۱۰ تب‌سنج خانگی محبوب در دیجی‌کالا (آذر ۱۴۰۱)

با وجود انواع مختلفی از تب‌سنج‌های مختلف در بازار ابزارهای سلامتی، ممکن است تشخیص و خرید کالایی مناسب با توجه به رده‌ی سنی افراد خانواده‌ی شما کمی چالش‌برانگیز باشد. به همین دلیل هم در این مقاله از راهنماهای خرید دیجی‌کالا به سراغ یکسری تب‌سنج‌های محبوب در بازار می‌رویم. به طور کلی به منظور خرید تب‌سنج باید فاکتورهای مهمی همچون دقت اندازه‌گیری، لوازم جانبی، تکرارپذیری و ویژگی‌های آن را به دقت بررسی کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید. در همین راستا برای راحتی بیشتر در انتخاب ۱۰ تب‌سنج خانگی محبوب را به شما معرفی می‌کنیم.

پس ما را انتهای مطلب همراهی کنید.

تب‌سنج دیجیتال امرن مدل Flex smart

۱. تب‌سنج دیجیتال امرن مدل Flex smart

اگر به دنبال تب‌سنجی برای مصارف دهانی و زیربغل هستید، تب‌سنج دیجیتال امرن مدل Flex smart می‌تواند محصولی مناسب برای شما باشد. این مدل تب‌سنج علاوه بر قیمت بسیار خوبی که دارد، دارای ویژگی‌های کارایی همچون حافظه‌ی ذخیره‌ی نتایج، دارای نمایشگر دیجیتال، دقت اندازه‌گیری ۰.۱ در سنجش دمای بدن و با وزن ۷۰ گرم است. این مدل تب‌سنج از تاخیر زمانی کمی در تشخیص نتیجه برخوردار است و تنها با قیمت ۲۶۸,۰۰۰ تومان به بازار عرضه شده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. تب‌سنج دیجیتال بیورر مدل FT100

تب‌سنج دیجیتال بیورر مدل FT100

یکی از گزینه‌های لیزری و ساخت آلمان تب‌سنج‌ دیجیتال بیورر مدل FT100 است که قابلیت سنجش دمای بدن، دمای محیط و دمای سطح را دارد. این مدل تب‌سنج از فاصله‌ی ۴ الی ۶ سانتی‌متری قابل کار است و در کنار این ویژگی‌ دارای قابلیت‌های جالب‌توجه‌ای همچون خاموشی خودکار، صفحه نمایش بزرگ با لایت آبی، دقت سنجش ۰.۲ و حافظه‌‌ای با قابلیت ثبت ۶۰ نتیجه است.

حتما بخوانید
آیا شما تلویزیون سامسونگ اندروید را برای Ardour یا Money شروع کردید؟

هشدار دمای غیر مجاز نیز از قابلیت‌های دیگر این کالای سلامتی است که در صورت اندازه‌گیری دمای بیش از حد بدن، این مورد را به صورت هشدار اعلام می‌کند. قیمت این مدل تب‌سنج غیر تماسی هم‌اکنون در سایت دیجی‌کالا ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. تب‌سنج دیجیتال هابدیک مدل HFS-800

تب‌سنج دیجیتال هابدیک مدل HFS-800

تب‌سنج دیجیتال هابدیک مدل HFS-800 محصولی جمع‌وجور و دقیق است که ساخت کشور کره‌ی جنوبی است. این کالا با طراحی خاصی که دارد و سنسور مادون قرمز پیشرفته می‌تواند در کمتر از ۱ ثانیه با دقت بسیار بالا دما را بسنجد. سنجش دیجیتال، قابلیت خاموشی خودکار، دقت اندازه‌گیری ۰.۲ و وزن ۲۰۰ گرمی از جمله مشخصات تب‌سنج دیجیتال هابدیک مدل HFS-800 است.

لازم به ذکر است که قابلیت اتصال به گوشی موبایل از طریق بلوتوث از دیگر ویژگی‌های جذاب این کالا است. شما می‌توانید این محصول را به قیمت ۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان از سایت دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. تب‌سنج دیجیتال زیکلاس‌مد مدل BL-T900-B

تب‌سنج دیجیتال زیکلاس مد مدل BL-T900-B

یکی دیگر از مدل‌های محبوب و پرفروش در سایت دیجی‌کالا تب‌سنج دیجیتال زیکلاس مد مدل BL-T900-B است. این کالا دارای ویژگی‌هایی همچون قابلیت اندازه‌گیری دما در ۳۲ ثانیه، سیستم هشدار، صفحه‌ی نمایش دیجیتالی و سری انعطاف‌پذیر است.

لازم به ذکر است که قابلیت خاموشی خودکار در این تب سنج هم وجود دارد تا بدین وسیله شاهد استفاده‌ی بهینه‌تری از باتری آن باشیم. تب‌سنج دیجیتال زیکلاس مد مدل BL-T900-B به مبلغ ۱۲۵,۰۰۰ تومان در سایت موجود است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. دماسنج دیجیتال بی ول مدل WF-5000

دماسنج دیجیتال بی ول مدل WF-5000

قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن، هوا، آب و دمای سطح اشیا همراه با گواهی IP22 از ویژگی‌های دماسنج دیجیتال بی ول مدل WF-5000 است. این مدل تب‌سنج قابلیت ذخیره‌سازی ۱۰ نتیجه در حافظه‌ی خود را دارد و می‌تواند دقت سنجشی تا ۰.۲ درجه‌ی سانتی‌گراد را به کاربران ارائه دهد.

حتما بخوانید
چگونه در استودیوی خانگی نورپردازی حرفه‌ای داشته باشیم؟

این دستگاه با استفاده از باتری کار می‌کند و مصرف انرژی آن به شکل شگفت‌انگیزی کم است. شما می‌توانید همین حالا این دماسنج را به قیمت ۱,۵۴۰,۰۰۰ تومان از سایت دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. تب‌سنج هابدیک مدل HFS-1000

تب‌سنج هابدیک مدل HFS-1000

تب‌سنج هابدیک مدل HFS-1000 را می‌توان یک محصول مادون قرمز در نظر گرفت که قادر است محدوده‌ی دمای بین ۰ تا ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد را با دقت ۰.۲ درجه اندازه‌گیری کند. کاربری آسان، ساختار ساده و سبک، نمایشگر واضح، سنجش از طریق پیشانی و بدون تماس و قابلیت خاموشی خودکار از دیگر مشخصات این محصول پرفروش در دیجی‌کالا است.

همچنین این محصول قادر است با استفاده از سه رنگ سبز، زرد و قرمز در مورد دمای سنجیده شده، به کاربر اطلاعات دهد. این تب‌سنج با قیمت ۱,۶۸۸,۰۰۰ تومان به بازار عرضه شده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. تب‌سنج دیجیتال بی ول مدل WF-4000

تب‌سنج دیجیتال بی ول مدل WF-4000

تب‌سنج دیجیتال بی ول مدل WF-4000 دارای مشخصاتی همچون دقت اندازه‌گیری ۰.۱ درجه‌ی سانتی‌گراد، قابلیت سنجش دمای آب، هوا و سطح اجسام، قابلیت اندازه‌گیری توسط تب‌سنج ۳۲ تا ۴۲ درجه‌ی سانتی‌گراد، خاموشی خودکار، کم‌مصرف، قابلیت سنجش ۳۲ نتیجه در حافظه، طراحی ارگونومیک و دارای نور پس زمینه است. در حالت کلی این مدل تب‌سنج برای همه‌ی رده‌های سنی از جمله نوزادان کاربردی است و با قیمت ۱,۳۱۸,۰۰۰ تومان به بازار عرضه شده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. دماسنج دیجیتال بی ول مدل WT-03

دماسنج دیجیتال بی ول مدل WT-03

دماسنج دیجیتال بی ول مدل WT-03 محصولی با طول عمر باتری ۱ سال است می‌تواند آخرین نتیجه‌ی دمای اندازه‌گیری شده را ثبت کند. دقت اندازه‌گیری این محصول ۰.۱ سانتی‌گراد است و وزن آن بسیار کم و در حدود ۱۰ گرم است. وجود قابلیت‌هایی همچون خاموشی خودکار، نشانگر تعویض باتری و سری انعطاف‌پذیر از دیگر امکانات این محصول است که تنها با قیمت ۱۲۹,۰۰۰ تومان موجود است.

حتما بخوانید
در کل تلویزیون های سامسونگ از همه لحاظ بهترینند

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. تب‌سنج دیجیتال رزمکس مدل TG100

تب‌سنج دیجیتال رزمکس مدل TG100

به طور کلی قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن در ۶۰ ثانیه، هشدار باتری رو به اتمام، عیب‌یابی خودکار توسط خود دستگاه از ویژگی‌های این مدل تب‌سنج دیجیتال است که با توجه به قیمتی که دارد یکی از گزینه‌های بادوام و باکیفیت به شمار می‌رود. البته باید بدانید که این مدل در بین سایر محصولات معرفی شده در این مقاله از جمله موارد بدون حافظه است.

تب‌سنج‌ دیجیتال رزمکس مدل TG100 یکی از مدل‌های سبک، خوانا و خوش‌دست است که از آن می‌توانید برای رفع نیازهای سلامتی اعضای خانواده استفاده کنید. قیمت این تب سنج در بازار و سایت دیجی‌کالا ۱۷۲,۰۰۰ تومان است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. تب‌سنج دیجیتال امسیگ مدل CF02

تب‌سنج دیجیتال امسیگ مدل CF02

آخرین گزینه‌ی پرفروش در این لیست تب‌سنج دیجیتال امسیگ مدل CF02 است که با ویژگی‌هایی همچون لیزر مادون قرمز، دقت اندازه‌گیری ۳۲ الی ۴۳ سانتی‌گراد، خاموشی خودکار، سبکی و خوانایی نمایشگر همراه شده است. به طور کلی قیمت این مدل تب‌سنج در سایت دیجی‌کالا ۱۹۲,۰۰۰ تومان است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید