‏یلدای دیجی‌کالا برای همه ایران؛ از ویژه برنامه تا پیشنهادهای هیجان‌انگیز

یک سال دیگر به رسم سنت، جشنواره یلدای دیجی‌کالا در کنار کاربران و همراه با حس و حال خوب برگزار می‌شود.

جشنواره یلدای ۹۹ دیجی‌کالا از بامداد آخرین روز پاییز شروع می‌شود و تا پایان اولین روز از زمستان ادامه دارد. این جشنواره با تخفیف‌ها و جوایز شگفت‌انگیز همراه است و علاوه بر فروش ویژه، در دورهمی آنلاین با برنامه‌های متنوع قصد دارد برای ساعاتی حال خوب را مهمان خانه‌های ایرانیان کند.

در جشنواره یلدای ۹۹ دیجی‌کالا چه خبر است؟

پیشنهادهای دیجی‌کالا در جشنواره یلدای ۹۹ با جشنواره‌های دیگر تفاوت‌هایی دارد که همه‌ی آن‌ها به دلیل اهمیت حال خوب مشتریان برای دیجی‌کالا ترتیب داده شده است.

۵۰۰ هزار تنوع کالایی تا ۷۰ درصد تخفیف

در جشنواره یلدای ۹۹ دیجی‌کالا ۱۰۰ هزار کالا بیشتر از جشنواره ۹۹۹۹ در دسترس کاربران است. امکان مشاهده و انتخاب ۵۰۰ هزار نوع کالا با نشان مخصوص یلدا تا ۷۰ درصد تخفیف، فرصت مناسبی است برای کسانی که می‌خواهند از خریدهای شب یلدای خود خاطره خوبی بسازند.

ویژه برنامه زنده با حضور هنرمندان و جوایز حامیان

دیجی‌کالا در یلدای ۹۹ می‌خواهد حس خوب این شب زیبا را برای همه مردم ایران که مدت هاست از خانه نشینی دل خوشی ندارند شیرین و به یاد ماندنی کند. به همین مناسبت در برنامه ای زنده و سرگرم کننده به میزبانی محمد بحرانی و اجرای استندآپ کمدی‌های متنوع، بازی‌های هیجان انگیز و اجرای زنده موسیقی گروه لیان، بهترین خاطره‌ها را برای طولانی ترین شب سال به یادگار بگذارد.

همچنین ویژه برنامه یلدای ۹۹ دیجی‌کالا علاوه بر حضور هنرمندان و بازی‌های مفرح، یک جایزه ویژه از شرکت اسنوا هم دارد. از ساعت ۲۰ تا ۲۲:۳۰ شب ۳۰ آذر، سه شانس شرکت در قرعه کشی لوازم خانگی اسنوا در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید
محبوب‌ترین لوازم جانبی سامسونگ گلکسی A04s در دیجی کالا

پیشنهاد ویژه برای دیجی پلاسی‌ها

در جشنواره یلدای دیجی‌کالا اشتراک‌های دیجی پلاس با تخفیف قابل خریداری است. اشتراک ۳ ماهه دیجی‌پلاس برای همه با تخفیف ۷۳ درصدی و اشتراک یک ماهه دیجی‌پلاس برای مشترکین جدید با تخفیف ۶۰ درصدی عرضه می‌شود.

پیشنهادهای شگفت انگیز جدید

در طول ۲ روز برگزاری جشنواره یلدای دیجی‌کالا هر روز در ساعات ۲۴ بامداد، ۹ صبح و ۴ عصر کالاهای شگفت انگیز جدید به دوستداران خرید اینترنتی پیشنهاد داده می‎‌شود.

تخفیف‌های شگفت‌انگیز یلدایی

دیجی‌کالا در جشنواره یلدای ۹۹ علاوه بر افتخار به همراهی مشتریان قدیمی و همیشگی، برای مشتریان جدید هم برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است. تمام خریدهای کاربران از ۲۳ آذر ۹۹ همراه با ارائه کد تخفیف برای کاربران جدید است.

علاوه بر این پیشنهاهای ویژه در جشنواره یلدا ۹۹ از سایر خدمات گروه دیجی‌کالا هم غافل نشوید؛

  • ۱۵ هزار تومان تخفیف خرید اول برای خریدهای بالای ۱۵۰ هزار تومان از کمدا
  • تا ۵۰ درصد تخفیف به علاوه کدهای تخفیف متنوع روی برندهای مختلف از دیجی استایل (یلدای شگفت انگیز دیجی استایل طولانی تر است؛ از ۲۹ آذر تا ۵ دی ماه)
  • هدیه فیدیبو در جش یلدای ۹۹ و همچنین امکان خرید اقساطی با دیجی‌پی

دیجی‌کالا در تلاش است تا با تمام این پیشنهادها بتواند تجربه لذت‌بخشی برای همراهان قدیم و جدید خود ایجاد کند. برای ایجاد حس و حال خوب در روزهایی که کشور با محدودیت‌های تردد و همه‌گیری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، دیجی‌کالا به‌عنوان یک کسب‌وکار مردمی و مشتری محور با گستره وسیعی از کاربران در سراسر ایران، می‌کوشد با ساخت یک لبخند روزهای سخت را پشت سر بگذارد.

حتما بخوانید
بهترین فرصت خرید لوازم IT و فناوری اطلاعات را از دست ندهید

برای ورود به جشنواره و اطلاع از پیشنهادهای ویژه کلیک کنید؛

جشنواره‌ی یلدای دیجی‌کالا

شما چه نظری دارید؟ آیا شما هم از برگزاری این جشنواره استقبال می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید