشی هوشمندتان راحت می‌کند.

کاور لوکسار مدل Ezio مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 11T / Mi 11T Pro

۲. کاور ونزو مدل Dexter برای گلکسی A53 سامسونگ

قاب ونزو مدل Prime مناسب برای گوشی هوشمند گلکسی A53، از جنس سیلیکون بسیار سخت تولید شده که در ضربات و خط‌و‌خش‌های احتمالی از خود مقاومت حوبی نشان می‌دهد. برش‌های دقیقی در محل پورت و دکمه‌های این کاور صورت گرفته تا کاربران محدودیتی در استفاده از گوشی خود نداشته باشند. از دیگر ویژگی‌های این کاور می‌توان به لبه‌های برجسته برای محافظت از دوربین و نمایشگر اشاره کرد.

کاور ونزو مدل Dexter مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A53 5G / Galaxy A53 4G

۳. پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل DPH-3

این محصول یک پایه نگهدارنده‌ی تبلت و گوشی‌های موبایل با کاربردی ساده و قابل انعطاف و بسیار سبک است. کمتر پایه نگهدارنده‌ای در بازار موجود است که انواع سایز گوشی موبایل و تبلت تا ۱۰ اینچ را ساپورت کند و قیمتی مناسب داشته باشد. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به داشتن فضای برای وصل گوشی یا تبلت به شارژر، پایه‌های ضد لغزش و قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره کرد.

حتما بخوانید
آموزش نصب فیلیمو روی تلویزیون سامسونگ و ال جی
پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل DPH-3

۴. USB لامپ LED مدل Small Night Light

لامپ LED مدل Small Night Light، یک لامپ بسیار کوچکی است که از طریق درگاه USB می‌توان از آن استفاده کرد. این لامپ نوردهی بسیار خوبی داشته و در مسافرت و کمپینگ‌های شما می‌تواند بسیار کاربردی باشد. این لامپ از جنس پلاستیک نشکن تولید شده و در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

USB لامپ ال ای دی  مدل Small Night Light

۵. مبدل USB-C به USB OTG مدل ra-otg

مبدل OTG مدل ra-otg، یک محصول بسیار باکیفیت است که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات گوشی یا تبلت خود را به طور مستقیم به درون فلش انتقال دهید و دیگر نیازی به وصل کردن گوشی یا تبلت خود به کامپیوتر برای انجام این کار ندارید. این مبدل جهت استفاده برای گوشی‌ها و تبلت‌های مجهز به درگاه USB-C مناسب است.

مبدل USB-C به USB OTG مدل ra-otg

۶. کابل تبدیل USB به USB-C تسکو طول یک متر

محصولات شرکت تسکو همواره از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده‌اند و این موضوع در کابل تبدیل USB به USB-C این شرکت نیز صدق می‌کند. این کابل مقاومت بسیار خوبی در برابر کشش و گره خوردگی دارد و طول آن به یک متر می‌رسد. این کابل تسکو از فناوری فست شارژ پشتیبانی می‌کند و با سرعت بسیار خوبی امکان تبادل اطلاعات بین گوشی و کامپیوتر را فراهم کرده است.

 کابل تبدیل USB به USB-C تسکو مدل TC C169 طول 1 متر

۷. محافظ کابل مدل PCM62

امروزه محافظت از کابل شارژ و هندزفری بسیار حائز اهمیت است. محافظ کابل مدل PCM62 از جنس پلاستیک نرم و قابل انعطاف ساخته شده و طراحی آن به گونه‌ای است که به دور سیم شارژر یا هندزفری پیچیده می‌شود و از آن در برابر پاره شدن و گره‌ خوردن جلوگیری می‌کند.

حتما بخوانید
فروشگاه اینترنتی بست باف
محافظ کابل ولگا مدل VO-PCM sp

۸. کابل aux فنری مدل mh12 به طول ۱.۵ متر

این کابل در دو طرف خود جک ۳.۵ میلی‌متری دارد و می‌توان یک‌ طرف آن را به گوشی موبایل، تبلت یا هر دستگاه الکترونیکی دیگری که دارای درگاه ۳.۵ میلی‌متری است وصل کرد و طرف دیگر آن را به اسپیکر یا استریوی خانگی متصل کرد. این محصول ۱.۵ متری کیفیت بسیار بالایی دارد.

کابل aux فنری مدل mh12 به طول 1.5 متر

۹. محافظ برق هوشمند تایمردار هادرون مدل P103

این محافظ برق هوشمند، به خوبی از وسایل هوشمند شما هنگام اتصال به جریان برق محافظ می‌کند. این محصول که نوعی مبدل نیز است، با انواع پریزهای برق سازگاری دارد و از تایمر قطع‌کن سه‌حالته پشتیبانی می‌کند. محافظ برق هادرون جریان برق ورودی را بررسی کرده و در صورت نامناسب بودن، اجازه‌ی ورود آن را به دستگاه‌های هوشمند شما نمی‌دهد.

محافظ برق هوشمند تایمردار هادرون مدل P103

۱۰. فلش مموری کوئین تک مدل GLINK ظرفیت ۶۴ گیگابایت

این فلش مموری با بهره‌گیری از رابط USB 2.0 بالاترین سرعت خواندن و نوشتن را در اختیار شما کاربران قرار می‌دهد. پورت USB 2.0 قابلیت انتقال دوکاناله دارد و قادر است به شما حداکثر سرعت خواندن تا ۶۰ مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن تا ۴۰ مگابایت در ثانیه را ارائه دهد. این محصول با اکثر سیستم‌عامل‌ها سازگار است و از تکنولوژی ضدآب و ضدشوک بهره می‌برد.

فلش مموری کوئین تک مدل GLINK ظرفیت 64 گیگابایت

دیدگاهتان را بنویسید